Marantz 2020 avr's

Ως γνωστόν η Sound United μετακόμισε σε νέες εγκαταστάσεις, όπου εκεί υπάρχουν νέοι Dedicated χώροι Home Cinema με χρήση των Custom Theater ηχείων και Sub από το νέο μέλος του ομίλου, B&W.

Για τον Ιούνιο και τον Ιούλιο έχουν προγραμματιστεί webinars σε 4 μέρη όπου θα γίνει η παρουσίαση των νέων εγκαταστάσεων.

4-Part Series: Welcome to the New Building​

Webinar 1: Welcome to the New Building - Room Design & Speakers
Webinar 2: Welcome to the New Building - Room Calibration
Webinar 3: Welcome to the New Building - Cabling
Webinar 4: Welcome to the New Building - Acoustic Treatments


Register:
 
Επιβεβαιώθηκε χτες στα webinar ότι ανάμεσα σε ορισμένες αλλαγές που θα γίνουν στο άμεσο μέλλον, θα είναι και τα νέα DAC στους πολυκάναλους ενισχυτές της S.U. Ο λόγος είναι ότι δεν υπάρχουν πλέον chip της AKM σε απόθεμα.
Είναι επίσης ένας από τους λόγους που υπάρχουν ελλείψεις στη διαθεσιμότητα των ενισχυτών AV γενικότερα.
 
Ποιος είναι άραγε ο Λεωνίδας που ρώτησε για το heos στους classe;
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
  • Haha
Reactions: Pleo
Πως συνεδεσαν τρεις Marantz Pre pro για να πάρουν όλα αυτά τα κανάλια;
Μήπως κατάλαβες Λεωνίδα;
Α! Και κάθε ηχείο με το δικό του σαμπ σαν large, συν 2 σαμπ για το lfe.
Πως το καλό τα συνεδεσαν όλα αυτά; δείχνει ένα σχεδιάγραμμα, αλλά πάλι δεν καταλαβαίνω...
 
Το κάθε ηχείο με sub είναι με δύο ενισχυτές το καθένα. Έναν Delta Mono για κάθε CT 8.2 και έναν SA-1000 για κάθε CTSW15. Προφανώς θέλουν να έχουν και τη δυνατότητα να αναπαράγουν IMAX Enhanced όπως είναι στις αίθουσες IMAX, εκτός από την κλασική διάταξη με bass management.

Θα έχουν 24 κανάλια κάτω και 16 επάνω για να καλύψουν όλες τις περιπτώσεις, ίσως γι' αυτό και χρειάζονται τους τρεις Pre/Pro, αν και στο σχεδιάγραμμα εγώ προσωπικά είδα έναν Pre/Pro. Έχουν ξεκινήσει με λιγότερα πάντως για την ώρα. Μόλις 16 κάτω και 11 πάνω ... :p
 
Last edited:
Εντυπωσιακό. Χρησιμοποιούν δύο επτακάναλους τελικούς για τα ηχεία ύψους (2xMM8077) και τέσσερις δικάναλους PM10 σε λειτουργία Amp in για τα bed channels, από τους οποίους φεύγει επίσης σήμα για να πάει σε επτά τελικούς για τα sub.

S.U. theater room diagram.jpg
 
Σε ένα σημείο λέει ότι όλα ελέγχονται από ένα τηλεκοντρόλ όπως στα απλά συστήματα. Πως γίνεται αυτό με τρεις Pre pro και πως τους έχουν συνδέσει μεταξύ τους; :unsure:
Αυτό το σχέδιο είδα και εγώ, αλλά δεν κατάλαβα...
 
Που είδες καλέ 3 προενισχυτές/επεξεργαστές ?
Σύστημα με 1 pro και πολλούς τελικούς έδειξαν εκτός και αν δεν βλέπω κάτι.
 
Για την ώρα είναι έτσι και αυτό γίνεται με ένα Pre/Pro αλλάζοντας τις ρυθμίσεις του setup των ηχείων κάθε φορά. Τώρα με ποιον τρόπο γίνεται αυτό on the fly, δεν γνωρίζω... .

S.U. Rm components.jpgS.U. Rm above.jpg
 
Και πως έχουν τόσα κανάλια με τον 8805; θα το ξαναδώ το βίντεο να δω τι λένε.
Μπορεί εγώ να μη κατάλαβα...
Edit: 7 ηχεία κάτω, 10 στο ταβάνι. Ο 8805 έχει 13 κανάλια. Σημαίνει ότι δεν παίζουν όλα μαζί, αλλά επιλέγουν τα ποιο κατάλληλα ανάλογα το φόρμα;
 
Last edited:
Νομίζω ότι εννοούν ότι καλύπτουν όλες τις περιπτώσεις σε ΙΜΑΧ, DTS X Pro, Atmos και AURO που έχει ο 8805. Δεν εννοούν ότι έχει τόσα κανάλια ταυτόχρονα ο AV8805. Πάντως αν δεις το σχήμα βγαίνει ακριβώς τι μπορεί να παίξει κάθε φορά ο 8805.
Α, και επέλεξαν 7 κάτω και 6 επάνω αντί για 9 κάτω και 4 επάνω, just the way I like it! ;)
 
Ναι, δεν εννοούσαν ότι παίζουν όλα τα ηχεία ταυτόχρονα, αλλά ότι μπορούν να εναλλάσουν την λειτουργία καλύπτοντας όλα τα ηχητικά φορμά.
Αυτό το κάνουν με τα Speaker Profiles.

Μεσοβέζικη λύση π.χ. για να κάνεις περισσότερα objects/channels για Atmos/DTS:X/Auro3D υπάρχει, πάλι βεβαίως με περιορισμούς, μπορείς να χρησιμοποιήσεις 2 ολοκληρωμένους ή pre, να τους τροφοδοτείς από την ίδια πηγή, και να δηλώσεις διαφορετικά ηχεία στον καθένα ( π.χ. έναν 11κάναλο και να δηλώσεις σε αυτόν 7.2.4, και έναν ακόμα 11κάναλο που να δηλώσεις π.χ. 5.2.6 μη βάζοντας τα κάτω ηχεία καθόλου, έτσι να κάνεις σύνολο 7.4.10 )
 
Χμ... Νομίζω ότι θέλουν να φτιάξουν κάτι καλύτερο αλλά τους δεσμεύει προς το παρόν ο 8805.
Το είχα ξαναγράψει νομίζω, ότι χρειάζεται η γκάμα ένα επεξεργαστή με περισσότερα κανάλια.
 
Μα όταν το DTS X Pro αναπτύσεται έως και 30.2 κανάλια και άλλα τόσα το atmos, τι νόημα θα είχε να πρόσθεταν δυο κανάλια ακόμα ή άντε πες να το κάνουν 16κάναλο, τη στιγμή που στην πράξη υποστηρίζει τα πάντα από format;
Επίσης κάτι πολύ σημαντικό. Τα υποστηρίζει όλα και δουλεύουν ρολόι. Γιατί δεν είναι αυτονόητο αυτό στους άλλους.
Η γκάμα νομίζω το πολύ πολύ να «αντέξει» μέχρι λίγο παραπάνω κανάλια σε επεξεργαστή πριν μπει στα χωράφια της Classe η οποία θεωρητικά θα είναι εκείνη που θα πάρει το Hi-End κομμάτι.
 
Ένα μοντέλο με υποστήριξη 16 καναλιών, με υποστήριξη Front Wide δεν θα ήταν άκυρο προϊόν ( αν υποστήριζε και LC & RC πέραν από τα Front Wide θα ήταν σούπερ και για τους τρελλούς με πολύ μεγάλες οθόνες προβολής )
 
  • Like
Reactions: manmar
Ενδιαφέροντα πράγματα ειπώθηκαν στο σημερινό webinar της S.U. σχετικά με το μεγάλο Theater Room (έχουν και ένα μικρότερο θα το δείτε στην πορεία) στο νέο τους κτήριο.

Το σημερινό ήταν σχετικά με το Audyssey στο Theater Room.

Επίσης υπήρξε και pdf handout στο οποίο εκτός των άλλων φαίνονται τα rack με τα μηχανήματα που χρησιμοποιούνται, λύνοντάς μας την απορία για το ποια είναι αυτά...

Theater Racks.jpg
 
  • Like
Reactions: manmar
Για όσους θυμούνται, τα 6 από τα 7 ηχεία των bed channels λειτουργούν μαζί με sub. Δηλαδή εκτός από τα κεντρικα και τα heights (δύο κεντρικά, το ένα ύψους λόγω συμβατότητας με Auro 3D) είναι εφικτό να έχεις τέτοια απόκριση και διόρθωση και επιλεγμένη καμπύλη:

S.U. Curve.jpg

Εδώ ο τρόπος στο curve editor που όπως βλέπετε χρειάζεται ελάχιστα σημεία για να πετύχεις την καμπύλη αυτή:

S.U. theater Curve Editor.jpg

Τώρα εάν απορείτε για το midrange compensation που είναι ενεργό όπως μπορούν να καταλάβουν με μια ματιά όσοι έχουν χρησιμοποιήσει Audyssey, αυτό συμβαίνει γιατί στο συγκεκριμένο δωμάτιο με τα Custom Theater ηχεία της B&W το αποτέλεσμα είναι καλύτερο.

Για παράδειγμα εδώ στα thumbnails, φαίνεται στο δεύτερο δωμάτιο με τα Definitive Technology ότι δεν χρησιμοποίησαν Midrange Compensation.

Theater 1 and 2.jpg

Ενώ τέλος, εδώ φαίνεται η απόκριση του κεντρικού ηχείου το οποίο είναι το μοναδικό χωρίς subwoofer. Όπως βλέπετε εδώ δεν υπάρχει boost +10dB όπως στα υπόλοιπα bed channels λόγω ενσωμάτωσης σε καθένα από αυτά, subwoofer.

Center Channel.jpg
 
Τα αποτελέσματα του audyssey είναι εντυπωσιακά!
Μήπως ειπώθηκε ποια 13 κανάλια χρησιμοποιούν π.χ 7.χ.6, και πως αλλάζουν σετ ηχειων;
 
Άμα ασχοληθείς και κανείς τις δοκιμές που πρέπει με το Audyssey πετυχαίνεις τέλεια αποτελέσματα.

Σήμερα είπανε πολλά σχετικά με το Audyssey καθώς είχανε καλεσμένο τον μηχανικό της Audyssey.

Σχετικά με τα ηχεία, ο Phil είπε ότι έχουν προβλέψει μέχρι και πίσω κεντρικό ύψους, γιατί είναι στις προδιαγραφές του DTS X Pro.
Δεν είπε όμως με ποιο τρόπο γίνεται το switch.
Μάλλον κάποιο καλό παιδί θα πρέπει να το ρωτήσει αυτό αύριο το πρωί που θα είναι το δεύτερο μέρος του webinar... .:cool: