Μεγαλη προσφορα σε Τηλεορασεις.

Nikos83

New member
30 March 2012
41
0
Παιδια σημερα εγινε το απιστευτο.Μπαινω Elecrtoworld να δω τις προσφορες και πεφτω πανω σε κατι τιμες τρελες.
Παραγγειλα Sony 46HX750 στα 459. Μου εχει ερθει email επιβεβαίωσης κλπ.Την παρηγγειλα και αμεσως η τιμη της εκτοξεύθηκε στα 1100.
Ειχε επισης Samsung 51E6500 στα 507 και 40ΗΧ850 στα 620.Πριν 2 λεπτα την παρηγγειλα.
Ενα μεγαλο Μπραβο στο Elecroworld που μαλλον επειδη ειναι η μερα τετοια εβγαλε προσφορες για λιγα κομματια.Ειχε και κατι αλλες samsung σε καλες τιμες.Απο οτι βλεπω δεν εχει μεινει τιποτα σε χαμηλα επιπεδα τιμης.
Στον skroutz ακομη 459 την εχει http://www.skroutz.gr/s/1567894/Sony-KDL-46HX750.html .
Παντως chekarete το site συχνα μην ξαναγινει μεσα στην μερα.
Βασικα σκευφτομουν να παρω και την Ε6500 σε τετοια τιμη αλλα κρατηθηκα.
 
Δεν θελω να σε απογοητευσω
Αλλά μάλλον λάθος κάνανε
Γράφτηκε και σε άλλο θέμα ότι τα
1379 για 55" 850 ητανε λάθος
 
Δηλαδη την παρήγγειλε του εστειλαν email κλπ σε αυτη την τιμη και μετα του ειπαν λαθος?
Εγω οταν την παρρηγγειλα αμεσως μετα το site την πηγε στην κανονικη της τιμη.
Υπεθεσα οτι ειχαν συγκεκριμένα κομματια και αυτομάτως πηγε η τιμη στα παλια επιπεδα.
Παντως αν ειναι λαθος τι να πω μονο και μονο για να βγει πρωτο καταστημα στο skroutz?Τρομερη προπαγανδα..
 
Last edited:
Εγω επειδή δεν ήθελα 55"
Ακύρωσε την χθεσινή 46" 850
Στα 1172 και την έβαλα σήμερα στα 1128 πήρα και τηλ
Και είναι οκ
 
Εγώ κατοχύρωσα.. Ξέρεις κανείς τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις λάθους; Τι λέει η εμπειρία;;
 
Μωρε και εγω κατοχυρωσα και δεν δεχομαι να εχει γινει λαθος :grinning-smiley-043
θα τους παρω τηλεφωνο λεω.
Ποια πηρες?
Τωρα το μετανιωνω που δεν πηρα την E6500 αλλα δεν ηξερα αν θελω να παω σε plasma και βιαζομουν γιατι το μυριζόμουν οτι θα αναιβουν αν πασα στιγμη οι τιμες.
 
Εγώ κατοχύρωσα.. Ξέρεις κανείς τι γίνεται σε τέτοιες περιπτώσεις λάθους; Τι λέει η εμπειρία;;
Η εμπειρία λέει ότι στην Ελλάδα παίρνεις τα π@π@ρια σου..δυστυχώς
 
επίσης έπαιξε και άλλη μια σήμερα για την samsung plasma 51ε6500 στα 509 ευρώ. πολύ γρήγορα το προιόν από διαθέσιμο έγινε κατόπιν παραγγελίας. κάποιοι πρόλαβαν και παρήγγειλαν. σε περίπτωση λάθους που μάλλον είναι γιατί είναι τρελή η τιμή θα πούν λογικά ότι τελείωσαν
 
Ναι το λεω στο πρωτο post μου και στο τελευαταιο μου :2thumb22sup:.
Την δικια μου την εχει ακομη διαθεσιμη..
Τι να πω θα δουμε.
 
Μωρε και εγω κατοχυρωσα και δεν δεχομαι να εχει γινει λαθος :grinning-smiley-043
θα τους παρω τηλεφωνο λεω.
Ποια πηρες?
Τωρα το μετανιωνω που δεν πηρα την E6500 αλλα δεν ηξερα αν θελω να παω σε plasma και βιαζομουν γιατι το μυριζόμουν οτι θα αναιβουν αν πασα στιγμη οι τιμες.

Την 55HX850.. Όσο για το ότι στην Ελλάδα παίρνουμε συνήθως τα π@π@... μας συμφωνώ, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα περάσει τόσο απλά.. Από την άλλη όμως πιστεύω πως μια τόσο μεγάλη εταιρεία έχει τους εσωτερικούς μηχανισμούς να το χειριστεί ώστε να μη δημιουργηθεί κρίση με τους καταναλωτές. Οπότε απλά περιμένω και θα σας ενημερώσω.
 
Την 55HX850.. Όσο για το ότι στην Ελλάδα παίρνουμε συνήθως τα π@π@... μας συμφωνώ, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση δεν θα περάσει τόσο απλά.. Από την άλλη όμως πιστεύω πως μια τόσο μεγάλη εταιρεία έχει τους εσωτερικούς μηχανισμούς να το χειριστεί ώστε να μη δημιουργηθεί κρίση με τους καταναλωτές. Οπότε απλά περιμένω και θα σας ενημερώσω.

Η συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται αρκετά καθαρά στους όρους χρήσεις όλων των μεγάλων e-shop:

Συγκεκριμένα

Απόσπασμα όρων χρήσης electroworld:

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

  • Περιορισμός ευθύνης
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα ELECTROWORLD ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας.
Αλλα καταστήματα όπως πχ το πλαίσιο είναι ακόμη πιο σαφή στους όρους χρήσης τους:

λάθη στις τιμές

Η πολιτική τιμών των προϊόντων Πλαίσιο είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής τους: καταστήματα, κατάλογοι, internet, Πλαίσιο για Εταιρείες, τηλεφωνικό κέντρο και Πλαίσιο Service.
Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών, χαρακτηριστικών και των τιμών των προϊόντων που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος και να παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.
H ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
H ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.plaisio.gr., τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας

Οπότε είναι στην ευχέρεια τους αν θα δεχθούν τις τιμές και ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία διαδικασία κατοχύρωσης της τιμής απο την πλευρά του πελάτη μέχρι την έκδοση παραστατικού...
 
Δηλαδα εγιναν τυχαια λαθη σε 5 6 τηλεορασεις?
Δεν το νομιζω..Εκτος αν εγιναν εσκεμμένα. Εγω πιστευω(θελω να πιστευω :operator:) οτι απλα εβγαλαν 2 κομματια απο την καθεμια προσφορα και οποιος προλαβει..
Ακομη δεν μπορω να χωνέψω οτι δεν πηρα και την Ε6500 και ας την μεταπουλουσα μετα.
 
Last edited:
Μακάρι αδερφέ να ειναι όπως λες:operator:
Απο περιέργεια ειχε τίποτα μπανερ ή σηματάκι πανω οτι είναι είδος σε προσφορα- ειδική τιμή?
 
Ελεγε το κλασικο deal .
Τι να πω ρε φιλε δεν ξερω εμενα στην κατασταση τωρα ειναι υπο εκτελεση για να δουμε .Απλα επειδη αμεσως μετα την παραγγελεια μου η τιμη πηγε στα 1050 στηριζω αυτα που λεω οτι και καλα ειχαν 1 2 κομμάτια στο οποιος προλαβει.
 
Απάντηση: Re: Μεγαλη προσφορα σε Τηλεορασεις.

Η συγκεκριμένη περίπτωση αναφέρεται αρκετά καθαρά στους όρους χρήσεις όλων των μεγάλων e-shop:

Συγκεκριμένα

Απόσπασμα όρων χρήσης electroworld:

Παρεχόμενες πληροφορίες & Προϊόντα
H ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεσμεύεται ως προς την ακρίβεια, την αλήθεια και την πληρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στο ηλεκτρονικό κατάστημα, τόσο όσον αφορά την ταυτότητα της εταιρίας όσο και των παρεχομένων μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος, συναλλαγών. Η εταιρία, στα πλαίσια της καλής πίστης, δεν ευθύνεται και δεν δεσμεύεται για λάθη που οφείλονται σε παραδρομή κατά την καταχώρηση των ηλεκτρονικών δεδομένων στο κατάστημα.

  • Περιορισμός ευθύνης
    Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ στα πλαίσια των συναλλαγών της από το ηλεκτρονικό κατάστημα δεν ευθύνεται για περαιτέρω ζημιές που τυχόν προκύψουν από την εκτέλεση ή μη των παραγγελιών ή από την καθυστέρηση εκτέλεσης, για οποιαδήποτε αιτία. Το ηλεκτρονικό κατάστημα με το εμπορικό σήμα ELECTROWORLD ουδεμία εγγύηση μπορεί να παράσχει για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων, αλλά αναλαμβάνει να ενημερώνει έγκαιρα τους πελάτες περί της μη διαθεσιμότητας.
Αλλα καταστήματα όπως πχ το πλαίσιο είναι ακόμη πιο σαφή στους όρους χρήσης τους:

λάθη στις τιμές

Η πολιτική τιμών των προϊόντων Πλαίσιο είναι ίδια σε όλα μας τα κανάλια διανομής τους: καταστήματα, κατάλογοι, internet, Πλαίσιο για Εταιρείες, τηλεφωνικό κέντρο και Πλαίσιο Service.
Σε κάθε περίπτωση αν και καταβάλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια για την ακριβή αναγραφή των στοιχειών, χαρακτηριστικών και των τιμών των προϊόντων που παραθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο εμφάνισης τυπογραφικών ή τεχνικών λαθών σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
Υπάρχει περίπτωση να έχει γίνει κάποιο λάθος κατά την ενημέρωση της τιμής του προϊόντος και να παρουσιάζει ασυνήθιστα χαμηλή τιμή. Παρακαλούμε στην περίπτωση που δείτε κάποιο τέτοιο προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας πριν παραγγείλετε το προϊόν αυτό.
H ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές και χαρ/κά προϊόντων.
H ΠΛΑΙΣΙΟ COMPUTERS δεσμεύεται ως προς την ποιότητα, την πληρότητα και την εγκυρότητα των πληροφοριών που παρατίθενται στην ιστοσελίδα της www.plaisio.gr., τόσο όσον αφορά τα ακριβή στοιχεία που εκτίθενται όσο και των παρεχομένων, από το ηλεκτρονικό κατάστημα της, υπηρεσιών, υπό την επιφύλαξη τυχόν τεχνικών ή τυπογραφικών λαθών, που δεν μπορούν να προβλεφθούν ή έχουν προκύψει ακούσια ή διακοπών λειτουργίας της ιστοσελίδας εκ λόγων ανωτέρας βίας

Οπότε είναι στην ευχέρεια τους αν θα δεχθούν τις τιμές και ουσιαστικά δεν υπάρχει καμία διαδικασία κατοχύρωσης της τιμής απο την πλευρά του πελάτη μέχρι την έκδοση παραστατικού...


Οι εταιρείες μπορούν να γράφουν ότι θέλουν για να καλύψουν τον πισινό τους.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων οι όροι χρήσης είναι πανομοιότυποι.

Σε περίπτωση που μια εταιρεία αποδεχθεί την συναλλαγή,π.χ. με e-mail επιβεβαίωσης, είναι υποχρεωμένη να εκτελέσει την παραγγελία.

Ο νόμος,για κάποιον που θέλει να το κυνηγήσει,είναι σαφέστατος.

Η διάθεση ενός προϊόντος μέσο μιας ιστοσελίδας,αν θυμάμαι καλά αναφέρεται και σαν συναλλαγή εξ αποστάσεως, αποτελεί διαφήμιση με σκοπό την πρόκληση ενδοιαφέροντος από τον καταναλωτή, με απώτερο σκοπό την αγορά αυτού.

Όταν ο ένας συμβαλλόμενος,στην προκειμένη περίπτωση πωλητής,προχωράει στην μονομερή ακύρωση της παραγγελίας με την δικαιολογία του λάθους στην τιμολόγηση, ή ακόμα και στην διάθεση του προϊόντος, αυτομάτως η συναλλαγή κατατάσσεται στις περιπτώσεις των παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών και εφόσον λοιπόν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες χαρακτηρίζεται ως αναληθής.
Με αυτόν το τρόπο λοιπόν ,ο καταναλωτής οδηγήθηκε σε μια συναλλαγή την οποία κάτω από διαφορετικές συνθήκες, δεν θα ελάμβανε.

Επαναλαμβάνω,το θέμα είναι κατά το πόσο είναι διατεθειμένος κάποιος να το κυνηγήσει
 
Re: Απάντηση: Re: Μεγαλη προσφορα σε Τηλεορασεις.

Οι εταιρείες μπορούν να γράφουν ότι θέλουν για να καλύψουν τον πισινό τους.

Δεν είναι τυχαίο ότι στις περισσότερες των περιπτώσεων οι όροι χρήσης είναι πανομοιότυποι.

Σε περίπτωση που μια εταιρεία αποδεχθεί την συναλλαγή,π.χ. με e-mail επιβεβαίωσης, είναι υποχρεωμένη να εκτελέσει την παραγγελία.

Ο νόμος,για κάποιον που θέλει να το κυνηγήσει,είναι σαφέστατος.

Η διάθεση ενός προϊόντος μέσο μιας ιστοσελίδας,αν θυμάμαι καλά αναφέρεται και σαν συναλλαγή εξ αποστάσεως, αποτελεί διαφήμιση με σκοπό την πρόκληση ενδοιαφέροντος από τον καταναλωτή, με απώτερο σκοπό την αγορά αυτού.

Όταν ο ένας συμβαλλόμενος,στην προκειμένη περίπτωση πωλητής,προχωράει στην μονομερή ακύρωση της παραγγελίας με την δικαιολογία του λάθους στην τιμολόγηση, ή ακόμα και στην διάθεση του προϊόντος, αυτομάτως η συναλλαγή κατατάσσεται στις περιπτώσεις των παραπλανητικών εμπορικών πρακτικών και εφόσον λοιπόν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες χαρακτηρίζεται ως αναληθής.
Με αυτόν το τρόπο λοιπόν ,ο καταναλωτής οδηγήθηκε σε μια συναλλαγή την οποία κάτω από διαφορετικές συνθήκες, δεν θα ελάμβανε.

Επαναλαμβάνω,το θέμα είναι κατά το πόσο είναι διατεθειμένος κάποιος να το κυνηγήσει

Έτσι ακριβώς είναι .......