LG B7V : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Να θέσω και ακόμα μια ερώτηση στους φίλους του forum. Όσοι έχουν εμπειρία και γνώσεις σχετικά με την αλλαγή panel σε μια oled, ας μας απαντήσουν αν χρειάζεται ειδική ρύθμιση. Αν μπορεί δηλαδή το κάθε service να κάνει την δουλειά που γίνεται εργοστασιακά.
Τίποτα δεν είναι για αυτούς φίλε..Κάποιες βίδες μόνο.Δεν χρειάζεται καμία ειδική ρύθμιση..Νέο πάνελ, νέα 2ετη εγγύηση στο πάνελ.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Τίποτα δεν είναι για αυτούς φίλε..Κάποιες βίδες μόνο.Δεν χρειάζεται καμία ειδική ρύθμιση..Νέο πάνελ, νέα 2ετη εγγύηση στο πάνελ.

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Η νέα εγγυηση πως προκύπτει?

Στα περισσότερα ανταλλακτικά υπαρχει ένας χρόνος εγγυηση.



Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Η νέα εγγυηση πως προκύπτει?

Στα περισσότερα ανταλλακτικά υπαρχει ένας χρόνος εγγυηση.



Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Μεταφέρω το mail που έλαβα απο LG

"Η διετής εργοστασιακή εγγύηση μας αποτελεί δέσμευση της εταιρείας μας για την κάλυψη οποιουδήποτε κατασκευαστικού ελαττώματος ενδεχομένως προκύψει σε συσκευές δικής της επωνυμίας, για τα δύο πρώτα έτη από την ημερομηνία αγοράς τους.

Οφείλουμε να τονίσουμε πως η αντικατάσταση κάθε ανταλλακτικού συσκευής της εταιρείας μας από το εξουσιοδοτημένο μας τεχνικό τμήμα, συνοδεύεται από διετή εργοστασιακή εγγύηση. "
 
Η νέα εγγυηση πως προκύπτει?

Στα περισσότερα ανταλλακτικά υπαρχει ένας χρόνος εγγυηση.



Στάλθηκε από το SM-G960F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Έτσι ενημέρωσε η Lg και εμένα και ένα φίλο Που αλλάξαμε πάνελ στις oled μας..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έτσι ενημέρωσε η Lg και εμένα και ένα φίλο Που αλλάξαμε πάνελ στις oled μας..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με πρόλαβε ο φίλος από πάνω..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Έτσι ενημέρωσε η Lg και εμένα και ένα φίλο Που αλλάξαμε πάνελ στις oled μας..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Φίλε Lobo10 την τσέκαρες για Banding στο γκρί σε 5% όταν την παρέλαβες γιατί μου έχει γίνει εφιάλτης κι αυτό. Επειδή το σκέφτομαι φοβάμαι οτι θα πάω να δώ το καινούριο panel και θα πικραθώ σαν γρουσουζης που είμαι.
 
Φίλε Lobo10 την τσέκαρες για Banding στο γκρί σε 5% όταν την παρέλαβες γιατί μου έχει γίνει εφιάλτης κι αυτό. Επειδή το σκέφτομαι φοβάμαι οτι θα πάω να δώ το καινούριο panel και θα πικραθώ σαν γρουσουζης που είμαι.
Τέλειο πάνελ δεν θα βρεις..μην τρεφεις αυταπάτες

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Όχι, δεν ήρθε αν και την έβαλα να τσεκάρει. Ισως το βάλω "χεράτα" το ΣΚ
 
Με πρόλαβε ο φίλος από πάνω..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Έχω πάρει από την Δευτέρα την τι βι από το σέρβις! Μετά την αλλαγή πάνελ όλα φαίνονται καλά! Ίδωμεν!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Έχω πάρει από την Δευτέρα την τι βι από το σέρβις! Μετά την αλλαγή πάνελ όλα φαίνονται καλά! Ίδωμεν!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μια χαρά..

Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Το δοκίμασα σε C7. Την έκλεισα μετά και εφάρμοσε το update στο άνοιγμα, και μετά δοκίμασα πάλι και παίζει.
 
Το'χω βάλει εδώ και καμιά βδομάδα.
Κανένα πρόβλημα πουθενά.
 
Μεταφέρω το mail που έλαβα απο LG

"Η διετής εργοστασιακή εγγύηση μας αποτελεί δέσμευση της εταιρείας μας για την κάλυψη οποιουδήποτε κατασκευαστικού ελαττώματος ενδεχομένως προκύψει σε συσκευές δικής της επωνυμίας, για τα δύο πρώτα έτη από την ημερομηνία αγοράς τους.

Οφείλουμε να τονίσουμε πως η αντικατάσταση κάθε ανταλλακτικού συσκευής της εταιρείας μας από το εξουσιοδοτημένο μας τεχνικό τμήμα, συνοδεύεται από διετή εργοστασιακή εγγύηση. "

καλημέρα αγαπητέ φίλε,
διάβασα το αρθρο σου για την oled και το πρόβλημα που είχες με burn in, όπου τελικά είχε ευτυχή κατάληξη με την αντικατάσταση που σου έκαναν.
Να σου πω ότι έχω κι εγώ μια Ε6V την οποία έχω ταλαιπωρήσει όπως κι εσύ τη δική σου. Παίζω με τερματισμένες ρυθμίσεις σε κάθε mode, πολύ gaming και οτετιβι, όλα πουσαρισμένα. Αποτέλεσμα.. η οθόνη είναι τίγκα στα στίγματα και τη μουτζούρα σε κάθε εκατοστό σχεδόν.
Θέλω να ρωτήσω τα εξής:
-σε ποιό σερβις την πήγες όπου τελικά δέχτηκαν την αλλαγή στο πάνελ?
-για πόσο διάστημα περίπου έμεινες χωρίς τη συσκευή στο σπίτι?
-με τι τρόπο να τους μιλήσω για να έχω κι εγώ το ίδιο αποτέλεσμα?

Σημειωτέον, δεν θα με ενδιέφερε καθόλου η προοπτική για refund και αγορά νέας συσκευής, επειδή η Ε6 διαθέτει το πολυπόθητο σε μένα 3D (όλες οι μετέπειτα δεν το έχουν).. για αυτό θα 'ηθελα να ξέρω τα σωστά βήματα ´ψστε να πετύχω κι εγώ την αλλαγή πάνελ.

σε ευχαριστώ εκ των προτέρων για τον χρόνο σου :)
 
Καλημέρα.

Έβγαλε το Media Markt προσφορά την ηχόμπαρα SJ3 στα 99 . Έχει καιρό που την κοζάρω μαζί με την SJ4. Η διαφορά τους ουσιαστικά είναι ότι η SJ4 έχει είσοδο HDMI ARC. Το θεωρείτε μεγάλη έλλειψη ή με optical θα κάνω την ίδια δουλειά χωρίς να χάνω κάτι?
 
Επειδή είμαι μανιοκαταθλιπτικός και ανοίγω καθημερινά την σελίδα προϊόντος στο ελληνικό site της LG, παρατηρώ ότι από σήμερα εξαφανίστηκε το section "Downloads & Firmware". Δεν μπορώ να βρω από που μπορώ να κατεβάσω, αν θέλω, τα τυχόν μελλοντικά firmwares για την τηλεόραση...
That's odd!