Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Re: Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Δηλαδή ο Αρχιεπίσκοπος απαγορευεται να εκφράζει γνώμη για οτιδήποτε συμβαίνει στην χώρα,δικαίωμα που έχει ο κάθε έλληνας πολίτης??
Aπο πότε η γνώμη για οτιδήποτε επαφίεται μόνον στούς ειδικούς??
Δηλαδή ο αρχιεπίσκοπος είτε ως πρόσωπο είτε ως θεσμός μόνον θα κρίνεται απο τούς επικριτές του??Aυτός απαγορευεται να μιλά.???
Y.Γ
Δεν προτίθεμαι να εκφέρω την γνώμη τού ´πόσο κακός ειναι ο Χριστόδουλος´για να εισέλθω και εγώ στην ´βασιλεία τών πεφωτισμένων´.Πολύ εύκολος στόχος για τα γούστα μου.
Υ.Γ2
Μονον αυτός διάβαζε στην χούντα???Γιατί απο πρόχειρους υπολογισμούς μου πρεπει να διάβαζε το 80% του ελληνικού λαού τότε τουλάχιστον.-bye-
Σπύρο μου παρασύρεσαι και δεν ερμηνεύεις σωστά τα γραπτά μου. Όχι απλώς δεν απαγορεύεται να έχει γνώμη για οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα, επιβάλλεται να έχει γνώμη για οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα. Το πρόβλημα υπάρχει λοιπόν όταν δεν εκφράζει γνώμη για όλα, αλλά για ό ,τι εξυπηρετεί τις βραχυπρόθεσμες προθέσεις του και το προφίλ του και μόνο!
Πώς βέβαια να εκφράσεις άποψη για την Χούντα όταν την έχεις ορκίσει ως Ιερά Σύνοδος της οποίας γραμματέας έχεις διατελέσει? Αυτό που με προβληματίζει όμως περισσότερο δεν είναι η στάση του λαού αλλά η στάση της επίσημης Εκκλησίας που πρωτοστατεί στο "διαφωτισμό" των υπόδουλων Ελλήνων. Πού ήταν η Εκκλησία λοιπόν κατά τη διάρκεια της επταετίας να ξεσηκώσει τους πολίτες κατά της δικτατορίας και μάλιστα της γηγενούς όπως έκανε κατά την ελληνική επανάσταση? Τόσο πολύ άλλαξε η στάση της μέσα σε 150 χρόνια? Άλλαξαν οι αρχές της για ελευθερία και ισότητα ή μήπως "δεν άξιζε τον κόπο"? Πού ήταν τότε τα ξεσηκωτικά κηρύγματα και τα δάκρυα για το χαμό της ελληνικής ψυχής? Τότε λέγαμε μόνο ανέκδοτα μάλλον...

Ο ρόλος του "ποιμένα" (=βοσκού) Σπύρο είναι πιο πολύπλοκος από αυτόν που ο Χριστόδουλος έχει επιφυλάξει στο "ποίμνιό" (=κοπάδι) του. Αν αυτό είναι ικανοποιημένο με τα ανδραγαθήματά του, τότε εμένα μου περισσεύει αφού δεν ανήκω σε αυτό και δεν περιμένω και περισσότερα βέβαια.

ΥΓ. Το πόσο κακός είναι ο Χριστόδουλος δεν με ενδιαφέρει ούτε εμένα. Το πόσο κακό συνεχίζει να κάνει η Εκκλησία, με ενδιαφέρει.
ΥΓ2. Όσο για το 80% των Ελλήνων που "διάβαζε", σαφώς και είναι έτσι άσχετα αν δεν φωτογραφίζονταν όλοι με του χουντικούς και δεν έδωσαν όλοι τις "ευλογίες" τους τόσο εμφανώς ούτε κατέχουν σήμερα αξιώματα "ελέω θεού".
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Σπύρο μου παρασύρεσαι και δεν ερμηνεύεις σωστά τα γραπτά μου. Όχι απλώς δεν απαγορεύεται να έχει γνώμη για οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα, επιβάλλεται να έχει γνώμη για οτιδήποτε συμβαίνει στη χώρα. Το πρόβλημα υπάρχει λοιπόν όταν δεν εκφράζει γνώμη για όλα, αλλά για ό ,τι εξυπηρετεί τις βραχυπρόθεσμες προθέσεις του και το προφίλ του και μόνο!
Πώς βέβαια να εκφράσεις άποψη για την Χούντα όταν την έχεις ορκίσει ως Ιερά Σύνοδος της οποίας γραμματέας έχεις διατελέσει? Αυτό που με προβληματίζει όμως περισσότερο δεν είναι η στάση του λαού αλλά η στάση της επίσημης Εκκλησίας που πρωτοστατεί στο "διαφωτισμό" των υπόδουλων Ελλήνων. Πού ήταν η Εκκλησία λοιπόν κατά τη διάρκεια της επταετίας να ξεσηκώσει τους πολίτες κατά της δικτατορίας και μάλιστα της γηγενούς όπως έκανε κατά την ελληνική επανάσταση? Τόσο πολύ άλλαξε η στάση της μέσα σε 150 χρόνια? Άλλαξαν οι αρχές της για ελευθερία και ισότητα ή μήπως "δεν άξιζε τον κόπο"? Πού ήταν τότε τα ξεσηκωτικά κηρύγματα και τα δάκρυα για το χαμό της ελληνικής ψυχής? Τότε λέγαμε μόνο ανέκδοτα μάλλον...

Ο ρόλος του "ποιμένα" (=βοσκού) Σπύρο είναι πιο πολύπλοκος από αυτόν που ο Χριστόδουλος έχει επιφυλάξει στο "ποίμνιό" (=κοπάδι) του. Αν αυτό είναι ικανοποιημένο με τα ανδραγαθήματά του, τότε εμένα μου περισσεύει αφού δεν ανήκω σε αυτό και δεν περιμένω και περισσότερα βέβαια.

ΥΓ. Το πόσο κακός είναι ο Χριστόδουλος δεν με ενδιαφέρει ούτε εμένα. Το πόσο κακό συνεχίζει να κάνει η Εκκλησία, με ενδιαφέρει.
ΥΓ2. Όσο για το 80% των Ελλήνων που "διάβαζε", σαφώς και είναι έτσι άσχετα αν δεν φωτογραφίζονταν όλοι με του χουντικούς και δεν έδωσαν όλοι τις "ευλογίες" τους τόσο εμφανώς ούτε κατέχουν σήμερα αξιώματα "ελέω θεού".


Έχεις απόλυτο δίκιο,
αλλά το "ποίμνιο" ήταν έτοιμο να επαναστατήσει?
ακομη και τωρα ακουω κοσμο να λεει αρε τι καλα περναγαμε στην Χουντα ,αρε μια χουντα θα μας σωσει, ειχαμε καλες δουλειες ,καλα λεφτα,

και μιλαω για απλο κοσμακι οχι τιποτα φασιστες
 
Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

…να ρωτήσω και εγώ κάτι τους δικηγόρους μας, η αλλαγή ενός κειμένου μετά τη δημοσίευση του και ενώ είναι γνωστό ότι η οποια αλλαγή έγινε για λογούς υπεράσπισης δεν είναι αρνητικό για τον κατηγορούμενο ?

τι ακριβώς εννοείς ; Την αλλαγή την έκανε ο ίδιος , κατόπιν συμβουλής -ορθής - του δικηγόρου του . Ετσι στην περίπτωση που κάποιος αναγνώστης του κειμένου θεωρούσε ότι ετελούντο δι αυτού αξιόποινες πράξεις και τελικώς ασκείτο και γι αυτές δίωξη εναντίον του , θα μπορούσε να ισχυρισθεί ότι οι προσωπικοί χαρακτηρισμοί έγιναν εν "βρασμώ ψυχής" και ότι εν πάση περιπτώσει , προσπάθησε αμέσως μετά , με δική του πρωτοβουλία - επιδεικνύοντας δηλαδή ειλικρινή μεταμέλεια , να άρει ή να μειώσει τις συνέπειες της πράξεως του
 
ο Geonx εννοει μαλλον οτι αμα ανακατασκευαζεις αρχικη καταθεση κινδυνευεις να καταρευσουν και τα υπολοιπα στοιχεία που παρουσιαζεις δηλαδη αδυνατίζει η υπερασπιστική σου δυναμη




καλά ρε τι έγραψα παλι:::::::
 
Το αρχικό e-mail δημοσιεύτηκε στην εφημερίδα Κόντρα εδώ:
http://www.eksegersi.gr/keimena6/martiria.htm

Και από την ίδια εφημερίδα το ρεπορτάζ για τα γεγονότα:
http://www.eksegersi.gr/keimena6/pilikio.htm

Και από την Ελευθεροτυπία:
http://www.enet.gr/online/online_te...6,54392764,60054844,86754684,92416764,5430748

http://www.enet.gr/online/online_te...,55395588,69577348,77344772,91527556,99610372
που ουσιαστικά επιβεβαιώνουν τις καταγγελίες στο αρχικό κείμενο.
 
Last edited:
αφιερώνεις Larry .Ομως το e-mail αυτό δεν αφορά στην υπεράσπιση του για τα όσα κατηγορείται - η οποία συντελείται στο ακροατήριο των δικαστηρίων και όχι στις τηλεοράσεις ή στο διαδίκτυο ή οπουδήποτε αλλού - αλλά αποτελεί μία υποκειμενική εξιστόρηση των συνθηκών κρατήσεως του , η οποία εμπεριέχει και αρκετές ανακρίβειες ( από πότε δηλαδή στα αυτόφωρα εγκλήματα χρειάζεται "εντολή" - ένταλμα μάλλον θέλει να πει -συλλήψεως ; )
 
Μια φωτογραφία από άλλο δικτυακό τόπο τραβηγμένη στα δικαστήρια προχθές που απεικονίζει όργανο της τάξης να επιβάλει την τάξη με το κλομπ ανάποδα...Για όσους δεν γνωρίζουν αυτό απαγορεύεται ρητά.
Και όμως κανείς δεν θα ασχοληθεί με τον εν λόγω κύριο που αμαυρώνει την εικόνα της ελληνικής αστυνομίας...
img_4278.jpg


Αυτό θα πει να κάνεις τα χόμπυ και τις πεποιθήσεις σου επάγγελμα..
Ο κύριος τελεί εν πλήρη ευδαιμονία. Ούτε ο Παπ στο Καραϊσκάκη δεν το πανηγύρισε με τέτοια εσωτερική πληρότητα..
Βρε τον μεροκαματιάρη!!!!!
Το Σ/Κ με αρνιά, παϊδάκια, σούβλες και τσίπ(ου)ρα, μετά ψυχαγωγίας αηδού Ψωμιάδη, είναι κοντά... καράβλαχε λίγο υπομονή ακόμα.
 
Φίλε φοιτητή/οπαδέ/αδικημένε δημόσιε υπάλληλε που πηγαίνεις στις πορείες.
Δεν ήξερες δε ρώταγες.

Πολλά μπορεί να ειπώθηκαν.
Δεν ξέρεις οτι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά?
Δεν ξέρεις οτι ζεις στην Ελλάδα?
Αν δεν έκανες τίποτα και σε πιάσουν, νομίζεις οτι τους καίγεται καρφί?
Δεν έχεις ακούσει ιστορίες από φίλους σου που έτυχε να τους πιάσουν?
Όλες οι πορείες λειτουργούν σαν όχλος. Αν γίνει κάτι και είσαι ο τυχερός θα τις φας φταις δε φταις.
Έχεις μίσος για τους μπάτσους. Καλοί και κακοί όπως είπαν κι άλλοι υπάρχουν παντού. Αν δεν ανακατευτείς δε θα σε πειράξει κανείς.

Ερωτήματα:
1) Τι δουλειά έχουν τα κόμματα στα πανεπιστήμια. Αυτά δημιουργούν αναταραχές, όσοι μπαίνουν γίνονται αιώνιοι φοιτητές, έχουν προνόμια γιατί τα θέλει και το κράτος, διαδηλώνουν, μετά παίρνουν και μια θέση στο δημόσιο, ξαναδιαδηλώνουν, κάνουν απεργίες και τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου μέχρι να πεθάνουν. Μερικοί γίνονται και πολιτικοί, το οτι δεν έχουν δουλέψει ποτέ εννοείται και ακούμε τις ίδιες αερολογίες που ακούγαμε όταν ήταν και μικροί.
2) Τι θα πει άσυλο στα παντεπιστήμια. Δεν το κατάλαβα ποτέ. Να μπαίνεις μέσα να κλέβεις και να λεηλατείς και να τα πληρώνω εγώ, αντί να σέβεσαι το υλικό του Ελληνικού λαού που σου προσφέρετε δωρεάν (έστω αυτό το μικρό).
3) Θέλεις δωρεάν παιδεία σαν φοιτητής. Κάτσε ρε φίλε. Είναι τίποτα δωρεάν όχι όταν γίνεις φοιτητής, αλλά από τι στιγμή που πατάς το πόδι σου σε σχολείο? Δεν πληρώνεις κι εκεί? ή επειδή ήσουν μικρός δεν θυμάσαι ποιος πλήρωνε. Ο γονιός σου όταν σε έκανε ήξερε οτι θα πληρώσει...Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Αλλιώς δούλεψε. Πολλοί βγάζουν πολύ περισσότερα λεφτά από πολλούς που έχουν 3-4 πτυχία.
Θέλεις δωρεάν παιδεία? Θα τελειώσεις σε 4 χρόνια και όχι όποτε θες εσύ για να σε πληρώνω εγώ να κάθεσαι και να κάνεις πορείες και τάχα αντιεξουσιαστικούς αγώνες και τρίχες. (Εξαιρέσεις εντάξει θα υπάρχουν αν υπάρχουν σοβαροί λόγοι).
Αντιεξουσιαστές και ήρωες δεν υπάρχουν σήμερα. Αυτοί λέγονται τεμπέληδες.
Κάτσε διάβασε να μάθεις 5 πράγματα παραπάνω μπας και γίνεις χρήσιμος στο δημόσιο που θα πας και άστα τα άλλα. Μήπως αυτή δεν είναι η δουλειά σου? Το διάβασμα.
4) Άντε και θέλεις να κάνεις και καλά πορεία. Κλείνεις το δρόμο που θέλω να περάσω. Με πιο δικαίωμα ΡΕ. Πήγαινε και κλείσε το σπίτι του υπουργού όχι ταλαιπωρείς τον υπόλοιπο κόσμο. Αλλά δεν ξέρεις πως να διαδηλώσεις. Έχεις γίνει πρόβατο και όπου σου πουν πας και συμπεριφέρεσαι σαν όχλος. Βγάζεις και τις κιθάρες και τα όργανα στο σύνταγμα και όλα καλά. Καθισιό τρελό. Και όταν σταματάς εσύ τις απεργίες και τις καταλήψεις, αρχίζουν οι καθηγητές και τούμπαλιν και έχει ο θεός. Και πλήρωνε κοσμάκη.
Και αφού παίξεις με τις κιθάρες σου και πάρεις δυνάμεις, αρχίζεις τις πέτρες, σπας βιτρίνες (αλλά αν ήταν του πατέρα σου αλλάζει) και όταν σε πιάσουν τυχαία βρέθηκες εκεί, θα βάλεις και κανα καλό δικηγόρο, παιχνίδι να γίνεται λεφτά να ξοδεύονται και άγιος ο θεός.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
Δεν φταις μόνο εσύ βέβαια γιατί το σύστημα είναι σάπιο και δεν αφήνει πολλά περιθώρια, αλλά αν είσαι λίγο έξυπνος θα το καταλάβεις.
 
Κι εγώ που νόμιζα ότι οι "αγανακτισμένοι πολίτες" του φοβερού Αρκουδέα είχαν ξεπεραστεί...

Όπως τα είπες antonios, τα ίδια Παντελάκη μου...
 
Μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά...


Συμφωνώ απόλυτα Φραγκίσκο, στην Ελλάδα είμαστε πρέπει να δείξουμε ότι κάνουμε έργο.
Πόσο μάλλον όταν όλοι έχουν πέσει πάνω τους ( Αστυνομία - Πολύδωρας )
 
Οταν δεν μας αρέσουν οι απόψεις ορισμένων - που ενδέχεται να είναι και η πλειοψηφία - τους κολλάμε το ταμπελάκι "αγανακτισμένοι πολίτες" του Αρκουδέα , για να τους απαξιώσουμε . Φυσικά εμείς ταμπέλες δεν δεχόμεθα , διότι είμαστε διαφορετικοί από την πλειοψηφία , που εδώ εξομοιώνεται με μάζα , που ως γνωστόν ζει στον εγγεγραμμένο κύκλο του τετραγώνου και φυσικά δεν καταλαβαίνει , άρα είναι άξια προς περιφρόνηση και λοιδωρία.
 
Πλάκα πλάκα,τα καταφέρνει ο Αλαβάνος και οι "φίλοι του".
Αφού τον έκραξαν γιατί είναι ο μόνος πολιτικός που στήνεται συνέχεια έξω από την ΓΑΔΑ κάθε φορά που συλλαμβάνονται αθώοι πολίτες (στελέχη του προφανώς),βρήκε την λύση .
Αρχίζουμε τα emails.Ολο και κάποιος θα τσιμπήσει (όπως εδώ μέσα πχ.) και θα ηρωποιηθούμε πάλι ως οι καλοί των 300 (και όχι βέβαια των Θερμοπυλών,αυτοί σπάνε ταμεία).Μη γίνει καμμιά στραβή και μείνουμε εκτός στις επόμενες εκλογές όπως..τότε !

Που πάμε ρε,που πάμε ..:BDBDG54:
 
Εδώ γίνεται επώνυμη καταγγελία για κατάφορη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η οποία έχει επιβεβαιωθεί απο 500 πλευρές και ασχολούμαστε με το χαρακτήρα του καταγγέλοντα, τις εκφράσεις που χρησιμοποίησε και το δίκαιο ή άδικο τον απόψεων του. Προσπαθούμε να αποδυναμώσουμε την αξιοπιστία του καταγγέλλοντα δαιμονοποιόντας τον, για να αποπροσανατολίσουμε από τα καταγγελώμενα.

Το πραγματικό γεγονός είναι η κατάφορη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και η προσπάθεια φίμωσης κάθε μορφής διαμαρτυρίας. Αν το το δεχτούμε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας όταν έρθει η σειρά μας ή η σειρά των παιδιών μας.
 
Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Φίλε φοιτητή/οπαδέ/αδικημένε δημόσιε υπάλληλε που πηγαίνεις στις πορείες.
Δεν ήξερες δε ρώταγες.

Πολλά μπορεί να ειπώθηκαν.
Δεν ξέρεις οτι μαζί με τα ξερά καίγονται και τα χλωρά?
Δεν ξέρεις οτι ζεις στην Ελλάδα?
Αν δεν έκανες τίποτα και σε πιάσουν, νομίζεις οτι τους καίγεται καρφί?
Δεν έχεις ακούσει ιστορίες από φίλους σου που έτυχε να τους πιάσουν?
Όλες οι πορείες λειτουργούν σαν όχλος. Αν γίνει κάτι και είσαι ο τυχερός θα τις φας φταις δε φταις.
Έχεις μίσος για τους μπάτσους. Καλοί και κακοί όπως είπαν κι άλλοι υπάρχουν παντού. Αν δεν ανακατευτείς δε θα σε πειράξει κανείς.

Ερωτήματα:
1) Τι δουλειά έχουν τα κόμματα στα πανεπιστήμια. Αυτά δημιουργούν αναταραχές, όσοι μπαίνουν γίνονται αιώνιοι φοιτητές, έχουν προνόμια γιατί τα θέλει και το κράτος, διαδηλώνουν, μετά παίρνουν και μια θέση στο δημόσιο, ξαναδιαδηλώνουν, κάνουν απεργίες και τα ίδια παντελάκη μου τα ίδια παντελή μου μέχρι να πεθάνουν. Μερικοί γίνονται και πολιτικοί, το οτι δεν έχουν δουλέψει ποτέ εννοείται και ακούμε τις ίδιες αερολογίες που ακούγαμε όταν ήταν και μικροί.
2) Τι θα πει άσυλο στα παντεπιστήμια. Δεν το κατάλαβα ποτέ. Να μπαίνεις μέσα να κλέβεις και να λεηλατείς και να τα πληρώνω εγώ, αντί να σέβεσαι το υλικό του Ελληνικού λαού που σου προσφέρετε δωρεάν (έστω αυτό το μικρό).
3) Θέλεις δωρεάν παιδεία σαν φοιτητής. Κάτσε ρε φίλε. Είναι τίποτα δωρεάν όχι όταν γίνεις φοιτητής, αλλά από τι στιγμή που πατάς το πόδι σου σε σχολείο? Δεν πληρώνεις κι εκεί? ή επειδή ήσουν μικρός δεν θυμάσαι ποιος πλήρωνε. Ο γονιός σου όταν σε έκανε ήξερε οτι θα πληρώσει...Τίποτα δεν είναι δωρεάν. Αλλιώς δούλεψε. Πολλοί βγάζουν πολύ περισσότερα λεφτά από πολλούς που έχουν 3-4 πτυχία.
Θέλεις δωρεάν παιδεία? Θα τελειώσεις σε 4 χρόνια και όχι όποτε θες εσύ για να σε πληρώνω εγώ να κάθεσαι και να κάνεις πορείες και τάχα αντιεξουσιαστικούς αγώνες και τρίχες. (Εξαιρέσεις εντάξει θα υπάρχουν αν υπάρχουν σοβαροί λόγοι).
Αντιεξουσιαστές και ήρωες δεν υπάρχουν σήμερα. Αυτοί λέγονται τεμπέληδες.
Κάτσε διάβασε να μάθεις 5 πράγματα παραπάνω μπας και γίνεις χρήσιμος στο δημόσιο που θα πας και άστα τα άλλα. Μήπως αυτή δεν είναι η δουλειά σου? Το διάβασμα.
4) Άντε και θέλεις να κάνεις και καλά πορεία. Κλείνεις το δρόμο που θέλω να περάσω. Με πιο δικαίωμα ΡΕ. Πήγαινε και κλείσε το σπίτι του υπουργού όχι ταλαιπωρείς τον υπόλοιπο κόσμο. Αλλά δεν ξέρεις πως να διαδηλώσεις. Έχεις γίνει πρόβατο και όπου σου πουν πας και συμπεριφέρεσαι σαν όχλος. Βγάζεις και τις κιθάρες και τα όργανα στο σύνταγμα και όλα καλά. Καθισιό τρελό. Και όταν σταματάς εσύ τις απεργίες και τις καταλήψεις, αρχίζουν οι καθηγητές και τούμπαλιν και έχει ο θεός. Και πλήρωνε κοσμάκη.
Και αφού παίξεις με τις κιθάρες σου και πάρεις δυνάμεις, αρχίζεις τις πέτρες, σπας βιτρίνες (αλλά αν ήταν του πατέρα σου αλλάζει) και όταν σε πιάσουν τυχαία βρέθηκες εκεί, θα βάλεις και κανα καλό δικηγόρο, παιχνίδι να γίνεται λεφτά να ξοδεύονται και άγιος ο θεός.
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ.
Δεν φταις μόνο εσύ βέβαια γιατί το σύστημα είναι σάπιο και δεν αφήνει πολλά περιθώρια, αλλά αν είσαι λίγο έξυπνος θα το καταλάβεις.

:grinning-smiley-043 :grinning-smiley-043
 
Καλα θα κανουμε να μαθουμε στα παιδια μας να διαβαζουν, να παλευουν στη ζωη τους, να βρισκουν δουλειες να αναριχωνται με την αξια τους.

Οταν παλευουμε για τα ιδιωτικα πανεπιστημια που δηθεν θα μας φανε το ψωμι, ειμαστε εκτος πραγματικοτητας. Το κρατος δεν μπορει να κανει κατι γι αυτο. Αν θελει μια ιδιωτικη επιχειρηση, θα ψωνισει υπαλληλους απο οπου θελει, δεν θα της το υπαγορευσει το κρατος. Ολος ο καυγας γινεται για την αναγνωριση για το ΔΗΜΟΣΙΟ οπου ολα αυτα τα ..διαβασμενα παιδια θελουν να μπουνε.

Υ.Γ. Επι της ευκαιριας θελω και εγω να καταγγειλω οτι πριν 3 μερες μου εσπασαν το αυτοκινητο και προσπαθησαν να μου κλεψουν το ραδιοcd. Επωνυμη καταγγελια ειναι και αυτη, ειναι αληθινη ομως?
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Εδώ γίνεται επώνυμη καταγγελία για κατάφορη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων, η οποία έχει επιβεβαιωθεί απο 500 πλευρές και ασχολούμαστε με το χαρακτήρα του καταγγέλοντα, τις εκφράσεις που χρησιμοποίησε και το δίκαιο ή άδικο τον απόψεων του. Προσπαθούμε να αποδυναμώσουμε την αξιοπιστία του καταγγέλλοντα δαιμονοποιόντας τον, για να αποπροσανατολίσουμε από τα καταγγελώμενα.

Το πραγματικό γεγονός είναι η κατάφορη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων και η προσπάθεια φίμωσης κάθε μορφής διαμαρτυρίας. Αν το το δεχτούμε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας όταν έρθει η σειρά μας ή η σειρά των παιδιών μας.

Οχι ακριβώς .
Εδώ γίνεται επωνυμη καταγγελία , από ένα κατηγορούμενο για σωρεία παραβιάσεων του ΠΚ , για κατάφορη παραβίαση ανθρωπίνων δικαιωμάτων , σύμφωνα με τους ισχυρισμούς του, η οποία έχει επιβεβαιωθεί απο 500 πλευρές ( δηλαδή το athens indymedia , τον ιό της "Ε" , τις εφημερίδες Κόντρα και Εξέγερση , τον Αλαβάνο και τον Λαζόπουλο ) και ασχολούμαστε με το χαρακτήρα του καταγγέλοντα, τις εκφράσεις που χρησιμοποίησε και το δίκαιο ή άδικο τον απόψεων του ( ενώ το δίκαιο ή άδικο των απόψεων του δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει ; ) . Προσπαθούμε να αποδυναμώσουμε την αξιοπιστία του καταγγέλλοντα δαιμονοποιόντας τον, για να αποπροσανατολίσουμε από τα καταγγελώμενα.

Το πραγματικό γεγονός είναι ο ισχυρισμός ενός κατηγορουμένου για την κατάφορη παραβίαση των ανθρώπινων δικαιωμάτων των συλληφθέντων κατηγορουμένων και η προσπάθεια φίμωσης κάθε μορφής διαμαρτυρίας( πως και πότε φιμώθηκε , αφού η επιστολή του δημοσιεύεται σε όλο το διαδίκτυο και σε εφημερίδες ; ) . Αν το το δεχτούμε θα είμαστε άξιοι της μοίρας μας όταν έρθει η σειρά μας ή η σειρά των παιδιών μας.

Οταν λοιπόν με το καλό αθωωθεί - κανένας μας δεν πιστεύω ότι ξέρει εκ των προτέρων τι θα γίνει - θα περιμένω να δω και την σχετική αγωγή αποζημιώσεως του κατά της Ελληνικής Αστυνομίας καθώς και την καταδικαστική απόφαση του δικαστηρίου για την τελευταία . Ειδ' άλλως όλα θα είναι λόγια του αέρα και καταγγελίες του αέρα ( κατάγγειλε , κατάγγειλε , όλο και κάτι θα μείνει )
 
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Καλα θα κανουμε να μαθουμε στα παιδια μας να διαβαζουν, να παλευουν στη ζωη τους, να βρισκουν δουλειες να αναριχωνται με την αξια τους.

Οταν παλευουμε για τα ιδιωτικα πανεπιστημια που δηθεν θα μας φανε το ψωμι, ειμαστε εκτος πραγματικοτητας. Το κρατος δεν μπορει να κανει κατι γι αυτο. Αν θελει μια ιδιωτικη επιχειρηση, θα ψωνισει υπαλληλους απο οπου θελει, δεν θα της το υπαγορευσει το κρατος. Ολος ο καυγας γινεται για την αναγνωριση για το ΔΗΜΟΣΙΟ οπου ολα αυτα τα ..διαβασμενα παιδια θελουν να μπουνε.

Αυτά τα παιδιά είναι διαβασμένα και έχουν μπει στο Πανεπιστήμιο με εξετάσεις. Και δικαίως διαμαρτύρονται επειδή θέλουν να τους φάνε τις θέσεις τα παιδάκια που έχει ο μπαμπάς τους λεφτά για να τους αγοράσει πτυχίο. Και άμα θέλουν να μπουν στο δημόσιο είναι δικαίωμα τους. Δεν θα τους επιβάλλουμε εμείς με το ζόρι να μπουν σε ιδιωτική επιχείρηση.

Κατέβασε να δεις το "Corporation" να δουμε αν θα συνεχίσεις να αποθεώνεις την αγορά
 
Last edited:
Να συνοψίσω τα όσα συγκράτησα από το κείμενο,
εάν κατάλαβα καλά ο καταγγέλων
- καίτοι απλός φοιτητής, ως ο ίδιος δηλώνει και ισχυρίζεται, ήταν μεταξύ των κυκλωθέντων και συλληφθέντων 49. Ερευνητέο ασφαλώς γιατί συνελήφθησαν οι ανωτέρω κυκλωθέντες 49. Πώς επελέγησαν? Τυχαίως? Γιατί αυτοί και όχι άλλοι 49 ή 59 ή 109? Δεν προτρέχουμε, ερευνητέο.
- δεν τον χτύπησαν, αλλά είδε, λέει, ότι άλλους από τους 49 τους χτύπησαν. Τότε γιατί την καταγγελία την κάνει αυτός και όχι κάποιος από τους χτυπηθέντες εκ των λοιπών 49; Δεν γνωρίζει γραφή και ανάγνωση ή δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο;
- δέχθηκε απειλές, όπως καταθέτει ότι απειλές δέχθηκε και μία κοπέλα, ότι εάν λυποθυμήσει θα τη βίαζαν (καθώς σωματική βία συνιστά και η περιαγωγή άλλου σε κατάσταση αναισθησίας ή ανικανότητας για αντίσταση μη υπνωτικά ή ναρκωτικά κλπ μέσα και συνακόλουθα η συνουσία κατά τη διάρκεια της κατάστασης αυτής θα συνιστούσε βιασμό). Όπως διαρκώς οι άνδρες των ΜΑΤ βιάζουν κάθε λιπόθυμη κοπέλα που πέφτει στα χέρια τους (ή πρέπει να πω νύχια τους;)

Και παραβίαση δικαιωμάτων να υπάρχει (ανθρωπίνων υπό ποία έννοιαα Ότι πρόκειται για δικαιώματα που χορηγούνται σε ανθρώπους και όχι σε ζώα;) το κατάφωρο δεν το βλέπω σε καμία περίπτωση.
 
Ποιες θεσεις βρε Δημητρη? Τις ιδιωτικης αγορας η της Δημοσιας?
Για την ιδιωτικη, πτυχια αποκτωνται με διαβασμα η αγοραζονται και απο την αλλοδαπη. Χιλιαδες Ελληνες ειναι εκτος Ελλαδας, τα Ιδιωτικα εν Ελλαδει πανεπιστημια θα κανουν την συμφορα?

Για την Δημοσια, δεν με απασχολει. Εδω λεμε να συρικνωθει το Δημοσιο. Αλλωστε, πτυχια του δημοσιου αγοραζονται και εις την Ημεδαπην. Και αυτο γινεται ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΓΡΑΜΜΕΣ. Οποιος θελει στοιχεια, με ΠΜ.

Επομενως....

Υ.Γ. Μετα το edit στο μηνυμα σου...

Την αγορα δεν την αποθεωνω. Την αποδεχομαι απλως διοτι δεν αποφασιζω εγω αλλα οι εργοδοτες. Και αυτοι εχουν δικαιωμα επιλογης απο οπου γουσταρουν.
Χαιρομαι που βλεπω οτι η ολη συζητηση γινεται για το "παπλωμα", για το Δημοσιο.Δικαιωμα τους ΟΜΩΣ ΟΛΩΝ (ιδιωτικων και δημοσιων) να μπουνε εκει και δικαιωμα μου να διαφωνω και για αυτο.

Για την εξαγορα διπλωματων ομως (και μαλιστα απο συνδικαλιστες φοιτητες και φιλους τους)... κουβεντα ε?
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Αυτά τα παιδιά είναι διαβασμένα και έχουν μπει στο Πανεπιστήμιο με εξετάσεις. Και δικαίως διαμαρτύρονται επειδή θέλουν να τους φάνε τις θέσεις τα παιδάκια που έχει ο μπαμπάς τους λεφτά για να τους αγοράσει πτυχίο. Και άμα θέλουν να μπουν στο δημόσιο είναι δικαίωμα τους. Δεν θα τους επιβάλλουμε εμείς με το ζόρι να μπουν σε ιδιωτική επιχείρηση.

Κατέβασε να δεις το "Corporation" να δουμε αν θα συνεχίσεις να αποθεώνεις την αγορά

Δυστυχώς δεν είναι έτσι όπως τα λες ρε φίλε.