Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

Παντως η πολιτικη της εταιριας, να μην υποστηριζει τεχνικα τη συσκευη, ειναι τουλαχιστον απαραδεκτη, δεδομενου οτι η συσκευη ειναι πανακριβη και :violent-smiley-030: .

ΗΤΑΝ πανάκριβη. Τώρα δεν είναι. Όλες οι εταιρίες υποστηρίζουν τεχνικά τις συσκευές τους μέχρι ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Συνήθως πέντε χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής. Μετά δεν συμφέρει ούτε την εταιρία και πολύ περισσότερο τους τεχνικούς να κρατάνε ανταλακτικά stock παλιών μηχανημάτων που είναι ασύμφορα να επισκευαστούν.
 
το ότι είναι ασύμφορο για την εταιρεία αφορά την εταιρεία και μόνο την εταιρεία και θα πρέπει να βρεί τρόπο να εξυπηρετεί αυτούς που επένδυσαν´στα προιόντα της ,δηλ .γιατί εταιρείες όπως η Accuphase μπορούν να υποστηρίξουν τα προιόντα τους ανεξαρτήτως ηλικίας??

DF
 
Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

το ότι είναι ασύμφορο για την εταιρεία αφορά την εταιρεία και μόνο την εταιρεία και θα πρέπει να βρεί τρόπο να εξυπηρετεί αυτούς που επένδυσαν´στα προιόντα της ,δηλ .γιατί εταιρείες όπως η Accuphase μπορούν να υποστηρίξουν τα προιόντα τους ανεξαρτήτως ηλικίας??

DF
Σχεδόν όλες οι εταιρίες αυτού του είδους κατασκευάζουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας και υλικά που κατασκευάζονται απο τρίτους. Ελάχιστες εταιρίες κατασκευάζουν κεφαλές Laser για cdplayer (όλες τώρα στην Κίνα) και πάρα πολλές κατασκευάζουν cdplayer. Αν σταματήσει η παραγωγή της κεφαλής τότε η εταιρία δεν μπορεί να υποστηρίξει για απεριόριστο χρόνο τις συσκευές της. Έχεις ζητήσει ανταλακτικό για συσκευή accuphase μοντέλο π.χ. 1995 και το είχαν διαθέσιμο; Αν ναι μπράβο τους, ίσως να είναι μοναδικοί στον κόσμο. Τώρα όσο για τον όρο "επένδυση" όταν αγοράζεις προϊόντα τεχνολογίας μου μοιάζει λίγο ανόητο.
 
Για την Accuphase πιθανον,αλλα μπορεις να βρεις στο ebay.Υπαρχουν συνηθως εναλλακτικες λυσεις,που συνηθως ειναι ιδιες με της <μαμας>,θελει ψαξιμο.Οταν βρεθηκε ολοκληρος ο μηχανισμος απο το 66,που ηταν πολυ περιορισμενης παραγωγης,δεν πιστευω οτι δεν θα βρεθει για το 620
Οσον αφορα την Accuphase υπαρχει player παρομοιας χρονολογιας που αναφερεις που πουλιεται στο ebay απο 1800-2400 ευρω.Προφανως οσοι το αγοραζουν θα εχουν υπ οψιν τους την αναγκη αλλαγης μηχανισμου.Το συγκεκριμενο το ψαχνω 2-3 χρονια και η τιμη του αντι να πεφτει ,ανεβαινει.Τωρα το βρισκω πανω απο τα 2200
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

Σχεδόν όλες οι εταιρίες αυτού του είδους κατασκευάζουν τα προϊόντα τους χρησιμοποιώντας και υλικά που κατασκευάζονται απο τρίτους. Ελάχιστες εταιρίες κατασκευάζουν κεφαλές Laser για cdplayer (όλες τώρα στην Κίνα) και πάρα πολλές κατασκευάζουν cdplayer. Αν σταματήσει η παραγωγή της κεφαλής τότε η εταιρία δεν μπορεί να υποστηρίξει για απεριόριστο χρόνο τις συσκευές της. Έχεις ζητήσει ανταλακτικό για συσκευή accuphase μοντέλο π.χ. 1995 και το είχαν διαθέσιμο; Αν ναι μπράβο τους, ίσως να είναι μοναδικοί στον κόσμο. Τώρα όσο για τον όρο "επένδυση" όταν αγοράζεις προϊόντα τεχνολογίας μου μοιάζει λίγο ανόητο.

προιόντα τεχνολογίας εiναι τα cd players ??
η Accuphase όπως και η Bryston δέχονται για service όλα τα προιόντα τους (πιθανόν και η Luxman)και αυτό είναι ένας ακόμη λόγος να ξεχωρίζουμε τις σοβαρές εταιρείες

DF
 
Για την Accuphase πιθανον,αλλα μπορεις να βρεις στο ebay.Υπαρχουν συνηθως εναλλακτικες λυσεις,που συνηθως ειναι ιδιες με της <μαμας>,θελει ψαξιμο.Οταν βρεθηκε ολοκληρος ο μηχανισμος απο το 66,που ηταν πολυ περιορισμενης παραγωγης,δεν πιστευω οτι δεν θα βρεθει για το 620
Οσον αφορα την Accuphase υπαρχει player παρομοιας χρονολογιας που αναφερεις που πουλιεται στο ebay απο 1800-2400 ευρω.Προφανως οσοι το αγοραζουν θα εχουν υπ οψιν τους την αναγκη αλλαγης μηχανισμου.Το συγκεκριμενο το ψαχνω 2-3 χρονια και η τιμη του αντι να πεφτει ,ανεβαινει.Τωρα το βρισκω πανω απο τα 2200

με την Accuphase επικοινώνησες?πιθανόν να σου δώσουν λύσεις έστω και εναλλακτικές

DF
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

ΗΤΑΝ πανάκριβη. Τώρα δεν είναι. Όλες οι εταιρίες υποστηρίζουν τεχνικά τις συσκευές τους μέχρι ένα ορισμένο χρονικό διάστημα. Συνήθως πέντε χρόνια μετά το τέλος της παραγωγής. Μετά δεν συμφέρει ούτε την εταιρία και πολύ περισσότερο τους τεχνικούς να κρατάνε ανταλακτικά stock παλιών μηχανημάτων που είναι ασύμφορα να επισκευαστούν.

Τοτε θα ηταν πιο τιμιο, κατα την προωθηση των προιοντων τους, να αναφερουν και ημερομηνια ληξης της τεχνικης υποστηριξης αυτων.
Παλιοτερα ειχα καπου ακουσει-διαβασει, οτι υπαρχει ευρωπαικη αγορανομικη διαταξη για ελάχιστη χρονικα υποχρεωτικη τεχνικη υποστηριξη τα 10 ετη, ως προυποθεση για ολες τις εισαγωγες στην Ε.Ε.. Δεν ξερω αν ισχυει, εστω και θεωρητικα.
 
με την Accuphase επικοινώνησες?πιθανόν να σου δώσουν λύσεις έστω και εναλλακτικές

DF

Δεν εχω δυστυχως το εν λογω player,ας το ειχα και θα ειχα βρει λυση.Εξ αλλου ο Νικολας ο Λαιος,προσωπικα με εχει εξυπηρετησει με τον καλλιτερο τροπο.Ειναι γνωστο οτι Accuphase και βλαβες δεν εχουν και πολλες σχεσεις
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

προιόντα τεχνολογίας εiναι τα cd players ??
η Accuphase όπως και η Bryston δέχονται για service όλα τα προιόντα τους (πιθανόν και η Luxman)και αυτό είναι ένας ακόμη λόγος να ξεχωρίζουμε τις σοβαρές εταιρείες

DF
Τι άλλο μπορεί να είναι τα cdplayer; Δεν είναι προϊόν τεχνολογίας; Νομίζω ότι δεν φυτρώνουν στο χωράφι ούτε τα ψαρεύουν. Ναι το ξέρω ότι πολλές εταιρίες δέχονται όλα τα προϊόντα τους για service αλλά πόσα από αυτά επισκευάζονται ειδικά όταν είναι παλιά. Η επισκευή εξαρτάται και από το είδος της βλάβης. Αν π.χ έχεις σπασμένο ένα κουμπί ενισχυτή δύσκολα βρίσκεις το ίδιο ιδίως αν το εξάρτημα ήταν custom (παραγγελία) της εταιρίας. Αν είναι χαλασμένο ηλεκτρονικό εξάρτημα ίσως είναι πιο εύκολο γιατί μπορείς να το αντικαταστήσεις με κάποιο αντίστοιχο αρκεί να μην είναι και αυτό custom.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

Τοτε θα ηταν πιο τιμιο, κατα την προωθηση των προιοντων τους, να αναφερουν και ημερομηνια ληξης της τεχνικης υποστηριξης αυτων.
Παλιοτερα ειχα καπου ακουσει-διαβασει, οτι υπαρχει ευρωπαικη αγορανομικη διαταξη για ελάχιστη χρονικα υποχρεωτικη τεχνικη υποστηριξη τα 10 ετη, ως προυποθεση για ολες τις εισαγωγες στην Ε.Ε.. Δεν ξερω αν ισχυει, εστω και θεωρητικα.

Δεν ξέρω λεπτομέρειες αλλά νομίζω ότι δεν υπάρχει χρονικό όριο στην τεχνική υποστήριξη. Οι ελληνικές εταιρίες που συνήθως είναι αντιπροσωπείες (κατασκευαστικές δεν υπάρχουν στην Ελλάδα) υποστηρίζουν τα προϊόντα που πουλάνε με τους όρους που τους βάζει η κατασκευάστρια εταιρία. Χρονικό όριο υπάρχει μόνο στην εγγύηση που είναι δύο χρόνια στην Ε.Ε. Στην εγγύηση όμως υπάρχουν κάποιες εξαιρέσεις όπως π.χ. δεν καλύπτονται οι κεφαλές cdplayer ή οι λάμπες. Η τεχνική υποστήριξη είναι περισσότερο θέμα κύρους και εμπιστοσύνης που θέλει να έχει η εταιρία από τους πελάτες της και πολύ λιγότερο βασίζεται σε νόμους και κανόνες.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζουνε;

Και το άλλο με τον Τοτό ωραίο είναι :grinning-smiley-043

Δεν κατάλαβα που είναι το αστείο.
Μπορείς να μας εξηγήσεις γιατί οι κάτωθι Ελληνες κατασκευαστές
ανήκουν στη σφαίρα του ανέκδοτου κατ´εσέ?


YPSILON ELECTRONICS
TLA
AUDIO SPECTRUM
ROISTER
CRYSTAL AUDIO
AUDIO TECHNOLOGIES
TSAKIRIDIS DEVICES
TUNE AUDIO
MYTHOS AUDIO
SPICOM
SPL AUDIO
SONUS AETERNA
ANALYSIS AUDIO
MINIMALTONE SPEAKER SYSTEMS
ARIES CERAT
COSMOS AUDIO
BLUETONE
 
Δεν εχω δυστυχως το εν λογω player,ας το ειχα και θα ειχα βρει λυση.Εξ αλλου ο Νικολας ο Λαιος,προσωπικα με εχει εξυπηρετησει με τον καλλιτερο τροπο.Ειναι γνωστο οτι Accuphase και βλαβες δεν εχουν και πολλες σχεσεις


Σωστό,

σοβαρές εταιρείες ,σοβαροί άνθρωποι

DF
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευάζου

Τι άλλο μπορεί να είναι τα cdplayer; Δεν είναι προϊόν τεχνολογίας; Νομίζω ότι δεν φυτρώνουν στο χωράφι ούτε τα ψαρεύουν. Ναι το ξέρω ότι πολλές εταιρίες δέχονται όλα τα προϊόντα τους για service αλλά πόσα από αυτά επισκευάζονται ειδικά όταν είναι παλιά. Η επισκευή εξαρτάται και από το είδος της βλάβης. Αν π.χ έχεις σπασμένο ένα κουμπί ενισχυτή δύσκολα βρίσκεις το ίδιο ιδίως αν το εξάρτημα ήταν custom (παραγγελία) της εταιρίας. Αν είναι χαλασμένο ηλεκτρονικό εξάρτημα ίσως είναι πιο εύκολο γιατί μπορείς να το αντικαταστήσεις με κάποιο αντίστοιχο αρκεί να μην είναι και αυτό custom.

αυτό που λέω είναι ότι οι σοβαρές εταιρείες δεν σε αφήνουν να "σκορπιέσαι" από δω κι απο κει στο internet για να βρεις λύσεις αλλά αναλαμβάνουν αυτές.
Μπες στο youtube και "δώσε" Accuphase δες το πρώτο βιντεάκι και προς το τέλος δες τον Γιαπωνέζο που επισκευάζει ενισχυτή "άλλης εποχής"

Α... μην το ξεχάσω και οι ενισχυτές προιόντα τεχνολογίας δεν είναι?

DF
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Marantz CDR-620 Pro. Πού και πώς το επισκευ

αυτό που λέω είναι ότι οι σοβαρές εταιρείες δεν σε αφήνουν να "σκορπιέσαι" από δω κι απο κει στο internet για να βρεις λύσεις αλλά αναλαμβάνουν αυτές.
Μπες στο youtube και "δώσε" Accuphase δες το πρώτο βιντεάκι και προς το τέλος δες τον Γιαπωνέζο που επισκευάζει ενισχυτή "άλλης εποχής"

Α... μην το ξεχάσω και οι ενισχυτές προιόντα τεχνολογίας δεν είναι?

DF

Ίσως να μην κατάλαβες τι είπα σε προηγούμενο post. Είπα ότι η αγορά προϊόντων τεχνολογίας (κυρίως ηλεκτρονικά) δεν είναι επένδυση. Οι περισσότερες εταιρίες υποστηρίζουν τα προϊόντα τους αλλά πάντα αυτό έχει κάποιο χρονικό όριο. Πολλές από αυτές τις εταιρίες επιβιώνουν από αυτό το service των προϊόντων τους πουλώντας αρκετά ακριβά τις υπηρεσίες τους. Η κατασκευή π.χ cdplayer αποτελείται από μερικές εκατοντάδες διαφορετικά υλικά. Πάρα πολλά από αυτά η κατασκευάστρια εταιρία δεν τα κατασκευάζει η ίδια αλλά τα παίρνει από τρίτους. Η εταιρία μετά το τέλος της παραγωγής κρατά μία ποσότητα υλικών (η οποία δεν μπορεί να είναι τεράστια) σε stock ώστε να καλύψει το service του προϊόντος. Αν περάσει μεγάλο χρονικό διάστημα π.χ 7-8 χρόνια αυτό το stock είναι πολύ πιθανό να έχει εξαντληθεί. Ειδικά αν το ανταλακτικό είναι παραγωγή τρίτου τότε η εταιρία είναι σχεδόν απίθανο να σε υποστηρίξει. Τα τελευταία χρόνια με τη μεταφορά όλων των εταιριών κατασκευής υλικών στην Κίνα ο χρόνος υποστήριξης έχει μειωθεί πολύ αλλά και η ταχύτατη αλλαγή μοντέλων και τεχνολογίας από τις εταιρίες κάνει το πρόβλημα ακόμα πιο μεγάλο.