Μάστορες τα φώτα σας!!

Θα με σκασεις...............Ρε συ εκει που παταει το λουρι στην τροχαλια την εχει φαει και εχει κανει σημαδι. μετρας το πλατος εσωτερικα του λουκιου της τροχαλιας εκει που τελειωνει το σημαδι και μετρας και μια εκει που τελειωνει το λουκι προς τα εξω (μεγιστη διαμετρο της τροχαλιας). Το 10 ειναι η αντικατασταση του 9,5. Παλια γραφανε 9,5χ800 μετα 9,5/10χ800 και μετα 10χ800 το 12,5 εγινε 13 κ.ο.τ.κ.
Τι μηχανημα ειναι αυτο μπας και βρω απο μανουαλ τι φοραει;
Αυτο που αγορασες αν το πατησεις μεσα στο λουκι, πως παταει σε σχεση με τα σημαδια απο το παλιο πατημα;
 
Last edited:
Το κενο που λεγαμε....

imantas 1.JPG

Κανονικα αφου θελεις πλατος 1/2 ιντσας μπορουμε να δουμε τους τυπου Α ιμαντες, αλλα επειδη η διαφορα στο υψος ειναι πολυ μικρη αν δεν μας κατσει η περιμετρος (μηκος) κοιταμε και στους 13 Χ

imantas 2.JPG

Βεβαια το συνηθες ειναι να γραφεται επανω η LA περιμετρος (εξωτερικη) και οχι η LD (στοιχεια εφελκυσμου) ή η LI (εσωτερικη), και με τους τυπου Α εχω λιγο μπερδευτει αν πας για Α22 ή Α24.
Θα προσπαθησω να μιλισω με την Conti και την Opti αυριο και θα σου πω.

Βεβαια ο Κωστας ως πιο ειδικος στον βιομηχανικο ιμαντα μπορει να ξερει, και οταν θα μπει την ωρα που δυει το φεγγαρι σημερα (αποκαλειται ρομαντισμος της φαμπρικας), να μας πει.
 
Λοιπον, εχουμε και λεμε, εμεις θελουμε 1/2 Χ 23 3/4 = 12,7 Χ 604,52(605).
Αν παμε σε Α22 δηλαδη 1/2 πλατος με υψος 5/16 (7,94 mm) θα εχουμε 12,7 Χ 610.8 (560mm + 50.8mm La= Li + 2").
Οποτε πας σε ενα 13 Χ 610 το οποιο ειναι ελαχιστα παχυτερο, αρα θα μαζεψει λιγο το παραπανω μηκος, το οποιο δεν ειναι και πολυ, μονο 5mm / 2 = 2.5mm.

Πιστευω οτι με αυτο θα κανεις την δουλεια σου

Ενα 13 Χ 610 LA σε contitech (continetal) βγαινει περιπου γυρω στα 6,00 γιουρια και ειναι κοινη διασταση, που μπορεις να βρεις παντου που εχουν ιμαντες με διαστασεις.
Σε ειδη αυτοκινητου μην το ψαξεις γιατι το φοραει μονο ενα παλιο Mitsubishi Colt (Κωδικος MD176793), και δεν θα εχουν σε στοκ. Ασε που μπορει να σου πλασσαρουν και το 13 Χ 600.

Τωρα δεν πιστευω να εχω κανει καπου λαθος, λογω τρεξιματος,αν δει κατι καποιος αλλος (Κωστα) ας το πει.
 
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Λοιπον, εχουμε και λεμε, εμεις θελουμε 1/2 Χ 23 3/4 = 12,7 Χ 604,52(605).
Αν παμε σε Α22 δηλαδη 1/2 πλατος με υψος 5/16 (7,94 mm) θα εχουμε 12,7 Χ 610.8 (560mm + 50.8mm La= Li + 2").
Οποτε πας σε ενα 13 Χ 610 το οποιο ειναι ελαχιστα παχυτερο, αρα θα μαζεψει λιγο το παραπανω μηκος, το οποιο δεν ειναι και πολυ, μονο 5mm / 2 = 2.5mm.

Πιστευω οτι με αυτο θα κανεις την δουλεια σου

Ενα 13 Χ 610 LA σε contitech (continetal) βγαινει περιπου γυρω στα 6,00 γιουρια και ειναι κοινη διασταση, που μπορεις να βρεις παντου που εχουν ιμαντες με διαστασεις.
Σε ειδη αυτοκινητου μην το ψαξεις γιατι το φοραει μονο ενα παλιο Mitsubishi Colt (Κωδικος MD176793), και δεν θα εχουν σε στοκ. Ασε που μπορει να σου πλασσαρουν και το 13 Χ 600.

Τωρα δεν πιστευω να εχω κανει καπου λαθος, λογω τρεξιματος,αν δει κατι καποιος αλλος (Κωστα) ας το πει.


Καλά το πας λέμεεεεεεεεε.


Απλά να προσθέσω ότι στην περίπτωση που οι τροχαλιές μας έχουν "φαγωμένα" τα λούκια τους & ο ιμάντας δουλεύει χωρίς διάκενο πάνω σε αυτές τότε έχουμε απότομα πρόοωρη φθορά & ολική καταστροφή του ιμάντα. Υπάρχουν ειδικές καλύμπρες ελέγχου της φθοράς των τροχαλιών.

Όμως όπως & να έχει το πράγμα ας μας στείλει το λουρί (όχι του σκύλου του) να του στείλουμε 2 καινούργια (& 1 δώρο). Είναι λίγο δύσκολη η "τηλε-ιατρική" ή η τηλεγνωμάτευση κάθε φορά. -bye-
 
Δεν υπαρχει παλιο, εχει ξανααλλαχθει με λαθος στενοτερο, που παταγε πιο κατω (να δεις πατιναρισμα και γυαλισμα στο κεντρο της τροχαλιας), απλα κατσαμε και το βγαλαμε απο parts list, και παμε με τις διαστασεις του original που ειναι 1/2 " Χ 23 3/4".
Δεν ειναι μονιμα κομπλαρισμενο, "πατιναρει" και το εμπλεκει στην κινηση ενα ραουλο που παιζει το ρολο του εντατηρα κατα την εμπλοκη.
 
Λοιπον, εχουμε και λεμε, εμεις θελουμε 1/2 Χ 23 3/4 = 12,7 Χ 604,52(605).
Αν παμε σε Α22 δηλαδη 1/2 πλατος με υψος 5/16 (7,94 mm) θα εχουμε 12,7 Χ 610.8 (560mm + 50.8mm La= Li + 2").
Οποτε πας σε ενα 13 Χ 610 το οποιο ειναι ελαχιστα παχυτερο, αρα θα μαζεψει λιγο το παραπανω μηκος, το οποιο δεν ειναι και πολυ, μονο 5mm / 2 = 2.5mm.

Πιστευω οτι με αυτο θα κανεις την δουλεια σου

Ενα 13 Χ 610 LA σε contitech (continetal) βγαινει περιπου γυρω στα 6,00 γιουρια και ειναι κοινη διασταση, που μπορεις να βρεις παντου που εχουν ιμαντες με διαστασεις.
Σε ειδη αυτοκινητου μην το ψαξεις γιατι το φοραει μονο ενα παλιο Mitsubishi Colt (Κωδικος MD176793), και δεν θα εχουν σε στοκ. Ασε που μπορει να σου πλασσαρουν και το 13 Χ 600.

Τωρα δεν πιστευω να εχω κανει καπου λαθος, λογω τρεξιματος,αν δει κατι καποιος αλλος (Κωστα) ας το πει.


Καλά το πας λέμεεεεεεεεε.


Απλά να προσθέσω ότι στην περίπτωση που οι τροχαλιές μας έχουν "φαγωμένα" τα λούκια τους & ο ιμάντας δουλεύει χωρίς διάκενο πάνω σε αυτές τότε έχουμε απότομα πρόοωρη φθορά & ολική καταστροφή του ιμάντα. Υπάρχουν ειδικές καλύμπρες ελέγχου της φθοράς των τροχαλιών.

Όμως όπως & να έχει το πράγμα ας μας στείλει το λουρί (όχι του σκύλου του) να του στείλουμε 2 καινούργια (& 1 δώρο). Είναι λίγο δύσκολη η "τηλε-ιατρική" ή η τηλεγνωμάτευση κάθε φορά. -bye-

Δεν υπαρχει παλιο, εχει ξανααλλαχθει με λαθος στενοτερο, που παταγε πιο κατω (να δεις πατιναρισμα και γυαλισμα στο κεντρο της τροχαλιας), απλα κατσαμε και το βγαλαμε απο parts list, και παμε με τις διαστασεις του original που ειναι 1/2 " Χ 23 3/4".
Δεν ειναι μονιμα κομπλαρισμενο, "πατιναρει" και το εμπλεκει στην κινηση ενα ραουλο που παιζει το ρολο του εντατηρα κατα την εμπλοκη.

Επειδη η φθορα αν και αγνωστος ο βαθμος της, υπαρχει θα ελεγα να μην παω πιο πανω απο την αρχικη τιμη μηκους. Ετσι υποθετοντας οτι θα πεφτει πιο μεσα ο ιμαντας, αν ειναι και μακρυτερος θα εχω θεμα παλι κακης κυλισης και φθορας του λογω των τανυσεων οταν κομπλαρει. Εκτος και αν παμε και ενα κλικ πιο φραδυ απο το ονομαστικο οποτε "μαζευουμε τη φθαρα των πλαγιων του ραουλου και δεν πεφτει "μεσα" ο ιμαντας. Οποτε ειτε μενουμε στο ιδιο μηκος ειτε εχουμε μια ελαχιστη ανοχη αυξησης μηκους. Οχι ομως και μια ιντσα επιπλεον.

Συνοψιζοντας, με οση θεωρια εχει αναφερθει και συζητηθει και την εμπειρια μου με 600 και 612 mm ιμαντα αλλα 9,5mm φαρδος, πως ο ιμαντας που χρειαζομαι ειναι αυστηρα 603 (600) mm μηκος και φαρδος 13mm. Και παλι ομως αφηνω στη κριση σας λογω κενου θεωριτικου υποβαθρου αλλα και εμπειριας το ποσο εν τελει να εχει φθαρει το ραουλο στο πλατος με συνεπεια ποσο "μεσα" να πεφτει ο δικος του ιμαντας. (603χ12,7). Περισσοτερο απο 0,15mm?

Μπες & εδώ http://www.alexandris.gr/gr/product...ντες Κίνησης&name_en=Power Transmission Belts
& μετά σε κάθε υποκατηγορία βλέπεις πάνω δεξιά στα pdf όλα τα στοιχεία & είσαι έτοιμος να περάσεις το μάθημα ακόμα & στο Πανεπιστήμιο.

απο οτι ειδα δεν εχει ιμαντα με πλατος 12,7 ή 13mm.
 
Ρε μαστόρια μάλλον είμαι για καινούριο δυναμό στο peugeot. Στο ρελαντί παίζει η τάση που βγάζει με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί μερικές φορές πρόβλημα στο ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα του τιμονιού. Ξέρει κανείς τι τιμές παίζουν.

Peugeot 307 2004 3d 1.4 16V
 
Ρε συ θα με σκασεις. Λεμε οτι ο 13αρης θα πατησει πιο εξω, μην τον συγκρινεις με τον 9,5αρι. Και γαι να σου δωσω ενα παραδειγμα μετραω τωρα στον ιμαντοχαρακα ενα 13 χ 850, στην ενδειξη του 10 και οχι του 9,5 ξερεις τι δειχνει;;;;;;;;;
822 δηλαδη 28 χιλλιοστα μικροτερο. Αντιστοιχα αν βαλω τον χαρακα στη διασταση 13 Χ 605, ο χαρακας στο 10 δειχνει ιμαντα 10 Χ 575.
Πηρες εσυ και εβαλες επανω 10 Χ 575 και σου πατιναρισε;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ο 9,5 (και οχι 10) με 600 ειναι 25 χιλλιοστα μεγαλυτερος......και εγω σου μιλλησα για 5 mm μεγαλυτερο και οχι 25, πριν.

Αλλα αν θες να το "αγριεψουμε το παιχνιδι" (εδω καπου αρχιζεις και τρεμεις), παρε ενα οποιονδηποτε 13αρη κοψε 2 κομματια και κολλα τα σε καθε ενα απο τα 2 ημικυκλια των τροχαλιων, και βαλε μια κορδελα σαν ιμαντα και μετρα μηκος, συνυπολογιζοντας την ανοχη της ελευθερης περιστροφης χωρις το ραουλο. Και αν νομιζεις οτι εισαι "πολυ σκληρος για να πεθανει Νο 254" τοτε παρε πλαστελινη και γεμισε τα ημικυκλια μεχρι το υψος του 13 πλατους και κανε το ιδιο, και αν ακομα δεν εχεις πειστει, θα στειλω ενα πμ στον Νικο, να ερθει για εξορκισμο!!!!!

Ο 10 Χ 600 στην ενδειξη του 13 στο χαρακα δειχνει ιμαντα 13 Χ 628.

Ρε μαστόρια μάλλον είμαι για καινούριο δυναμό στο peugeot. Στο ρελαντί παίζει η τάση που βγάζει με αποτέλεσμα να μου δημιουργεί μερικές φορές πρόβλημα στο ηλεκτρο-υδραυλικό σύστημα του τιμονιού. Ξέρει κανείς τι τιμές παίζουν.

Peugeot 307 2004 3d 1.4 16V

Γιατι καινουργιο δυναμο;;; Ανορθωτριες, αυτοματους, καρβουνα, τροχαλιες με καστανια δεν αλλαζουν εκει οι ηλεκτρολογοι;;;;
 
εμένα για το clio μου, μου ζηταγαν 250 ευρο για ανακατασκευασμενο δυναμό...και πήγα και αγόρασα τελικά αυτόματο (group of bosch) με 20 Ε , ο κανονικός της bosch είχε 80Ε .
Και έτσι αποφάσισα να ρισκάρω μονο 20 ευρο και αν ήταν μετα οκ (99% αυτο φταίει), να αγοραζα τον κανονικό με τα 80Ε .
Ρώτησα και ένα ηλεκτρολόγο στην Καλλιθέα αν τα χιλιόμετρα του αυτοκινήτου απαιτούν καινούρια ρουλεμάν στο δυναμό και μου ειπε πως αντέχουν ακόμα.
2 χρόνια τώρα ειμαι με τον αυτόματο τον 20 ευρο και εχω πάρει και ενα τετοιο (http://www.banggood.com/12V-Dual-US...tmeter-Temperature-p-989976.html?rmmds=search) και το κοιτάω που και που.
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Την όποια μικροδιαφορά στο μήκος δεν την καλύπτει ο εντατήρας ??

Μικρη ναι, αρκει να ειμαστε ομως μεσα σε λογικα ορια.
Ρε συ θα με σκασεις. Λεμε οτι ο 13αρης θα πατησει πιο εξω, μην τον συγκρινεις με τον 9,5αρι. Και γαι να σου δωσω ενα παραδειγμα μετραω τωρα στον ιμαντοχαρακα ενα 13 χ 850, στην ενδειξη του 10 και οχι του 9,5 ξερεις τι δειχνει;;;;;;;;;
822 δηλαδη 28 χιλλιοστα μικροτερο. Αντιστοιχα αν βαλω τον χαρακα στη διασταση 13 Χ 605, ο χαρακας στο 10 δειχνει ιμαντα 10 Χ 575.
Πηρες εσυ και εβαλες επανω 10 Χ 575 και σου πατιναρισε;;;;;;;;;;;;;;;;;;; Ο 9,5 (και οχι 10) με 600 ειναι 25 χιλλιοστα μεγαλυτερος......και εγω σου μιλλησα για 5 mm μεγαλυτερο και οχι 25, πριν.

Αλλα αν θες να το "αγριεψουμε το παιχνιδι" (εδω καπου αρχιζεις και τρεμεις), παρε ενα οποιονδηποτε 13αρη κοψε 2 κομματια και κολλα τα σε καθε ενα απο τα 2 ημικυκλια των τροχαλιων, και βαλε μια κορδελα σαν ιμαντα και μετρα μηκος, συνυπολογιζοντας την ανοχη της ελευθερης περιστροφης χωρις το ραουλο. Και αν νομιζεις οτι εισαι "πολυ σκληρος για να πεθανει Νο 254" τοτε παρε πλαστελινη και γεμισε τα ημικυκλια μεχρι το υψος του 13 πλατους και κανε το ιδιο, και αν ακομα δεν εχεις πειστει, θα στειλω ενα πμ στον Νικο, να ερθει για εξορκισμο!!!!!

Ο 10 Χ 600 στην ενδειξη του 13 στο χαρακα δειχνει ιμαντα 13 Χ 628.



Γιατι καινουργιο δυναμο;;; Ανορθωτριες, αυτοματους, καρβουνα, τροχαλιες με καστανια δεν αλλαζουν εκει οι ηλεκτρολογοι;;;;

Επειδη δεν καταλαβα γρι απο οτι λες για διαστασεις και αντιστοιχισεις, να πω πως μετρησα με παχυμετρο το ραουλο στο εξωτερικο σημειο εκει που τερματιζει το V και αλλαζει ραγδαια κλιση για 1-2 mm και τελειωνει.
Ειναι 13mm οποοτε ο 13 θα ειναι ακριβως εκει. Βαθος δεν μετρησα να ξερω, ξεχασα.
Τωρα κρινοντας πως αν ηταν να βαλω 9,5αρι αυτος θα ηταν 580, για πες μου σε 13 ποιος ειναι? Ειναι αυτος που δινει η μαμα? Αυτος που βγαζεις εσυ?
Αντε να κατασταλαξουμε να τελειωνουμε με τους ιμαντες...


ΥΣ. Βαλε στο καλαθι και ενα ισιο, για την οπισθεν...που δεν τριζει! Π:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Καλημέρα,
Χρειάζομαι ένα καλό λάδι για έπιπλο τικ βεράντας, και θέλω να περάσω με λάδι κάποιες κατασκευές στο εργαστήρι που δεν με πολυνοιάζει η ποιότητα. Υπάρχει διαφορά μεταξύ τικέλαιου και απλού λαδιού εμποτισμού? Δηλαδή να αγοράσω ένα και για τις δύο δουλειές?
 
καλημέρα,
Για κόλληση αλουμινίου απο 2mm και πάνω τι μηχάνημα κόλλησης χρειάζομαι?
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Καλημέρα,
Χρειάζομαι ένα καλό λάδι για έπιπλο τικ βεράντας, και θέλω να περάσω με λάδι κάποιες κατασκευές στο εργαστήρι που δεν με πολυνοιάζει η ποιότητα. Υπάρχει διαφορά μεταξύ τικέλαιου και απλού λαδιού εμποτισμού? Δηλαδή να αγοράσω ένα και για τις δύο δουλειές?

Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το λάδι teak της bondex (Exotic teac oil). Είναι λίγο ακριβό αλλά αξίζει (12-13 ευρώ τα 750 ml).
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Εγώ έμεινα πολύ ευχαριστημένος από το λάδι teak της bondex (Exotic teac oil). Είναι λίγο ακριβό αλλά αξίζει (12-13 ευρώ τα 750 ml).

Ευχαριστώ φίλε - θα το πάρω. Κάτι σε φτηνό για τα ράφια στο εργαστήρι?
 
Re: Απάντηση: Re: Μάστορες τα φώτα σας!!

Μικρη ναι, αρκει να ειμαστε ομως μεσα σε λογικα ορια.


Επειδη δεν καταλαβα γρι απο οτι λες για διαστασεις και αντιστοιχισεις, να πω πως μετρησα με παχυμετρο το ραουλο στο εξωτερικο σημειο εκει που τερματιζει το V και αλλαζει ραγδαια κλιση για 1-2 mm και τελειωνει.
Ειναι 13mm οποοτε ο 13 θα ειναι ακριβως εκει. Βαθος δεν μετρησα να ξερω, ξεχασα.
Τωρα κρινοντας πως αν ηταν να βαλω 9,5αρι αυτος θα ηταν 580, για πες μου σε 13 ποιος ειναι? Ειναι αυτος που δινει η μαμα? Αυτος που βγαζεις εσυ?
Αντε να κατασταλαξουμε να τελειωνουμε με τους ιμαντες...


ΥΣ. Βαλε στο καλαθι και ενα ισιο, για την οπισθεν...που δεν τριζει! Π:flipout:

Εντελως δημοκρατικα "ΑΠΟΦΑΣΙΖΩΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΩΜΕΝ" να αγορασεις ενα 13 Χ 610. ΤΕΛΟΣ

Περα απο την πλακα ο 10 Χ 580 στο χαρακα βγαινει 13 Χ 608 (που δεν υπαρχει σαν διασταση). Αμεσως μικροτερο ειναι το 13 Χ 600, αλλα επειδη μιλαμε για εναν ιμαντα που παιζει το ρολο συμπλεξης - αποσυμπλεξης, θα το θεωρουσα ασφαλεστερο να πατιναρει, παρα να ειναι σφικτος (στο ονομα του "μαζεματος" οποιων "μποσικων" απο φθορα) με ρισκο να αρχισει να κοβει βολτες απο μονο του με νεκρη. Βεβαια δεν ξερω τι ταση του δινει το ραουλο εμπλοκης - τεντωτηρας.
Αφου το δικο του ειναι 12,7 Χ 604,52 και με το 13 θα πατησει λιγο πιο εξω αρα, αυτο και μονο θα "μαζεψει" λιγο το παραπανω μηκος του 610. Αν η τροχαλια εχει τοση φθορα στα πλαγια εκει που θα πατησει το 13 λουρι, και οχι εκει που παταγε το 9,5, θα ειναι και εφανης και μετρησιμη αρκετα, εφοσον θα εχεις ενα σημειο αναφορας με το "απατητο" κομματι επανω στο λουκι της τροχαλιας.
Τωρα αν θες να πειραματιστεις παρε και ενα 600 (φτηνα ειναι εξαλου στα βιομηχανικα) αρκει να ειναι καποιος καταξιωμενος κατασκευαστης και οχι κανα τουρκοκινεζος που αλλα γραφει για διασταση και αλλο ειναι.
Ετσι και αλλιως θα πρεπει να ξαναρυθμισεις την διαδρομη του ραουλου εμπλοκης, ωστε να επιτυχεις το ιδανικη τανυση, που αυτο ειναι που σε ενδιαφερει σε τελικη.
 
Καλησπερα παιδια. Θελω να ρωτησω για τα εξης δισκοπριονα τι γνωμη εχετε, δεδομενου οτι η σεγα δεν βγαζει καλες ευθειες μακριες κοπες
https://www.kentrovidas.gr/showprod.php?id=2019

https://www.kentrovidas.gr/showprod.php?id=9625#sxetizomena
Διαφορετικα δισκοπριονα αυτα που δειχνεις....το πρωτο το εχω και οντως ειναι κορυφαιο(μαλιστα την προηγουμενη βδομαδα ηταν σε προσφορα στα 135 με βαλιτσα)και ειναι και για ευθειες μακριες κοπες....το δευτερο ειναι για καθετες κοπες αλλα πρασινη σειρα


Στάλθηκε από το LG-D855 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk