MARTIN LOGAN PURITY

Εγώ πάντως από το ΗC μου με Martin Logan είμαι απόλυτα ικανοποίημένος από το αποτέλεσμα. Summit(main), Stage(center), Script i(sur rear), Vista (sur back).
attachment.php

attachment.php
 
Εγώ πάντως από το ΗC μου με Martin Logan είμαι απόλυτα ικανοποίημένος από το αποτέλεσμα. Summit(main), Stage(center), Script i(sur rear), Vista (sur back).

Ωραίο σύστημα cl7gr! Αλλά προφανώς δεν είναι στην κατηγορία τιμής των Purity. Με 30.000 ευρώ πώς να μην είναι κανείς ικανοποιημένος; Με Summit και Stage προφανώς είναι τόσα τα ηχητικά οφέλη, που παραμερίζονται αμέσως οι όποιες ανησυχίες για χρήση hc. Ειδικά οι φωνές από το κεντρικό θα πρέπει να είναι φανταστικές. Αλλά εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το αν είναι σωστή η επιλογή ηλεκτροστατικών, ακόμη και σε αυτή την κατηγορία τιμής.

Αλλά μια και είσαι στην παρέα, να σε ρωτήσω: Η αληθοφάνεια στους ήχους ταινιών, π.χ. κρότοι, τριξίματα, τρακαρίσματα είναι τόση όση με ηλεκτροδυναμικά και, πόσω μάλλον, με κορνάτα ηχεία; Δεν είναι λίγο χαϊφιντελίστικοι, ελαφρώς ωραιοποιημένοι οι ήχοι, χωρίς να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις ότι ακούς από ηχεία; Μιλάω για συγκεκριμένα αυτή την αίσθηση, γιατί για μένα ήταν αρκετή ώστε να μη στήσω home cinema με main τα Purity, παρά τον αρχικό μου ενθουσιασμό.
 
Τζο 2 τα τεινα , και 2 τα πτηνα, ή καποια στιγμη απο μονος του καποιος καταλαβαινει οτι αυτο που τον γεμιζε χθες -σημερα γιατι του ακουγεται λιγο?
ή ακουει κατι αλλο και καταλαβαινει οτι το χθεσινο γεμισμα ειναι το σημερινο αδειασμα.Αυτο ισχυει για καθε τι.
 
Ωραίο σύστημα cl7gr! Αλλά προφανώς δεν είναι στην κατηγορία τιμής των Purity. Με 30.000 ευρώ πώς να μην είναι κανείς ικανοποιημένος; Με Summit και Stage προφανώς είναι τόσα τα ηχητικά οφέλη, που παραμερίζονται αμέσως οι όποιες ανησυχίες για χρήση hc. Ειδικά οι φωνές από το κεντρικό θα πρέπει να είναι φανταστικές. Αλλά εξακολουθώ να διατηρώ τις επιφυλάξεις μου για το αν είναι σωστή η επιλογή ηλεκτροστατικών, ακόμη και σε αυτή την κατηγορία τιμής.

Αλλά μια και είσαι στην παρέα, να σε ρωτήσω: Η αληθοφάνεια στους ήχους ταινιών, π.χ. κρότοι, τριξίματα, τρακαρίσματα είναι τόση όση με ηλεκτροδυναμικά και, πόσω μάλλον, με κορνάτα ηχεία; Δεν είναι λίγο χαϊφιντελίστικοι, ελαφρώς ωραιοποιημένοι οι ήχοι, χωρίς να σου επιτρέπουν να ξεχάσεις ότι ακούς από ηχεία; Μιλάω για συγκεκριμένα αυτή την αίσθηση, γιατί για μένα ήταν αρκετή ώστε να μη στήσω home cinema με main τα Purity, παρά τον αρχικό μου ενθουσιασμό.

tzo, συγκρίνεις ανόμοια πράγματα.
Δεν γίνεται να συγκρίνεις τα hersey με τα purity.
Τα hersey είναι μεγάλο ηχείο, τα purity μικρό.
Και φυσικά τα Summit για main δεν έχουν καμία σχέση με τα purity.

Σκέψου ότι τα Summit έχουν 4 αλουμινένια 10ιντσα που το κάθε ένα οδηγείται από ξεχωριστό ενισχυτή ICE power.
 
καποια στιγμη πρεπει να σε παω καπου να ακουσεις κατι που μοιαζει με μονολιθο αλλα παιζει καλυτερα.
 
Όχι, απλώς αποφάσισαν να δώσουν στα κεντρικά τους ηχεία με panel τη δυνατότητα για on-wall τοποθέτηση.

Εδώ δεν ισχύει ότι ισχύει για όλα τα επίπεδα δίπολα? Δηλαδή να μην πλησιάζουν τον οπίσθιο τοίχο λιγότερο από 1.5 μέτρο?
 
Εδώ δεν ισχύει ότι ισχύει για όλα τα επίπεδα δίπολα? Δηλαδή να μην πλησιάζουν τον οπίσθιο τοίχο λιγότερο από 1.5 μέτρο?

To script (και το script i) είχαν σχεδιαστεί ευθύς εξ' αρχής γι' αυτόν το σκοπό.

Αυτό είναι ακόμα μικρότερο από το purity (ή το τότε αντίστοιχο clarity).

Αν παρατηρήσεις, υπάρχει μια απόσταση απόν τοίχο, αρκετή (για τόσο μικρό panel) για να επιφέρει τις επιθυμητές ανακλάσεις.
Τέλος, για τα συγκεκριμένα υπήρχε και περιστρεφόμενη βάση pivoting, για όποιον ήθελε να τα χρησιμοποιήσει περιστρέφοντάς στα προς τη θέση ακρόασης αλλά και εκτείνοντας την πίσω απόσταση από τον τοίχο.


Μια και το είπες, σε κάθε manual κάθε μοντέλου της ML υπάρχουν οι τύποι υπολογισμού της απόστασης από τους πλαϊνούς και πίσω τοίχους σε σχέση με το πόσο μεγάλο δωμάτιο έχουμε.
 
ΟΚ.
Δεν γνωρίζω τι "μαϊμουδιές" κάνει η Martin Logan, αλλά όταν βλέπω ηλεκτροστατικά σχεδόν κολλημένα στον τοίχο, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις.
 
ΟΚ.
Δεν γνωρίζω τι "μαϊμουδιές" κάνει η Martin Logan, αλλά όταν βλέπω ηλεκτροστατικά σχεδόν κολλημένα στον τοίχο, διατηρώ σοβαρές επιφυλάξεις.

Όλα εξαρτώνται από το μέγεθος του panel. Ένα CLX είναι προφανές ότι θέλει περισσότερη απόσταση απ' ό,τι ένα script.
 
Δεν πείθομαι. Για παράδειγμα, παραμορφώσεις λόγω Doppler στις υψηλότερες συχνότητες θα εμφανίζονται ανεξαρτήτως του μεγέθους του πάνελ.
 
Δεν πείθομαι. Για παράδειγμα, παραμορφώσεις λόγω Doppler στις υψηλότερες συχνότητες θα εμφανίζονται ανεξαρτήτως του μεγέθους του πάνελ.

Μην ξεχνάς την κατευθυντικότητα και το περιορισμένο πεδίο σε ένα μικρό panel.

Αν μιλάμε για το ίδιο doppler βέβαια και δεν εννοείς κάτι άλλο.
 
Δείτε και τα σχήματα στη σελίδα 12 του manual του script και πως εξηγείται η διασπορά που πετυχαίνουν.

http://www.gr.martinlogan.com/pdf/manuals/manual_script_i.pdf

Κυρίως εξηγούνται όλα από αυτή την πρόταση:

By curving the radiating surface, we create the
effect of a horizontal arc. This allows the engineers at
MartinLogan to control the high frequency dispersion
pattern of our transducers. That is why you see the gentle
curve on our products.
 
Αν κατάλαβα θέλεις να μου πεις ότι με την καμπυλωμένη μεμβράνη αυξάνεται η εμπρόσθια ακτινοβολία και ελαττώνεται η οπίσθια. ΟΚ, όμως εξακολουθεί να υπάρχει οπίσθια ακτινοβολία πολύ κοντά στον τοίχο, με ότι σημαίνει αυτό.


Επίσης, όταν η καμπυλωμένη μεμβράνη κινείται προς τον ακροατή, τότε αυξάνεται η μηχανική της τάση, με τρόπο ανάλογο του μεγέθους της καμπύλωσης. Στις μεγάλες διαδρομές η κίνηση της μεμβράνης περιορίζεται δραματικά (η μεμβράνη τεντώνεται), αυξάνοντας την αρμονική παραμόρφωση. Αντίθετα, όταν η μεμβράνη απομακρύνεται από τον ακροατή, η μηχανική της τάση χαλαρώνει και σε μεγάλες διαδρομές η κίνησή της δεν ελέγχεται με ακρίβεια. Καθ’ όσον η επίδραση της κίνησης της μεμβράνης έχει αντίθετα αποτελέσματα μεταξύ εμπρόσθιας και οπίσθιας κίνησης, δημιουργείται μία μη-συμμετρική παραμόρφωση η οποία γίνεται εντονώτερη σε μεγαλύτερα επίπεδα έντασης (χάνονται τα πλεονεκτήματα της χαμηλής αρμονικής παραμόρφωσης).
 
Πίστεψε με έχω αλλάξει τουλάχιστων 4 συστήματα. Από jm lab alto utopia , zingali 215,kef ref και b&w 802. Tα ml είναι μακράν το καλύτερο overall πακέτο στα αυτιά μου.Tα script i κολλημένα στον τοίχο για να αποδώσουν την surround κλανιά του swartzeneger μια χαρά είναι. Οι εκρήξεις καλύπτονται ωραιότατα από το descent i. Όσο για τα υπόλοιπα που ακούω εδω μέσα αρνούμε καν να ασχοληθώ. Λοιπόν επειδή με τον ήχο έχω ψαχτεί για πάνω από 20 χρόνια τα ΜL δίνουν φανταστικό δικάναλο αποτέλεσμα ενώ ταυτόχρονα έχουν την γκάμα των προιόντων για να στηθεί ένα home theater αξιώσεων. Το μοναδικό τους πρόβλημα είναι ότι απαιτούν μεγάλα ενυσχητικά. Για τα summit εγώ χρησιμοποιώ λαμπάτους μονομπλόκ cary 211 ενώ για την ενίσχυση τον άλλων ηχείων υπάρχουν 3 plinius sa 102.
Δυστιχώς για τα purity δεν έχω άποψη.
EAN έφτιαχνα ένα οικονομικό σύστημα για κινηματογράφο μόνο, θα έπαιρνα έναν onkyo 5507 όπου πάνω του θα έριχνα 9 ενεργά επαγγελματικά jbl και με τα ρέστα θα έφτιαχνα ένα ανεξάρτητο 2κάναλο σύστημα. Αυτό θα στοίχιζε πολύ λιγότερο.
 
EAN έφτιαχνα ένα οικονομικό σύστημα για κινηματογράφο μόνο, θα έπαιρνα έναν onkyo 5507 όπου πάνω του θα έριχνα 9 ενεργά επαγγελματικά jbl και με τα ρέστα θα έφτιαχνα ένα ανεξάρτητο 2κάναλο σύστημα. Αυτό θα στοίχιζε πολύ λιγότερο.

Ακριβώς. Το ίδιο θα έλεγα και εγώ σε κάποιον που θέλει τις απόλυτες εντάσεις. Και όντως θα ήταν πιο οικονομικό.
 

Εξακολουθώ ακόμη να μην πείθομαι με τα ηλεκτροστατικά surround κολλημένα στον τοίχο. Κατ´αρχάς, σύμφωνα με τις βασικές αρχές των surround ηχείων δεν θα έπρεπε να σημαδεύουν τους ακροατές. Γι' αυτό και οι προδιαγραφές surround κάνουν λόγο για ηλεκτροδυναμικά δίπολα ή αμφίπολα που διαχέουν τον ήχο στο χώρο (και να είναι τοποθετημένα ψηλά).
 
Last edited: