Δεν ειναι καποια κλασσικη Αλφα Ρομεο σχεδιαση της εποχης!
Ηταν το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης, της τοτε κρατικης εταιριας, που ειχε μπροστινη κινηση!
Ενας σταθμος στην αυτοκινηση και παραδειγμα προς μιμηση των εταιριων που κατασκευαζανε αυτοκινητα σε αυτην την κατηγορια!
Αυτοκινητο της δεκαετιας του 70 στην Σκανδιναυια και Αγγλια!
Η συμπεριφορα του στα χιονια ειναι παραδειγματικη, ακομα και συγχρονα παλευουν πολυ για να κανουν τους ιδιους χρονους σε πιστα παγου, σλαλομ!
Τα οδηγικα του χαρακτηριστικα θυμιζουν αυτοκινητο με πισω κινηση, αλλα χωρις τα μειονεκτηματα τους!
Σαν κατασκευη και αυτοκινητο στεκει ακομα και σημερα και μαλιστα ειναι πολυ καλυτερο, σαν αυτοκινητο εδω γραφω, απο ολα σχεδον τα συγχρονα!
Ο μποξερ κινητηρας γυρναει ανετα πανω απο τις 7000 στροφες και μπορει να τις κραταει για παρατεταμενα χρονικα διαστηματα!
Την αισθηση και την ακριβεια του τιμονιου δεν την εχει ξεπερασει, ουτε καν πλησιασει κανενα, μα κανενα αλλο συγχρονο αυτοκινητο οχι μονο της κατηγοριας, αλλα και ακομα αλλων ακριβωτερων κατηγοριων!
Υπαρχουν ακομα σημερα πολλοι που αγωνιζονται με Αλφασουντ, σε ολο τον κοσμο, ειδικα στην Σκανδιναυια, με πολυ καλους χρονους!
Ο υπευθυνος σχεδιαστης της Αλφασουντ ηταν ο Αυστριακος Rundolf Hruska, o oποιος ηταν ενας απο τους σχεδιαστες των αρματων Tiger του χιτλερ στον πολεμο και μετα ηταν μπλεγμενος στην Cisitalia, Matra/Simca, Porsche, Ferrari, Autodelta!
H Alfasud εγινε συνωνυμο του που αντιποιοτικου αυτοκινητου που εχει κατασκευαστει ποτε, χωρις βεβαια αυτο να μην εχει καποια σχεση με την πραγματικοτητα!Οι εργατες στην Νεαπολη ηταν αγραμματοι χωρικοι οι οποιοι παρατουσαν την δουλεια τους για να δουλευουν και στα χωραφια τους!
Τα τοτε συνδικατα τους παρωτρηναν να σαμποταρουν τα αυτοκινητα και το ποσες απεργιες εγιναν στα 11 χρονια της παραγωγης κανενας δεν θυμαται πλεον, αλλοι λενε 200 αλλο 2000, αν αυτοι πουπερναγανε το πριμερ ειχανε απεργια, απλα το αυτοκινητο πηγαινε κατευθειαν στο τελικο βαψιμο!Η ασπρη Αλφασουντ που εχω δεν εχει πριμερ, αλλα εχει η κοκκινη! Η κιτρινη μου δεν ειχε φομ στα δοκαρια, απλα οταν εγινε ειχανε απεργια αυτοι που βαζανε φομ και αυτο και την εσωσε κιολας!Φομ στα δοκαρια ειναι μια παγιδα για την υγρασια και μετα δεν φευγει ποτε απο εκει!
Σπιρος
Βαζω μια φωτογραφια απο ενα γκολφ για να δειτε και την ποιοτικη πλευρα εκεινης της εποχης η μαλλον αυτο που πιστευει ο κοσμος!
Ειναι τραβηγμενη απο εμενα πριν 6 χρονια, η γυναικα που ειναι διπλα του ειναι η ιδιοκτητρια, γιατρος στο επεγγελμα, μιλησα μαζι της και μου ειπε οτι αρχισε να σκουριαζει μετα απο ενα χρονο που το ειχε αγορασει σαν καινουργιο και οτι και να εκανε συνεχιζε να σκουριαζει, παντου και γιαυτο το αφησε στην μοιρα του!
http://leo.worldonline.es/jaumepor/angles/porsches/cisiteng.htm