LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

Έχεις την 660 και σου έχει αυτές τις 2 επιλογές ;

Στην 690 γιατί έχει μόνο μία ;
Είσαι σίγουρος ότι έχει μόνο μία γιατί πραγματικά δεν το ξέρω, το μόνο που ξέρω ότι πρόκειται ακριβώς για τα ίδια εργαλεία με μόνη διαφορά την εξωτερική εμφάνιση.
 
Είσαι σίγουρος ότι έχει μόνο μία γιατί πραγματικά δεν το ξέρω, το μόνο που ξέρω ότι πρόκειται ακριβώς για τα ίδια εργαλεία με μόνη διαφορά την εξωτερική εμφάνιση.


Πόσες ίντσες είναι η δική σου ;
Στην 55αρα την δική μου υπάρχει μόνο de-judder αν έχεις την 47αρα ίσως να έχεις και de-blur ,είναι ένα μυστήριο "προσφορά" της LG στους αγοραστές της.
Δες εδώ που ο φίλος John_hasio μας το εξηγεί !
 
Πόσες ίντσες είναι η δική σου ;
Στην 55αρα την δική μου υπάρχει μόνο de-judder αν έχεις την 47αρα ίσως να έχεις και de-blur ,είναι ένα μυστήριο "προσφορά" της LG στους αγοραστές της.
Δες εδώ που ο φίλος John_hasio μας το εξηγεί !

Ναι 47αρα εχω.........
 
Παιδιά και εγώ την 47LA690s έχω, στην αρχή μου είχε το de-blur & το de-judder αλλα σε επόμενα updates μάλλον το αφαίρεσαν, οπότε έχουμε μόνο σαν επιλογή το de-judder πλέον!!!
 
Άλλες προδιαγραφές στην "υποανάπτυκτη" Αμερική από την πολύ μπροστά Ελλάδα της ανάπτυξης ,την κοπελίτσα με την λάμπα στο κεφάλι στην φωνητική πληκτρολόγηση δεν την βγάζει εδώ ,ούτε το De-Blur ούτε δεν ξέρω τι άλλο παραπάνω έχουν στην "υποανάπτυκτη" Αμερική ,χώρια που επειδή είμαστε και πολύ ανεπτυγμένοι και τα σκορπάμε είναι κατά πολύ ακριβότερη εδώ !





Αυτές τις ρυθμίσεις εικόνας έβαλα ,καταπληκτική !
 
καλησπέρα. η προβληματική τηλεόραση αντικαταστάθηκε με καινούρια από την lg την οποία παρέλαβα χθες.
 
xavito επειδη είδα οτι κατι παρόμοιο εδωσες και στην 660, γίνε λίγο σαφής, πρόκειται για λογισμικό πέραν της εταιρίας ????????????

Έγραψα service manual...τι δεν καταλαβαίνεις;Ποιο λογισμικό;
 
Αυτές τις ρυθμίσεις εικόνας έβαλα ,καταπληκτική !
Εγώ δοκίμασα αυτές τις ρυθμίσεις στην 667 που έχω αλλά δεν έμεινα ευχαριστημένος, μου φαίνεται αρκετά σκοτεινή η εικόνα...Μήπος μπορεί να ποστάρει και κανένας άλλος ρυθμίσεις εικόνας;
 
Το θέμα των ρυθμίσεων είναι καθαρά υποκειμενικό, ούτε εμένα προσωπικά μου αρέσει αυτού του τύπου εικόνα, απλά έδωσα κάποιες ρυθμίσεις που έχουν δώσει κάποιοι του είδους που τεστάρουν την συγκεκριμένη οθόνη. Φίλε pimenikos αυτό που λες για την λειτουργία της φωνητικής εντολής με την κοπελίτσα δεν έχεις παρά μόνο να ενεργοποιήσεις στην ρύθμιση επιλογες την εμφάνιση avatar

Έγραψα service manual...τι δεν καταλαβαίνεις;Ποιο λογισμικό;

ok. Απλά κάπου μπερδεύτηκα :grandpa:
 
Last edited by a moderator:
ΡΥΘΜΙΣΗ ΕΙΚΟΝΑΣ (ΠΑΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΛΟΓΗ)
Σε 47la660s και μονο για ταινίες

Εντονο
φωτισμος 45
αντιθεση 80
φωτεινοτητα 55
οξυτητα 30
χρωμα 60
αποχρωση 0
θερμ.χρωμ. c5
στο εντονο προηγμενος ελεγχος αυτοματα απο μαμα
επιλογες εικονας
μειωση θορυβου απενεργ/νο
μειωση θορυβου mpeg απενεργ/νο
σταθμη μαυρου χαμηλο
real cinema (αυτοματη επιλογη αναλογα με την πηγη)
motion eye care απενεργ/νο
led τοπ. μειωση φωτειν. μεσο
trumotion χρηστης de-judder 5 de-blur 0 (τουλαχιστον μεχρι στιγμης και σε τεστ σε διαφορες ταινίες)


ΚΑΝΟΝΙΚΟ (εναλλακτικη)
φωτισμος 60
αντιθεση 100
φωτεινοτητα 50
οξυτητα 35
χρωμα 60
αποχρωση 0
θερμ. χρωμ. c15

προηγμενος ελεγχος
δυναμικη αντιθεση απενεργ/νο
δυναμικο χρωμα απενεργ/νο
υψηλη αναλυση χαμηλο
gamma μεσο

επιλογες εικονας
μειωση θορυβου απενεργ/νο
μειωση θορυβου mpeg απενεργ/νο
σταθμη μαυρου χαμηλο
real cinema (αυτοματα βασει σηματος)
motion eye care απενεργ/νο
led τοπ. μειωση φωτειν. μεσο
trumotion χρηστης de-judder 5 de-blur 0

Και μια παρατηρηση για το led τοπικη μειωση φωτεινότητας (local dimming)
To μεσο ειναι πιο ισχυρο απο το υψηλο όσο και παράξενο να ακουγεται αλλα lg ειναι αυτη και δεν ακολουθει την σειρα, τσεκάρετέτο και σεις και δείτε το, στην αρχή νόμιζα ότι κάτι δεν πάει καλά με την συγκεκριμένη tv αλλά τελικά το έχω δει σε forum και στο εξωτερικο που το λενε.
Πάντως με αυτες τις ρυθμίσεις έχω πολύ καλή εικόνα καθόλου κουραστική και υπερβολική, αλλά και χωρίς ξεπλύματα.
Και φυσικά τα όποια προβλήματα με bleeding εχω σε νεκρές μεταβατικές μαυρες οθόνες με τις συγκεκριμένες ρυθμίσεις απλά δεν υπάρχουν.
Να αναφέρω δε ότι απο την πρώτη στιγμή ανάμεσα οθόνης και τοίχου έχω τοποθετήσει σποτάκι led 3,5w ισοδύναμο με 30watt ενος κλασικού φωτισμου στα 6500 kelvin
και φυσικά κανένα φως μπροστα απο την tv. το φως είναι υπερ-αρκετο χωρίς να κουράζει και χωρίς σκοταδεισμους. Τα πλεονεκτήματα αυτου του φωτισμου είναι φοβερο μαυρο που σκοτώνει, χάνεται λόγω κοντραστ πανελ και πισω φωτεινης τοιχοποιίας οποιοδήποτε bleeding και διαροή φωτισμου της οθόνης και φυσικά δεν υπάρχει λόγω έλλειψης φωτισμου μπροστα απο την τηλεόραση η παραμικρή αντανάκλαση στη οθόνη.
Ελπίζω να βοηθώ........
 
Last edited:
παιδιά, όσο κι αν φαίνεται απίστευτο, και η δεύτερη τηλεόραση (σίγουρα καινούρια), την οποία πήρα την Παρασκευή, την Κυριακή το βράδυ μου παρουσίασε το ίδιο πρόβλημα (κάθετες μπάρες). πριν έπαιζα με τις ρυθμίσεις εικόνας, και την ώρα που το παρουσίασε έβλεπα ΣκάΪ. (δεν ξέρω βέβαι αν αυτό είναι εντελώς τυχαίο). αυτήν δε χρειάστηκε να τη βγάλω από το ρεύμα. την έκλεισα από το κομπιουτεράκι, άργησε πολύ να κλείσει το φωτάκι, αλλά μετά όταν την άνοιξα η εικόνα επανήλθε. άλλαξα το καλώδιο hdmi από ένα δορυφορικό δέκτη που ήταν ανοιχτός εκέινη τη στιγμή αν και δε νομίζω να παίζει ρόλο, και έκλεισα και ένα ασύρματο video sender που έχω ακριβώς δίπλα της. μέχρι τώρα δεν μου το έχει παρουσιάσει πάλι. επειδή η lg υπάρχει σοβαρή πιθανότητα μετά από επικοινωνία να μου επιστρέψει τα χρήματα θέλω τη γνώνη σας για τα εξής:η τηλεόραση έχει πρόβλημα στο πάνελ της ή να την κρατήσω (γιατί μου αρέσει σαν εικόνα) και βλέπω τι γίνεται;
αν την αλλάξω λέω να πάω στην sony 55w805. ποια είναι η γνώμη σας;
 
Φίλε senos απο την στιγμη που σου το ξανάκανε δεν νομίζω ότι έχει πρόβλημα η tv κάπως κουφό να έχουν το ίδιο πρόβλημα 2 στις 2. Αν διαβάσεις στον οδηγό χρήσης κάπου αναφέρει για κάτι τέτοια κουλά, για κοίτα για ηλεκτρονικές παρεμβολές μήπως παίζει κάτι τέτοιο. βγάλε ότι έχεις στην συγκεκριμένη πρίζα και παίξε μόνο την τηλεόραση για λίγες μέρες....
(Αλήθεια κράτησες το serial number της πρώτης μήπως την ξαναπήρες πίσω, λέμε τώρα ποτέ δεν ξέρεις)
 
Μετά από βλάβη στην περσινή μου 55LM670S και αφού δεν υπάρχει ανταλλακτικό, αλλά ούτε και διαθέσιμο ίδιο μοντέλο η (εκπληκτική για άλλη μια φορά) εξυπηρέτηση της LG με ενημέρωσε ότι μπορώ να την αντικαταστήσω με νέα 55LA660S από LG ή να πάρω πιστωτικό στον Κωτσό και να πάρω ότι θέλω με νέα διετή εγγύηση!!! Εγώ βέβαια επέλεξα το πιστωτικό αφού οι τιμές έχουν πέσει και υπάρχουν αρκετές προσφορές. Έτσι αν και τις περισσότερες προσφορές τελικά δεν μπορώ να τις έχω λόγω αγοράς με πιστωτικό, κατέλληξα ανάμεσα στην Panasonic 55ΕΤ60 όπου θα μου έμενε και πιστωτικό υπόλοιπο για άλλες αγορές (έλεγα να συμπληρώσω και να πάω για PS4!) και στο πακέτο LG 55LA690 & NB2430A (soundbar) στα ίδια χρήματα.

Τελικά έκλεισα την LG για δύο λόγους. Αν και η Panasonic φαντάζομαι είναι ανώτερη σαν TV με 100zh και πιο οικονομική, η LG έχει μπόλικα καλούδια παραπάνω (άλλα ίσως άχρηστα, άλλα χρήσιμα), αλλά ο κυριότερος λόγος ήταν το service της! Αν και μου έχουν "καεί" δύο στα δύο (μια πλάσμα 50άρα και η 55LM670), η αντιμετώπιση που είχα ήταν άψογη! Την πρώτη φορά με επισκευή αφού την πήραν από το σπίτι μου και μου την επέστρεψαν σε 2 ημέρες και την 2η με αντικατάσταση! Μάλιστα τώρα μάλλον το πρόβλημα προέκυψε από κεραυνούς (αν και ήταν ξημερώματα και η tv ήταν κλειστή μου κάηκε TV και router!), αλλά ούτε που ρώτησαν!

Το μόνο κακό είναι ότι τώρα θα πρέπει να περιμένω 10-15 ημέρες (ελπίζω όχι παραπάνω), και έχω μείνει χωρίς σοβαρή TV. Ελπίζω να βγει καλή αυτή και να αξίζει την αναμονή και την επιλογή της! :)
 
Είμαι και εγώ ένας ατυχής κάτοχος της 55LA690s εδώ και περίπου ένα μήνα.
Η τηλεόραση παρουσίασε από την αρχή την ίδια βλάβη με αυτή του senos. Επικοινώνησα με την lg και ζήτησα αντικατάσταση και μου είπαν ότι πρέπει να περάσει από τεχνικό έλεγχο.
Ο τεχνικός ήρθε, την πήρε και μου την επέστρεψαν επισκευασμένη ("αλλαγή πλακέτας main-in-stop") με το τηλεκοντρόλ πλέον να μην δουλεύει (μόνο on-off) και την εικόνα να μαυρίζει για λίγα δευτερόλεπτα και μετά να επανέρχεται (το έχει κάνει 2-3 φορές από τη Παρασκευή). Επίσης με μία μικρή γρατζουνιά στη βάση, η οποία βέβαια μπροστά στα άλλα μικρή σημασία έχει...

Μετά από πολλά τηλέφωνα στην LG, ακόμα περιμένω απάντηση (από Δευτέρα) για αντικατάσταση. Για επιστροφή χρημάτων ούτε λόγος (ούτε μου πέρασε από το μυαλό να διεκδικήσω κάτι τέτοιο). Επειδή διαβάζω για αντικαταστάσεις (senos) και επιστροφές χρημάτων (nikosjc), μπορεί να μου πει κάποιος πως μπορώ να πετύχω κάτι τέτοιο;
 
Καλά και εμένα ούτε αντικατάσταση ούτε χρήματα θα μου έδιναν φαντάζομαι αν υπήρχε το ανταλλακτικό. Αλλά φαίνεται ότι τις τηλεοράσεις η LG της βγάζει για 1 - 1,5 χρόνο το πολύ! Απορώ που δίνει 2 χρόνια εγγύηση! Στη δευτερη που είχα κάνα χρόνο τώρα έτρεμα κάθε φορά που την άνοιγα για το αν θα δουλέψει ή όχι με αυτά που άκουγα. Τελικά κάηκε αλλά όπως προείπα μάλλον από κεραυνό και όχι από μόνη της. Η πρώτη που είχα η 50άρα μου έβγαλε δύο φορές προβλήματα. Μια ξαφνικά μαύρισε η οθόνη, και μια μου έβγαζε κάτι πράσινες γραμμές!

Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι είτε με επιδιόρθωση, είτε αντικατάσταση, είτε με χρήματα, η εξυπηρέτηση τους είναι πολύ καλή (προς το παρόν). Μου κάνει εντύπωση που σε έχουν αργήσει τόσο! Εμένα μετά από τρεις ημέρες στο service είδαν ότι δεν θα έβρισκαν ανταλλακτικό σύντομα και την ίδια μέρα με πήραν τηλέφωνο για να μου στείλουν άμεσα άλλη! Και με την επιλογή να πάρω πιστωτικό όπου και έκανα! Παίρνεις στην ίδια την LG ή στο τοπικό service? Εμένα έχει τύχει το παλικάρι στο τοπικό μου service να εξυπηρετεί άμεσα, αλλά και από τα κεντρικά της LG η αντιμετώπιση είναι σπουδαία (πρωτοφανής θα έλεγα για εταιρία και μάλιστα στην Ελλάδα)!

Πάντως και τώρα που επέλεξα LG με κρύα καρδιά την επέλεξα, αφού αν -λέμε αν- καταφέρει η tv να ξεπεράσει τα δύο χρόνια λειτουργίας μετά κάνουμε τον σταυρό μας και τάματα κάθε μέρα μπας και αντέξει κάτι τις παραπάνω! Μάλλον αυτή τη διετία πρέπει να μαζεύω λεφτά για την επόμενη! Η να παρακαλάω να μου καεί πάλι στον 1-1,5 χρόνο για να είμαι ήσυχος!!! :S
 
Τουλάχιστον χαίρομαι που δεν άκουσα ότι τους έβρισες , τους απείλησες, κλπ. Δεν έχω καμία όρεξη να βγάζω το άχτι μου σε έναν άνθρωπο που έβαλαν στο τηλεφωνικό κέντρο για να ακούει σχεδόν αποκλειστικά παράπονα, επειδή η εταιρεία στην οποία εργάζεται δεν κάνει έναν σωστό ποιοτικό έλεγχο.

Η επικοινωνία μέχρι στιγμής είναι δύσκολη και με ευθύνη δική μου αφού τις περισσότερες ώρες βρίσκομαι στη δουλειά, αλλά και η δήλωση περί επικοίνωνίας 24/7 με την εξυπηρέτηση πελατών της LG είναι επιεικώς υπερβολική αφού ουσιαστικά η υποστήριξη δουλεύει ώρες γραφείου και τις υπόλοιπες ώρες απλά βρίσκεται ένας άνθρωπος για να αφήσεις μήνυμα. Την επισκευή, αν δεν κάνω λάθος, την ανέθεσαν σε εξωτερικό συνεργάτη τους.

Εκεί που είναι εντελώς λάθος είναι ότι προχώρησαν σε επισκευή και μάλιστα τόσο σημαντική χωρίς να με ρωτήσουν και η επισκευή ήταν αποτυχημένη. Δηλαδή παίρνεις καινούριο αυτοκίνητο, έχεις βλάβη, το αφήνεις στην αντιπροσωπεία να δεις τι έχει και σε παίρνουν τηλέφωνο και σου λένε "ένα ρεκτιφιέ του κάναμε και έστρωσε..."

Δεν μου έχει ξανατύχει... Έχω και μία Sony της οποίας η εγγύηση μόλις έληξε (4 χρόνια). Τους χρειάστηκα μόλις μία φορά που είχε απορυθμιστεί η τηλεόραση, ήρθαν έκαναν κάποιες ρυθμίσεις, τέλος. Η όλη ταλαιπωρία κράτησε λιγότερο από μία μέρα.

Στις μέρες μας έχει αναχθεί το marketing σε ύψιστη προτεραιότητα, αλλά κάνουν τεράστιο λάθος. Αυτό που μετράει στο τέλος είναι αν μένει ευχαριστημένος ο πελάτης ή όχι. Και εγώ μέχρι στιγμής δεν είμαι. Τους δίνω μία μικρή προθεσμία γιατί το πρόβλημα μου το άκουσαν κυρίως τηλεφωνητές και ο επισκευαστής μπορεί να πληροφορήθηκε λάθος. Θα ενημερώσω αν η περιπέτεια μου εχει αίσιο τέλος ή όχι, αλλά με ένα μήνα χωρίς τηλεόραση δύσκολα θα μπορέσω να μείνω ευχαριστημένος από την επιλογή μου.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: LG LA690S : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια

....Πάντως και τώρα που επέλεξα LG με κρύα καρδιά την επέλεξα, αφού αν -λέμε αν- καταφέρει η tv να ξεπεράσει τα δύο χρόνια λειτουργίας μετά κάνουμε τον σταυρό μας και τάματα κάθε μέρα μπας και αντέξει κάτι τις παραπάνω! Μάλλον αυτή τη διετία πρέπει να μαζεύω λεφτά για την επόμενη! Η να παρακαλάω να μου καεί πάλι στον 1-1,5 χρόνο για να είμαι ήσυχος!!! :S

... ή δίνεις 150 ευρώ, αν θυμάμαι καλά, στην LG και επεκτείνεις την εγγύηση στα 5 χρόνια! Αν σκεφτείς πως μερικές βλάβες στοιχίσουν όσο η τηλεόραση, τότε νομίζω πως είναι καλή σκέψη η επέκταση αυτή! Μπορείς να την κάνεις οποιαδήποτε στιγμή μέσα στα 2 χρόνια της εγγύησης!