Lancia Thesis

Σπυρο πολυ απωθυμενο με τις Κοκκινες, θαλεγε κανεις οτι τις ζηλευεις...
Αληθεια οδηγησες αυτη του φιλου σου και παει χειροτερα απ την αλφασουντ?!
Βαγγέλη μια σαν την ασημι στην τελευταια φωτο ειχα παρκαρισμενη κατω απ το σπιτι μου την προηγουμενη εβδομαδα. Βαρεθηκα δυστυχως μονον να τη χαζευω.....
 
Μπελλος Ευαγγελος said:
ειναι αυτο που λεω : αν βρεθει κανα Γιουγκο διπλα μας να μαρσαρει το αφηνουμε να φυγει γιατι ισως ρεζιλευτουμε ......... :flipout: :flipout: :flipout:

μην το γελας ενα φιλαρακι μου συγχωρεμενο με ενα opel ascona φτιαγμενο 170 ps 4 σασμαν εφαγε πικρα απο ενα παλικαρι στην θεσ/νικη προσπαθωντας να τον ακολουθησει, ο αλλος ειχε Γιουγκο :flipout: με intergrale μοτερ 230 ps :flipout:
 
Μα όσα άλογα και να έχει δεν παύει να είναι ένα Yugo. Μόνο τα άλογα μετράνε; Πλάκα θα έχει να ήταν και περήφανος για το Yugo του ο ιδιοκτήτης.
Βλέπω κι εγώ πολλά τέτοια ευτράπελα στους δρόμους. Όπως κάτι Lada Samara καμπριολέ με αεροτομές και φουσκωμένα φτερά.
 
Αλλα δυο Dream Car ..............

χεχεχε.....

σας τα αφιερωνω !!!!! ειδικα για τους λατρεις της αυτοκηνισης .... :grinning-smiley-043



το πρωτο ειναι ... ημι καμπριο και το αλλο ειναι για το χειμωνα !! :Banane0:
 

Attachments

  • 00010159.jpg
    00010159.jpg
    43.7 KB · Views: 23
  • 00010384.jpg
    00010384.jpg
    83.3 KB · Views: 22
Ρε παιδιά, μια απορία κατά βάση έχω: η άλφασουντ τι αυτοκίνητο είναι; Θέλω να πω είναι ξεχωριστή εταιρία ή παρελθοντικό μοντέλο κάποιας υπάρχουσαν εταιρίας; :-)

EDIT: Μην ξεχνιόμαστε καλορίζικο το αυτοκίνητο!!!
 
Η αλφασούντ ήταν το πρώτο μοντέλο που παρασκευάστηκε στο νέο εργοστάσιο (τότε) της Αλφα στο νότο της Ιταλίας στις αρχές του 1970.
Αυτό ήταν μεγάλη πρωτοπορία τότε, αν σκεφτεί κανείς ότι όλες οι άλφα και όλα τα Ιταλικά ήταν προϊόντα του Βορρά.
Ο νότος θεωρούνταν υποδεέστερος (ακόμα και τώρα) γιά το λόγο αυτό το αυτοκίνητο και η όλη προσπάθεια, σνομπαρίστηκε γερά.
Όμως το αυτοκίνητο σχεδιαστικά ήταν πολύ μπροστά γιά την εποχή του.
 
Δεν ειναι καποια κλασσικη Αλφα Ρομεο σχεδιαση της εποχης!
Ηταν το πρωτο αυτοκινητο μαζικης παραγωγης, της τοτε κρατικης εταιριας, που ειχε μπροστινη κινηση!
Ενας σταθμος στην αυτοκινηση και παραδειγμα προς μιμηση των εταιριων που κατασκευαζανε αυτοκινητα σε αυτην την κατηγορια!
Αυτοκινητο της δεκαετιας του 70 στην Σκανδιναυια και Αγγλια!
Η συμπεριφορα του στα χιονια ειναι παραδειγματικη, ακομα και συγχρονα παλευουν πολυ για να κανουν τους ιδιους χρονους σε πιστα παγου, σλαλομ!
Τα οδηγικα του χαρακτηριστικα θυμιζουν αυτοκινητο με πισω κινηση, αλλα χωρις τα μειονεκτηματα τους!
Σαν κατασκευη και αυτοκινητο στεκει ακομα και σημερα και μαλιστα ειναι πολυ καλυτερο, σαν αυτοκινητο εδω γραφω, απο ολα σχεδον τα συγχρονα!
Ο μποξερ κινητηρας γυρναει ανετα πανω απο τις 7000 στροφες και μπορει να τις κραταει για παρατεταμενα χρονικα διαστηματα!
Την αισθηση και την ακριβεια του τιμονιου δεν την εχει ξεπερασει, ουτε καν πλησιασει κανενα, μα κανενα αλλο συγχρονο αυτοκινητο οχι μονο της κατηγοριας, αλλα και ακομα αλλων ακριβωτερων κατηγοριων!
Υπαρχουν ακομα σημερα πολλοι που αγωνιζονται με Αλφασουντ, σε ολο τον κοσμο, ειδικα στην Σκανδιναυια, με πολυ καλους χρονους!
Ο υπευθυνος σχεδιαστης της Αλφασουντ ηταν ο Αυστριακος Rundolf Hruska, o oποιος ηταν ενας απο τους σχεδιαστες των αρματων Tiger του χιτλερ στον πολεμο και μετα ηταν μπλεγμενος στην Cisitalia, Matra/Simca, Porsche, Ferrari, Autodelta!
H Alfasud εγινε συνωνυμο του που αντιποιοτικου αυτοκινητου που εχει κατασκευαστει ποτε, χωρις βεβαια αυτο να μην εχει καποια σχεση με την πραγματικοτητα!Οι εργατες στην Νεαπολη ηταν αγραμματοι χωρικοι οι οποιοι παρατουσαν την δουλεια τους για να δουλευουν και στα χωραφια τους!
Τα τοτε συνδικατα τους παρωτρηναν να σαμποταρουν τα αυτοκινητα και το ποσες απεργιες εγιναν στα 11 χρονια της παραγωγης κανενας δεν θυμαται πλεον, αλλοι λενε 200 αλλο 2000, αν αυτοι πουπερναγανε το πριμερ ειχανε απεργια, απλα το αυτοκινητο πηγαινε κατευθειαν στο τελικο βαψιμο!Η ασπρη Αλφασουντ που εχω δεν εχει πριμερ, αλλα εχει η κοκκινη! Η κιτρινη μου δεν ειχε φομ στα δοκαρια, απλα οταν εγινε ειχανε απεργια αυτοι που βαζανε φομ και αυτο και την εσωσε κιολας!Φομ στα δοκαρια ειναι μια παγιδα για την υγρασια και μετα δεν φευγει ποτε απο εκει!
Σπιρος
Βαζω μια φωτογραφια απο ενα γκολφ για να δειτε και την ποιοτικη πλευρα εκεινης της εποχης η μαλλον αυτο που πιστευει ο κοσμος!
Ειναι τραβηγμενη απο εμενα πριν 6 χρονια, η γυναικα που ειναι διπλα του ειναι η ιδιοκτητρια, γιατρος στο επεγγελμα, μιλησα μαζι της και μου ειπε οτι αρχισε να σκουριαζει μετα απο ενα χρονο που το ειχε αγορασει σαν καινουργιο και οτι και να εκανε συνεχιζε να σκουριαζει, παντου και γιαυτο το αφησε στην μοιρα του!
http://leo.worldonline.es/jaumepor/angles/porsches/cisiteng.htm
 

Attachments

  • rostig VWa.JPG
    rostig VWa.JPG
    97 KB · Views: 24
Σπυρο μια απορια (χωρις παρεξηγηση)
Αφου ειναι τοσο καλο και πετυχημενο μοντελο γιατι δεν το ξαναβγαζουν σημερα με φαισ λιφτινγκ ή ξανασχεδιασμενο εξωτερικα,
προσθετοντας και ABS Κλιμα και οτι αλλο θεωρηθει αναγκαιο και να σαρώσουν την αγορα μιας και η αλφασουντ εγραψε ιστορια?
 
Βγήκε το νέο topolino από το grupo FIAT. Μην θέλουμε να βγούνε όλα τα παλιά σε επανεκδόσεις μαζί. Πάντως είχε Alfasud ένας φίλος μου και ήταν όντως αυτοκίνητο μπροστά από την εποχή του. Μόνο αρνητικό για μένα το χειρόφρενο που έπιανε στους μπροστά τροχούς.
 
η εποχη του βεβαια περασε και εκ τοτε δοξα το θεο εχουν βγει ενδιαφεροντα αυτοκινητα με καλα τιμονια και καλυτερα οδηγικα χαρακτηριστικα
 
Δημοσθενης
Αν προσθεσεις ολα αυτα σε μια Αλφασουντ, τοτε δεν εχεις πλεον Αλφασουντ, αλλα ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο!
Το ονομα και μονο θα κανει πολλους να μην αγορασουν, αφου ζουν ακομα οι γεροι που εζησαν την περιφημη αυτη αντιποιοτητα!
Παναγιωτη, δεν υπαρχει κανενα αυτοκινητο σημερινο στην κατηγορια που να εχει καλυτερο τιμονι απο μια Αλφασουντ! Για οδηγικα χαρακτηριστικα το συζηταμε, αλλα ...
βαλε τα σημερινα λαστιχα/αμορτισερ/ελαστικα παρεμβασματα αναρτησεων σε μια Αλφασουντ και κανε συγκριση, αν θελεις να εισαι σωστος! Οι χρονοι στις πιστες εδω μιλανε αλλη γλωσσα!
Η ποιο νεωτερη Αλφασουντ εχει 23 χρονια στην πλατη της!Μην το ξεχνας αυτο!Και μην ξεχνας οτι ξεκινησε σαν ενα αυτοκινητο που και ενας φτωχος θα μπορουσε να αγορασει ................ το 1972!Δεν ειχε βλεψεις ουτε να γινει αυτοκινητο πιστας ουτε οτι θα συναγωνιζοταν αλλα κατασκευης του 2006!
Παρολα αυτα δινει μαθηματα στα ποιο πολλα απο αυτα!
Σπιρος
 
Παιδια δεν θεωρω σωστο να βαζουμε μια φωτο ενος γκολφ σκουριασμενου(κρινοντας με αυτο τον τροπο την ποιοτητα του) γιατι εαν το παρουμε ετσι τοτε κι εγω εχω 10 φωτο απο αλφα, toyota, lancia, fiat, skoda κτλ σκουριασμενων.Η συντηρηση παιζει πολυ μεγαλο ρολο και μην ξεχνατε οτι τα περισσοτερα αυτοκινητα που ερχονται απο γερμανια εχουν σκουριες.Ειχαμε στην οικογενεια και golf το οποιο δεν εβγαλε ουτε προβληματα ουτε ιχνος σκουριας οπως και τοyοτα starlet οπως και alfa romeo 156 που μας τσακισε στις βλαβες(ηλεκ/κα) οπως και lancia delta integrale που ηταν σχετικα μια χαρα απο βλαβες.Τι να λεει αυτο?Εγω παλι τα Ιταλικα γουσταρα με τα τερτιπια τους αλλα το τι θα σου κατσει ειναι και θεμα συντηρησης και συμπεριφορας στο αυτοκινητο και φυσικα τυχης!! Πριν αγορασω το mazda ειχα το seat ibiza sport 2002 115hp.Γενικα αυτα τα αυτοκινητα βγαζουν βλαβιτσες αλλα στα 4 χρονια που το ειχα ηταν αψογο και το ειχα σαν καινουριο και δεν ειχε παρουσιασει το παραμικρο εκτος απο τα παραθυρα.Επρεπε να το βλεπατε πως το καταντησε αυτος που το πηρε μεσα σε μια μολις εβδομαδα.Το τσακισε το κακομοιρο.Λοιπον θα φταιει το αυτονινητο εαν αρχισει και ζηταει διαφορα?
 
σπυρο το στριψιμο ειναι 40% θεμα πλαισιου (που ειναι στιβαρο για να κραταει τις γωνιες που υπολογισε ο μαστορας που σχεδιασε την αναρτηση στην πραγματικη οδηγηση) 40% σχεδιαση αναρτησης (επιλογη τεχνολογιας , υπολογισμως επιμερους κομματιων μηκος/βαρος/κλπ) και 20% επιλογη αποσβεσης/ελατηριων.
οτι και να κανεις σε μια αλφασουντ , αν δεν της βαλεις αγωνιστικο roll cage δεν προκειται ποτε να στριψει καλυτερα απο ενα καλο συγχρονο αυτοκινητο της κατηγοριας που εχει ηδη πολυ καλυτερο πλαισιο (και πιθανοτατα καλυτερο σχεδιο στην αναρτηση).
σε αυτο το thread προσπαθω να περασω το οτι κρινω ενα αυτοκινητο για αυτο που προσφερει στα ζητουμενα μας. οχι για το σηματακι που ,ουτε για την ιστορια του.
ετσι λοιπον η αλφασουντ σημερα δεν εχει να πει και πολλα σε οδηγικα χαρακτηριστικα σε αρκετα αυτοκινητα (υπαρχουν και τα μπαζα φυσικα)και αυτο γιατι στερειται πλαισιο. οπως δεν εχει να πει το 2cv ασχετως αν παιρνει τρελες κλισεις την ιδια ωρα που στριβει εξαιρετικα , για την υλικια του ομως και τιποτα παραπανω.
 
παναγιωτη εδω εισαι απληροφορητος.
στην alfasud οι στρεβλωσης του σασι ειναι υπολογισμενες ετσι ωστε να συνεργαζονται με την αναρτηση.

εαν αυξησης τη ακαμψια το κρατημα χαλαη.

σιγουρα μετα απο τοσα χρονια παντως υπαρχουν καλυτερα αυτοκινητα αλλα για την εποχη της ηταν κορυφαια.

ο σπυρος μαλλον ξεχναη ποσο εχει αυξηθη το βαρος των αυτοκινητων ολα αυτα τα χρονια γιατι ο ρολος τους δεν ειναι να γραφουν χρονους σε πιστες αλλα προσφερουν ανετη μετακινηση.

αν ομως τη βαλουμε με ενα rallye π.χ. δεν νομιζω να εχει καμια ελπιδα.
 
κοιτα εδω το rallye δεν εχει ελπιδα με fiesta/bilstein/h&r (δοκιμασμενο) οτι και αν φοραει εκτος αγωνιστικου εξοπλισμου.
δηλαδη ακομα και τα τελευταια 10 χρονια η διαφορα που εχει κανει το πλαισιο ηταν σημαντικη.
ωστοσο ειναι πλεον τουλαχιστον εμφανες οτι το μαμα setup ολων σχεδον των αυτοκινητων εινια γυναικοκεντρικο (για να μην πω τιποτα βαρυ) ωστοσο μια αλλαγη σε αμορτισερ ελατηρια κανει πλεον θαυματα (αξιποιειδηλαδη το πλαισιο και τον σχεδιασμο της αναρτησης (οταν αυτος εχει γινει , ΜΟΥΑΧΑΧΑΑΑ) )

παντως οι γαλλοι ειχαν βρει ενα τροπο να κανουν τα αυτοκινητα τους να στριβουν της ιδια στιγμη που περνανε τρελες κλισεις στις στροφες(renault 9 πχ). μαλλον ειχαν μηχανικους με καλη γνωση μαθηματικων...
 
"παντως οι γαλλοι ειχαν βρει ενα τροπο να κανουν τα αυτοκινητα τους να στριβουν της ιδια στιγμη που περνανε τρελες κλισεις στις στροφες(renault 9 πχ). μαλλον ειχαν μηχανικους με καλη γνωση μαθηματικων..."

αχαχαχαχα το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν ενα pony για οποιον τα θυματε.

μιλαμε για πολυ γελιο.
 
Παντως, την ευσταθεια, την κατευθυντικοτητα, το κολημα στο δρομο σαν τρενο,μεχρι τα 190 που πηγαινε η κιτρινη, την αισθηση στο τιμονι, ακριβεια 1ος χιλιοστου, ολα αυτα χωρις ενισχυσεις στο πλαισιο, τελειως οριγκιναλ, δεν την εχω αισθανθει σε κανενα συγχρονο της κατηγοριας! Και εχω οδηγησει μερικα..... και ειναι και αλλοι που λενε τα ιδια!
Απλα ο backousis εχει δικιο με τα συγχρονα, αλλα εδω γραφουμε για τα αποτελεσματα και οχι το γιατι!Και οπως ειπαμε, η Αλφασουντ ηταν το vw της εποχης, καμμια απολυτως σχεση με ραλλυ η αλλα αγωνιστικα!Μπορεις να τηνκανεις ομως ραλλυ και υπαρχουν ακομα αυτα που τρεχουνε!
Αυτος που εχει ζησει μια Αλφασουντ καταλαβαινει τι εννοω, αλλοιως ειναι δυσκολο!
Οσο για τα σκουριασμενα που βαζω ειναι γιατι σκουριαζουν ολα ακομα και αυτα που δεν πιστευετε!Και το γκολφ της δουλειας μας, του 1999 εχει σκουριασει μετα απο ενα χρονο, τωρα ειναι σχεδον σαν αυτο της φωτογραφιας!Παραξενο ομως, τα περισσοτερα Τιπο δεν εχουν σκουριες!Και ηδη συμπληρωνουν 18 χρονια!
Σπιρος