Matiz, Piccanto, κλπ......

;;;;;
Το μοτέρ το φτιάχνει η Μιτσουμπίσι, και δεν πιστεύω ότι σχετίζεται με το μικρό μοτέρ του fortwo

Μήτσο, ξέρεις κάτι παραπάνω;
 
Σπύρο, πήρα τον Εκθεσά μου και μου είπε πως όντως δεν έχουν σχέση τα μοτέρ σε ανοχές, άρα όλα καλά. Σόρυ.

Τα μικρά μοτέρ (smart κ,τ,λ) έχουν όριο περίπου στα 70.000χιλ.
Μου είπε πως το κόστος επισκευής φτάνει στο χιλιάρικο ευρώ και ότι τους δίνει ζωή για άλλα 70.000 περίπου.
Αυτός εισάγει και smart από Γερμανία.
Έμαθα πως υπάρχει και smart ferrari συλλεκτικό το οποίο ξεπερνάει τα 30-32 χιλιάρικα.

Το μόνο μειονέκτημα είναι η τιμή μεταπώλησης αλλά εντάξει τώρα.
Από ανταλλακτικά τα πράγματα είναι άνετα αυτή την εποχή.
 
Τιμή μεταπώλησης? Ίσως γίνει μέχρι και συλλεκτικό μετά από χρόνια...
Πάτωμα και νομίζω και κινητήρα έχει τον ίδιο με το Mitsubishi Colt
 
Thank you all

Στέργιο, έτσι νόμιζα και εγώ,

όμως με την προσφορά που έγραψα, η έκδοση pure πάει γύρω στα 9.800 μετρητοίς, ενώ με περίπου 800 παραπάνω πας στην έκδοση pulse....
 
Απάντηση: Re: Matiz, Piccanto, κλπ......

Δημοκηδής said:
Thank you all

Στέργιο, έτσι νόμιζα και εγώ,

όμως με την προσφορά που έγραψα, η έκδοση pure πάει γύρω στα 9.800 μετρητοίς, ενώ με περίπου 800 παραπάνω πας στην έκδοση pulse....

:speechless-smiley-0

Τότε νομίζω ότι είναι η καλύτερη αγορά, με δεύτερο το Panda.
 
Εξαιρετική επιλογή

Σπύρο, το είχα πέρυσι το καλοκαίρι και το χάρηκα όσο τίποτ' άλλο. Ακλόνητο πλαίσιο (συνδυασμός αυτοφερόμενου με χωροδικτύωμα), άνετες αναρτήσεις (εντάξει, γέρνει λίγο παραπάνω), ταχύτατο τιμόνι, δυνατά φρένα και, πάνω απ' όλα, θαυμάσιο τρικύλινδρο μοτέρ της Μιτσουμπίσι, που κρύβει έντεχνα τα λίγα άλογά του, σε συνδυασμό με το ακριβέστατο και σωστά κλιμακωμένο κιβώτιο.

Το κλού της υπόθεσης; Η κατανάλωση. Μόλις 6,7 λίτρα αμόλυβδης για κάθε 100 χλμ. μικτής χρήσης (πόλη-ταξίδι-επαρχιακό δίκτυο). Κάναμε όλες τις καλοκαιρινές μας διακοπές, πάνω από 1.000 χλμ. συνολικά, με σκάρτα 70 ευρώ...:firstprize:

Άριστη επιλογή, και με διαφορά από τα υπόλοιπα. Ειδικά σε αυτή την τιμή που το πήρες. Καλοτάξιδο...//;-)
 
Να μιλήσω για το Atos που το έχω με την κοπέλα μου σαν δεύτερο αμάξι,σαν οδήγηση το μόνο που μπορώ να σας πω είναι ένα φοβερό ''playmobile'' δεν γέρνει όσο νομίζεις απλά σου δίνει αυτήν την αίσθηση, πατάει αρκετά καλά στον δρόμο, έχω κάνει την διαδρομή δευτερου ποδιού χαλκιδικής για όσους ξέρουν και πήγαινα στις στροφές με 3 ρόδες και καμμιά 80 με 90 χιλ όπως και στο τούνελ στον περιφεριακό της θεσσαλονίκης με 130 χιλ, πολύ διασκεδαστικό, μέτρια φρένα τιποτα το ιδιαίτερο, καλό aircondition,απίθανη κατανάλωση,ξεχνας να βάζεις βενζίνη, εσωτερικά καλούτσικοι χώροι, μέτρια πλαστικά αλλά καλά δεμένα, τυπικοί τριγμοί στο εσωτερικό, μηδενικά έξοδα συντήρησης, δυνατό μοτεράκι με καλό τράβηγμα από χαμηλά.
Αυτά το ολίγα
Το Matiz το έχει ο κουμπάρος μου αρκετά καλό για την κατηγορία αλλα ενα κλικ πιο κάτω σε όλα σε σχέση με το Atos.

Το Panda το οποίο το έχω περιεργαστεί από κοντά με εντυπωσίασε με την κατασκευή και την ποιότητα του απλά σε αντιστοιχεία εξοπλισμού με ένα Atos
δεν ξέρω τι διαφορά θα υπάρχει στην τιμή.
Πάντως πολύ ομορφο και καλό αμάξι
Η επιλογή μου για μικρό αμάξι πόλης


Όλα τα παραπάνω είναι καθαρά προσωπική μου γνώμη...