ΜΑΥΡΟ....

ilias

Supreme Member
18 June 2006
9,337
Bratislava
...όχι στον Μαυρογιαλούρο αλλά... στους προβολείς :afro:

Τον τελευταίο καιρό, με την αθρόα έλευση των νέων 1080p προβολέων, μεγάλη συζήτηση γίνεται για το ποιός υπερισχύει έναντι ποιού... και συνήθως οι διαφορές επικεντρώνονται στο....μαύρο :afro:

Χρώματα, φωτεινότητες, ευκρίνειες κλπ. είτε έρχονται με ρυθμίσεις είτε είναι παραπλήσιες... η μεγάλη κουβέντα γίνεται για το μαύρο (και όχι μόνο τώρα φυσικα).

Ορμώμενος λοιπόν από τη φράση του Μανώλη Καστρουνή σε άλλο θέμα

Το μαύρο ενός προβολέα δεν αλλάζει. Η συνολική εικόνα αλλάζει.

και διαβάζοντας κριτικές μελών από διάφορα συγκριτικά,
ότι ο Χ προβολέας στον τάδε χώρο είχε πέπλο, ενώ ο Ψ στον δείνα έδειχνε μαύρη κατσαρίδα στην πίσσα,
ο Ζ προβολέας δεν έχει μαύρο αλλά έντονο άσπρο
ο Ω μεταμορφώνεται σε bat cave
κτλ.

τελικά που καταλήγουμε? Νομίζω (δεχόμενοι τα λεγόμενα του Μανώλη ως σωστά) υπάρχει συγκεκριμένη μέτρηση με όργανα που δείχνει το πόσο μαύρο βγάζει ο προβολέας, ανεξάρτητα της τοποθέτησης, συνδεσμολογίας κτλ. ή όχι?
Δεν υπάρχουν κάπου αυτές οι μετρήσεις (Ιντερνετ, site κατασκευαστών, μανιουαλ) του μαύρου ώστε να ξέρουμε πιο σίγουρα τι γίνεται και τι ισχύει?
 
Θα στο πω χυμα ελπιζωντας να μην με παρεξηγησεις.........

Τωωωρα.....ΣΩΘΗΚΕΣ!
 
Δεν υπάρχουν κάπου αυτές οι μετρήσεις (Ιντερνετ, site κατασκευαστών, μανιουαλ) του μαύρου ώστε να ξέρουμε πιο σίγουρα τι γίνεται και τι ισχύει?

Υπάρχουν, αλλά πρακτικά δεν σημαίνουν τίποτα.

Μόνο με το μάτι βγάζεις άκρη, και αυτό σε απόλυτα σκοτεινό χώρο.
Φυσικά εννοείτε ότι για να συγκρίνεις το μαύρο δυο προβολέων πρέπει να δείχνουν σε ίδιο πανί και με ίδιο σήμα (απόλυτα μαύρο! :smile:)
 
Για μένα το μαύρο δεν είναι μόνο αυτό που βλέπεις με σβηστό τον προβολέα (απόλυτο) αλλά όταν μέσα σ' αυτό υπάρχουν έντονα ή απαλά σημεία με φως.
Πως δηλαδή διαχέεται αυτό το φως, πως κρύβεται από το μαύρο, πως βλέπεις τις διακυμάνσεις του φωτεινού σημείου μέσα του.
 
Το τι "μαύρο" βγάζει ο κάθε προβολέας μετριέται με ειδικά όργανα.
Το τι βλέπει το μάτι είναι άλλο θέμα. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ψευδαίσθηση.
Ο ίδιος ο κινηματογράφος από γεννησιμιού του πάνω στην αρχή της ψευδαίσθησης στηρίζεται.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι οτι το καλύτερο "μαύρο", ή μάλλον την καλύτερη ψευδαίσθηση μαύρου, ο προβολέας δεν θα τη δώσει σε εντελώς σκοτεινό χώρο.
Αν αποφύγεις τις αντανακλάσεις, ο σχετικά φωτεινός χώρος δίνει πολύ καλύτεη ψευδαίσθηση μαύρου από έναν τελείος μαύρο.
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟ....

Το τι "μαύρο" βγάζει ο κάθε προβολέας μετριέται με ειδικά όργανα.
Το τι βλέπει το μάτι είναι άλλο θέμα. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ψευδαίσθηση.
Ο ίδιος ο κινηματογράφος από γεννησιμιού του πάνω στην αρχή της ψευδαίσθησης στηρίζεται.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι οτι το καλύτερο "μαύρο", ή μάλλον την καλύτερη ψευδαίσθηση μαύρου, ο προβολέας δεν θα τη δώσει σε εντελώς σκοτεινό χώρο.
Αν αποφύγεις τις αντανακλάσεις, ο σχετικά φωτεινός χώρος δίνει πολύ καλύτεη ψευδαίσθηση μαύρου από έναν τελείος μαύρο.

γι'αυτο σε θαυμαζω γιατι εισαι ποιητης :grinning-smiley-043
 
Το τι "μαύρο" βγάζει ο κάθε προβολέας μετριέται με ειδικά όργανα.
Το τι βλέπει το μάτι είναι άλλο θέμα. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ψευδαίσθηση.
Ο ίδιος ο κινηματογράφος από γεννησιμιού του πάνω στην αρχή της ψευδαίσθησης στηρίζεται.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι οτι το καλύτερο "μαύρο", ή μάλλον την καλύτερη ψευδαίσθηση μαύρου, ο προβολέας δεν θα τη δώσει σε εντελώς σκοτεινό χώρο.
Αν αποφύγεις τις αντανακλάσεις, ο σχετικά φωτεινός χώρος δίνει πολύ καλύτεη ψευδαίσθηση μαύρου από έναν τελείος μαύρο.

Σωστος ο Μπαμπινος.....οπως παντα βεβαιως βεβαιως..:grandpa: -bye-
 
Re: Απάντηση: ΜΑΥΡΟ....

Το τι "μαύρο" βγάζει ο κάθε προβολέας μετριέται με ειδικά όργανα.
Το τι βλέπει το μάτι είναι άλλο θέμα. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ψευδαίσθηση.
Ο ίδιος ο κινηματογράφος από γεννησιμιού του πάνω στην αρχή της ψευδαίσθησης στηρίζεται.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι οτι το καλύτερο "μαύρο", ή μάλλον την καλύτερη ψευδαίσθηση μαύρου, ο προβολέας δεν θα τη δώσει σε εντελώς σκοτεινό χώρο.
Αν αποφύγεις τις αντανακλάσεις, ο σχετικά φωτεινός χώρος δίνει πολύ καλύτεη ψευδαίσθηση μαύρου από έναν τελείος μαύρο.

Μπάμπη, μαζί σου...
Ντίνο τ'ακούς;;;
 
Το τι "μαύρο" βγάζει ο κάθε προβολέας μετριέται με ειδικά όργανα.
Το τι βλέπει το μάτι είναι άλλο θέμα. Ούτως ή άλλως μιλάμε για ψευδαίσθηση.
Ο ίδιος ο κινηματογράφος από γεννησιμιού του πάνω στην αρχή της ψευδαίσθησης στηρίζεται.
Αυτό που πολλοί δεν ξέρουν είναι οτι το καλύτερο "μαύρο", ή μάλλον την καλύτερη ψευδαίσθηση μαύρου, ο προβολέας δεν θα τη δώσει σε εντελώς σκοτεινό χώρο.
Αν αποφύγεις τις αντανακλάσεις, ο σχετικά φωτεινός χώρος δίνει πολύ καλύτεη ψευδαίσθηση μαύρου από έναν τελείος μαύρο.
Αν είναι έτσι ρε Μπάμπη τότε τι σκιζόμαστε για απόλυτα σκοτεινές αίθουσες και λιγότερες αντανακλάσεις τι στιγμή που κάποιο φως έστω και ελάχιστο διαχέετε στο χώρο. Δηλαδή το panic room του Τάσου είναι μια κίνηση προς αποφυγή? Και για να καταλάβω όταν λες φωτισμένος χώρος εννοείς φως μπροστά απ το πανί ή πίσω απ αυτό?
 
Αν είναι έτσι ρε Μπάμπη τότε τι σκιζόμαστε για απόλυτα σκοτεινές αίθουσες και λιγότερες αντανακλάσεις τι στιγμή που κάποιο φως έστω και ελάχιστο διαχέετε στο χώρο. Δηλαδή το panic room του Τάσου είναι μια κίνηση προς αποφυγή? Και για να καταλάβω όταν λες φωτισμένος χώρος εννοείς φως μπροστά απ το πανί ή πίσω απ αυτό?

Κώστα, το panic room του Τάσου είναι ιδανικό για CRT προβολέα. Αν ο προβολέας δεν έχει πάρα πολύ καλό μαύρο τότε αυτό φαίνεται.
Δεν έχει βέβαια αντανακλάσεις αλλά το μαύρο που τελικά είναι γκρί κάνει μπάμ.
Για ψηφιακούς προβολείς είναι πολύ καλύτερο ένα δωμάτιο που οι πλαϊνοί τοίχοι του και το ταβάνι είναι μακρυά από την οθόνη ώστε να μην υπάρχουν αντανακλάσεις.
Αν μάλιστα υπάρχει και κάποιο σκούρο έπιπλο που περιβάλει την οθόνη τότε αυτό είναι ιδανικό.
Φώς μπροστά από το πανί είναι καταστροφικό.
 
Κώστα, το panic room του Τάσου είναι ιδανικό για CRT προβολέα. Αν ο προβολέας δεν έχει πάρα πολύ καλό μαύρο τότε αυτό φαίνεται.
Δεν έχει βέβαια αντανακλάσεις αλλά το μαύρο που τελικά είναι γκρί κάνει μπάμ.
Για ψηφιακούς προβολείς είναι πολύ καλύτερο ένα δωμάτιο που οι πλαϊνοί τοίχοι του και το ταβάνι είναι μακρυά από την οθόνη ώστε να μην υπάρχουν αντανακλάσεις.
Αν μάλιστα υπάρχει και κάποιο σκούρο έπιπλο που περιβάλει την οθόνη τότε αυτό είναι ιδανικό.
Φώς μπροστά από το πανί είναι καταστροφικό.

Σαν του Τάκη;
 
Ποιός μπορεί να μου κάνει λιανά αυτό το σκουρόχρωμο έπιπλο που θα περιβάλει το πανί;;;
Τι βάθος πρέπει να έχει ιδανικά;;;
30 εκ. φτάνουν;;; Γιατί κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να κάνω...
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟ....

Ποιός μπορεί να μου κάνει λιανά αυτό το σκουρόχρωμο έπιπλο που θα περιβάλει το πανί;;;
Τι βάθος πρέπει να έχει ιδανικά;;;
30 εκ. φτάνουν;;; Γιατί κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να κάνω...

Μια χαρά είναι. Αρκεί να "δουλεύει" σαν κορνίζα, σαν masking της οθόνης.
Και βεβαίων να μην είναι βεμένες οι εσωτερικές επιβάνειες δίπλα στην οθόνη με τίποτε περίεργα γυαλιστερά λούστρα.
 
Απάντηση: Re: ΜΑΥΡΟ....

Ποιός μπορεί να μου κάνει λιανά αυτό το σκουρόχρωμο έπιπλο που θα περιβάλει το πανί;;;
Τι βάθος πρέπει να έχει ιδανικά;;;
30 εκ. φτάνουν;;; Γιατί κάτι τέτοιο σκεφτόμουν να κάνω...

Zebius, ξεκινα απο εδω για να παιρνεις ιδεες και για οτι απορια εχεις,τα λεμε τηλεφωνικα!