Μάστορες τα φώτα σας!!

Συνάδελφοι, να σας ρωτήσω κάτι για να μην κάνω καμιά βλακεία και γίνω ... σκόνη :p

Έχω μια δεξαμενή πετρελαίου που εδώ και χρόνια, έχει σπάσει το λαμάκι που ήταν κολλημένο πάνω της και πάνω σε αυτό κλείδωνε το λουκέτο. Το άλλο κομμάτι που είναι κολλημένο πάνω στο καπάκι της είναι ΟΚ.
Τώρα στην ουσία η δεξαμενή είναι ανοιχτή, και αν θέλει κάποιος μπαίνει την αυλή και κάνει ό,τι θέλει.

View attachment 209121

Θα μπορούσα να το κολλήσω με την ηλεκτροκόλληση ενώ η δεξαμενή έχει πετρέλαιο μέσα; :unsure:
Η δεξαμενή είναι 1x2x1 και έχει 30 εκατοστά πετρέλαιο, δηλαδή 600 λίτρα.

Είναι ασφαλής αυτή η δουλειά ή ούτε να το σκέφτομαι; :unsure:

Ούτε για πλάκα δεν θα το έκανα.
Η καπακωμένη δεξαμενή, από την στάθμη του πετρελαίου μέχρι το καπάκι, κατά πάσα πιθανότητα έχει αέρια και με την παραμικρή φλόγα θα κάνει «μπάμ».
 
Μπορει να βαλει ειτε εποξικη κολλα μεταλλων ειτε γενικης χρησης -που κανει και για μεταλλα. Δεν θα κανει διαφορά στην συγκεκριμενη περιπτωση.
Ουτως η αλλως δεν μπορει να κανει σοβαρη επισκευη μονο με κολλα σε εκεινο το σημειο. Κατι να το κρατα στη θεση του αξιοπρεπως θελει.
 
Κανε μια πιο σοβαρη επισκευη.
Παρε μια γωνια ανοιξε μια τρυπα για το λουκετο και 2 τρυπες για να την "πιασεις" στη δεξαμενη με μεγαλα πριτσινια. Εκει που θα (και οταν) τρυπησεις τη δεξαμενη, απο την μεσα πλευρα βαλε ενα ξυλο, για να τερματισει το τρυπανι μεσα στο ξυλο.
 
Θανάση όλο με προλαβαίνεις .... :love:
Και βίδες με παξιμάδι μπορεί να βάλει αντί για πριτσίνια αλλά χωρίς εγκοπές στο κεφάλι σαν τις καρόβιδες.
 
  • Like
Reactions: PONDINOS and nikfor
Θανάση όλο με προλαβαίνεις .... :love:
Και βίδες με παξιμάδι μπορεί να βάλει αντί για πριτσίνια αλλά χωρίς εγκοπές στο κεφάλι σαν τις καρόβιδες.
Και εγκοπές να έχουν στο κεφάλι τις τρώει με τον τροχό.
 
  • Like
Reactions: nikfor
Παρε μιια eurofix βαλε μπολικη κολα στο εξαρτημα κα ψεκασε με το σπρευ το σημειο στη δεξαμενη Μολις τα φερεις σε επαφη θα κολησουν τοσο δυνατα που θα χρειαζεται λοστος. Αυτα για μονιμη η προσωρινη λυση
 
  • Like
Reactions: nikfor
Μαλιστα..
θα κανεις ενα χερι και θα προσπαθησεις να μπει οσο γινεται πιο μεσα στην χαραμαρθα και μετα απο 2 μερες θα κανεις και ενα δευτερο και οσο κρατησει λοιπον...

Για την γαζα να συμφωνησω αλλα το μονωτικο σε αναποδο σημειο δεν παιζει..
Το λεω αυτο για απο 100 μονωτικα που υπαρχουν τα 99 εχουν την ταση να απλωνουν και εποιτα να στεγνωνουν...
Στην περιπτωση αυτη δηλ το υλικο δεν θα κατσει στην γωνια αλλα θα "τρεξει" προς τα κατω..
Μηπως ηταν κατι αλλο..;

Ακριβώς μετά απο δύο μήνες το θυμήθηκα και ανεβάζω φωτογραφία με το μονωτικό που έβαλε μονωτής μαζί με ύφασμα (φαίνεται λίγο απο πάνω) στην ένωση τέντας με θερμοπρόσοψη. Τώρα που το ξαναδιάβασα πρόσεξα ότι λέμε απο κάτω οπότε έχεις δίκιο Κώστα. Για μένα μόνο απο πάνω θα γίνει (αν δεν έχει γίνει ήδη δηλαδή!) σωστή δουλειά. Το νερό να γλύφει τον τοίχο και να περνάει κατευθείαν στο πανί.

20230113_132654 - Copy.jpg

Έχω και ερώτηση για όσους έχουν δοκιμάσει κάτι αντίστοιχο.
Στο BBQ (εξωτερικός χώρος) προσπαθώ να διορθώσω κάποιες κακοτεχνίες που έκανε ο γνωστός γωστού πλακατζής που το ανέλαβε (τουλάχιστον ήταν οικονομικός)...
Ο πάγκος ήταν σκέτο μπετό και το πέρασε με έγχρωμο λάδι για να γίνει μία αηδία.
Τέλος πάντων, έφαγα το μπετό 2-3 χιλιοστά και τώρα ψάχνω με τί να το περάσω (κάποιος που το έχει ξανακάνει ή στη χειρότερη εγώ).

Ρώτησα τον μπογιατζή μου που είναι εμπιστοσύνης και δεν έχει ξανακάνει κάτι παρόμοιο. Έχω τον υδραυλικό μου (που και αυτός είναι φούλ αξιόπιστος) και έχει κάνει πατητή εθελοντικά για το χωριό σε εκκλησάκι αλλά πρώτα ψάχνω να βρώ το καταλληλότερο υλικό.

Στην ουσία θέλω όψη πατητής (να διαλέξω εγώ το χρώμα) αλλά να μήν λαδώνει και να καθαρίζει εύκολα (να μήν είναι πορώδης) αφού απο πάνω τηγανίζω πού και πού. Δεν το βλέπει ο ήλιος αλλά απο το μάτι υγραερίου μπορεί να ζεσταθεί σε κάποια σημεία.
Γνωρίζει κάποιος κάποιο υλικό για τέτοια δουλειά που να το έχει δοκιμάσει επιτυχώς?
 
Το μονωτικό αυτό πρώτη φορά το βλέπω....Αυτός που το εφαρμοσε θα ξέρει περισσότερα....
Αλλά μονωτικό με γεωυφασμα κάνει δουλειά...

Για τον παγκο μπετο που αναφέρεις θέλω φωτο για να σου πω...
 
  • Like
Reactions: teodor_ch
Nαι, στους περισσοτερους τροχους ταιριαζει αλλα ακομα και εαν οι μαξ. στροφες του τροχου ειναι λιγοτερες απο αυτες του δισκου, ο προφυλακτηρας δεν πρεπει να βγαινει....ειδικα οταν μιλαμε για δισκο κοπης.
 
  • Like
Reactions: KOSSTV and skysound
Παιδια σε τροχο 115 ταιριαζει δισκος 125 αν βγαλω τον προφυλακτηρα?
Και 150 ταιριάζει αλλά δεν το κάνουμε.
Μόνο αν πρόκειται να τον προσαρμόσεις σε βάση όπου η βάση έχει δικό της προφυλακτήρα.
 
  • Like
Reactions: Σωφρον
Σε γειτόνισσά μου ο μηχανικός της είπε να ξηλώσει τα πλακάκια από την ταράτσα της και να κάνει υγρομόνωση.
Γιατί τα πλακάκια έχουν το μειονέκτημα ότι έχουν αρμούς. Και από τους αρμούς περνάει υγρασία.

Η απορία μου: γιατί δεν της είπε να κάνει υγρομόνωση πάνω από τα πλακάκια;
(πχ να βάλει δυο στρώσεις hyperdesmo πάνω στα πλακάκια)
 
Σε γειτόνισσά μου ο μηχανικός της είπε να ξηλώσει τα πλακάκια από την ταράτσα της και να κάνει υγρομόνωση.
Γιατί τα πλακάκια έχουν το μειονέκτημα ότι έχουν αρμούς. Και από τους αρμούς περνάει υγρασία.

Η απορία μου: γιατί δεν της είπε να κάνει υγρομόνωση πάνω από τα πλακάκια;
(πχ να βάλει δυο στρώσεις hyperdesmo πάνω στα πλακάκια)
Παναγιώτη τα πλακάκια σε ταρατσα πρέπει οπωσδήποτε να έχουν αρμούς και μάλιστα άνω των 5-6 χιλιοστών ώστε να περνούν τις συστολές-διαστολες από τις καιρικές συνθήκες...
Δηλ εαν ξαναγίνει πλακακι θα πρέπει να γίνει από 8χιλ και πάνω..
Εάν η αναφορά αυτή ήταν του μηχανικού καλό θα ήταν να πάρει και δεύτερη γνώμη...

Στο θέμα μας...
Εάν οι άρμοι είναι μικρότεροι τότε υπάρχει το φαινόμενο τα πλακακια να περνούν την ανιουσα αφου δημιουργούνται κενά αέρος,περνει νερό και αναπτύσσεται υγρασία σε βάθος χρόνου...

Για την μεθοδο της επισκευή παίζουν πολλά ρόλο...σε τι κατάσταση είναι τώρα..δηλ εάν είναι κούφια,εαν ο αρμος είναι μικρός η μεγάλος,εαν η ταράτσα έχει της κατάλληλες κλισεις καξ απολήξεις υδροροων για την γρήγορη εκ ροη νερών και πολλά αλλα...

Για να γίνει με Hyperdesmo T θα πρέπει τα πλακάκια να μην είναι παντού κούφια και οι άρμοι να είναι άνω του 5χιλ...εννοείται ότι θα πρέπει να υπάρχουν εκ των προτέρων οι ανάλογες ρυσεις και απολήξεις σωληνώσεων. .

Οι μηχανικοί ομως δεν ασχολούνται με την μεθοδο hyperdesmo T γιατί οι περισσότεροι δεν γνωρίζουν αυτό όμως δεν σημαίνει ότι η εκτίμηση να αποξηλωθουν τα παλιά για να μπουν τα καινούργια είναι λάθος και στην ουσία αυτήν την μέθοδο παρουσιάζουν ως λυση...

Αυτό που θέλω να πω ότι απο εξ αποστάσεως εκτίμηση για αυτό που τις είπε δεν γίνεται...
 
  • Like
Reactions: nikfor and aetosa
Μάστορες, έχουμε κάποιο πικανακάκι για το πως αναζητούμε ρουλεμάν;
Πάντα με μπερδεύει αυτό το θέμα. :unsure:

Υπάρχει κάποια κωδικοποίηση σχετικά με την εξωτερική και εσωτερική διάμετρο νομίζω, αλλά δεν θυμάμαι ποια ακριβώς.

Θέλω να "ντύσω" με ρουλεμάν τον πείρο από τον οδηγό λυγίσματος μετάλλων που έφτιαξα.
Και θα γυρίζει πιο εύκολα, και δεν θα αφήνει σημάδια στο μέταλλο.

Αλλά πως θα βρω αυτό που θέλω; Ο πείρος έχει διάμετρο 10mm αρα και το ρουλεμάν πρέπει να έχει εσωτερική διάμετρο 10mm. Θα ήθελα η εξωτερική να μην είναι πολύ μεγαλύτερη (να είναι χαμηλού προφίλ, θα έλεγα αν μίλαγα για λάστιχα αυτοκινήτου :-p )

Πείτε μου καμιά πληροφορία παρακαλώ και κυρίως που να πάω να τα βρω στην Αθήνα.
 
Σπύρου Πάτση & Λεωφ. Αθηνών γωνία, με έχουν εξυπηρετήσει στο παρελθόν.
Έχουν κατάστημα και στο Πειραιά, Ρετσίνα αν σε βολεύει.
Όπου κι αν πας καλό θα είναι να έχεις τους οδηγούς μαζί σου για να το δοκιμάσεις επί τόπου αν ταιριάζει
 
  • Like
Reactions: nikfor