Megalopolis

Βαθμολογήστε την Ταινία:


  • Total voters
    4

airb

Super Moderator
Staff member
25 May 2008
16,098
Λιβαδειά
wZHGT5abkf1ISOM8ORt4g3lLUYw.jpg

Poster-EN | Poster-EN


Σκηνοθεσία: Φράνσις Φορντ Κόπολα

Πρωταγωνιστούν: Άνταμ Ντράιβερ, Γκρέις Βαντεργουόλ, Σάια ΛαΜπάφ, Νάταλι Εμάνουελ, Τζιανκάρλο Εσπόζιτο

Διάρκεια ταινίας: 130' λεπτά

Σινεμά: 27 Σεπτεμβρίου 2024

Imdb




Υπόθεση:
"Η Megalopolis είναι ένας ρωμαϊκός επικός μύθος που διαδραματίζεται σε μια φανταστική σύγχρονη Αμερική.
Η πόλη της Νέας Ρώμης πρέπει να αλλάξει, προκαλώντας σύγκρουση μεταξύ του Σίζαρ Καταλίνα, ενός ιδιοφυούς
καλλιτέχνη που επιδιώκει να κάνει ένα άλμα σε ένα ουτοπικό, ιδεαλιστικό μέλλον, και του αντιπάλου του, του
Δημάρχου Φράνκλιν Κικέρων, ο οποίος παραμένει προσηλωμένος σε ένα οπισθοδρομικό status quo, διαιωνίζοντας
την απληστία, τα ειδικά συμφέροντα και τον κομματικό πόλεμο. Ανάμεσά τους διχάζεται η κοσμική Τζούλια Κικέρων,
η κόρη του δημάρχου, της οποίας η αγάπη για τον Σίζαρ δοκιμάζει την πίστη της, αναγκάζοντάς την να ανακαλύψει
τι πραγματικά πιστεύει ότι αξίζει στην ανθρωπότητα""







To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.

Megalopolis | First Look Clip
Francis Ford Coppola
 
Eχουμε την πρωτη ελληνικη κριτικη απο την προβολη της ταινιας στις Καννες



«Megalopolis»: Ένα πυρετώδες, παραληρηματικό όνειρο… χωρίς χαλινάρια

Πριν από την πρεμιέρα του για δεκαετίες passion project του Φράνσις Φορντ Κόπολα, σκεφτόμασταν πως αυτή η ταινία ή θα είναι αριστούργημα ή μια τεράστια μαλακία. Αυτό που δεν φανταζόμασταν με τίποτα, όμως, ήταν πως θα είναι και οι δύο αυτοί χαρακτηρισμοί ταυτόχρονα!

Η υπόθεση στην ουσία αποτελεί μία παραβολή της τωρινής Νέας Υόρκης, με στοιχεία της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας. Ο Καίσαρας Καταλίνα του Άνταμ Ντράιβερ είναι μία ιδιοφυία που, χάρη στην ανακάλυψη του Μέγκαλον (ενός εκπληκτικού, παντοδύναμου νέου στοιχείου που επιτρέπει κάθε είδους κατασκευή, από κτήρια μέχρι ανθρώπινο ιστό), ονειρεύεται τη δημιουργία της ουτοπικής Megalopolis. Στο πλάι του βρίσκεται η Τζούλια της Νάταλι Εμάνιουελ, που τον θαυμάζει, κόντρα στις ευχές του πατέρα της, Δημάρχου Κικέρωνα (που ερμηνεύει ο Τζιανκάρλο Εσποζίτο). Μέσα στο παιχνίδι έχουμε και τον κροίσο, ιδιοκτήτη τράπεζας, Χάμιλτον Κράσους ΙΙΙ (Γιον Βόιτ), αλλά και τη νέα γυναίκα του, Wow Platinum (Όμπρεϊ Πλάζα), μια femme fatale που έχει κουραστεί να είναι trophy wife και σχεδιάζει να πάρει τον έλεγχο της τράπεζας του συζύγου της.

Καταλάβατε τίποτα; Αυτό είναι το vibe του «Megalopolis», που ξεκινά με την πρώτη ώρα να μοιάζει με παραληρηματική συρραφή σεκάνς από όνειρα που είδε ο Κόπολα αφότου «ήπιε» καμιά δεκαριά τσιγάρα, κάποια εξωπραγματικά σκηνικά, αλλά και πολύ (πολύ!) CGI. Στο δεύτερο μισό, τα πάντα δείχνουν να ομαλοποιούνται, αλλά… είναι η ταινία που το κάνει ή απλά εμείς συνηθίσαμε σε ότι τρελό παρακολουθούσαμε ως εκείνη την ώρα;

Το point του Κόπολα είναι πως οι αυτοκρατορίες πέφτουν. Όσο πιο παντοδύναμες, με τόσο μεγαλύτερο κρότο. Θα μπορούσαν να είναι οι ΗΠΑ η νέα Ρώμη, μ’ ένα downfall που έχει ήδη ξεκινήσει; Σίγουρα είναι κάτι που πιστεύει ο σκηνοθέτης, ο οποίος διανθίζει την ταινία με αμέτρητες αναφορές στο πολιτικό γίγνεσθαι, την κατάπτωση της δημοσιογραφίας, τις κατασκευασμένες ειδήσεις και τους απανταχού διάττοντες αστέρες. Όλα δοσμένα υπό ένα «νουαρικό» πρίσμα και με διάσπαρτες, γενναίες δόσεις χιούμορ, που κάποιες φορές απογειώνουν το έργο (πιο χαρακτηριστική η σκηνή Βόιτ με το τόξο).

Είναι μια σπουδαία ταινία; Ναι. Είναι μια τεράστια φλόμπα; Επίσης… ναι! Αυτό είναι και το μαγικό στοιχείο ενός τύπου που κάνει σινεμά (με κεφαλαία γράμματα), σ’ ένα πιθανότατα κύκνειο άσμα, χωρίς να τον νοιάζει απολύτως τίποτα, αφήνοντας το όραμά του αχαλίνωτο. Σίγουρα, πάντως, δεν τον ενδιαφέρει η εμπορική επιτυχία της, μιας και είναι μάλλον αδιανόητο να καταφέρει να φέρει πίσω τα 120.000.000 δολάρια που κόστισε.
 
Φόλα θα είναι 100%.
Ο Κόπολα έχει να κάνει ταινία άξια λόγου από το μακρινό 1997 με τον "Βροχοποιό" που κι αυτή δεν ήταν κανένα αριστούργημα.
Κρίμα πάντως για τον σκηνοθέτη των "Νονών", της "Αποκάλυψης Τώρα" και της "Συνομιλίας" να μην έχει πλέον να προσφέρει τίποτα.
Αντιθέτως, ο Σκορτσέζε που είναι της ίδιας γενιάς κάνει ταινίες που το λιγότερο βλέπονται και εκτιμώνται.
 
Φόλα θα είναι 100%.
Ο Κόπολα έχει να κάνει ταινία άξια λόγου από το μακρινό 1997 με τον "Βροχοποιό" που κι αυτή δεν ήταν κανένα αριστούργημα.
Κρίμα πάντως για τον σκηνοθέτη των "Νονών", της "Αποκάλυψης Τώρα" και της "Συνομιλίας" να μην έχει πλέον να προσφέρει τίποτα.
Αντιθέτως, ο Σκορτσέζε που είναι της ίδιας γενιάς κάνει ταινίες που το λιγότερο βλέπονται και εκτιμώνται.
Εγώ δεν έχω καταλάβει. Την είδες; Η εκφράζεις άποψη βασιζόμενος στην προκατάληψη σου απέναντι στον σκηνοθέτη;

Πρώτη φορά διαβάζω κριτική με το "θα" μπροστά.. πρωτοποριακό..
 
Εγώ δεν έχω καταλάβει. Την είδες; Η εκφράζεις άποψη βασιζόμενος στην προκατάληψη σου απέναντι στον σκηνοθέτη;

Πρώτη φορά διαβάζω κριτική με το "θα" μπροστά.. πρωτοποριακό..
Δεν είναι κριτική της ταινίας. Προσωπική άποψη είναι και μακάρι να βγω λάθος.
Το ότι δεν έχει να προσφέρει τίποτα σήμερα δεν αλλάζει το ότι στο παρελθόν έκανε διαχρονικά αριστουργήματα (όπως αυτά που προανέφερα) και έχει ήδη αφήσει σπουδαία παρακαταθήκη.
Το κρίμα είναι ότι δε συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό παρά αποφάσισε να απευθυνθεί σε πολύ λίγους με την πρόσφατη φιλμογραφία του. Eγώ τουλάχιστον, δεν έχω πεισθεί ότι θα προσφέρει κάτι με το Megalopolis.
 
  • Like
Reactions: Stellios papa
Yπαρχει λογος που το ανω βιντεο αποσυρθηκε...




πω....ρε ρομπα θα γινει στα γεραματα.
 
Πρόλαβε να κυκλοφορίσει καθόλου στις αίθουσες ή έφυγε ‘άπατο’ κατευθείαν;

Σαν πολύ γρήγορα να βγήκαν τα digital….
 
Πρόλαβε να κυκλοφορίσει καθόλου στις αίθουσες ή έφυγε ‘άπατο’ κατευθείαν;

Σαν πολύ γρήγορα να βγήκαν τα digital….
Εδώ θα κυκλοφορήσει στις 28/11. Στις Η.Π.Α. πάντως πάτωσε πανηγυρικά.
 
Μια ώρα βλέπω και δεν έχω καταλάβει ακριβώς ΤΙ βλέπω…..
Δεν ξέρω τι καπνίζει ή πίνει αλλά νομίζω ότι ο Κόπολα θα μπορούσε να ξοδέψει και αλλού τα λ7 του….

(Άντε να δούμε τι άλλο μισό…)
 
  • Haha
Reactions: klamia71

η λεζαντα που συνοδευσε αυτην την κριτικη ηταν : "Σαν ένα ρέψιμο μετά από πανάκριβο δείπνο"
 
Το είδα με διάθεση μισογεμάτου ποτηριού.
Δεν κατάφερε στη (πολύ) μεγάλη διάρκεια να με κάνει να ενδιαφερθώ
για την τύχη οποιουδήποτε πρωταγωνιστή, στην εξέλιξη του film.
Απλά έβλεπα εντυπωσιασμούς σε comic
αισθητική και τα μηνύματα ασύνδετα
μεταξύ τους από τον χρόνο που είναι λίγος, (αυτοκριτική από τον παππού) πάνω από όλα η αγάπη, μας αξίζει κάτι καλύτερο, δικαισύνη και άλλες γενικούρες.
Μακάρι να είχε προσεχθεί το σενάριο
σαν την αισθητική του film.
Τελικά η μεγαλομανία που θίγεται στην υπόθεση, είναι ένα από τα βασικά
ελαττώματα στην υλοποίηση της ταινίας..
 

η λεζαντα που συνοδευσε αυτην την κριτικη ηταν : "Σαν ένα ρέψιμο μετά από πανάκριβο δείπνο"
μα το καλο ρεψιμο δειχνει οτι το γευμα ηταν τελειο
ο Κοπολα την πατησε απο την μεγαλομανια του και γιατι δεν εχει τα κοτσια να κανει μια μικρη απλη ταινια
 
Στελιο δεν ειναι παντα θεμα κοτσιων.

Μπορει να μην μπορει πλεον , δεν ειναι ολοι οι ανθρωποι ιδιοι μεγαλωνοντας τοσο πολυ.
 
Στις μεγάλες ηλικίες η έμπνευση συνήθως εγκαταλείπει και μένει μόνο η τεχνική (που δεν αρκει)….