LG 660s Banding & Ghosting

jlout

New member
3 July 2010
17
Γεια σας και καλή χρονιά,

Επειδή είμαι τρομερά απογοητευμένος από την LG 660s που αγόρασα θα ήθελα και τη γνώμη σας.

Δείτε την φωτογραφία που έχω επισυνάψει και πείτε μου αν είμαι υπερβολικός.

H LG πάντως το θεωρεί φυσιολογικό και δεν είναι διατεθιμένη να προβεί σε αντικατάσταση.

Ευχαριστώ και εύχομαι σε όλους ευτιχισμένο το 2013.
 

Attachments

  • lg660s_.jpg
    lg660s_.jpg
    22.6 KB · Views: 194
Re: Απάντηση: LG 660s Banding & Ghosting

5 seconds.

Το έκανα έτσι για να φανεί ό,τι φαίνεται και με το μάτι.
 
Λίγο έως πολύ σε όλες τις τηλεοράσεις LCD υπάρχουν προβλήματα ομοιομορφίας απλώς έπεσες μάλλον σε σχετικά κακό πάνελ. Η LG επίσης έχει ως πρακτική να κάνει την "πάπια" σε τέτοιες περιπτώσεις.

Με άλλη εταιρεία ίσως είχες κάποιες ελπίδες.
 
Δηλαδή να μην ασχοληθώ άλλο; Ούτε καταγγελία στο ΙΝΚΑ, ούτε τίποτα;

Είναι καλυμένοι νομικά σε τέτοιες περιπτώσεις; Γιατί με την εξυπηρέτηση πελατών που μίλησα πολύ φασισμό διέκρινα.

"Έτσι είναι το panel, στα αποδεκτά όρια είναι, άντε και γ*****υ!" Κάπως έτσι με αντιμετώπισαν.

Ξέχασα να πω πως όταν ήρθε ο τεχνικός στο σπίτι (Λάρισα) παραδέχτηκε το πρόβλημα "Ναι ναι, το βλέπω, έχει όντως πρόβλημα και θα γίνει αντικατάσταση" αλλά μέρα με τη μέρα που τον κυνηγούσα στο τηλέφωνο μου τα άλλαζε.

Συνολικά ήρθε 3 φορές ο τεχνικός στο σπίτι και έπαιζε με το remote για να πειράξει τις εργοστασιακές ρυθμίσεις και να τραβήξει περισσότερες φωτογραφίες που ζητούσαν απο τα κεντρικά.

Τελικά μίλησε με τον τεχνικό στα κεντρικά και του είπε πως δεν χρήζει αντικατάστασης. Και από τότε ξεκίνησα το τηλεφωνικό γκάζωμα δυστυχώς χωρίς αποτέλεσμα.

Αυτά τα λίγα...

Κρίμα το παλιό και άριστο Samsung LE40a786r που αποχωρίστηκα για να πάρω αυτό το μετριότατο panel.

Μου φαίνεται πως πλέον μας πουλάνε όλη τη σαβούρα και δεν μπορούμε να πούμε και τίποτα!
 
Στο κατάστημα δε μπορείς να την επιστρέψεις αφού δεν είσαι ικανοποιημένος με την εικόνα της;

Αν η LG κάνει την αδιάφορη στείλε ένα email ή και επιστολή στα κεντρικά της LG στην Ευρώπη ή και στη Κορέα. Μη το αφήσεις.
 
Έχουν περάσει οι 7 μέρες που μπορώ να κάνω θέμα με το MediaMarkt και το όλο θέμα με την LG τραβάει εδώ και 45 μέρες!

Από το MediaMarkt Λάρισας αγοράστηκε η τηλεόραση.

Ξέρει κανείς το email από το κεντρικό support της LG;

Δηλαδή εσείς με βάση την φωτογραφία που είδατε συμφωνείτε πως χρειάζεται αντικατάσταση ή είμαι υπερβολικός;
 
Δηλαδή να μην ασχοληθώ άλλο; Ούτε καταγγελία στο ΙΝΚΑ, ούτε τίποτα;

Δεν είπα αυτό , απλά ξέρω και από άλλες περιπτώσεις στο avclub ότι με την LG είναι δύσκολα τα πράγματα.

Την προσπάθεια σου μπορείς να την κάνεις πάντως.