Μάστορες τα φώτα σας!!

καλημερα... θα ηθελα να ρωτησω, ποτε χρησιμοποιουνται τα παξιμαδια με ενσωματωμενη ροδελα (flange nuts)...
σαν αυτα https://m.media-amazon.com/images/I/51B1lw7qIWL._SL1050_.jpg (με ή χωρις τα δόντια)
υπαρχουν καποιες ειδικες περιπτωσεις ή μονο για λόγους ευκολιας?

Τα χρησιμοποιώ πολύ συχνά. Αντικαθιστουν τόσο την ροδέλα όσο και το γκρόβερ. Δεν είναι ακριβά και θα τα βρείς σχεδόν παντού σαν παξιμάδι με φλάντζα

Πχ
https://www.damigosbros.gr/el/products/περικοχλιο-φλαντζωτο-din-6923-χαλυβδινο-class-8-γαλβανιζε
 
και εγω σκεφτομαια υτα εμ τα δοντια για μαλακα υλικα. απο την αλλη εχω ηδη γκροβερ....
 
Τα μαλακα υλικα συνηθως δεν χρειαζονται γκροβερ ουτε τιποτα αφου το παξιμαδι με τη ροδελιτσα σφιγγει μια χαρα.
Εκει που χρειαζεται ενισχυση ειναι το ατσαλι και τα σκληρα υλικα οπου υπαρχουν και δονησεις. Βεβαια το καλυτερο ειναι λιγη κολλα σπειρωματων.

Ομως ολα εξαρτωνται απολυτα απο την συγκεκριμενη κατασκευη/επισκευη. Επισης, ολα τα αναλωσιμα καλο ειναι τα υπαρχουν στη φαρετρα :)
 
  • Like
Reactions: newbie
Κι ομως παιζει ρολο τι θες να σφιξεις και πως..
Το grover ειτε σε ροδελα ειτε σε παξιμαδι εχει την ιδιοτητα να σταματαει εκει που πρεπει σε μαλακα υλικα εξαιτιας των πλαγιων ακιδων...
Οταν παει να σφιξει η βιβα εχοντας το grover σαν ροδελα /παξιμαδι δεν κανει ζημια στο υλικο...

Θυμαμαι οταν βαζαμε τa Deck σε καγκελα πσο μα ειχε βοθησει...
 

Attachments

  • 20220316_133816.jpg
    20220316_133816.jpg
    924.1 KB · Views: 41
  • Like
Reactions: newbie
Σε ένα χώρο στάθμευσης που νοικιάζω από πάνω έχει σαν σκεπαστρο σκέτη λαμαρίνα.
Τις ημέρες με έντονη υγρασία στάζει νερά. Τα σιδερένια δοκάρια που είναι για στήριξη έχουν πιάσει σκουριά και τρέχει πάνω στο αυτοκίνητο.
Σκέφτομαι να τα περάσω με μπογιά.
Πρέπει να τα τρίψω πρώτα λέτε;
Χωρίς τριψιμο θα γίνει δουλειά;
Για θέμα χρόνου το αναφέρω.
Με ένα πινέλο και λίγο μπογιά θα τελειώσω αμέσως.
20240302_141507.jpg20240302_141252.jpg20240302_141243.jpg
 
αδρανοποιητη σκουριας και βαψιμο μετα...(το ζητημα ειναι οτι η περισοτερη σκουρια θα ειναι απο τηνπανω εμρια των δοκαριων και δεν θα λυθει το προβλημα
 
  • Like
Reactions: newbie and nik187
αδρανοποιητη σκουριας και βαψιμο μετα...(το ζητημα ειναι οτι η περισοτερη σκουρια θα ειναι απο τηνπανω εμρια των δοκαριων και δεν θα λυθει το προβλημα
Ευχαριστώ. Αυτό με το πάνω μέρος δεν το σκέφτηκα, αλλά δεν μπορώ να κάνω και κάτι .
Ότι κερδίσω.
 
Σε ένα χώρο στάθμευσης που νοικιάζω από πάνω έχει σαν σκεπαστρο σκέτη λαμαρίνα.
Τις ημέρες με έντονη υγρασία στάζει νερά. Τα σιδερένια δοκάρια που είναι για στήριξη έχουν πιάσει σκουριά και τρέχει πάνω στο αυτοκίνητο.
Σκέφτομαι να τα περάσω με μπογιά.
Νομίζω πως η καλύτερη λύση για να μην τρέχει το βρόχινο νερό στην σκουριά και κατ' επέκταση η σκουριά στο αυτοκίνητο είναι να κλείσεις με αρμόκολλα ή κάποιο άλλο υλικό τις τρύπες από τις βίδες που δένουν τη λαμαρίνα με τα στρατζαριστά (στην επάνω μεριά της λαμαρίνας). Προτείνω αρμόκολλα με βάση πολυουρεθάνης.
Αφού αντιμετωπίσεις το πρόβλημα, μπορείς να ασχοληθείς με το αισθητικό κομμάτι και να ρίξεις ένα βάψιμο στα στρατζαριστά για το μάτι.
 
  • Like
Reactions: nik187 and newbie
Τα πράγματα λύνονται ως εξης..

Ανεβαίνεις από πάνω...βάζεις ναυπηγική πολυρεθανικη μαστίχα σε τρύπες βιδες ώστε να μηξ περνει από εκεί νερό..

Από κάτω θα πρέπει να τριψεις πρώτα και εποιτα βάζεις αστάρι μεταλλου..αφού στεγνώσει περνάς ντουκο(χρώμα για σιδερα)...

Εάν θες σου βάζω και link τι να πάρεις.
 
  • Like
Reactions: nik187 and newbie
Η πολυουρεθανική μαστίχα που αναφέρεις Κωστή μάλλον αυτή είναι σωστά;
 
Η πολυουρεθανική μαστίχα που αναφέρεις Κωστή μάλλον αυτή είναι σωστά;
Ναι..ειναι μια επιλογή από 3-4 που υπάρχουν...
 
Για οσους θυμούνται. Ειχαμε δωσει κανα χιλιάρικο νομίζω και στρωσανε με μπετο το δρόμο. Βέβαια τη πιο χαμηλη κατηγορία με ψιλο χαλικι πανω στο έδαφος χωρίς καποια διαμόρφωση και οπλισμο σε ελάχιστα σημεία μετα απο δικη μου πρόταση.
Δεν εχει περάσει πανω απο χρονος αλλα αντέχει πολύ καλα. Κάποιες φθορές έχουν αρχίσει να φαίνονται αλλα τίποτα σημαντικό. Πχ εκει που ειχε πετρα και ειχε κατσει ουτε 1cm μπετο εχει αρχισει να φεύγει καθως και στην αρχή στην άκρη. Επισης ισως τρίβεται και σιγα σιγα φευγουν αδρανη
Κατάλαβα πως ειχα άδικο. Αν βγαλει 10 χρονια ειναι πολυ VFM
Εχω βγαλει μονο τα σημεια με θεμα αλλα αλλιώς δεν εχει τιποτα
 

Attachments

  • 20240223_163018.jpg
    20240223_163018.jpg
    3.8 MB · Views: 40
  • 20240223_162716.jpg
    20240223_162716.jpg
    6.3 MB · Views: 41
  • 20240223_162817.jpg
    20240223_162817.jpg
    3.7 MB · Views: 38
Για οσους θυμούνται. Ειχαμε δωσει κανα χιλιάρικο νομίζω και στρωσανε με μπετο το δρόμο. Βέβαια τη πιο χαμηλη κατηγορία με ψιλο χαλικι πανω στο έδαφος χωρίς καποια διαμόρφωση και οπλισμο σε ελάχιστα σημεία μετα απο δικη μου πρόταση.
Δεν εχει περάσει πανω απο χρονος αλλα αντέχει πολύ καλα. Κάποιες φθορές έχουν αρχίσει να φαίνονται αλλα τίποτα σημαντικό. Πχ εκει που ειχε πετρα και ειχε κατσει ουτε 1cm μπετο εχει αρχισει να φεύγει καθως και στην αρχή στην άκρη. Επισης ισως τρίβεται και σιγα σιγα φευγουν αδρανη
Κατάλαβα πως ειχα άδικο. Αν βγαλει 10 χρονια ειναι πολυ VFM
Εχω βγαλει μονο τα σημεια με θεμα αλλα αλλιώς δεν εχει τιποτα
Αν θυμάσαι ήμουν αυτός όπως και αλλοι που επεμεναν ότι η κατάληξη θα ήταν αυτή..
Δεν έχει σημασία εάν είχες άδικο η οχι..σημασια εχει ότι κατάλαβες τι θα έπρεπε να είχε γίνει...και την.επομενη θα είσαι δίπλα πιο προσεκτικός....
Για τις εικόνες δεν έχω να πω τίποτα...σε 3 να δεις πως θα είναι...κρίμα τα χρήματα. .!!
 
  • Like
Reactions: teodor_ch
Αν θυμάσαι ήμουν αυτός όπως και αλλοι που επεμεναν ότι η κατάληξη θα ήταν αυτή..
Δεν έχει σημασία εάν είχες άδικο η οχι..σημασια εχει ότι κατάλαβες τι θα έπρεπε να είχε γίνει...και την.επομενη θα είσαι δίπλα πιο προσεκτικός....
Για τις εικόνες δεν έχω να πω τίποτα...σε 3 να δεις πως θα είναι...κρίμα τα χρήματα. .!!
Μα δεν εχει χαλάσει σε αλλα σημεία πολυ απλα φανηκε η φθορά σε ευπαθή σημεία. Γενικα φαίνεται σε καλη κατάσταση.

Εγω ήμουν κατά αλλα απο το τίποτα ειναι κλασεις καλύτερα οπότε ειχαν δίκαιο οτι σημασία έχει να γίνει και οχι το πως. Περιμένω να δω πως θα ειναι του χρόνου.
 
Σε ένα χώρο στάθμευσης που νοικιάζω από πάνω έχει σαν σκεπαστρο σκέτη λαμαρίνα.
Τις ημέρες με έντονη υγρασία στάζει νερά. Τα σιδερένια δοκάρια που είναι για στήριξη έχουν πιάσει σκουριά και τρέχει πάνω στο αυτοκίνητο.
Σκέφτομαι να τα περάσω με μπογιά.
Πρέπει να τα τρίψω πρώτα λέτε;
Χωρίς τριψιμο θα γίνει δουλειά;
Για θέμα χρόνου το αναφέρω.
Με ένα πινέλο και λίγο μπογιά θα τελειώσω αμέσως.
View attachment 228990View attachment 228991View attachment 228992
Yπάρχει και το hammerite που βάφεις όπως ειναι πάνω στην σκουριά. Με σχετικά καλά αποτελέσματα, αλλά εννοείται αν υπάρχει ξεφλουδισμένο φουσκωμένο παλιό χρώμα πρέπει με σπάτουλα να το ξύσεις να φύγει.
η καλύτερη λύση είναι πάντως ξύσιμο με συρματόβουρτσα μετά γυαλόχαρτο καθάρισμα με πανί να φύγουν οι σκουριές και μετα μίνιο (αστάρι) και τέλος χρώμα.
 
Μα δεν εχει χαλάσει σε αλλα σημεία πολυ απλα φανηκε η φθορά σε ευπαθή σημεία. Γενικα φαίνεται σε καλη κατάσταση.

Εγω ήμουν κατά αλλα απο το τίποτα ειναι κλασεις καλύτερα οπότε ειχαν δίκαιο οτι σημασία έχει να γίνει και οχι το πως. Περιμένω να δω πως θα ειναι του χρόνου.
Φίλε μου δεν ξέρω εάν κανείς πλακα η οχι αλλά αν έχει γίνει έτσι στο ένα χρόνο φαντάσου τι θα γίνει στα 3..
 
πάντως ξύσιμο με συρματόβουρτσα μετά γυαλόχαρτο καθάρισμα με πανί να φύγουν οι σκουριές και μετα μίνιο (αστάρι) και τέλος χρώμα.
Μιας και αναφέρθηκε το μίνιο, υπάρχουν διαφόρων ειδών, τα οικολογικά (δεν έχουν μόλυβδο που είναι τοξικός) και τα άλλα που έχουν.
Αυτά που έχουν δεν έχουν όλα την ίδια αναλογία, κάποια έχουν πολύ μόλυβδο, κάποια λίγο.
Σύμφωνα με το πωλητή, όσο πιο πολύ μόλυβδο, τόσο πιο "καλό" (τόσο πιο πολύ προστατεύει δηλαδή) και τόσο πιο βαρύ!
Μου έδωσε δυο μισόλιτρα, ένα χωρίς μόλυβδο και ένα με μόλυβδο. Όντως αυτό με το μόλυβδο ήταν πολύ πιο βαρύ!
Τώρα, αν ισχύει αυτό που είπε ότι προστατεύει καλύτερα αυτό με το μόλυβδο, δεν γνωρίζω.
 
Μιας και αναφέρθηκε το μίνιο, υπάρχουν διαφόρων ειδών, τα οικολογικά (δεν έχουν μόλυβδο που είναι τοξικός) και τα άλλα που έχουν.
Αυτά που έχουν δεν έχουν όλα την ίδια αναλογία, κάποια έχουν πολύ μόλυβδο, κάποια λίγο.
Σύμφωνα με το πωλητή, όσο πιο πολύ μόλυβδο, τόσο πιο "καλό" (τόσο πιο πολύ προστατεύει δηλαδή) και τόσο πιο βαρύ!
Μου έδωσε δυο μισόλιτρα, ένα χωρίς μόλυβδο και ένα με μόλυβδο. Όντως αυτό με το μόλυβδο ήταν πολύ πιο βαρύ!
Τώρα, αν ισχύει αυτό που είπε ότι προστατεύει καλύτερα αυτό με το μόλυβδο, δεν γνωρίζω.
Ποιο είναι αυτό που περιέχει περισσότερο μόλυβδο από τα άλλα.. ;...και πιο μινιό είναι αυτό.. ;
Υπόψιν η περιεκτηκοτητα σε μόλυβδο και ψευδάργυρο πέρα του επιτρεπτου υπόκειται σε αυστηρό έλεγχο για την ποσότητα τους σε παραγωγή προϊόντος.. πέφτουν πρόστιμα τρελλα..
 
Στα καραβια, μεχρι προτινος τουλαχιστον που γνωριζω, χρησιμοποιουσαν μονο μινιο μολυβδου -το κλασσικο- καθως χρειαζονται την μεγιστη αντιδιαβρωτικη προστασια.
Ο πατερας μου (ναυτικος) δεν εχει αγορασει ποτε μινιο χωρις μολυβδο...
 
  • Like
Reactions: enduras1
Στα καραβια, μεχρι προτινος τουλαχιστον που γνωριζω, χρησιμοποιουσαν μονο μινιο μολυβδου -το κλασσικο- καθως χρειαζονται την μεγιστη αντιδιαβρωτικη προστασια.
Ο πατερας μου (ναυτικος) δεν εχει αγορασει ποτε μινιο χωρις μολυβδο...
Από το 2005 και μετέπειτα το 2008 υπάρχει οδηγία για αποφύγη η περιορισμο του μολύβδου σε παρασκευές...
Η γνωστή ολλανδική Jotun ,κολοσσός στα χρώματα καραβίων,εχει περιορίσει αρκετα την ποσότητα μολύβδου εξαιτίας καρκινικων νοσημάτων που δημιουργήθηκαν στο προσωπικό της..έχω άνθρωπο που δουλεύει στην αντιπροσωπεία της εδω και το ξέρω..

Στην πράξη υσχιει ότι η μεγαλύτερη περιεκτηκοτητα σε μόλυβδο εκάνε το χρώμα πιο συμπαγή και ανθεκτικό...είχε μεγάλη αντοχη στο χρόνο..

Να προσθέσουμε ότι για την συνολικη αντοχη μιας επιφάνεια σιδηρου το μινιο παίζει μόνο το ρόλο του αντισκουριακου ασταριου..για να κρατήσει περισσότερο παίζουν ρόλο το πάχος,η ποιότητα και οι στρωσεις που θα κάνεις με το χρώμα(ντουκο σιλικονουχο η μη)...