Λίγη βοήθεια?

Σ' αυτό γενικά δεν έχεις άδικο...

Ωστόσο προσπαθόντας να παραμείνεις στα όρια του αντικειμενικού, ακούγοντας,συγκρίνοντας και κρίνοντας μηχανήματα δεν νομίζω,ότι ισχύει.

Πήγα και πήρα το τεύχος με την δοκιμή που λές απο περιέργεια.

Πέρα απο τα γνωστά και τετριμένα με τις "δοκιμές" του ήχου...

Πολύ αμφιβάλω ότι τα ηχεία ήταν στρωμένα.Δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά ή διασφάλιση-απο κάποια γραφόμενα μάλλον το αντίθετο προκύπτει.Ακόμα,πέρα απο ένα πίνακα απόκρισης συχνοτήτων,που θέλει...φακό για να τον διαβάσεις,δεν αναφέρεται τίποτα άλλο.Τέλος δεν υπάρχουν ηχεία αναφοράς.Ποιά ήταν;Προφανώς δεν τα χρειαζόταν...Απο μνήμης ο...συγγραφέας, διαπιστώνει ότι το "ζεστό-ζεστό" Αρτεμις συγκρίνεται άνετα με ηχεία τουλάχιστον άνω των 3000;;;!!!!:flipout:

Τέλος δεν είναι δυνατόν να δοκιμάζεις ηχεία του 1500 ευρό με σύστημα "αναφοράς" του περιοδικού των ~30000 και στο τεράστιο χώρο του περιοδικού...

Εν ολίγοις τι είχες Γιάννη-τι είχα πάντα...
 
Καλησπέρα,

Λόγω του οτι ασχολούμαι χρόνια με τον χώρο του αυτοκινήτου, έχω μάθει να μην πολυεμπιστεύομαι τους δημοσιογράφους... Ομολογουμένως, ένα καλό προϊόν δεν θα θαφτεί απο κανέναν τους, αλλά ένα μέτριο μπορεί να γίνει άριστο απο μερικούς...

Εχθές πήγα να ακούσω ένα σετ ηχείων αξίας πάνω απο 5000 το οποίο ήμουν πολύ ψημένος να αγοράσω...ακούστηκε χάλια με τον ενισχυτή μου...(ναι τον advance acoustic 305DA) και θεώρησα οτι κακομοίρης ο ενισχυτάκος δεν είχε δικαίωμα να οδηγήσει αυτά τα ηχεία...(όντας άλλης κατηγορίας τιμής). Όμως έπεσε το μάτι μου σε ένα ζευγάρι Pro AC (130), τα οποία όταν οδηγήθηκαν απο τον Advance, μόνο που δεν σηκώθηκα να χορέψω... Η σκηνή των Fleetwood Mac ήταν μπροστά μου, τα όργανα στο take five είχαν απίστευτο σώμα, το μπάσο μου ταρακούναγε το στομάχι...
(Τελικά ο συγκεκριμένος advance είναι πολύ ενισχυτής για τα λεφτά του...). Τί κάνω τώρα?
Ξανα σβήνω τα πάντα με σφουγγάρι και στο επόμενο διάστημα θα ακούσω τα Proac 140, τα αντίστοιχα Spendor,ATC40, και ότι άλλο παρόμοιο μου προτείνετε...
Μάλλον μόλις εμπέδωσα τον "εγγλέζικο ήχο"
Τόσα χρόνια άκουγα απο ένα ζευγάρι KEF Coda7, made in England, (αγορασμένα το 1994 απο Αγγλία ως φοιτητής) και ακόμα και σήμερα είναι στιγμές που με εντυπωσιάζουν...

Ευχαριστώ για τον διάλογο.
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Σ' αυτό γενικά δεν έχεις άδικο...

Ωστόσο προσπαθόντας να παραμείνεις στα όρια του αντικειμενικού, ακούγοντας,συγκρίνοντας και κρίνοντας μηχανήματα δεν νομίζω,ότι ισχύει.

Πήγα και πήρα το τεύχος με την δοκιμή που λές απο περιέργεια.

Πέρα απο τα γνωστά και τετριμένα με τις "δοκιμές" του ήχου...

Πολύ αμφιβάλω ότι τα ηχεία ήταν στρωμένα.Δεν υπάρχει καμία σχετική αναφορά ή διασφάλιση-απο κάποια γραφόμενα μάλλον το αντίθετο προκύπτει.Ακόμα,πέρα απο ένα πίνακα απόκρισης συχνοτήτων,που θέλει...φακό για να τον διαβάσεις,δεν αναφέρεται τίποτα άλλο.Τέλος δεν υπάρχουν ηχεία αναφοράς.Ποιά ήταν;Προφανώς δεν τα χρειαζόταν...Απο μνήμης ο...συγγραφέας, διαπιστώνει ότι το "ζεστό-ζεστό" Αρτεμις συγκρίνεται άνετα με ηχεία τουλάχιστον άνω των 3000;;;!!!!:flipout:

Τέλος δεν είναι δυνατόν να δοκιμάζεις ηχεία του 1500 ευρό με σύστημα "αναφοράς" του περιοδικού των ~30000 και στο τεράστιο χώρο του περιοδικού...

Εν ολίγοις τι είχες Γιάννη-τι είχα πάντα...

Πολλή προχειρότητα, θα συμφωνήσω.
Το καλό είναι πως παραμένει ένα φθηνό περιοδικό, με τους καταλόγους των μηχανημάτων στο τέλος να σου δίνουν μια γρήγορη κάτοψη της αγοράς (ώστε να προσανατολιστείς αλλά βεβαίως και να αποπροσαντολιστείς).
Επίσης θεωρώ ότι οι συντάκτες μιλάνε σωστά ελληνικά (ή έχουν καλό τμήμα διόρθωσης)- σε αντίθεση με άλλα ανταγωνιστικά περιοδικά, στα οποία διαβάζω κάτι εφηβικά εντιτόριαλ και κουφαίνομαι.
Νομίζω επίσης ότι είναι πιο μαζεμένοι σε σχέση με τους άλλους σε ό,τι αφορά το πουσάρισμα συγκεκριμένων προϊόντων ή εταιρειών. Κρατάνε κάπως τα προσχήματα.
Ο Ήχος στο κάτω-κάτω είναι ιστορικό περιοδικό και με συντροφεύει από μικρό παιδί, κυρίως για τα θέματα της μουσικής. Για την οποία πρέπει να πούμε ότι διατηρεί ακόμα ένα μεγάλο και αξιόλογο κομμάτι δισκοκριτικής.
 
Καλησπέρα,

Λόγω του οτι ασχολούμαι χρόνια με τον χώρο του αυτοκινήτου, έχω μάθει να μην πολυεμπιστεύομαι τους δημοσιογράφους... Ομολογουμένως, ένα καλό προϊόν δεν θα θαφτεί απο κανέναν τους, αλλά ένα μέτριο μπορεί να γίνει άριστο απο μερικούς...

Εχθές πήγα να ακούσω ένα σετ ηχείων αξίας πάνω απο 5000 το οποίο ήμουν πολύ ψημένος να αγοράσω...ακούστηκε χάλια με τον ενισχυτή μου...(ναι τον advance acoustic 305DA) και θεώρησα οτι κακομοίρης ο ενισχυτάκος δεν είχε δικαίωμα να οδηγήσει αυτά τα ηχεία...(όντας άλλης κατηγορίας τιμής). Όμως έπεσε το μάτι μου σε ένα ζευγάρι Pro AC (130), τα οποία όταν οδηγήθηκαν απο τον Advance, μόνο που δεν σηκώθηκα να χορέψω... Η σκηνή των Fleetwood Mac ήταν μπροστά μου, τα όργανα στο take five είχαν απίστευτο σώμα, το μπάσο μου ταρακούναγε το στομάχι...
(Τελικά ο συγκεκριμένος advance είναι πολύ ενισχυτής για τα λεφτά του...). Τί κάνω τώρα?
Ξανα σβήνω τα πάντα με σφουγγάρι και στο επόμενο διάστημα θα ακούσω τα Proac 140, τα αντίστοιχα Spendor,ATC40, και ότι άλλο παρόμοιο μου προτείνετε...
Μάλλον μόλις εμπέδωσα τον "εγγλέζικο ήχο"
Τόσα χρόνια άκουγα απο ένα ζευγάρι KEF Coda7, made in England, (αγορασμένα το 1994 απο Αγγλία ως φοιτητής) και ακόμα και σήμερα είναι στιγμές που με εντυπωσιάζουν...

Ευχαριστώ για τον διάλογο.

Δες εδώ κι έναν διάλογο συναδέλφων περί των διαφορετικών μοντέλων της Proac. Μπορεί να σου φανεί χρήσιμος σχετικά με το ποιο μοντέλο κάνει τι.
 
Αρκετά κατατοπιστικό ευχαριστώ!

Μια χαζή ερώτηση?
Τα ATC40 και τα άλλα που αναφέρω παραπάνω θεωρούνται hi-end ή Hi-Fi? (το λέω μήπως καταχράζομαι το χώρο του Hi-end).
 
Αρκετά κατατοπιστικό ευχαριστώ!

Μια χαζή ερώτηση?
Τα ATC40 και τα άλλα που αναφέρω παραπάνω θεωρούνται hi-end ή Hi-Fi? (το λέω μήπως καταχράζομαι το χώρο του Hi-end).

Δεν υπάρχουν απόλυτα κριτήρια και όσες φορές έχουν προταθεί, ξεκινάει καυγάς σχετικά με το ορισμό του hi-end.
Μιλάς πάντως για ένα ηχείο για το οποίο ριβιούρερς και καταναλωτές συμφωνούν ως προς την αξία του. Αρκετοί από το φόρουμ το έχουν. Ηχείο αναφοράς στα 3χιλιάρικα, τώρα δίνεται σε πολύ καλύτερη τιμή λόγω ισοτιμίας και μάλιστα από αντιπρόσωπο ο οποίος- πρέπει να το πούμε- είναι από τους εκλεκτότερους στον χώρο.
(Σήμερα χάζευα στο περίπτερο το what hi-fi και σε ένα μίνι συγκριτικό έβγαζε πολύ καλό το πακέτο του ενισχυτή + atc 40. Ωραία περίπτωση.)
Σοβαρές εκπτώσεις έχουν αυτή την περίοδο οι creek (και το πλέυερ της creek) τα ενισχυτικά της Hegel μαζί με τα ηχεία xavian. Η spendor δεν ξέρω αν έχει προσαρμόσει τις τιμές της. Πάντως και οι τρεις αυτές αξιόλογες εταιρείες θέλουν προσοχή στην οδήγηση γιατί πρόκειται για ηχεία χαμηλής ευαισθησίας.
 
Last edited:
(Σήμερα χάζευα στο περίπτερο το what hi-fi και σε ένα μίνι συγκριτικό έβγαζε πολύ καλό το πακέτο του ενισχυτή + atc 40. Ωραία περίπτωση.)

Ω ναι...
Το πακέτο αυτό το έχω ακούσει και σπίτι μου και είναι απλά απίστευτο...
Στην τιμή του δεν νομίζω ότι υπάρχει ανταγωνισμός.
 
Δες και τα tempo της audio physic μεταχειρισμενα η και demo τα βρισκεις κανα 1700αρι κατι απο προηγουμενες σειρες μου φαινεται η stepcom εχει ενα κοματι και ασε τα AS τα ειχα και καμια σχεση με τα tempo, μερα με τη νυχτα
 
το πήρα αυτό το What Hi-Fi και τον είδα τον ενυσχυτή. Κάπου στο web μάλιστα είδα και φωτογραφίες απο το εσωτερικό του και έμοιαζε πολύ Home made.

(έχω μόνο ένα βίτσιο με το χρώμα...θέλω τα μηχανήματα να είναι μαύρα...).

Θα κανονίσω να ακούσω το δίδυμο.

Μίλησα και με Step com. Ευγενέστατος.

Τα Pro Ac D18 τα άκουσε κανένας ?(έχω βρεί ένα σετ μεταχειρισμένα - αν και νομίζω τσιμπημένα - 1900ευρω).
 
Αν και είμαι εγγεγραμένος εδώ και κάποιο καιρό δεν πολυγράφω (πολυδιαβάζω όμως...). Σκέφτομαι να διαθέσω 1000-1500 ευρω για καλό μεταχειρισμενο ζευγαρι ηχειων.
Ο χωρος ακρόασης είναι περίπου 40μ^2.
Ο ενισχυτης ας πουμε οτι μπορει να δωσει 100W@4Ω & 200W@8Ω.

Θα με βοηθούσατε ιδιαίτερα με κάποιες προτάσεις.
Αν έχετε επίσης άποψη για τα Egglestone dianne / fontaine & Energy Veritas 2.3i.

Ευχαριστώ εκ'των προτέρων!

Ένα έχω να πω. Άκουσα γνώμες, διάβασα κριτικές, έψαξα περιοδικά, ανέγνωσα forum. Τίποτα δεν συγκρίνεται με μια προσωπική ακρόαση. Για άλλα ήμουν αποφασισμένος να αγοράσω, άλλα πήρα. Μπορεί τα περιοδικά να γράφουν διθυραμβικές κριτικές, το ίντερνετ να πάιζει παιάνες αλλά να ακούσεις προσωπικά τα ηχεία σου να παίζουν τα αγαπημένα σου κομμάτια (και φυσικά όχι mp3) θα σε βοηθήσουν να αποφασίσεις.
Προσωπικά είμαι κάτοχος ενός ζεύγους Chario Delphinus και τόσο τα cd μου όσο και το home cinema ακούγονται και τα αισθάνομαι διαφορετικά!
Καλή επιλογή
 
καλησπέρα και πάλι,

Άκουσα τα SCM40.
Τα μεσαία-ψηλά ήταν ότι καλύτερο έχω ακούσει μέχρει σήμερα!
Το χαμηλό του με προβλημάτησε...Δεν είναι αυτό που έχω μάθει να ακούω απο bass-reflex.
Έχω την εντύπωση οτι όσο περισσότερο το άκουγα τόσο περισσότερο το συνήθιζα...
προβληματισμός....
Ο κ. Ζαφειρόπουλος άψογος, έλεγε μόνο την αλήθεια χωρίς να ωραιοποιεί τίποτα, όπως και το ηχείο που αντιπροσωπεύει...(τίποτα δεν είναι τυχαίο τελικά).
 
Καλησπέρα :)


Το χαμηλό του με προβλημάτησε...Δεν είναι αυτό που έχω μάθει να ακούω απο bass-reflex.
Έχω την εντύπωση οτι όσο περισσότερο το άκουγα τόσο περισσότερο το συνήθιζα...

Και που να ζήσεις και μαζί του. Εκεί να δεις πόσο ψεύτικο θα σου ακούγεται το μπάσο του bass reflex... (ηχοτρυπίδα κατά πολλούς εδώ μέσα) :flipout:
 
Επειδή νομίζω πως αρχίζω να καταλαβαίνω:bang:...
Ας πούμε οτι εμένα μου αρέσει να ακούω καλό γεμάτο χαμηλό, κάτι που νομίζω οτι δεν άκουσα στο 40αρι, είναι γιατί δεν υπήρχε στην ηχογράφηση, ή γιατί δεν μπορούσε να το παίξει το ηχείο? Αν ναι, και βάλεις ταυτόχρονα subwoofer, τότε γιατί ακούς γεμάτο χαμηλό (αν δεν υπάρχει στην ηχογράφηση?)
 
Αν εξαιρέσεις συμφωνική μουσική με μεγάλη ορχήστρα,μουσική με όργανο....όλα τ' άλλά θα στα παίξει.

Μην ανησυχείς έτσι κι αλλιώς κάτω απο 40-45 ΗΖ, πάρα πολύ σπάνια υπάρχει κάτι γραμμένο στα δισκάκια.

Σίογουρα η αίσθηση του κλειστού κουτιού στις χαμηλές είναι πιό σωστή.
 
Να πω κι εγώ: Η μισή κάτω οκτάβα ενός κλειστού acoustic suspension και overdumped ηχείου όπως το 40 δεν είναι πλήρης λόγω αρχής σχεδίασης.
Αυτό είναι γενική επιλογή της ATC σε όλα της τα ηχεία-ακόμη και τα μεγάλα- για ακριβέστερο χαμηλό και την μη ενεργοποίηση του χώρου.
Παρ' όλα αυτά οι δύο λόγοι του ελλείποντος χαμηλού στην Location είναι αφ' ενός το οτι είναι μονίμως άστρωτα (αδύνατον να γράψουν 200-250 ώρες) και αφ' ετέρου ο μικρός και γεμάτος χώρος.
Ο μόνος τρόπος για να καταλάβει κανείς τα χαμηλά του ηχείου είναι σε οικιακό χώρο με ένα ζευγάρι στρωμένα ηχεία.
 
Last edited:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Μάλλον θα πρέπει να τα ξανακούσω, αν δεν σας πειράζει φυσικα.

Καλό βράδυ.
 
Τα αντίστοιχα Pro Ac & Spendor με τα SCM 40 είναι τα D18 (studio140?) & A5 ή Α6?

Μια σύγκριση αυτων των τριών τί θα έλεγε?
 
Re: Απάντηση: Λίγη βοήθεια?

Αν εξαιρέσεις συμφωνική μουσική με μεγάλη ορχήστρα,μουσική με όργανο....όλα τ' άλλά θα στα παίξει.


Αυτό δεν νομίζω να το παίζει ούτως ή άλλος ηχείο της κατηγορίας του...
Για να μην πω και διπλάσιας τιμής :)

Προσωπικά από τα ηχεία με bass reflex, εκεί που άλλοι ακούν μπάσο εγώ ακούω βουητό... Συνηθισμένο φαινόμενο μιας και ακόμη και σε μηχανουργείο να ζεις κάποια στιγμή σταματάει να σε ενοχλεί ο θόρυβός του... :BDGBGDB55:
 
Τα αντίστοιχα Pro Ac & Spendor με τα SCM 40 είναι τα D18 (studio140?) & A5 ή Α6?

Μια σύγκριση αυτων των τριών τί θα έλεγε?

Πάρα πολύ ενδειαφέρουσα σύγκριση,νομίζω ότι πολοί θα ήθελαν να μάθουν τι γίνεται;δεν είναι δυνατόν σαν σκεπτώμενοι και ώριμοι αγοραστές να ακούμε μόνο την μία πλευρά! αναμένουμε με αγωνία τα συμπερασματά σου.....καλή επιτυχία!