Lancia Thesis

Απάντηση: Re: Lancia Thesis

backousis said:
"παντως οι γαλλοι ειχαν βρει ενα τροπο να κανουν τα αυτοκινητα τους να στριβουν της ιδια στιγμη που περνανε τρελες κλισεις στις στροφες(renault 9 πχ). μαλλον ειχαν μηχανικους με καλη γνωση μαθηματικων..."

αχαχαχαχα το πρωτο μου αυτοκινητο ηταν ενα pony για οποιον τα θυματε.

μιλαμε για πολυ γελιο.


εχω οδηγησει ΠΟΝΥ για 4 μηνες !!!!!!!

σου γινεται ο καρπος κομπος για να αλλαξεις ταχητητες ......... ολες αναποδα !!!!!!!!!


αλλα ........ ΑΛΛΑ ρε παιδια το τι γελιο ειχα ριξει με αυτο το πονυ ΔΕΝ λεγεται !!!!!!!!!

ειχε και 1 + εκτος ΤΗΣ ΦΟΒΕΡΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ σε καταναλωση .....
περναγες λακουβες σε χωματοδρομο και δεν καταλαβαινες τιποτα ρε σεις !!!!!!!!!!!!!

μιλαμε για την ενοια της ανεσης !!!!!! :grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Πολλες φορες βεβαια οποιες αλλαγες στην μαμα αναρτηση χαλαει την φιλικοτητα στο οριο και το κρατημα σε ειδικες συνθηκες (βροχη).Οι περισσοτεροι κατασκευαστες φτιαχνουν ετσι τις αναρτησεις ετσι ωστε να ισσοροπουν μεταξυ ασφαλειας κρατηματος και ανεσης.Σιγουρα ενα κλασικο χαμηλωμα σε συνδυασμο με σκληροτερα αμορτισερ ή ελατηρια και παχυτερες αντιστρεπτικες μελητημενα παντα στις σωστες δοσεις βελτιωνουν την συμπεριφορα.Ακομη και η αλλαγη σινεμπλοκ με αλλα σκληροτερα αλλαζουν την αισθηση ομως ολα αυτα για χρηση σε πιστες κι οχι στους ελληνικους λακουβοδρομους.Εαν ειναι να παω ταξιδι και να γινω κουδουνι και να κανω συνεχεια μικροδιορθωσεις στο τιμονι που πλεον θα διαβαζει και το παραμικρο πετραδακι στο δρομο τοτε να μου λειπει.
 
αν την ψαξεις λιγο (οχι το χαμηλοσαμε 5 ποντους και περιμενουμε να στριψει κι ολας) χωρις υπερβολες και ειναι και μαστορας ο ευθυγραμμησας , αναλογα το αυτοκινητο το αποτελεσμα θα ειναι θετικο.
διαφορετικα και πελατης οδοντιατρου θα γινεις και φαναρτζη (η λαμαρινα αναλογα σε ποιο μερος της ελλαδας μενεις!)
 
Για να κανω λιγο ακομα διαφημιση για την Αλφασουντ!
Αν και πολυ μεγαλης ακριβειας το τιμονι, δεν χρειαζεται καθολου διορθωσεις σε ευθειες, μονο ανεπαιστητες αν εχει αυλακια απο τα φορτηγα ο δρομος, ουτε σου προκαλει καποιο αγχος στο πισω μερος του εγκεφαλου σου οτι σε καποια στιγμη θα αφαιρεθω και θα φυγω απο τον δρομο! Απλα μπορεις και να αφησεις το τιμονι ακομα και σε 150/180 χλμ, αρκει ο δρομος να πηγαινει ευθεια! Και ολα αυτα με 165 λαστιχα! Αν την κατεβασεις τοτε αλλαζουν ολα!Ο πισω αξονας, ο οποιος επαινεργει σαν αντιστρεπτικη δοκο, ερχεται σε μια λαθος γωνια και παυει πλεον να εχει αυτην την λειτουργια οπως ηταν σχεδιασμενος απο το εργοστασιο και το κυριωτερο, παυει πλεον να εχει και την παθητικη 4διευθυνση! Τα σινεμπλοκ, αυτα που κανανε την 4διευθυνση, εχουν αλλαξει την συμπεριφορα τους και ειναι πλεον φορτωμενα μονοπλευρα!
Για να καταιβασεις την Αλφασουντ και μαλλον οποιοδηποτε αλλο αυτοκινητο, πρεπει να ξαναμελετησεις ολη την γεωμετρια και ΔΕΝ ειναι ευκολο πραγμα ακριβως!
Και κατι αλλο που δειχνει το τι φιαξανε οι ανθρωποι εκεινης της της εποχης στην Αλφασουντ, αν μπεις πολυ γρηγορα σε στροφη και οι αναρτησεις φορτιζονται απο τις δυναμεις που εξασκουνται πανω τους, αρκει μονο να στριψεις το τιμονι λιγο για να στριψεις πολυ, οποτε κανει και την κοντη κρεμαγιερα αχρηστη! κανονικα η κρεμαγιερα της ειναι πολυ αργη, μου φαινεται 3, κατι στροφες και ειναι πολυ λογικο, γιατι δεν εχει σερβο τιμονιου!
Σπιρος
 
Δυστυχως παντως σημερα εχουμε γεμισει με βελτιωτες που σου λενε ''ελα μωρε βαλε την ταδε εξατμιση την ταδε αναρτηση'' και εισαι οκ.Λιγοι αυτοι που πραγματικα γνωριζουν την δουλεια τους.Ολοι θελουν να ''φανε'' δυστυχως
 
Νικόλα καλορίζικο και καλοτάξιδο.

Μερικά tips για το νέο σου απόκτημα.
Αν έχεις το manual αγνόησε το μήνυμα.

Δεν οδηγούμε με σαγιονάρες .
Δεν οδηγούμε με βερμούδα.
Εάν ντε και καλά δεν μπορεί κάποιος να αποχωριστεί τα κοντά παντελονάκια τότε απαραίτητα ξυρίζει τα πόδια του.
Το αυτοκίνητο πρέπει πάντα να γυαλίζει.
Όταν έχεις κόσμο μέσα θα πρέπει να τους ανοίγεις εσύ τις πόρτες μόλις φτάνεις στον προορισμό σου. Το ίδιο και στο κλείσιμο.
Οποιοδήποτε ιπτάμενο υποκείμενο σε κουτσουλήσει, το βρίσκεις και ξεκληρίζεις αυτό και όλη την οικογενειά του μέχρι δεύτερο βαθμό ( κοκκινηστά με χυλοπίτες)
Δεν βάζουμε αυτοκόλλητα άσχετα (π.χ service Κολομπούρδας, Max power, ελαστικά Δουράμπεης, long vehicle ).
Μπορείς άνετα να αποσβέσεις ένα μέρος των χρημάτων νοικιάζοντας το για γάμους.
Πρέπει να χαμογελάς μόνιμα και κυρίως στην πόλη σου γιατί με το που θα κυκλοφορείς θα λένε όλοι: "Παιδιά ο Κρυωνάς".
Δεν επιτρέπει η εταιρεία να κρεμάσεις ζάρια, αρκουδάκια, τυχερά πέταλα στον καθρέπτη.
Μιλάς πάντα στον πληθυντικό στους άλλους οδηγούς ακόμη και όταν διαπληκτίζεσαι.
Πρέπει να μάθεις Γαλλικές βρισιές ή Ιταλικές. Βαμβακούλα και τα σχετικά.
Δεν βάζεις ποτέ κάτω από 100 ευρώ βενζίνη. Επειδή δεν τα χωράει τα ρέστα τα αφήνεις μπουρμπουάρ.
Δεν βάζουμε στα δερμάτινα καθίσματα, καλύμματα με τον Τουϊτη ή αυτά με τις ξύλινες χάντρες (ταριφέικα).
Την πραγματική ποιότητα των δερμάτινων καθισμάτων την καταλαβαίνεις μόνο όταν οδηγάς ολόγυμνος. Κάντο αργά βράδυ και σε ερημική περιοχή.

Μην προσπαθήσεις να τους βάλεις φωτιά για να δεις τη γνησιότητα τους.

Σε δύο χρόνια κυκλοφορίας βάζεις υποψηφιότητα για Δήμαρχος.
Το player πρέπει να παίζει κλασική μουσική ή Αλμπάνο, Έρος, Αντριάνο Τσελεντάνο.
Με ελληνικά βραχυκυκλώνει. Error no disk.
Δεν ανοίγουμε ποτέ το πορτμπαγκάζ για να βγάλουμε από μέσα ψώνια λαϊκής.
Τις σακούλες από τα ψώνια τις βάζουμε πρώτα σε δερματινα σακ βουαγιάζ και μετά στο αυτοκίνητο.
Παραγγέλνουμε στον Πυργαρούσση αλυσίδες για τα χιόνια. Tα ρετάλια τα κάνουμε καλώδια ρεύματος.
Δεν μεταφέρουμε ποτέ ιδιοκατασκευές. Μόνο Hi-End εργαλεία.
Όταν μας ρωτούν τι αυτοκίνητο έχουμε δεν λέμε Thesis. Γιατί αμέσως μετά θα μας ρωτήσουν : με πόσες θέσεις, 50άρι;

Τέλος η εταιρεία αναφέρει πως κάθε νέος ιδιοκτήτης πρέπει να κάνει ένα ταξείδι στην Αθήνα για γνωρίσει τις ιδιαιτερότητες του αυτοκινήτου, αυτός και οι φίλοι του.
Τα παραπάνω υπάρχουν στο ορίτζιναλ Ιταλικό μάνιουαλ.

Υ.Γ. Πέρα από την πλάκα , ωραία και περίεργη επιλογή. Για αυτό και σε γουστάρω. Φιλιά,
 
36_11_6.gif
36_11_6.gif
 
Μανωλάκο μάναμ' είσαι ωραίος.

(βέβαια όταν πήρα εγώ αμάξι δεν είπες τίποτα ...ωραίο).

Μόνο στον Κρυωνά.
 
Μητσάρα εξαρτάτε από το "τι παίρνει" κανείς

Δ. Παναγιωτίδης said:
Μανωλάκο μάναμ' είσαι ωραίος.

(βέβαια όταν πήρα εγώ αμάξι δεν είπες τίποτα ...ωραίο).

Μόνο στον Κρυωνά.


Ευχαριστώ ξανά για τις ευχές όλων καθώς και για τις συμβουλές του Μανωλάκου.

Υ.Γ. Μόλις συμπληρώσω 1000 χλμ θα έρθουν οι πρώτες εντυπώσεις
 
Nικόλα μεγάλη χλίδα. Κανόνισε ταξειδάκι. Να μην περιμένουμε την έκθεση πάλι.

Μήτσο, δεν έγραψα γιατί θα μου έβαζε χέρι ο Κωστόπουλος.
 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΝΩΛΑΚΟΣ said:
Μήτσο, δεν έγραψα γιατί θα μου έβαζε χέρι ο Κωστόπουλος.

ναι έχεις δίκιο ρε Τζιμ.
Αυτό δεν το υπολόγισα.
Σωστή κίνηση !:flipout: