LG 42LB730V ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ

christos7

New member
26 August 2014
25
Φίλοι του φόρουμ, σας καλησπερίζω. Είμαι κάτοχος της 42LB730V και μάλιστα του δεύτερου κομματιού (σε αντικατάσταση του ελαττωματικού πρώτου - κηλίδα στο panel). Λοιπόν τα νέα μου δεν είναι ευχάριστα. Και το δεύτερο panel έχει πρόβλημα: κιτρινωπές αποχρώσεις ακανόνιστου σχήματος σε δυο περιοχές, δεξιά του κέντρου και αριστερά ξεκινώντας από την κάτω γωνία!

Σε λευκό φόντο είναι κάτι παραπάνω από εμφανή αλλά και σε γκρι και σε οποιοδήποτε άλλο χρώμα η αλλοίωση είναι αναμφισβήτητη. Συγκεκριμένα το κόκκινο στις περιοχές αυτές μετατρέπεται σε βυσσινί , το μπλε δεν είναι μπλέ κλπ.
Προφανής νομίζω (και δικαιολογημένη) η ψυχική μου αναστάτωση (σκεπτόμενος την διαδικασία ενημέρωσης της LG, παραλαβή της τηλεόρασης για έλεγχο και αντικατάσταση για 2η φορά ή πιστωτικό -όπως μου είχε προταθεί την πρώτη φορά και αρνήθηκα- κλπ, κλπ).
Κι ενώ πίστευα πως τα πράγματα θα ακολουθήσουν αυτή την πορεία (για κάτι τόσο οφθαλμοφανές όπως την προηγούμενη φορά) νάτη η έκπληξη από την αγαπητή LG (για την οποία είχα γράψει τα καλύτερα σε προηγούμενο post αν θυμάστε!).

Μετά απο 3 ημέρες παραμονής στο service (και κατόπιν δικών μου οχλήσεων) ενημερώνομαι ότι το φαινόμενο θεωρείται φυσιολογικό (!!!) και η τηλεόραση θα μου επιστραφεί! Φυσικά δεν πρόκειται να την παραλάβω -τους το δήλωσα ήδη- αλλά οι όποιες προσπάθειές επικοινωνίας μέ κάποιον υπεύθυνο απέτυχαν. Οι υπάλληλοι στην εξυπηρέτηση πελατών απλά "ανακοινώνουν" την απόφαση της εταιρείας και για περαιτέρω διευκρινήσεις μου ζητούν να τους στείλω mail με συγκεκριμένα ερωτήματα!

Βάζω το συγκεκριμένο post εδώ αλλά θα το βάλω προφανώς και στο thread για το συγκεκριμένο μοντέλο,γιατί νομίζω ενδιαφέρει και τους υπόλοιπους κατόχους αλλά και τους ενδιαφερόμενους για αγορά.

Ζητώ επίσης την βοήθεια όσων έχετε αντιμετωπίσει παρόμοια ζητήματα (θα στείλω και pm σε κάποιους). Σαφώς η υπόθεση θα φτάσει μέχρι τέλους (όποιο κι αν είναι αυτό).
ΥΓ. η τηλεόραση είναι 20 ημερών!
 
Λοιπόν, επειδή υπάρχουν εξελίξεις στην υπόθεση και επειδή τα πράγματα πρέπει να μπαίνουν στη θέση τους οφείλω να ενημερώσω το thread σχετικά.
Την προηγούμενη Παρασκευή 19/9/2014 ξεκίνησε η "αντιπαράθεση" με την LG (η οποία επισήμως αρνιόταν την ύπαρξη ελαττώματος και ήθελε να μου επιστρέψει την τηλεόραση). Το Σαββατοκύριακο πέρασε λοιπόν αφενός με αρκετό θυμό και απογοήτευση αλλά και αφετέρου με αποφασιστικότητα να μην υποχωρήσω (απ´τη στιγμή που είχα δίκιο). Εγινε λοιπον η απαραίτητη προετοιμασία για όλα τα ενδεχόμενα (κάποιοι φίλοι από το forum τα γνωρίζουν από πρώτο χέρι!).
Τη Δευτέρα 22/9/2014 επικοινώνησα με την LG (με υπεύθυνη στο customer service) η οποία ήταν ευγενική, δεκτική να ακούσει και η οποία παραδεχόμενη αμέσως την ταλαιπωρία την οποία έχω υποστεί, ζήτησε λίγο χρόνο να δει την υπόθεση με το τεχνικό τμήμα και θα με ενημέρωνε άμεσα. Μετά από μόλις μισή ώρα επικοινώνησε μαζί μου, λέγοντάς μου πως παρ ότι ο τεχνικός υπεύθυνος επέμενε πως "δεν υπήρχε κάτι εκτός προδιαγραφών", εν τούτοις εγκρίθηκε η πίστωση του ποσού αγοράς της τηλεόρασης στο κατάστημα αγοράς της!
Σήμερα Πέμπτη 25/9/2014 ενημερώθηκα από το κατάστημα ότι η διαδικασία ολοκληρώθηκε και μπορώ όποτε θέλω να πάω και να διαλέξω ότι θέλω.

Τέλος καλό όλα καλά λοιπόν? Ασφαλώς, και οφείλω να αναγνωρίσω την αμεσότητα στην επικοινωνία, τον επαγγελματισμό και κυρίως την ουσιαστική προσέγγιση στην υπόθεση από την συγκεκριμένη υπεύθυνη του customer service αλλά και συνολικά από την ελληνική αντιπροσωπεία της LG (για την οποία θα συνεχίσω να λέω τα καλύτερα). Θα μπορούσε απλώς να είχε επιτευχθεί αυτό το αποτέλεσμα από την αρχή και να μη χρειαστεί να περάσει ένα ιδιαίτερα στενάχωρο Σ/Κ ένας πελάτης τους.