Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Δεν κατάλαβα γιατί του πέφτουν πάρα πολλά τα 258 άλογα. Δηλαδή στο Audi Q7 με τα 280 άλογα γιατί δεν του πέφτουν πολλά; Τανκς το ένα, τάνκς και το άλλο. Επιπλέον το CX7 προβάλει μια πιο σπόρ εκδοχή των SUV.

Καλα, υπαρχει συγκριση σε αυτα τα δυο αυτοκινητα?

Τανκ το μαζντα απο που?
Μηκος? (ειναι μισο μετρο κοντυτερο απο το Q7)
Βαρος? (δεν νομιζω το μαζντα να ειναι 2200 κιλα)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Καλα, υπαρχει συγκριση σε αυτα τα δυο αυτοκινητα?

Τανκ το μαζντα απο που?
Μηκος? (ειναι μισο μετρο κοντυτερο απο το Q7)
Βαρος? (δεν νομιζω το μαζντα να ειναι 2200 κιλα)

Γι' αυτό και τα 30 άλογα διαφορά ρε μεγάλε!:flipout:
 
Ας εχει ο καθενας μας οτι γνωμη θελει περι "ποιοτητας".

Δεν εχω σκοπο να πεισω κανεναν.

Μια ερωτηση μονο,
Τι γνωμη εχετε για την ποιοτητα του saab 2.0t ???
 
Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Ας εχει ο καθενας μας οτι γνωμη θελει περι "ποιοτητας".

Δεν εχω σκοπο να πεισω κανεναν.

Μια ερωτηση μονο,
Τι γνωμη εχετε για την ποιοτητα του saab 2.0t ???

Ποιό μοντέλο είναι αυτό;
 
Ας εχει ο καθενας μας οτι γνωμη θελει περι "ποιοτητας".

Δεν εχω σκοπο να πεισω κανεναν.

Μια ερωτηση μονο,
Τι γνωμη εχετε για την ποιοτητα του saab 2.0t ???


....Οτι αγοράζεις ένα Οpel Vectra, πακεταρισμένο σε σουηδικό περιτύλιγμα και τίποτε άλλο η Saab εδώ και πολλά χρόνια βρίσκεται στην διαχείριση GM Europe.
 
Μια χαρά είναι από ποιότητα κατασκευής. Τα Saab πάντα ήταν ιδιαίτερα προσεγμένα, με το ανάλογο αντίτιμο όμως. Μόνο στο design είναι λιγάκι αυστηρό περισσότερο στο εσωτερικό του.
 
Re: Απάντηση: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Μια χαρά είναι από ποιότητα κατασκευής. Τα Saab πάντα ήταν ιδιαίτερα προσεγμένα, με το ανάλογο αντίτιμο όμως. Μόνο στο design είναι λιγάκι αυστηρό περισσότερο στο εσωτερικό του.

Λοιπον αφου λες οτι ειναι ιδιαιτερα προσεγμενο, οι αποψεις μας απεχουν ετη φωτος.

Για μενα, η ποιοτητα του εσωτερικου του ειναι τουλαχιστον για κλωτσιες, δεδομενου της αξιας που πωλειται το συγκεγριμενο αυτοκινητο.

Σε αμεση αντιπαραθεση με ενα bmw σειρας 3 ας πουμε μιας και ειναι στην ιδια κατηγορια, ειναι η μερα με την νυχτα....

Απο που να ερχισω και που να τελειωσω?
Πλαστικουρα του κερατα?, (οτι και να "κουνησεις" με το χερι, τριζει)
ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ καθισματα ?(ανυπαρκτη πλευρικη στηριξη, και ρυθμιση μονο εμπρος-πισω συν πλατη)
Παραθυρα που δεν κλεινουν αυτοματα?
Κιβωτιο για γελια?
Αναρτησεις βαρκα-γυαλος ? (για 175 αλογα αμαξι)
Τιμονι playmobil?
Γυαλοκαθαριστηρες περασμενης γενιας?
"μεντεσεδες" στις πορτες χωρις επαναφορα?

Βαριεμαι να γραφω.

Τες πα, τα λεω αυτα για να δειξω οτι ο καθενας βλειπει το θεμα την ποιοτητας υποκειμενικα (αλλα καποια πραγματα ειναι αντικειμενικα)-bye-
 
Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

....Οτι αγοράζεις ένα Οpel Vectra, πακεταρισμένο σε σουηδικό περιτύλιγμα και τίποτε άλλο η Saab εδώ και πολλά χρόνια βρίσκεται στην διαχείριση GM Europe.

Το ίδιο ισχύει και για την Audi σε σχέση με την VW?
 
Re: Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Το ίδιο ισχύει και για την Audi σε σχέση με την VW?

Δεν νομιζω, η VW & Audi ανεκαθεν ειχαν καποιες διαφορες.


Η Σαμπ, για να πουλησει (αφου αγοραστηκε απο την οπελ) εριξε πολυ την ποιοτητα.

Αυτα τουλαχιστον λεω εγω.....
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Δεν νομιζω, η VW & Audi ανεκαθεν ειχαν καποιες διαφορες.


Η Σαμπ, για να πουλησει (αφου αγοραστηκε απο την οπελ) εριξε πολυ την ποιοτητα.

Αυτα τουλαχιστον λεω εγω.....

Απλά ρώτησα γιατί και η Audi αυτήν την στιγμή αν δεν κάνω λάθος βρίσκετε κάτω απο την εταιρική ομπρέλα της VW..
 
Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Saab) το κρίνω οπτικά αφού δεν το έχω οδηγήσει ή αξιολογήσει από κοντά. Φωτό βλέπω, οπότε αν ισχύουν όλα αυτά που περιγράφεις είναι σαφώς για κλωτσιές δεν διαφωνώ. Ασχετα από αυτό πάντως το αυτοκίνητο είναι καθαρά θέμα γούστου ώς προς την οπτική πλευρά του θέματος. Δεν μπορώ να σου υποδείξω ποιό θα σου αρέσει.

Εγώ προσωπικά κρίνω ένα αυτοκίνητο με βάση κάποιους παράγοντες με σειρά προτεραιότητας:

Εμφάνιση/design
Κινητήρας
Ποιότητα κατασκευής
Αξιοπιστία
Κόστος συντήρησης
και φυσικά τιμή αγοράς.

Από κεί και πέρα δεν είπα πως το X3 είναι για πέταμα. Εγώ απλά είπα ότι είναι ευρέως αποδεκτό πως τα ιταλικά και ασιάτικα έχουν πιο προσωρημένο design και ποιότητα κατασκευής έκαστο στην κατηγορία του. Δεν μπορούμε να συγκρίνουμε ένα αυτοκίνητο των 20.000 ευρώ με αυτό των 60. Για να συγκρίνουμε ας πούμε το AUDI Q7 θα πάμε να δούμε τι πράμα είναι το Saab 9-7X.
 
…μια και το ανοίξαμε το θέμα προσωπικά δε θα με πείραζε καθόλου και αυτό το SUV… Ford Escape Hydrid… το γνωστό μας Maverick ΑΛΛΑ με υβριδικό κινητήρα στα 27500 USD (20,253.5 Euro) στην Αμερική βεβαίως…
 

Attachments

  • Ford_Escape_Hydrid.jpg
    Ford_Escape_Hydrid.jpg
    42.2 KB · Views: 10
Τα Ιταλικά αυτοκίνητα είναι χρόνια μπροστά στο design αλλά απο ποιότητα κατασκευής πονάνε λίγο..
Οι Ιάπωνες έχω την εντύπωση οτι είναι πολύ μπροστά στην ποιότητα κατασκευής και στην αξιοπιστία τους..

Όμως οι εκάστοτε βλάβες που παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο εξαρτώνται απο πολλούς παράγοντες όπως τρόπος χρήσης και οι δρόμοι που κυκλοφορεί...
 
Πάντως η Opel πονάει απιστευτα στα ηλεκτρολογικά. Είχα οκτώ χρόνια ένα Tigra και δεν θυμάμαι πόσες φορές είχα από ασήμαντα έως σοβαρά προβλήματα.

Γιώργο δεν είναι κακό το Ford. Λιγάκι συντηρητικό στις γραμμές του.
 
Από κεί και πέρα δεν είπα πως το X3 είναι για πέταμα. Εγώ απλά είπα ότι είναι ευρέως αποδεκτό πως τα ιταλικά και ασιάτικα έχουν πιο προσωρημένο design και ποιότητα κατασκευής έκαστο στην κατηγορία του.

Χμμμμ.... Το design είναι όντως θέμα γούστου. Για μένα Ασιάτικο και design κάνουν conflict.
icon6.gif
(Εκτός από τα καθαρόαιμα 4Χ4).
Όπως δεν μ' αρέσουν καθόλου, μιας και μιλάμε για SUV, τα στρογγυλεμένα αυγόμορφα αυτοκίνητα που δεν έχουν καμία προσωπικότητα και για να καταλάβεις πιό είναι πιό θα πρέπει να πλησιάσουν στα 15 μέτρα.
Προτιμώ λίγο πιό "άγρια" εμφάνιση. Ανέκαθεν είχα αδυναμία στα μεγάλα Γιαπωνέζικα τέρατα (Pajero - Land Cruiser - Patrol κλπ).
Τώρα για ποιότητα κατασκευής... μακράν τα Τζαπόνια και respect στην BMW.
 
Μπάμπη όταν μιλάω για Ασιάτικα εννοώ φυσικά τα τζαπανέζικα! Πιστεύω πάντως πως το CX7 ξεχωρίζει. Γούστα είναι αυτά!
 
Re: Απάντηση: Re: Mazda CX7 ποιός θα το πάρει;

Το ίδιο ισχύει και για την Audi σε σχέση με την VW?

Οχι εντελώς πια, περισσότερες ομοιότητες τα VW με Scoda & Seat, η γραμμή παραγωγής είναι στην Τσεχία και για τις 3 μάρκες στα ανακαινισμένα ερίπεια του πρωην ανατολικού μπλόκ.