LIP SYNC ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΕ SAMSUNG 32H5500

για την καθυστερηση στα καναλια ειπαν πως ειναι ενα θεμα που παρουσιαζουν σχεδον ολες οι συγχρονες τηλεορασεις και ειναι ενα θεμα που ελπιζουν να αντιμετωπιστει στο μελλον(!!!!!) να κανω τις αναβαθμισεις και αλλες σχετικες παπαριες.
με αυτο δεν ασχοληθηκα και εγω αρκετα ουτε και τους εδωσα ιδιαιτερη σημασια γιατι δεν βλεπω σε γενικες τιβι καθως τα σημερινα ελληνικα καναλια ειναι επιεικως απαραδεκτα.
εκει που εγινε το παρτυ ηταν με την αναπαραγωγη απο usb ή μεσω dlna.
αρχισε λεγοντας πως ειναι θεμα codec και η τηλεοραση δεν ειναι υπολογιστης και δεν μπορει ουτε ειναι υποχρεωμενη η samsung να υποστηριζει ολα τα codec.
εγω του απαντησα πως αφου παραδεχονται οτι ειναι θεμα software ειναι απαραδεκτοι που δεν ασχολονται για να δημιουργησουν εναν player που θα υποστηριζει ολα τα codec.συνεχισα λεγοντας πως στον υπολογιστη μου χρησιμοποιω προγραμματα που εχουν φτιαξει ερασιτεχνες και λειτουργουν απροβληματιστα και θελει να δεχτω οτι η samsung δεν μπορει να φτιαξει εναν αξιολογο player για την τηλεοραση της, απλα δεν διαθετει τους πορους και τους προγραμματιστες που χρειαζονται. προσπαθω να αναπαραγω αρχεια που προβλεπονται στις επισημες προδιαγραφες της tv και πως σε κανενα manual δεν αναφερουν πως υποστηριζουν αρχεια (.mkv, mp4 κτλπ) με συγκεκριμενα codec.Τελος ειπα οτι η smart τηλεοραση ειναι ενας τυπος υπολογιστη καθως διαθετει επεξεργαστη, μνημη ραμ και ρομ, οθονη, πληκτρολογιο και λογισμικο που βασιζεται σε linux.
Μετα μου ελεγαν πως τα αρχεια που προσπαθω να παιζω προερχονται σιγουρα απο torrents και ειναι παραλογο να ζηταω απο τη samsung να υποστηριζει παρανομα αρχεια.
Εκει του απαντησα πως τα αρχεια μου μπορει να προερχονται απο πολλες πηγες και δεν πρεπει να τους ενδιαφερει απο που προερχονται αυτα που προσπαθω να παιξω αλλα οτι η tv δεν ανταποκρινεται σε αυτα που προδιαγραφεται οτι μπορει να κανει. ανεφερα πως δεν παιρνω tv 1000 ευρω (τοσο εκανε τοτε) για να την κρατησω για 2 χρονια και πως σε μερικα χρονια αυτες οι μορφες αρχειων θα ειναι πιθανον ο κυριως τροπος αγορας ταινιων, φερνοντας σαν παραδειγμα πως αν μου πουλαγαν ενα mp3 player πριν 10 χρονια , χωρις να υποστηριζει ολα τα coding του mp3 με τη δικαιολογια οτι τα κατεβαζω παρανομα , τοτε σημερα που ο κυριως τροπος αγορας τραγουδιων ειναι σκετα mp3 αυτοι θα μου ειχαν πουλησει ενα ελλατωματικο mp3.

οταν τους ζητησα αντικατασταση μου ειπαν οτι αυτο γινεται σε ολες της tv της σειρας 6 και μετα ειπα να την επιστρεψω και να πληρωσω τη διαφορα για να παρω σειρα 7, τοτε δεν ηξεραν να μου πουν αν γινεται και στις επομενες σειρες

επισης πρωτα εκαναν αρση της βλαβης που δηλωνα και μετα με επερναν τηλεφωνο για "ενημερωση" οτι δεν εχω προβλημα.
οταν τους ρωταγα που μπορω να διαμαρτυρηθω για τη μη σωστη διευθετηση της βλαβης μου εκαναν τους ανηξερους.

ελπιζω να καταλαβαινεις τους συλλογισμους μου γιατι ειναι περασμενη η ωρα και προσπαθω να σου συμπτυξω διαλογους ωρων.

η λυση που βρηκα ειναι να μην βλεπω ελληνικη τηλεοραση και τις ταινιες να τις βλεπω απο blueray ειτε αυθεντικο ειτε αντεγραμμενο.

η αληθεια ειναι πως εγω δεν αντεχα να ακουω τις παπαριες τους και ημουν "λιγο" εριστικος με αποτελεσμα οι τηλεφωνητες να βγαινουν εκτος εαυτου και να ακολουθουν επικοι διαλογοι που ομως δεν οδηγουσαν πουθενα.

αυτα και σου ευχομαι καλυτερη διαπραγματευση και τυχη απο εμενα.
 
καλά τους έκανες τα ίδια προβλήματα έχω και εγώ με 2 lg και δεν έχω βρει άκρη απλά η επόμενη tv δεν θα ειναι από αυτές τις εταιριες
 
Καλημέρα. Να σας ενημερώσω για τις εξελίξεις. Έγινε το ραντεβού της απομακρυσμένης διαχείρισης, ο κύριος ήταν ευγενικός και η διαδικασία πολύ σύντομα. Έκανε κάτι στο service menou, απ' ότι κατάλαβα, έκανε επανεκκίνηση την τηλεόραση και με ρώτησε αν το φαινόμενο παρατηρείται ακόμα. Αν και όχι έντονο, και αρκετά διορθωμένο κα με το τελευταίο update, υπήρχε πάλι μια μικρή καθυστέρηση σε κάποια κανάλια. όταν του το είπα, μου είπε οτι δεν γίνεται κάτι άλλο και αφού με ενοχλεί και είμαι εντός 14 ημερών από την αγορά, θα έπρεπε να την πάω στο μαγαζί για αντικατάσταση. Στην ερώτηση μου αν είναι κάτι που παρατηρείται συχνά στο συγκεκριμένο μοντέλο μου απάντησε πως είναι αρκετά σπάνιο, οπότε να μην φοβηθώ να την αντικαταστήσω. Έτσι και εγώ την φόρτωσα στην πλάτη και πήγα στο media markt. Αφού έλεγξαν οτι λειτουργεί κανονικά με ρώτησαν αν θέλω επιστροφή ή αλλαγή και ζήτησα μια άλλη ίδιο μοντέλο. Με αρκετό άγχος πήγα σπίτι, την έβαλα, έχοντας και τη μύγα με πολύ ζόρι παρατηρούσα μια πολύ μικρή καθυστέρηση, η οποία μάλλον έφυγε αφού έκανα και το τελευταίο firmware update. Δύο μέρες τώρα τα πράγματα είναι μάλλον μια χαρά και μπορώ να απολαύσω την ομολογουμένως πολύ καλή εικόνα της νέας μου τηλεόρασης.
 
Στα media markt τους εξηγησες τι παίζει με την τηλεόραση και στην άλλαξαν η τους είπες ότι απλά θες να την αλλάξεις?
Θέλω να πάρω την ίδια τηλεόραση και θέλω να είμαι προετοιμασμενος...
 
nemesi54 το σκεφτόμουν τί να τους πω. Θεωρούσα πως το "απλά θέλω να την αλλάξω γιατί δε μου κάνει" θα ήταν πιο εύκολο από το να επικαλεστώ βλάβη, αλλά είπα τελικά να περιγράψω την πραγματική κατάσταση. Είπα λοιπόν οτι θέλω αλλαγή γιατί η συγκεκριμένη έχει θέμα με τον συγχρονισμό ήχου-εικόνας και πως από τον απομακρυσμένο έλεγχο που μου έκανε η samsung μου είπε οτι δε διορθώνεται το πρόβλημα αυτό και πως αφού είμαι εντός των 14 ημερών από την αγορά θα έπρεπε να την επιστρέψω για αντικατάσταση στο μαγαζί που την πήρα. Δεν μου είπαν δεύτερη κουβέντα, την άνοιξαν να δουν οτι δουλεύει και με ρώτησαν αν θέλω αντικατάσταση με την ίδια ή κάτι άλλο. Νομίζω πάντως πως το μεγαλύτερο πρόβλημα το προκαλούσε το προηγούμενο firmware update (2602). Ότι άλλο θες στη διάθεση σου!
 
δεν ειναι απιθανο να ειναι και απο digea το προβλημα.
Δεν παιζει να φταίει μονο η TV.:SFGSFGSF:
 
Αυτο το προβλημα το ειχα ακουσει και για την 6200, την οποια και εχω εδω και 4 μηνες.
Πρεπει να το εχω συναντησει 1-2 φορες για καποια δευτερολεπτα και σε συγκεκριμενη μπαντα, κατι που θεωρησα οτι φταιει καθαρα η ληψη μου.
 
Δεν ήταν πρόβλημα της digea. Είχα δίπλα δίπλα δυο τηλεοράσεις, την samsung και μια lg. Tις δοκίμαζα εναλλάξ και ταυτόχρονα. Η LG δε το παρουσίασε ούτε μια στιγμή. Η samsung είχε μεγάλο θέμα που περιορίστηκε αρκετά μετά το τελευταίο firmware update.