Μάστορες τα φώτα σας!!

Με βάση την εγκύκλιο της ΑΔΑΕ της 21.6.17 ΟΛΑ τα δέματα που εισάγονται από τρίτες χώρες μπαίνουν στο τελωνείο.
Εάν ο τελωνειακός κρίνει ότι η (πραγματική και όχι η δηλωμένη) αξία CIF (κόστος+μεταφορικά+ασφάλιση) είναι κάτω από το όριο (22 ) της ατέλειας μπορεί να το χαρακτηρίσει "ελεύθερο" αλλά μπορεί να χρεωθεί με το τέλος (3 ) των ΕΛΤΑ, αν και τελευταία έχει γραφτεί ότι μερικά καταστήματα δεν το εισπράττουν.

Το κλάμα πέφτει στα υπόλοιπα για τα οποία βρίσκει ο τελωνειακός την αξία από το διαδίκτυο, χρεώνει τον ανάλογο ΦΠΑ και δασμό (αν είναι πάνω από 150 ) και τα ΕΛΤΑ χρεώνουν το τέλος εκτελωνισμού που ξεκινάει από 15 .

Παρέλαβα σήμερα ένα πολυμετρο που είχα παραγγείλει πριν από 25 περίπου μέρες από Κίνα όχι τίποτα ακριβό ή τρελό 29 ευρώ έκανε, με δωρεάν μεταφορικά και αν και ήταν συστημένο το πακέτο έξτρα χρέωση δεν υπήρξε... Το αναφέρω ενδεικτικά και ενημερωτικά.
 
Και εγώ παρέλαβα σήμερα μια action camera, που παράγγειλα στην ευρωπαική αποθήκη του Banggood, για να αποφύγω τις περιπέτειες του τελωνείου.
Το δέμα ταξίδεψε 6 εργάσιμες (9 ημερολογιακές).
 
Πως ξεχωριζεις αν θα ερθει απο την ευρωπαικη αποθηκη; Ειναι αλλο site?

Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Mαστρο δημητρη cbf .χθες οπως οδηγουσα ford focus mk11.6 το κοντερ επεσε στο μηδεν και ο χιλιομετρητης εβγαλε κατι παυλες για μερικα λεπτα,μετα ολα οκ τι λες να επαθε;

Σου εκανε και ελαφρια απωλεια ισχυος, ή σαν να μην δουλευε τελειως στρωτα ο κινητηρας ?
Οταν στο εκανε αυτο αφησες το γκαζι και το ξαναπατησες και τοτε επανηλθε?
Αναψε λαμπακι ABS?

Εγω θα ξεκιναγα απο μια αναγνωση βλαβων, θα τσεκαρα τον αισθητηρα ταχυτητας, ο οποιος μπορει να ειναι ειτε αυτονομος στο σασμαν, ειτε του ABS στον τροχο, και μετα θα κοιταγα την πλακετα του καντραν για οξειδωση και ψυχρες κολλησεις.

Θελει ψαξιμο απο ηλεκτρολογο, αν και θα ρωτησω σημερα, μηπως βγαζουν κανα "κουσουρι" στο καντραν αυτα.
Υποθετω εννοεις Focus 2 του 2006.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Πως ξεχωριζεις αν θα ερθει απο την ευρωπαικη αποθηκη; Ειναι αλλο site?

Στάλθηκε από το Lenovo A5500-H μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Εάν διαθέτει το αντικείμενο και από την ευρωπαική ή αμερικάνικη αποθήκη, το δείχνει με αντίστοιχα links στην ιστοσελίδα και πατώντας το αντίστοιχο που θέλεις εμφανίζεται η τιμή, τα μεταφορικά και άλλες πληροφορίες.
 
Δημητρη ευχαριστω για την απαντηση σου!!ναι ειχαι μια μικρη απωλεις ισχυως ,δεν αναψε abs και επανηλθε μονο του καθως οδηγουσα .το focus ειναι του 2003 1.6!
 
μια γρηγορη ερωτηση.. θα αγορασω ενα μικρο γαλλικο αλλα με μεγαλο ανοιγμα για να το βαλω σε ενα κιτακι...αλλα στυλ χιωτη.

πιο ειναι το μεγαλυτερο που βρισκει κανεις στα υδραυλικα ενος σπιτιου? μετρησα τα παξιμαδια της βρυσης του μπανου και τα βρηκα 29mm
εχει επιλογη μοντελα κλειδων στα 30 και 34mm max
 
Αν το θες για υδραυλικά σετ κιτ ανάγκης καλύτερα cobra knipex (οικονομικη προταση). Αν τώρα δουλεύεις nikel και σε παίρνει γκαζοταναλια knipex. Όλα τα μικρά γαλλικά θα σε πάνε ουσιαστικά μέχρι εξαρτήματα μισής ίντσας.

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
μου λες ακριβως το αναποδο απο αυτο που ρωτω....θελω να εχω ενα μικρο κιτ αναγκης στο αυτοκινητο πχ...δεν στεκει να παρω γκαζοταναλια.
εχει μικραα απο ακοιγουν και πανω απο 65χιλιοσταμ μηκος 150 περιπου...το ερωτημα ειναι ποιο ειναι το μεγαλυτερο εξαρτημα στα οικιακα υδραυλικα?
 
Κανοντας μια βολτα στα υδραυλικα του σπιτιου σου ευκολα βρισκεις την απαντηση.
Διαφορετικα ειναι χρησιμο να ξερεις οτι συνηθως η μαξιμουμ διασταση σε σετ καρυδακια 1/2" ειναι τα 32μμ.

Στα 34μμ max. ανοιγμα σιαγονων και ~15εκ μηκος υπαρχει ενα μικρο καλο γαλλικο κλειδακι της chanellock.
Εγω εχω το μινι κλειδακι της Engineer με μηκος ~10εκ και ενα ικανοποιητικοτατο ανοιγμα σιαγονων 24 χιλιοστων.

Φυσικα μπορεις να εχεις ηδη ενα κοινο μικρο γαλλικο κλειδακι με μαξ. ανοιγμα σιαγονων πανω απο μια ιντσα.
 
Kospap υδραυλικά με γαλλικό δεν φτιάχνεις.
Δώσε ένα λινκ για το γαλλικό με άνοιγμα 65μμ

Στάλθηκε από το FRD-L09 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Προφανως και το γνωριζει, ομως μιλαει για την βελτιστοποιηση στην επιλογη εργαλειων σε ενα 'μικρο' κιτ 'εκτακτης αναγκης'.
 
Ειναι μερικες φορες που οσες κατασκευες και να κανεις παθεις μπλακ αουτ και ζητας βοηθεια ακομα και για αστειο θεμα.
Κατα την γνωμη σας να του περασω ασταρι η να το βαψω οπως ειναι κρατοντας την εμφανιση της κατασκευης απο ξυλα παλετας δηλ για να τονιζει το ειδος ξυλο κατα την κατασκευη. Προκειται για εναν σκαμπο 6γωνο με αποθηκευτικο χωρο που θα το βαλω στο δωματιο. Tοσο το πατωμα τοσο και το καπακι ειναι απο μοριοσανιδα.


IMG_20170820_085531.jpg


IMG_20170820_085453.jpg


IMG_20170820_085458.jpg


IMG_20170820_085516.jpg
 
Tην μοριοσανίδα θέλεις δε θέλεις,θα την στοκάρεις και θα την περάσεις βελατούρα-ριπολίνη.Το "θέλεις δε θέλεις" δεν είναι κάποιος νόμος του κράτους,αλλά αυτό το άθλιο υλικό το κρύβεις με όποιον τρόπο μπορείς κατά τη γνώμη μου.
Τώρα το υπόλοιπο.
Τα στοκαρίσματα που έχεις κάνει θα σε παιδέψουν,αλλά είμαι της γνώμης να μείνει το ξύλο να φαίνεται.
Το οποίο σημαίνει ΚΑΛΟ τρίψιμο στα στοκαρίσματα και καλό τρίψιμο στο υπόλοιπο ξύλο,και μετά ένα βερνικάκι εμποτισμού στην απόχρωση της αρεσκείας σου (γιατί τα παλετόξυλα είναι "ξασπρουλιάρικα" σαν Σουηδός τουρίστας) και τέλος ένα βερνίκι φινιρίσματος (είτε εμποτισμού,είτε κρούστας).
Γνώμη μου και μην την ακούς καθόλου -bye-
edit:μ`έπιασε η γρουσουζιά,και δεν πρόλαβα να πω ότι η κατασκευή μ`αρέσει!
 
Re: Απάντηση: Μάστορες τα φώτα σας!!

Δημητρη ευχαριστω για την απαντηση σου!!ναι ειχαι μια μικρη απωλεις ισχυως ,δεν αναψε abs και επανηλθε μονο του καθως οδηγουσα .το focus ειναι του 2003 1.6!

Βασιλη ρωτησα αν εχουν "θεμα" τα focus με καντραν......και η απαντηση.....
ΟΛΑ.
Αν δεν ειναι κατι απο τα παραπανω που σου εγραψα, τοτε μαλλον ειναι μου ειπαν ενα ολοκληρωμενο που υπαρχει στη πλακετα του καντραν.
Αλλα μην αρκεισε στο τι εχει συμβει στους αλλους, ψαχτο σε ενα καλο ηλεκτρολογο, γιατι αυτου του τυπου οι γενικοτητες, δεν ισχυουν παντα.
 
εγώ είχα/ έχω 3 focus, ένα του 1998 1.6 trend (για 10 χρόνια), ένα του 2002 1,4 sentan (για 2 χρόνια και άλλα 8 ο προηγούμενος ιδιοκτήτης) και ένα του 2004 1,6 5d collection (μέχρι σήμερα, δηλ. 13 χρόνια), ποτέ κανένα δεν μου παρουσίασε πρόβλημα στο καντράν...

στο πρώτο είχα πρόβλημα με τον πολλαπλασιαστή και το ρελαντί (το ρελαντί φτιάχτηκε σε κάποια ανάκληση της εταιρείας, ο πολλαπλασιαστής στα 7 χρόνια τα τίναξε), στο δεύτερο δεν πρόλαβα να το δουλέψω πολύ, και στο τρίτο κανένα μηχανικό πρόβλημα, μόνο το trip computer κάποια στιγμή σταμάτησε να δείχνει η οθόνη του και αλλάχτηκε δωρεάν εκτός εγγύησης.

γενικά είμαι υπερευχαριστημένος και για αυτό το έχω ξανά.
 
Μιας και η συζήτηση για Focus και καντράν, έχω ένα Trend 1,6 του 2008 και πέρυσι παρουσίασε πρόβλημα σοβαρό με το καντράν.
Συγκεκριμένα, έκοβε ταχύτητα στο ξαφνικό και άλλοτε επανερχόταν σε λίγα δεύτερα άλλοτε όχι. Πάντως ήταν πολύ σοβαρό το θέμα και η γυναίκα μου δεν ήθελε να το οδηγήσει πλέον.

Ρώτησα στο εξουσιοδοτημένο συνεργείο και είπαν ότι είναι πρόβλημα του καντράν και όπως είναι φυσικό ζήτησαν ένα σωρό χρήματα για να το αντικαταστήσουν (χωρίς εγγύηση ότι και το καινούργιο δεν θα κάνει τα ίδια), διάβασα στο δίκτυο ότι παρατηρείται το φαινόμενο πολύ και στο εξωτερικό, έψαξα και βρήκα ένα τύπο στην Αθήνα ο οποίος το έφτιαξε σε 1 ώρα (!!!) και με λίγα χρήματα.
 
ελληνική πατέντα αθάνατη....αυτή είναι η δύναμή μας....λίγη οργάνωση μας λείπει...

σου είπε ο μάστορας πως το έφτιαξε ή τι έφταιγε?

πως συνδέεται το καντράν με την πτώση λειτουργίας του μοτέρ?