Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

εχω περασει τα ιδια και χειρωτερα σε αγωνα ΑΕΚ-ολυμπιακου...με μαζεψανε διοτι δεν αφησα τα ψιλα σε εναν καδο ...και απαντησα με εντονο υφος αφου τα πεταξα με δυναμη κατω ..."ενα οριστε τα πεταω"

ηθελε να δειξει στον διοικητη του οτι επιασε Χουλιγκαν να ουμε.....και μειναμε 2 μερες στο τμημα....
 
Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

εχω περασει τα ιδια και χειρωτερα σε αγωνα ΑΕΚ-ολυμπιακου...με μαζεψανε διοτι δεν αφησα τα ψιλα σε εναν καδο ...και απαντησα με εντονο υφος αφου τα πεταξα με δυναμη κατω ..."ενα οριστε τα πεταω"

ηθελε να δειξει στον διοικητη του οτι επιασε Χουλιγκαν να ουμε.....και μειναμε 2 μερες στο τμημα....


εσυ θα μου πεις επιτελους εναν λογαριασμο για τα λεφτα βρε παλιοχουλινγκαν ;;;;;;;-bye- -bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

εσενα εκτος απο ΒΑΜ σου χρειαζεται και μια ....

... αγρυπνοια .... για να μαθεις κακο παιδι που θυμηθηκες τον ΣΩΣΤΟ φοιτητη που Διαβαζε ..:BDGBGDB55: :BDGBGDB55:

:flipout: :flipout: :flipout: ...Όχι σαν κάτι άλλους που κάνανε καταλήψεις στα Πολυτεχνεία ή φωνάζαν και περνάγανε οι Ντερτιλήδες και τους πυροβολούσαν...
 
Οπως είναι γνωστό ο κατηγορούμενος έχει την δυνατότητα να πεί οτιδήποτε προς υπεράσπιση του , ακόμη και ψέμματα . Το να αναπαράγεται όμως ένα τέτοιο κείμενο , αγνώστου προελεύσεως , το οποίο βρίθει από συκοφαντικά υπονούμενα , τόσο προς την δικαστική εξουσία , όσο και προς άλλες , το οποίο έχει απολύτως εξυβριστικό χαρακτήρα και το οποίο επαναλαμβάνει χωρίς φαντασία τις γνωστές στερεότυπες δικαιολογίες όλων αυτών που συλλαμβάνονται σε παρόμοια επεισόδια , εκτοξεύοντας τον γνωστό οχετό κατά οποιασδήποτε μορφής εξουσία , θεωρώ ότι είναι απολύτως απαράδεκτο για οποιοδήποτε φόρουμ , πολύ περισσότερο δε για το δικό μας .

Η σπουδή επίσης με την οποίαν υιοθετήθησαν οι απόψεις του κατηγορουμένου , χωρίς καμμία απολύτως γνώση της δικογραφίας , είναι επίσης απαράδεκτη .

Θεωρώ ατόπημα και την αναδημοσίευση του κειμένου από τον συμφορουμίτη μας , αλλά το ίδιο , αν όχι μεγαλύτερο ατόπημα , θεωρώ το γεγονός ότι δεν διαγράφηκε .
 
Οπως είναι γνωστό ο κατηγορούμενος έχει την δυνατότητα να πεί οτιδήποτε προς υπεράσπιση του , ακόμη και ψέμματα . Το να αναπαράγεται όμως ένα τέτοιο κείμενο , αγνώστου προελεύσεως , το οποίο βρίθει από συκοφαντικά υπονούμενα , τόσο προς την δικαστική εξουσία , όσο και προς άλλες , το οποίο έχει απολύτως εξυβριστικό χαρακτήρα και το οποίο επαναλαμβάνει χωρίς φαντασία τις γνωστές στερεότυπες δικαιολογίες όλων αυτών που συλλαμβάνονται σε παρόμοια επεισόδια , εκτοξεύοντας τον γνωστό οχετό κατά οποιασδήποτε μορφής εξουσία , θεωρώ ότι είναι απολύτως απαράδεκτο για οποιοδήποτε φόρουμ , πολύ περισσότερο δε για το δικό μας .

Η σπουδή επίσης με την οποίαν υιοθετήθησαν οι απόψεις του κατηγορουμένου , χωρίς καμμία απολύτως γνώση της δικογραφίας , είναι επίσης απαράδεκτη .

Θεωρώ ατόπημα και την αναδημοσίευση του κειμένου από τον συμφορουμίτη μας , αλλά το ίδιο , αν όχι μεγαλύτερο ατόπημα , θεωρώ το γεγονός ότι δεν διαγράφηκε .



σιγα πηρες φορα ....

ολα ατοπηματα τα κανες ....

λες και οι Αστυνομοι η μεσα στην αστυνομια φερνονται με το *** σεις και το σας ....***


εγω δεν εχω ΚΑΝΕΝΑΝ λογω να μη πιστεψω οτι το κειμενο ειναι αυθεντικο η αυτος που το εγραψε οτι δεν τα περασε αυτα που εξιστορει .
 
σιγα πηρες φορα ....

ολα ατοπηματα τα κανες ....

λες και οι Αστυνομοι η μεσα στην αστυνομια φερνονται με το *** σεις και το σας ....***


εγω δεν εχω ΚΑΝΕΝΑΝ λογω να μη πιστεψω οτι το κειμενο ειναι αυθεντικο η αυτος που το εγραψε οτι δεν τα περασε αυτα που εξιστορει .

Ισα ρε Μπέλλο αντεξουσιαστή . Τα "σιγά πήρες φόρα" πάντως να τα κρατάς για τους γνωστούς σου . Οπως αρέσκεσαι εσύ να διατυπώνεις την γνωμη σου επί παντός επιστητού και ουδείς σε εμποδίζει , άλλο τόσο έχω δικαίωμα να εκφέρω και την δική μου άποψη απρόσκοπτα .
 
Δηλαδή Ντοκ, δε συμπεριφέρονται έτσι οι αστυνομικοί; Εμένα δυο φορές που με σταμάτησαν για εξακρίβωση στοιχείων, μόνο που δε με έγδυσαν στη μέση του δρομου, για να μην αναφέρω ότι κατά τη διάρκεια του "ελέγχου" τους στο αυτοκίνητο, γρατσούνισαν τα πλαστικά από τις πόρτες, αχρήστευσαν το διακόπτη του παράθυρου του συνοδηγού, και ράγισαν ή έσπασαν κιόλας μερικές θήκες CD.
Και να πω ότι έστω ήμουν αγενής...
Αυτό ήταν που με εκνεύρισε περισσότερο, η συμπεριφορά των αστυνομικών!
Ένοχος μέχρι αποδείξεως του εναντίου.

Υ.Γ. Είδες Λάρυ, άμα είχες γίνει δημοσιογράφος (ξέρεις ποιος), θα πέταγες αναπτήρες και μπουκάλια άφοβα! :flipout:
 
Οπως είναι γνωστό ο κατηγορούμενος έχει την δυνατότητα να πεί οτιδήποτε προς υπεράσπιση του , ακόμη και ψέμματα . Το να αναπαράγεται όμως ένα τέτοιο κείμενο , αγνώστου προελεύσεως , το οποίο βρίθει από συκοφαντικά υπονούμενα , τόσο προς την δικαστική εξουσία , όσο και προς άλλες , το οποίο έχει απολύτως εξυβριστικό χαρακτήρα και το οποίο επαναλαμβάνει χωρίς φαντασία τις γνωστές στερεότυπες δικαιολογίες όλων αυτών που συλλαμβάνονται σε παρόμοια επεισόδια , εκτοξεύοντας τον γνωστό οχετό κατά οποιασδήποτε μορφής εξουσία , θεωρώ ότι είναι απολύτως απαράδεκτο για οποιοδήποτε φόρουμ , πολύ περισσότερο δε για το δικό μας .

Η σπουδή επίσης με την οποίαν υιοθετήθησαν οι απόψεις του κατηγορουμένου , χωρίς καμμία απολύτως γνώση της δικογραφίας , είναι επίσης απαράδεκτη .

Θεωρώ ατόπημα και την αναδημοσίευση του κειμένου από τον συμφορουμίτη μας , αλλά το ίδιο , αν όχι μεγαλύτερο ατόπημα , θεωρώ το γεγονός ότι δεν διαγράφηκε .


γιατί να διαγραφεί; είναι επώνυμο. όπως επίσης, θεωρώ αναφαίρετο δικαίωμα του κάθε μέλους να υιοθετήσει ή όχι απόψεις ενός τρίτου. δεν είναι θέμα δικογραφίας, αλλά θέμα δικαιώματος έκφρασης γνώμης. άποψή μου, φυσικά ...
 
Μετά από έγκριση της Πρυτανείας του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, το Κέντρο Λειτουργίας Δικτύου προωθεί ανακοίνωση της Συσπείρωσης Πανεπιστημιακών Θεσσαλονίκης προς τα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας:


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


Η Συσπείρωση Πανεπιστημιακών Θεσσαλονίκης
σας προσκαλεί σε εκδήλωση με θέμα:

θεσμικές και πολιτικές διαστάσεις
ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΚΑΤΑΣΤΟΛΗΣ

Παρασκευή 23 Μαρτίου 2007, 7.30μμ

ΕΔΟΘ 4ος όροφος, Προξένου Κορομηλά 51



Ομιλητές:

Νίκος Παρασκευόπουλος, Καθηγητής Νομικής

Μανόλης Λαμτζίδης, δικηγόρος, μέλος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης

Στρατής Μαυραγάνης, δικηγόρος

Τάσος Τρελόπουλος, δικηγόρος, μέλος του Δ.Σ. του Δικηγορικού Συλλόγου Θεσσαλονίκης


οι φοιτητές:

Μηχανικών Α.Π.Θ.

Νίκος Νικήσιανης, Τμήμα Πολιτικών Επιστημών



τη συζήτηση συντονίζει
ο Δημήτρης Χασάπης, Επίκουρος Καθηγητής Π.ΤΔΕ,
πρώην γραμματέας ΕΣΔΕΠ
 
Για άλλη μια φορά καταπατήθηκαν προκλητικά θεμελιώδη δικαιώματα του πολίτη για πολιτικό παιχνίδι. Να χαιρόμαστε την πολιτεία της οποίας όλοι είμαστε μέλη...
 
Ισα ρε Μπέλλο αντεξουσιαστή . Τα "σιγά πήρες φόρα" πάντως να τα κρατάς για τους γνωστούς σου . Οπως αρέσκεσαι εσύ να διατυπώνεις την γνωμη σου επί παντός επιστητού και ουδείς σε εμποδίζει , άλλο τόσο έχω δικαίωμα να εκφέρω και την δική μου άποψη απρόσκοπτα .


μα .....εσυ την εκφερεις παντα με μπηχτες και απαξιωσεις προς τους αλλους ... φιλε μου ....

οπως τωρα που που απαξιωνεις μια μαρτυρια ενος φοιτητη η την δημοσιευση της στο φορουμε .....

και βγαινεις φιλε μου ... και υποδεικνυεις και στον Διαχειριστη το ΤΙ θα κανει !!!!!!!

εγω δεν ειπα να μην εχεις γνωμη !!!!!!!!

εγω ειπα οτι τα απαξιωνεις ολα και ειρωνευεσαι οποιον σου μοιαζει για αντιεξουσιαστης ....

εγω αγαπητε ΔΕΝ ασχολουμαι με τα πολιτικα εδω και χρονια !!!!
ουτε Πολιτικοποιημενος ειμαι !!!!

απλα ειμαι εγω !!!!

εσυ τι εισαι ;;; αυτοκλητος διορθωτης κειμενων ;;;αυτοκλητος συμβουλος διαχειριστων ;;;

τι επιτελους ;;
 
Οπως είναι γνωστό ο κατηγορούμενος έχει την δυνατότητα να πεί οτιδήποτε προς υπεράσπιση του , ακόμη και ψέμματα . Το να αναπαράγεται όμως ένα τέτοιο κείμενο , αγνώστου προελεύσεως , το οποίο βρίθει από συκοφαντικά υπονούμενα , τόσο προς την δικαστική εξουσία , όσο και προς άλλες , το οποίο έχει απολύτως εξυβριστικό χαρακτήρα και το οποίο επαναλαμβάνει χωρίς φαντασία τις γνωστές στερεότυπες δικαιολογίες όλων αυτών που συλλαμβάνονται σε παρόμοια επεισόδια , εκτοξεύοντας τον γνωστό οχετό κατά οποιασδήποτε μορφής εξουσία , θεωρώ ότι είναι απολύτως απαράδεκτο για οποιοδήποτε φόρουμ , πολύ περισσότερο δε για το δικό μας .

Η σπουδή επίσης με την οποίαν υιοθετήθησαν οι απόψεις του κατηγορουμένου , χωρίς καμμία απολύτως γνώση της δικογραφίας , είναι επίσης απαράδεκτη .

Θεωρώ ατόπημα και την αναδημοσίευση του κειμένου από τον συμφορουμίτη μας , αλλά το ίδιο , αν όχι μεγαλύτερο ατόπημα , θεωρώ το γεγονός ότι δεν διαγράφηκε .

Το κείμενο είναι επώνυμο και δυστυχώς αντικατοπτρίζει την πραγματικότητα στην οποία ζούμε. Ο καθένας φυσικά την κρίνει θετικά ή αρνητικά. Αυτό που μου κάνει εντύπωση κ. Ντοκατζή είναι ότι δεν αφήνετε κανένα περιθώριο να υπάρχει μια πιθανότητα ο κύριος που έχει γράψει αυτό το κείμενο να λέει απλώς την αλήθεια...
 
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Για άλλη μια φορά καταπατήθηκαν προκλητικά θεμελιώδη δικαιώματα του πολίτη για πολιτικό παιχνίδι. Να χαιρόμαστε την πολιτεία της οποίας όλοι είμαστε μέλη...

Δυστυχώς το φαινόμενο είναι παγκόσμιο. Ένα εξαιρετικό ντοκυμαντέρ για το θέμα είναι το "What happened to our dreams of freedom" του BBC, που μπορεί να το βρει κανείς εύκολα στο διαδίκτυο.
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Κ. Ντοκατζή.

Δεν καταλάβατε ότι το ζήτημα δεν είναι αν το κείμενο είναι αληθινό ή ψεύτικο!!! Μπορεί να είναι ότι θέλει...Απλά το νόμισμα έχει πάντα δύο όψεις. Και δεν μπορούμε να αποδεχόμαστε άκριτα την μια πλευρά αν δεν δούμε και την άλλη..., και μέσα από την πάλη αυτή των δύο αντίρροπων δυνάμεων να επικρατεί η δικαιότερη...
Εσύ κύριε Μπέλλο,που εκφράζεσαι έτσι, μπορώ να σου πω ότι ο φοιτητής που έγραψε το κείμενο αυτό μπορεί τώρα να βιάζει την κόρη σου. Μπορεί να ρημάζει το αυτοκίνητο σου που δούλεψες χρόνια με αίμα και ιδρώτα να αποκτήσεις..Μπορεί να είναι μέσα στο σπίτι σου και να αφαιρεί τα όμορφα κοσμήματα της γυναίκας σου...Τώρα δεν είσαι εσύ αυτός, είναι κάποιος άλλος, αλλά εσύ τώρα ενστερνίζεσαι τα γλαφυρά λογάκια που ξεστομίζει και παρακαλάει για τον οίκτο μας και την δικαιοσύνη που δήθεν δεν του αποδόθηκε...χωρίς καν να γνωρίζεις γιατί πραγματικά έφτασε να βρεθεί εκεί που τον πήγαν ...και τι διέπραξε για να τον οδηγήσουν εκεί.. Σε διαβεβαιώ όμως ότι αν αυτός ο φοιτητής διέπραττε κάτι από τα παραπάνω που ανέφερα και είχες την εξουσία στα χέρια σου, εσυ ο ίδιος θα ήσουν αυτός που όχι μόνο ΔΕΝ θα του αναγώριζες τα "ανθρώπινα" του δικαιώματα , αλλά θα γινόσουν το πιο αιμοβόρο κτήνος και θα τον λυντσάριζες με τα ίδια σου τα χέρια...
Δεν εννοώ φυσικά ότι όρθά πράττουν οι αρχές σε τέτοιες περιπτώσεις ή ότι παίρνουν την εξουσία στα χέρια τους και ορθώς επιδεικνύουν τέτοια βιαιότητα στην υπηρεσία τους , αλλά θέλω να δείξω απλά ότι δεν πρέπει να δεχόμαστε τις απόψεις ενός ανθρώπου όπως ο φοιτητής που έγραψε το κείμενο χωρίς να γνωρίζουμε όλες τις πτυχές του γεγονότος...
Σίγουρα οι αστυνομικές αρχές παραβιάζουν ασύστολα τα δικαιώματα των συλληφθέντων αλλά επίσης δεν ΠΡΕΠΕΙ να υιοθετούμε τις απόψεις της μιας πλευράς χωρίς να δούμε και την άλλη. Και είναι αυτό που είπε ο Κ.Ντοκατζής. Το κατηγορητήριο που συντάχθηκε και τις αποδείξεις που έχουν προσκομιστεί.... Τα υπόλοιπα είναι αέρας...


Τέλλιος Αθανάσιος
 
Re: Απάντηση: Μαρτυρία φοιτητή ( ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟΚΡΙΣΙΑ )

Οπως είναι γνωστό ο κατηγορούμενος έχει την δυνατότητα να πεί οτιδήποτε προς υπεράσπιση του , ακόμη και ψέμματα . Το να αναπαράγεται όμως ένα τέτοιο κείμενο , αγνώστου προελεύσεως , το οποίο βρίθει από συκοφαντικά υπονούμενα , τόσο προς την δικαστική εξουσία , όσο και προς άλλες , το οποίο έχει απολύτως εξυβριστικό χαρακτήρα και το οποίο επαναλαμβάνει χωρίς φαντασία τις γνωστές στερεότυπες δικαιολογίες όλων αυτών που συλλαμβάνονται σε παρόμοια επεισόδια , εκτοξεύοντας τον γνωστό οχετό κατά οποιασδήποτε μορφής εξουσία , θεωρώ ότι είναι απολύτως απαράδεκτο για οποιοδήποτε φόρουμ , πολύ περισσότερο δε για το δικό μας .

Η σπουδή επίσης με την οποίαν υιοθετήθησαν οι απόψεις του κατηγορουμένου , χωρίς καμμία απολύτως γνώση της δικογραφίας , είναι επίσης απαράδεκτη .

Θεωρώ ατόπημα και την αναδημοσίευση του κειμένου από τον συμφορουμίτη μας , αλλά το ίδιο , αν όχι μεγαλύτερο ατόπημα , θεωρώ το γεγονός ότι δεν διαγράφηκε .

+1 και να μην ξεχνάμε φυσικά πως "το παιδί μου είναι αθώο...άλλοι τον μπλέξανε...!"
 
Θάνο, και δολοφόνος να ήταν, η κατάχρηση εξουσίας δεν είναι αποδεκτή σε καμιά περίπτωση. Είπαμε, η δικαιοσύνη οφείλει να λειτουργεί με το σύστημα "αθώος μέχρι αποδείξεως του εναντίου" κι όχι αντίστροφα όπως λειτουργεί σήμερα.

Καλύτερα να αθωωθούν 10 ένοχοι παρά να καταδικαστεί ένας αθώος... δε θυμάμαι και ποιος το είπε!
 
To παρακάτω το παραθέτω ασχολίαστο. Ο καθένας ας το εκλάβει όπως θέλει.

Individual freedom is the dream of our age. It's what our leaders promise to give us, it defines how we think of ourselves and, repeatedly, we have gone to war to impose freedom around the world. But if you step back and look at what freedom actually means for us today, it's a strange and limited kind of freedom.Politicians promised to liberate us from the old dead hand of bureaucracy, but they have created an evermore controlling system of social management, driven by targets and numbers. Governments committed to freedom of choice have presided over a rise in inequality and a dramatic collapse in social mobility


A simplistic model of human beings as self-seeking, almost robotic, creatures led to today's idea of freedom. This model was derived from ideas and techniques developed by nuclear strategists during the Cold War to control the behaviour of the Soviet enemy.



Mathematicians such as John Nash developed paranoid game theories whose equations required people to be seen as selfish and isolated creatures, constantly monitoring each other suspiciously – always intent on their own advantage.



This model was then developed by genetic biologists, anthropologists, radical psychiatrists and free market economists, and has come to dominate both political thinking since the Seventies and the way people think about themselves as human beings.



However, within this simplistic idea lay the seeds of new forms of control. And what people have forgotten is that there are other ideas of freedom. We are, says Curtis, in a trap of our own making that controls us, deprives us of meaning and causes death and chaos abroad.
 
Σε διαβεβαιώ όμως ότι αν αυτός ο φοιτητής διέπραττε κάτι από τα παραπάνω που ανέφερα και είχες την εξουσία στα χέρια σου, εσυ ο ίδιος θα ήσουν αυτός που όχι μόνο ΔΕΝ θα του αναγώριζες τα "ανθρώπινα" του δικαιώματα , αλλά θα γινόσουν το πιο αιμοβόρο κτήνος και θα τον λυντσάριζες με τα ίδια σου τα χέρια...


Τέλλιος Αθανάσιος

Η αυτοδικία δεν είναι χαρακτηριστικό των ευνομούμενων κοινωνιών. Ακόμα και οι ένοχοι έχουν δικαιώματα. Η δημοκρατία δεν είναι ζούγκλα και οι ένοχοι αφού περάσουν από δίκη, απολογηθούν και αποδειχθεί η ενοχή τους, οδηγούνται σε σωφρωνιστικά ιδρύματα. Μου κάνει εντύπωση πως μας διαβεβαιώνετε και προκαταλαμβάνετε τη συμπεριφορά του κ. Μπέλου σε ένα υποθετικό γεγονός.
 
To παρακάτω το παραθέτω ασχολίαστο. Ο καθένας ας το εκλάβει όπως θέλει.

Individual freedom is the dream of our age. It's what our leaders promise to give us, it defines how we think of ourselves and, repeatedly, we have gone to war to impose freedom around the world. But if you step back and look at what freedom actually means for us today, it's a strange and limited kind of freedom.Politicians promised to liberate us from the old dead hand of bureaucracy, but they have created an evermore controlling system of social management, driven by targets and numbers. Governments committed to freedom of choice have presided over a rise in inequality and a dramatic collapse in social mobility


A simplistic model of human beings as self-seeking, almost robotic, creatures led to today's idea of freedom. This model was derived from ideas and techniques developed by nuclear strategists during the Cold War to control the behaviour of the Soviet enemy.



Mathematicians such as John Nash developed paranoid game theories whose equations required people to be seen as selfish and isolated creatures, constantly monitoring each other suspiciously – always intent on their own advantage.



This model was then developed by genetic biologists, anthropologists, radical psychiatrists and free market economists, and has come to dominate both political thinking since the Seventies and the way people think about themselves as human beings.



However, within this simplistic idea lay the seeds of new forms of control. And what people have forgotten is that there are other ideas of freedom. We are, says Curtis, in a trap of our own making that controls us, deprives us of meaning and causes death and chaos abroad.

"The trap. What happened to our dreams of freedom" από το αναρχοκομουνιστικό BBC