LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

Θοδωρής Κ.

AVClub Enthusiast
25 June 2006
915
Βόρεια
Καλησπέρα σας.
Η αγορά έγινε από το Πλαίσιο μέσω πιστωτικής.
Χθες την παρέλαβα από μεταφορική εταιρία καθώς είμαι από επαρχία και σήμερα που βρήκα χρόνο είπα να την ανοίξω.
Προς μεγάλη μου έκπληξη διαπίστωσα ότι στο δεξί μεσαίο μέρος του πλαισίου το πάνελ είναι κομμάτια !! Το μισό έξω!
Δεν διαπίστωσα κανένα χτύπημα εξωτερικά στο κουτί, είναι πεντακάθαρο.
Κατά πάσα πιθανότητα οφείλεται στο μοντάρισμα του πλαισίου στην γραμμή παραγωγής.
Προφανώς δεν πάτησε καλά και το σφίξιμο προκάλεσε την ζημιά.Αν ισχύει κάτι τέτοιο τότε ο ποιοτικώς έλεγχος του εργοστασίου είναι για τα μπάζα.
Την έβαλα ξανά στο κουτί και να δούμε τι θα μου απαντήσουν,.
Δεν μου έχει ξανασυμβεί κάτι αντίστοιχο και δεν έχω εμπειρία από Πλαίσιο, όσον αφορά την εγγύηση ενός προϊόντος, ελπίζω να μην κλαίω τα 500.
 
Γενικώς αυτό που προτείνεται είναι τουλάχιστο να την βγάζουμε από το κουτί κατά την παράδοση και να κάνουμε έναν έλεγχο εξωτερικό για σπασίματα, χτυπήματα κλπ. Από εκεί και πέρα αν έχει πρόβλημα σε θέμα εικόνας/ήχου/λειτουργίας υπάρχει το DOA. Ελπίζω να συνεννοηθείς με το plaisio, αν χρειαστεί ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο.
 
Έχεις απόλυτο δίκιο αλλά είναι λιγάκι δύσκολο να το κάνεις αυτό μερικές φορές.
Πρέπει να έχεις χρόνο και είναι συνεργάσιμος ο μεταφορέας.
Έμενα τώρα το πάθημα μου έγινε μάθημα και σίγουρα θα το εφαρμόζω από δω και στο εξής.
Επικοινώνησα με το τμήμα εξυπηρέτησης σήμερα το απόγευμα και μέχρι στιγμής είχα μια ευγενική αντιμετώπιση.
Ο υπάλληλος μου ζήτησε να στείλω φωτογραφίες και το έκανα αμέσως.
Ο λόγος όπως μου είπε είναι ότι μένω μακρυά από τα κεντρικά τους. Αύριο το πρωί μου είπε θα έχω νέα. Εν αναμονή λοιπόν.

1.jpg3.jpg
 
:operator: Μέχρι στιγμής η τηλεόραση είναι στο τμήμα σέρβις κι από ότι μου είπαν την ελέγχουν οι τεχνικοί. Εδώ και μια εβδομάδα???...τι κοιτάνε δεν μπορώ να καταλάβω.
Μου είπαν κάτι παλαβά για το DOA ότι ξεπέρασα και καλά τις 7 ημέρες και τους απάντησα ότι η μεταφορική και μόνο τρώει 3 μέρες να ρθει και άλλες 3 να πάει!!! :twoguns: . Σηκώνει να τους ρίξω την πρώτη κίτρινη..
 
Re: Απάντηση: LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

:operator: Μέχρι στιγμής η τηλεόραση είναι στο τμήμα σέρβις κι από ότι μου είπαν την ελέγχουν οι τεχνικοί. Εδώ και μια εβδομάδα???...τι κοιτάνε δεν μπορώ να καταλάβω.
Μου είπαν κάτι παλαβά για το DOA ότι ξεπέρασα και καλά τις 7 ημέρες και τους απάντησα ότι η μεταφορική και μόνο τρώει 3 μέρες να ρθει και άλλες 3 να πάει!!! :twoguns: . Σηκώνει να τους ρίξω την πρώτη κίτρινη..
Οι τηλεοράσεις έχουν 14 ημέρες DOA ΠΑΝΤΟΥ.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

Οι τηλεοράσεις έχουν 14 ημέρες DOA ΠΑΝΤΟΥ.

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία,δεν το γνώριζα!
Θα το έχω υπόψιν γιατί δεν βλέπω να έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
Επάνω στο παραστατικό πάντως έγραφε 7 .
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

Σε ευχαριστώ για την πληροφορία,δεν το γνώριζα!
Θα το έχω υπόψιν γιατί δεν βλέπω να έχουμε καλά ξεμπερδέματα.
Επάνω στο παραστατικό πάντως έγραφε 7 .

7 μερες δινει η επισημη αντιπροσωπεια και 14 μερες ορισμενα καταστηματα.
 
Σε τηλεφωνική επικοινωνία με το τμήμα service μου είπαν ότι η τηλεόραση έχει σταλεί στην αντιπροσωπεια της LG και περιμένουν απάντηση.
Το πότε? άγνωστο!!
Μέχρι τώρα ήμουν ευγενικός και υπομονετικός αλλά δεν βλέπω χαΐρι.
Να πάρω τηλέφωνο κατευθείαν στην LG Θα βγει κάτι??
Καμιά γνώμη παιδιά?
 
Για την ιστορία, μετά από έναμιση μήνα σπάσιμο νεύρων και αρκετά τηλέφωνα μου πιστώθηκε το ποσό.
Πάω πλέον για αγορά Samsung UE50H6200 καθώς το μοντέλο που είχα επιλέξει δεν υπάρχει.
 
Re: Απάντηση: LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

Για την ιστορία, μετά από έναμιση μήνα σπάσιμο νεύρων και αρκετά τηλέφωνα μου πιστώθηκε το ποσό.
Πάω πλέον για αγορά Samsung UE50H6200 καθώς το μοντέλο που είχα επιλέξει δεν υπάρχει.
έκανες καλη επιλογή
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: LG UB 800V Σπασμένο πάνελ.

έκανες καλη επιλογή

Ευχαριστώ! Με βοήθησε πολύ το φόρουμ και οι απόψεις σας, πήγα την είδα από κοντά και κλείδωσα σ' αυτην!
Δέχτηκα μια "πίεση" από τον πωλητή για την LG LB650V αλλά δεν...