Έχω την αίσθηση ότι υπεύθυνος για τον υπερφορτωμένο ήχο που ακούγεται σε κάποιες από τις ηχογραφήσεις της CTI δεν είναι τόσο το “μεγάλο” αφεντικό, όσο ο Sebesky. Όπου φαίνεται να συμμετέχει και αυτός, στην ενορχήστρωση κατά κύριο λόγο, του δίνει και καταλαβαίνει αν και το “Concierto” είναι η φωτεινή εξαίρεση και πιθανόν γι’ αυτό να δημιουργήθηκε μια εντύπωση παραδοξότητας σε σχέση με το τελικό αποτέλεσμα .
Οι παρεμβάσεις του ήταν ευεργετικές για παράδειγμα στους δίσκους του Desmond, αφού ο ήχος του ίδιου του σαξοφωνίστα ήταν έτσι κι αλλιώς προσανατολισμένος στη μελωδία και τη λογική του μέηνστριμ, οπότε πήρε επιπλέον ώθηση. Από την άλλη δεν είμαι και τόσο σίγουρος ότι συνέβη το ίδιο στο “White Rabbitt” ή το “God Bless the Child”…