LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

Λοιπόν... πήρα πριν δύο εβδομάδες τηλέφωνο, να δω τι γίνεται με την περίπτωσή μου.
Η απάντηση του υπάλληλου που έχει αναλάβει την καταγγελία, ήταν πως κοιτάει τις καταγγελίες που έχουν γίνει 2-3 μήνες πριν από την δική μου.

Όταν του είπα πως από την ΓΓΚ είχα ενημερωθεί πως σε έναν με ανάμιση μήνα θα έχω την τελική απάντηση,
χαμογέλασε και είπε πως δεν υπάρχει περίπτωση σε αυτό το χρονικό διάστημα να έχουμε λύση.
Επίσης μου πρότεινε να κάνω καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπε πως από εκείνους θα έχω πολύ πιο γρήγορα κάποια εξέλιξη.

Φυσικά θα το κάνω και αυτό.
 
Μόλις μου ήρθε η κοινοποίηση από το Υπουργείο Εμπορίου.
Έχουν προχωρήσει το θέμα μου και από το κατάστημα Electronet-Κούσουλας στην Καλλιθέα πρέπει να απαντήσουν γραπτώς μέσα σε 10 μέρες!!!

Ε ρε, γλέντια που θα έχουμε!!! Να δούμε τώρα ποιος είναι το κορόιδο!!!!!!!!!!:violent-smiley-030::violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Re: Απάντηση: LG - Αντικατάσταση ολοκαίνουριας TV, 4 φορές και συνεχίζουμε!!!!

Λοιπόν... πήρα πριν δύο εβδομάδες τηλέφωνο, να δω τι γίνεται με την περίπτωσή μου.
Η απάντηση του υπάλληλου που έχει αναλάβει την καταγγελία, ήταν πως κοιτάει τις καταγγελίες που έχουν γίνει 2-3 μήνες πριν από την δική μου.

Όταν του είπα πως από την ΓΓΚ είχα ενημερωθεί πως σε έναν με ανάμιση μήνα θα έχω την τελική απάντηση,
χαμογέλασε και είπε πως δεν υπάρχει περίπτωση σε αυτό το χρονικό διάστημα να έχουμε λύση.
Επίσης μου πρότεινε να κάνω καταγγελία και στον συνήγορο του καταναλωτή και μου είπε πως από εκείνους θα έχω πολύ πιο γρήγορα κάποια εξέλιξη.

Φυσικά θα το κάνω και αυτό.

Σου απάντησαν δηλαδή κάτι του τύπου: http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?p=1511747#post1511747
Δεν το πιστεύω... :flipout:

Μην μου πεις ότι έχει αναλάβει και το δικό σου θέμα ο γνωστός υπάλληλος;
http://www.youtube.com/watch?v=3e6YezpdGiE
 
Ο υπάλληλος που "θα" "είχε" αναλάβει την υπόθεσή μου, έχει μεταφερθεί αλλού καθώς γίνεται κάποια αναδιοργάνωση... όπως φυσικά συζητάτε στο... παραδίπλα θέμα. :flipout:
Μια από τις φορές που ξαναπήρα τηλέφωνο, μου είπε η υπάλληλος πως όντως φαίνεται πως έχουν αργήσει πολύ με την καταγγελία μου και θα την προωθήσουν, που όντως έτσι και έγινε.

Ο υπάλληλος που μεταφέρθηκε, έχει ίδιο επίθετο με ανθρώπου που ασχολείται με κάποιο περιοδικό τεχνολογίας.
 
Τρομερή ταλαιπωρία!!!!
Καλό κουράγιο. Για να αισθάνεσαι πιο άνετα να σκέφτεσαι ότι αυτό που κανείς ενθαρρύνει περισσότερους καταναλωτές να απαιτούν όσα τους αναλογούν από απροσωπες αντιπροσωπείες και άχρηστα service
 
Τηλεφώνησα πριν 10 μέρες στην κυρία Κ. στην Γ.Γ.Καταναλωτή, που έχει αναλάβει την υπόθεσή μου. Μου είχε πει πως το κατάστημα τους έχει απαντήσει και πως το αίτημά μου δεν έγινε ακριβώς δεκτό από το κατάστημα. Όταν την ρώτησα τι εννοεί με αυτό, μου είπε "ότι σας είπα, το αίτημα σας δεν έγινε ακριβώς δεκτό από το κατάστημα". Την ρωτάω να μου πει τι ακριβώς απάντησαν από το κατάστημα και μου είπε πως θα μάθω μόλις λάβω την κοινοποίηση που θα μου στείλουν. Όταν την ξαναρώτησα και της είπα "δεν μπορείτε να μου πείτε τι απάντησαν?" μου είπε ξανά το ίδιο πράγμα.

Δεν μπορώ να πω πως έμεινα ευχαριστημένος καθώς και ο τρόπος που απαντούσε δεν ήταν και ο καλύτερος!
Περίμενα έως χθες και δεν έλαβα καμία κοινοποίηση έως τώρα.

Χθες ξανατηλεφώνησα... είχε άδεια.

Σήμερα ξανατηλεφώνησα για να δω πότε επιτέλους θα λάβω την κοινοποίηση.
Η απάντηση της ήταν πως έχουν ενημερώσει το κατάστημα και περιμένουν απάντηση. Της λέω πως πριν 10 μέρες είπατε πως έχουν ήδη απαντήσει. Α, μου λέει, την κοινοποήση δεν την λάβατε? Όχι και γι' αυτό σας κάλεσα να δω τι γίνεται. Ε, μου λέει, από τις 2 του μηνός, πρέπει να ετοιμάσουμε όλα τα... (δεν θυμάμαι ακριβώς τι είπε εδώ), ήταν και αυτές τις μέρες οι αργίες... θα σας έρθει. Όταν επέμεινα ξανά, όπως έκανα και πριν 10 μέρες, και την ξαναρώτησα τι απάντησαν από το κατάστημα, μου είπε πάλι πως θα μάθω μόλις πάρω την κοινοποίηση στα χέια μου. Της είπα πως η αγορά έγινε τον Αύγουστο και μου απάντησε κάντε υπομονή, άλλοι περιμένουν και μήνες!!! :computer:

Δηλαδή ρε παιδιά... εγώ πόσο περιμένω? Τον Αύγουστο αγόρασα την τηλεόραση, μέχρι τον τον Οκτώβριο με κορόιδευαν από το κατάστημα, τον Νοέμβριο έκανα καταγγελία!!! Αυτό σας φαίνεται για μέρες ή για μήνες?!!!!!!!:bigcry:

Δεν έχω μείνει ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημένος από την επικοινωνία που είχα έως τώρα με την ΓΓΚ. Δεν έμεινα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημένος και με την συγκεκριμένη υπάλληλο που ο τρόπος που απαντάει ήταν αγενές, (έτσι τον έλαβα εγώ), όπως δεν έμεινα ΚΑΘΟΛΟΥ ευχαριστημένος και από τις απαντήσεις της που ΔΕΝ μου δώθηκαν!!! :rifle:

Ήθελα να 'ξερα από ποιους νομίζουν ότι πληρώνονται... από τον... Βασιλιά???
ΕΜΕΙΣ τους πληρώνουμε!!!!!!!!!!!:rifle::rifle::rifle:
 
Last edited:
Έτσι είναι, όλα σκ@τ@ πάνε στην χώρα μας, μαζί και οι υπηρεσίες που είναι για να βοηθάνε αλλά τελικά δεν κάνουν τίποτα!!!!!!!!!!
 
Πρώτη φορά ε;
Όλες οι υπηρεσίες του δημοσίου προστατεύουν τις εταιρίες, ποτέ τον καταναλωτή.
Ακόμα και η ενσωμάτωση των 2 χρόνων εγγύηση έγινε σκόπιμα έτσι, ώστε να χρειάζεσαι δικαστήριο για να βρεις το δίκιο σου.
Η νομοθεσία θέλει αλλαγή...
Αλλά επειδή για να ασχοληθείς με την πολιτική πρέπει να σου λείπουν μερικά γονίδια (κυρίως αυτό της ηθικής), δεν ελπίζω πλέον...

Όποιος ασχολείται με καταγγελία, πρέπει να έχει στο πίσω μέρος του μυαλού του ότι το δίκιο του θα το βρει μόνο στο δικαστήριο.
Όσες φορές είχα πρόβλημα ποτέ οι υπηρεσίες του δημοσίου δεν έδωσαν την λύση, και πάντα προσπαθούν να διαστρεβλώσουν και τον νόμο, πάντα υπέρ των εταιριών.
Η μόνη εταιρία που έχει ανταποκριθεί σε καταγγελία στις δικές μου περιπτώσεις, ήταν τα multirama.
 
Όλες οι υπηρεσίες του δημοσίου προστατεύουν τις εταιρίες, ποτέ τον καταναλωτή.

Δεν νομιζω οτι ειναι αυτο.

Απλως δεν κανουν σωστα αυτο που τους εχει ανατεθεί λογω αδιαφοριας και δυσπραγίας που βασιλευει συνηθως στο Ελληνικο δημοσιο.
 
Δεν νομιζω οτι ειναι αυτο.

Απλως δεν κανουν σωστα αυτο που τους εχει ανατεθεί λογω αδιαφοριας και δυσπραγίας που βασιλευει συνηθως στο Ελληνικο δημοσιο.

Ξέρω τι λέω. Όταν ο υπάλληλος σου λέει τον νόμο ανάποδα, και επιμένει, ενώ του λες ότι ακόμα και το διαφημιστικό τους λέει άλλα, εκτελεί αποστολή. Προσπαθεί να σε πείσει ότι έχεις άδικο.
Εδώ δεν πρωτοκολλούν τις τηλεφωνικές καταγγελίες, και δεν καταγράφεται ΠΟΥΘΕΝΑ ή καταγγελία... Τι λέμε τώρα...

Είναι υπηρεσίες που απλά υπάρχουν για να μισθοδοτούνται δημόσιοι υπάλληλοι. Έργο ΜΗΔΕΝ.

Σε μια σοβαρή κοινωνία, η γενική γραμματεία προστασίας καταναλωτή θα έβγαζε αποφάσεις, και θα κωδικοποιούσε τις περιπτώσεις ώστε να βελτιωθεί ο νόμος ανάλογα με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές.

Και ο νόμος περί εγγυήσεων πρέπει να αλλαχθεί, να δηλώνει σαφώς ελάχιστη εγγύηση 2 χρόνια, και αντικατάσταση σε βλάβη στο πρώτο εξάμηνο. Και πρόστιμο 20 φορές την αξία του προϊόντος σε περίπτωση μη συμμόρφωσης.

Αλλά οι νόμοι αλλάζουν μόνο αν δεν πληρώνεις εισιτήριο στα λεωφορεία ή στα διόδια... :flipout: Και μάλιστα με συνοπτικές διαδικασίες...
 
Γειά σε όλους
Να σας πώ ένα ευχαριστώ γιατί ετοιμαζόμουν για LG - Lo Price βλέπετε - αλλά πάλι για Samsung θα πάω.....
Οχι οτι κι αυτές δεν βγάζουν προβλήματα....