georgedim33
New member
- 2 August 2019
- 27
Κανονικά δεν το καλύπτουν.ετυχε να είναι από κατασκευής έτσι και θα μου την αλλάξουν.εγιναν πολλά πράγματα μέχρι καταγγελία έφτασα για να καταλάβεις,Πάει μήνας και ακόμα περιμένω να τη φέρουν
Κανονικά δεν το καλύπτουν.ετυχε να είναι από κατασκευής έτσι και θα μου την αλλάξουν.εγιναν πολλά πράγματα μέχρι καταγγελία έφτασα για να καταλάβεις,Πάει μήνας και ακόμα περιμένω να τη φέρουν
Κανονικά δεν το καλύπτουν.ετυχε να είναι από κατασκευής έτσι και θα μου την αλλάξουν.εγιναν πολλά πράγματα μέχρι καταγγελία έφτασα για να καταλάβεις,Πάει μήνας και ακόμα περιμένω να τη φέρουν
Καλησπέρα, μου συνέβη χθες για δεύτερη φορά το εξής. Ενώ η τηλεόραση παίζει κανονικά, μετά από 1-2 λεπτά μου εμφανίζεται η προστασία οθόνης με τα "πυροτεχνήματα". Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να συνέβη αυτό;
Θα αλλαξουν το πανελ η ολη την τηλεοραση?
Αλλαξε κατι με το zero pixel?
Καλησπέρα, μου συνέβη χθες για δεύτερη φορά το εξής. Ενώ η τηλεόραση παίζει κανονικά, μετά από 1-2 λεπτά μου εμφανίζεται η προστασία οθόνης με τα "πυροτεχνήματα". Ξέρει κανείς γιατί μπορεί να συνέβη αυτό;
Για προστασία είναι και μετά από κάποια ώρα που δε γνωρίζω κλείνει αυτόματα άμα δεν την ενοχλησεις
Θα αλλαξουν το πανελ η ολη την τηλεοραση?
Αλλαξε κατι με το zero pixel?
Για προστασία είναι και μετά από κάποια ώρα που δε γνωρίζω κλείνει αυτόματα άμα δεν την ενοχλησεις
Θα αλλαξουν το πανελ η ολη την τηλεοραση?
Αλλαξε κατι με το zero pixel?
https://www.lg.com/gr/about-lg/press-and-media/lg-ma-lg-expands-0-pixel-guarantee
Βρήκα το άνωθεν άρθρο που αφορά το zero pixel policy. Δυστυχώς τις oled τηλεοράσεις δε τις μνημονεύει, οπότε η εταιρεία θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι δε τις καλύπτει.
Τα προηγουμενα χρονια υπηρχε η πολιτικη (δεν ξερω αν υπαρχει ακομα) για τα μονιτορ της LG. Με ενα πιξελ βλαβη, στο αλλαζαν.
Στις τηλεορασεις δεν ισχυε αυτο αν θυμαμαι καλα.
Κατα την αγορα της δικης μου oled και ρωτωντας στο καταστημα αγορας τι θα μου καλυψουν, ψαχνοντουσαν.
Η πολιτικη στο εξωτερικο ομως που ειχα διαβασει σε φορουμ εξωτερικου, ηταν 3 πιξελ κολλημενα ή 5 πιξελ καμενα.
(Μαλλον ηταν πιο ευαισθητοι στα κολλημενα μιας και αυτα φαινονται με το ματι , ενω τα καμενα ειναι απλως σβηστα και δεν ενοχλουν το ιδιο)
Πιθανολογω οτι αν παιρνουν τις ιδιες ντιρεκτιβες απ"εξω, ισως το ιδιο ισχυει και σε Ελλαδα.
(5 πιξελ μου ειχαν απαντησει και στο ΜΜ οταν ψαχνοντουσαν για το τι ισχυει)
Τωρα, μιλαμε για pixel αλλα ισως αυτα συμβαινουν σε επιπεδο subpixel.
Αν σου καει/κολλησει ενα subpixel μαλλον θα πιαστει ως pixel.
Δεν νομιζω να περιμενουν να καουν ολα τα subpixel ενος pixel για να το προσμετρησουν ως ενα χαλασμενο pixel.
Νομιζω παντως πως τα καμενα δεν ειναι τοσο αντιληπτα και ενοχλητικα. Πιο πολυ ψυχολογικο ειναι.
Τα ενοχλητικα ειναι τα κολλημενα, οπου π.χ. σε μαυρο φοντο σου πεταγεται ενα ασπρο η οποιου αλλου χρωματος.
Στα μεγάλα μαγαζιά έχεις δικαίωμα σε 14 μέρες να την γυρισεις και να μην μπλέξεις με ολα τα παραπάνω
Καλησπέρα σε όλους
Έχοντας άπλετο ελεύθερο χρόνο,είπα να κάτσω να τακτοποιήσω διάφορες εκρεμετοτητες,μεταξύ αυτών και η σύνδεση της C9 με την κεραία του σπιτιού,κάτι το οποίο δεν είχα ξανάεπιχειρήσει από την ημέρα που την αγόρασα( 25/11/19 ).
Και σήμερα λοιπόν ξεκίνησα να κάνω συντονισμό...τίποτα.
Άλλαξα καλώδιο κεραίας......τίποτα.
Όπως καταλαβαίνετε μετά ακολούθησε κάθε πιθανό ψάξιμο που μπορούσε να γίνει,ήρθε στο σπίτι ο κολλητός μου,ο οποίος είναι επαγγελματίας δορυφορικά,εγκαταστασεις-τοποθετήσεις.Ψάξαμε με γεννήτρια και πεδίομετρο τα πάντα,και δεν έπαιζε ακόμα τίποτα,να σημειώσω πως στο υπόλοιπο σπίτι βλέπουμε κανονικά επίγειο από άλλη τηλεόραση καθώς και μέσα από την νοβα τα επίγεια.Τελικά στην παροχή που καταλήγει στην C9 σύνδεσα άλλη TV και έπαιζε το επίγειο και τέλος έκανα ένα τσεκ μέσα από το μενού της τηλεόρασης και μου βγάζει στην κεραία -150db snr 0 και RF status “NG” (no good υποθέτω).
Πήρα τηλ την LG,τους περιέγραψα όλα αυτά που μόλις διαβάσατε,και μου είπε ότι θα κανονίσουμε ραντεβού για να την παραλάβει το service,να διαπιστωθεί η βλάβη και στην συνέχεια να ΕΠΙΣΚΕΥΑΣΤΕΙ σε διάστημα 4-5 εργάσιμων ημερών .
Σας ρωτάω λοιπόν,μπορώ να ζητήσω αντικατάσταση για 5 μηνών τηλεόραση,καθώς δεν με ψήνει και πολύ να μου την κουβαλάνε με το φορτηγό ούτε και να ανακαλύψω κάποιο γδάρσιμο στην οθόνη κατά την επιστροφή, συν το ψυχολογικό ότι είναι επισκευασμένη.
Σας ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.