Lenco L75S

Ναι αυτο ειναι.
Μερικες επιλογες κεφαλων μετα απο ενα γρηγορο διαβασμα ειναι οι πιο κατω :
Nagaoka MP200 , MP150 ,MP110
Audio Technica AT VM95 SH ,AT VM95 ML , AT VM95 EN
ortofon 2M Blue

Ολες ταιριαζουν καλα στο βραχιονα αυτο ( υπολογιζοντας περιπου τη μαζα του ) , με λιγη περισσοτερη προσοχη στην ψηλοτερη ενδοτικοτητα της ortofon 2M Blue που υπολογιζω να εχει οριακη συμβατοτητα με το συγκεκριμενο βραχιονα.

Ολες ΜΜ , φανταζομαι οτι ΜΜ θα σκεφτεσαι με το phono του ARC .
Τελικά, το παράγγειλα.
Ο προενισχυτής μου έχει επιλογέα: 47Κ, 100, 30, 10, 3. Υποθέτω πως θα μπορούσα να επιλέξω και MC, ή όχι;
 
  • Like
Reactions: AUDIOLYTIC
Τελικά, το παράγγειλα.
Ο προενισχυτής μου έχει επιλογέα: 47Κ, 100, 30, 10, 3. Υποθέτω πως θα μπορούσα να επιλέξω και MC, ή όχι;
δεν νομίζω να μπορεί να δεχτεί MC
δεν είναι θέμα Load, αλλά θέμα gain
μια υψηλοέξοδη MC θα μπορούσε να παίξει, αλλά αξίζει;;

θα μπορούσα να σου δανείσω μια από τις ΑΤ που έγραψε παραπάνω ο Πανίκος για να την ακούσεις.. μετά αποφασίζεις αν αξίζει να πάρεις κάποια αισθητά καλύτερη όπως μια naga ή μια VM750/760

EDIT.. και την ortofon 2m blue μπορώ να σου δανείσω.. ξέχασα ότι την έχω και αυτή.
 
Τελικά, το παράγγειλα.
Ο προενισχυτής μου έχει επιλογέα: 47Κ, 100, 30, 10, 3. Υποθέτω πως θα μπορούσα να επιλέξω και MC, ή όχι;
Για να εχει 3,10,30 &100 Ω , μαλλον μπορεις να επιλεξεις και MC . Ριξε μια ματια στα gain του phono input ,μαλλον θα το διευκρινιζει.
Λογικα , μια υψηλοεξοδη MC δεν χρειαζεται τοσο χαμηλες αντιστασεις εισοδου, αφου συνηθως δουλευουν καλα στα 47kΩ , επομενως ισως εννοει κανονικα χαμηλοεξοδες MC. Υβριδικος δεν ειναι ο ARC ?
 
Για να εχει 3,10,30 &100 Ω , μαλλον μπορεις να επιλεξεις και MC . Ριξε μια ματια στα gain του phono input ,μαλλον θα το διευκρινιζει.
Λογικα , μια υψηλοεξοδη MC δεν χρειαζεται τοσο χαμηλες αντιστασεις εισοδου, αφου συνηθως δουλευουν καλα στα 47kΩ , επομενως ισως εννοει κανονικα χαμηλοεξοδες MC. Υβριδικος δεν ειναι ο ARC ?
αν μπορεί να δεχτεί χαμηλή MC , εκεί τον βλέπω....
 
Για να εχει 3,10,30 &100 Ω , μαλλον μπορεις να επιλεξεις και MC . Ριξε μια ματια στα gain του phono input ,μαλλον θα το διευκρινιζει.
Λογικα , μια υψηλοεξοδη MC δεν χρειαζεται τοσο χαμηλες αντιστασεις εισοδου, αφου συνηθως δουλευουν καλα στα 47kΩ , επομενως ισως εννοει κανονικα χαμηλοεξοδες MC. Υβριδικος δεν ειναι ο ARC ?
Ναι, είναι υβριδικός και έχει ρυθμιστικά Gain και Level Control ξεχωριστά. Υποθέτω λοιπόν πως θα έχω αρκετές επιλογές κεφαλών ΜΜ και MC.
 
Ύπάρχουν πολλές προτάσεις για έτοιμους πλίνθους στο ebay, από 100-200 ευρώ ... Βραχίονα μπορείς να αλλάξεις σε δεύτερη φάση ... γνώση υπάρχει άφθονη, και δώ μέσα από τον Ζαγγ, που ξεκίνησε για κάτι απλό και έφτιαξε διαστημόπλοιο :giggle:
Εδώ μια μικρή διόρθωση: Ξεκίνησα να το φτιάξω μόνος μου, αλλά τελικά μου το έφτιαξε άλλος που το έχει επάγγελμα και δημιουργεί έργα τέχνης: https://www.idler-wheel-drive.com/gallery-2/.
Το δικό μου είναι το μικρούλι, 20-25 κιλά όλο κι όλο...
 
Εκτός θέματος τα σχόλια του Νούμερο Ένα έντυπου περιοδικού στον κόσμο περί 'Βινυλίου' ? Αυτού που ξεκίνησε τα restoration και τα Upgradeς των ιστορικών αυτών Μουσικών Οργάνων από το πρώτο τεύχος το 1992 και έμεινε στην ιστορία επειδή ΑΠ ΤΟ ΠΡΏΤΟ TEYXOS τόνισε ότι η ποιότητα των Garrard,Thorens,Lenco,Luxman,Denon απογειώνεται με tweeking ,όταν στα δικά μας λημέρια κάναμε Τεστ και Εκθέσεις με Dual και BOSE ?
Στην διάθεση όποιου θέλει το πρώτο τεύχος του High Fi World by D.Price,Noel Keywood,Adam Smith...καθώς και τα Queries όλων των πρωτοπόρων στις αναβαθμίσεις ιστορικών 'έργων τέχνης'.
Ποίον αφήσω ,Ken Kessler ή Βαραβάν?
 
Εκτός θέματος τα σχόλια του Νούμερο Ένα έντυπου περιοδικού στον κόσμο περί 'Βινυλίου' ? Αυτού που ξεκίνησε τα restoration και τα Upgradeς των ιστορικών αυτών Μουσικών Οργάνων από το πρώτο τεύχος το 1992 και έμεινε στην ιστορία επειδή ΑΠ ΤΟ ΠΡΏΤΟ TEYXOS τόνισε ότι η ποιότητα των Garrard,Thorens,Lenco,Luxman,Denon απογειώνεται με tweeking ,όταν στα δικά μας λημέρια κάναμε Τεστ και Εκθέσεις με Dual και BOSE ?
Στην διάθεση όποιου θέλει το πρώτο τεύχος του High Fi World by D.Price,Noel Keywood,Adam Smith...καθώς και τα Queries όλων των πρωτοπόρων στις αναβαθμίσεις ιστορικών 'έργων τέχνης'.
Ποίον αφήσω ,Ken Kessler ή Βαραβάν?
ότι έσβησα ήταν εκτός θέματος και ήταν η "δική μας" κουβέντα για την αντοχή Lenco vs SL1200.. κάτι που δεν αφορά τον geovar.
τα σχόλια του Νούμερο Ενα έντυπου περιοδικού ..κλπ, νομίζω είναι στο πόστ σου #6
αν δεν συμφωνείς , να τα ξαναβάλω όλα για να τα εξετάσουμε...
 
εγώ τα αγοράζω από "μαγαζί" στον Πειραιά.
δέχεται και παραγγελίες για χύτευση μολύβδου, έχει έτοιμα "φύλλα" σε ρολό και κόβει ότι του ζητήσεις.. κάτι σαν μηχανουργείο είναι.
μην με ρωτήσεις αν έχει λίνκ και τέτοια... δεν ξέρω ούτε το όνομά του..
απλά πάω από κει και αγοράζω αυτό που θέλω.
ειναι σαν αυτο ;

https://www.skroutz.gr/s/35772567/Η...δου-CLM-SILENT-PB-Ρολό-3x1m-Πάχος-6-35mm.html
 
Εκτός θέματος τα σχόλια του Νούμερο Ένα έντυπου περιοδικού στον κόσμο περί 'Βινυλίου' ? Αυτού που ξεκίνησε τα restoration και τα Upgradeς των ιστορικών αυτών Μουσικών Οργάνων από το πρώτο τεύχος το 1992 και έμεινε στην ιστορία επειδή ΑΠ ΤΟ ΠΡΏΤΟ TEYXOS τόνισε ότι η ποιότητα των Garrard,Thorens,Lenco,Luxman,Denon απογειώνεται με tweeking ,όταν στα δικά μας λημέρια κάναμε Τεστ και Εκθέσεις με Dual και BOSE ?
Στην διάθεση όποιου θέλει το πρώτο τεύχος του High Fi World by D.Price,Noel Keywood,Adam Smith...καθώς και τα Queries όλων των πρωτοπόρων στις αναβαθμίσεις ιστορικών 'έργων τέχνης'.
Ποίον αφήσω ,Ken Kessler ή Βαραβάν?
Πιστεύω ότι πάντα πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε πληροφορίες αναβαθμίσεων.
Μπορεί κάποιο νέο μέλος ή ένας αναγνώστης να θέλει να μάθει πως ,από ποιον και γιατί ξεκίνησε η 'υστερία' με το π.χ. Garrard,τι τον ώθησε, ποιο το επάγγελμά του, και ποια η επιρροή του στην μεταπώληση της εταιρείας, πόσο κόστισε η αγορά ,τι σχεδιάζει η νέα εταιρεία και πολλά άλλα...
Το Forum είναι για παροχή γνώσης και όχι για κόντρες γιάφκας...
Το υλικό που μάζεψα για τα ΕΜΤ για παράδειγμα μου πήρε βδομάδες, όπως και το θέμα με τον εξοπλισμό διάσημων Ραδιοσταθμών.
Το 1992 ήδη είχε ξεκινήσει το restoration των Garrard,αλλά πέτυχα κόντρες με Linn Sondek σε Βρετανικό τεύχος το 1975.
Γιατί να λογοκρίνουμε Δημόσια συζήτηση?
Τέλος πάντων Επαρχιακοί Ραδιοσταθμοί εποχές 92 είχαν πλατό που δεν πειραματίζονταν... με bits.(BEOGRAM)
 
Πιστεύω ότι πάντα πρέπει να είμαστε ανοικτοί σε πληροφορίες αναβαθμίσεων.
Μπορεί κάποιο νέο μέλος ή ένας αναγνώστης να θέλει να μάθει πως ,από ποιον και γιατί ξεκίνησε η 'υστερία' με το π.χ. Garrard,τι τον ώθησε, ποιο το επάγγελμά του, και ποια η επιρροή του στην μεταπώληση της εταιρείας, πόσο κόστισε η αγορά ,τι σχεδιάζει η νέα εταιρεία και πολλά άλλα...
Το Forum είναι για παροχή γνώσης και όχι για κόντρες γιάφκας...
Το υλικό που μάζεψα για τα ΕΜΤ για παράδειγμα μου πήρε βδομάδες, όπως και το θέμα με τον εξοπλισμό διάσημων Ραδιοσταθμών.
Το 1992 ήδη είχε ξεκινήσει το restoration των Garrard,αλλά πέτυχα κόντρες με Linn Sondek σε Βρετανικό τεύχος το 1975.
Γιατί να λογοκρίνουμε Δημόσια συζήτηση?
Τέλος πάντων Επαρχιακοί Ραδιοσταθμοί εποχές 92 είχαν πλατό που δεν πειραματίζονταν... με bits.(BEOGRAM)
Αγαπητέ, δεν λογοκρίνουμε σε αυτό το φόρουμ και δεν γίνεται καμία κόντρα γιάφκας όπως λανθασμένα πιστεύεις ή φαντάζεσαι.

Το νήμα έχει συγκεκριμένο θέμα, με πρακτικά κυρίως ζητήματα, και καλό θα ήταν να παραμείνει η συζήτηση εντός και όχι να εκτροχιαστεί όπως συνήθως γίνεται.

Είσαι ελεύθερος να ανοίξεις νέο νήμα και να γράψεις εκεί όλες τις ενδιαφέρουσες πληροφορίες που έχεις και οτιδήποτε άλλο θέλεις.

Να είσαι σίγουρος ότι δεν πρόκειται να "λογοκριθεί".

Δύσκολες λέξεις που δεν καταλαβαίνουμε την βαρύτητα τους καλό είναι να μην τις χρησιμοποιούμε έτσι ελαφρά την καρδία.
 
Ένα συγκεκριμένο θέμα ,μπορεί να περιέχει πληροφορίες από αυτούς τους ίδιους που πριν 40 χρόνια το έβγαλαν απ τους σκουπινοτενεκέδες και το ανανέωσαν,αυτές οι συγκεκριμένες πληροφορίες μπορεί να ενδιαφέρουν τις επόμενες γενιές.
Πολύ καλά καταλαβαίνω την βαρύτητα δύσκολων λέξεων και μάλιστα ετοίμαζα αφιέρωμα σε ραδιοσταθμούς Διάσημους και άσημους με τον εξοπλισμό εκπομπών.
Έχω την εντύπωση ότι κάπου είναι αυστηρό και κάπου αλλού ...εμμονικό.
 
Ένα συγκεκριμένο θέμα ,μπορεί να περιέχει πληροφορίες από αυτούς τους ίδιους που πριν 40 χρόνια το έβγαλαν απ τους σκουπινοτενεκέδες και το ανανέωσαν,αυτές οι συγκεκριμένες πληροφορίες μπορεί να ενδιαφέρουν τις επόμενες γενιές.
Πολύ καλά καταλαβαίνω την βαρύτητα δύσκολων λέξεων και μάλιστα ετοίμαζα αφιέρωμα σε ραδιοσταθμούς Διάσημους και άσημους με τον εξοπλισμό εκπομπών.
Έχω την εντύπωση ότι κάπου είναι αυστηρό και κάπου αλλού ...εμμονικό.
Διάβασα σε προηγούμενο σου μήνυμα πως ασχολήθηκες με τα ΕΜΤ για βδομάδες. Άνοιξε ένα νήμα για αυτή την Εταιρία και ίσως θα μπορούσα να πω κι'εγώ κάτι αφού για ~25 χρόνια είχα τα 950,927,930.
 
Διάβασα σε προηγούμενο σου μήνυμα πως ασχολήθηκες με τα ΕΜΤ για βδομάδες. Άνοιξε ένα νήμα για αυτή την Εταιρία και ίσως θα μπορούσα να πω κι'εγώ κάτι αφού για ~25 χρόνια είχα τα 950,927,930.
Το ξέρω,πήρα ένα από ραδιοσταθμό..πολύ παλιά, πρίν ακόμα καταλάβω την αξία του.
Ένας πωλητής του χόμπι μας,στην Αθήνα με αποθάρρυνε, λέγοντας μου διάφορα αρνητικά(όπως και για όλα τα βαρέως τροποποιημένα) και το έδιωξα.
Στην συνέχεια μάζεψα πληροφορίες από κάποια έντυπα και έκανα μια αναφορά κάπου το 2019.

Έκτοτε μάζεψα υλικό από τους πρώτους διδαξαντες και λέω να το ποσταρω όταν βρω χρόνο.
 
Το ξέρω,πήρα ένα από ραδιοσταθμό..πολύ παλιά, πρίν ακόμα καταλάβω την αξία του.
Ένας πωλητής του χόμπι μας,στην Αθήνα με αποθάρρυνε, λέγοντας μου διάφορα αρνητικά(όπως και για όλα τα βαρέως τροποποιημένα) και το έδιωξα.
Στην συνέχεια μάζεψα πληροφορίες από κάποια έντυπα και έκανα μια αναφορά κάπου το 2019.

Έκτοτε μάζεψα υλικό από τους πρώτους διδαξαντες και λέω να το ποσταρω όταν βρω χρόνο.
Σου έκανε ζημιά, και μεγάλη μάλιστα. Ελπίζω μόνο να μην το πούλησες σε αυτόν.