Μετά από 3 χρόνια burn in σε LG B7,αν έχει κάποιος κάποια λύση

Η τηλεόραση μπήκε στη θέση της. Το καινούργιο panel (που είχε και τη γνωστή ζελατίνα προστασίας) δείχνει μια χαρά.Θα τρέξω πάλι με προσοχή τα patterns με τα χρώματα. Και όπως ειπώθηκε 2 χρόνια εγγύηση για το panel. Super!
 
τελικα αλλαχτηκε το πανελ με καινουργιο και εχει 2 χρονια εγγυηση.Δεν μου πηραν ευρω....Το πανελ δειχνει καλο σε οτι τεστ του εκανα οποτε τελος καλο ολα καλα :)
Φιλε μου επειδη αυτο το ειχε παθει κ η δικη μου lg και ξερω πολυ καλα τι φτιαχνουνε....


Μακαρι να σου αλλαξαν πανελ αλλα
Αυτη η ζημια το κοστος επισκευης ειναι 10 ευρω....

Αλλαζουνε ενα πλεξουδακι στην πλακετα.....

Μου την ειχαν φτιαξει εντος εγγυησης και μου ειπαν τι ακριβως κανανε ....
Ουτε πανελ αλλαξαν ουτε τιποτα και μου ειχανε δωσει κ 1 χρονο επιπλεον εγγυηση για το πανελ και οταν επαθε burn in ,ξεχασανε εγγυησεις κ ολα ,πιστεψε με εφτασα πολυ ψηκα στην lg για να την φτιαξω σε εγγυηση και η απαντηση τους παντα ηταν εστω κ μια μερα εκτος εγγυησης ειναι εκτος....
 
Last edited:
Φιλε μου επειδη αυτο το ειχε παθει κ η δικη μου lg και ξερω πολυ καλα τι φτιαχνουνε....


Μακαρι να σου αλλαξαν πανελ αλλα
Αυτη η ζημια το κοστος επισκευης ειναι 10 ευρω....

Αλλαζουνε ενα πλεξουδακι στην πλακετα.....

Μου την ειχαν φτιαξει εντος εγγυησης και μου ειπαν τι ακριβως κανανε ....
Ουτε πανελ αλλαξαν ουτε τιποτα και μου ειχανε δωσει κ 1 χρονο επιπλεον εγγυηση για το πανελ και οταν επαθε burn in ,ξεχασανε εγγυησεις κ ολα ,πιστεψε με εφτασα πολυ ψηκα στην lg για να την φτιαξω σε εγγυηση και η απαντηση τους παντα ηταν εστω κ μια μερα εκτος εγγυησης ειναι εκτος....

Τουλάχιστον το δικό μου το έχουν αλλάξει.Το προηγούμενο είχε κάποια καψίματα, πέραν του προβλήματος, και τα οποία τώρα δεν υπάρχουν. Το panel βλέποντας τα patterns φαίνεται ότι είναι καινούργιο.
 
Φιλε μου επειδη αυτο το ειχε παθει κ η δικη μου lg και ξερω πολυ καλα τι φτιαχνουνε....


Μακαρι να σου αλλαξαν πανελ αλλα
Αυτη η ζημια το κοστος επισκευης ειναι 10 ευρω....

Αλλαζουνε ενα πλεξουδακι στην πλακετα.....

Μου την ειχαν φτιαξει εντος εγγυησης και μου ειπαν τι ακριβως κανανε ....
Ουτε πανελ αλλαξαν ουτε τιποτα και μου ειχανε δωσει κ 1 χρονο επιπλεον εγγυηση για το πανελ και οταν επαθε burn in ,ξεχασανε εγγυησεις κ ολα ,πιστεψε με εφτασα πολυ ψηκα στην lg για να την φτιαξω σε εγγυηση και η απαντηση τους παντα ηταν εστω κ μια μερα εκτος εγγυησης ειναι εκτος....
ισως δεν καταλαβες,το πανελ αλλαχτηκε με νεο ,του κουτιου οι ζελατινες βγηκαν μπροστα μου ,το νεο πανελ εχει και διαφορετικο σειριακο απο το παλιο....Φυσικα τα 2 χρονια εγγυησης στο πανελ το εχω και γραπτα αλλα και σε ηχογραφιμενη συνομηλια με τον εκπροσωπο της LG.Μαλλον ειχε κατι αλλο η tv σου ή η συνεννοηση που εκανες ηταν διαφορετικη...
 
ισως δεν καταλαβες,το πανελ αλλαχτηκε με νεο ,του κουτιου οι ζελατινες βγηκαν μπροστα μου ,το νεο πανελ εχει και διαφορετικο σειριακο απο το παλιο....Φυσικα τα 2 χρονια εγγυησης στο πανελ το εχω και γραπτα αλλα και σε ηχογραφιμενη συνομηλια με τον εκπροσωπο της LG.Μαλλον ειχε κατι αλλο η tv σου ή η συνεννοηση που εκανες ηταν διαφορετικη...
Eπειδη ξερω πολυ καλα πως λειτουργει η lg ,
Η περιπτωση σου πρεπει να ειναι η μοναδικη στην ελλαδα...

Η lg kαι το σερβις της ειναι οτι χειροτερο εζω συναντησει....

Εστω και μια μερα εκτος εγγυησης ,δεν αναγνωριζει ποτε τπτ....
 
Last edited:
Eπειδη ξερω πολυ καλα πως λειτουργει η lg ,
Η περιπτωση σου πρεπει να ειναι η μοναδικη στην ελλαδα...

Η lg kαι το σερβις της ειναι οτι χειροτερο εζω συναντησει....

Εστω και μια μερα εκτος εγγυησης ,δεν αναγνωριζει ποτε τπτ....
Έχω ακριβώς την αντιθετη αποψη, βάσει εμπειρίας (ξερω αρκετές περιπτώσεις).

Και δεν είμαι ο μόνος (ήδη 2 άτομα στο παρόν και μόνο thread το επιβεβαιωνουν).

Αν κρίνεις από το γεγονος ότι πιθανως σου αρνηθηκαν εγγύηση πέραν των 2 ετών, μάλλον είσαι άδικος.

Μακαρι όλες οι μεγάλες εταιρίες (ακουνε κάτι Samsung, Apple, Sony…; ) να είχαν τέτοια υποστήριξη.
 
  • Like
Reactions: ΔΗΜΗΤΡΗΣ.Π
Έχω ακριβώς την αντιθετη αποψη, βάσει εμπειρίας (ξερω αρκετές περιπτώσεις).

Και δεν είμαι ο μόνος (ήδη 2 άτομα στο παρόν και μόνο thread το επιβεβαιωνουν).

Αν κρίνεις από το γεγονος ότι πιθανως σου αρνηθηκαν εγγύηση πέραν των 2 ετών, μάλλον είσαι άδικος.

Μακαρι όλες οι μεγάλες εταιρίες (ακουνε κάτι Samsung, Apple, Sony…; ) να είχαν τέτοια υποστήριξη.
Δεν ειμαι αδικος,

Μου ειχαν δωσει κ εμενα για τον ιδιο λογο αλλον εναν χρονο εγγυηση για το πανελ,
Αλλα οταν ηρθε η ωρα της επισκευης ,η απαντηση τους ηταν πως δεν ειναι η ιδια ζημια στο πανελ με την προηγουμενη και δεν το εγκριναν.

Ενω τις πρωτες μερες ελεγαν πως θα αλλαχθει....
 
Δεν ειμαι αδικος,

Μου ειχαν δωσει κ εμενα για τον ιδιο λογο αλλον εναν χρονο εγγυηση για το πανελ,
Αλλα οταν ηρθε η ωρα της επισκευης ,η απαντηση τους ηταν πως δεν ειναι η ιδια ζημια στο πανελ με την προηγουμενη και δεν το εγκριναν.

Ενω τις πρωτες μερες ελεγαν πως θα αλλαχθει....
Εσυ, όπως ανεφερες, έπαθες burn in.

Άλλο αυτό (που επίσημα δεν καλύπτεται από την εγγύηση / ασχέτως που και αυτό το καλύπτουν κάποιες φορές) και άλλο μια βλάβη (σαν αυτή που συζητάμε εδώ).
 
Εσυ, όπως ανεφερες, έπαθες burn in.

Άλλο αυτό (που επίσημα δεν καλύπτεται από την εγγύηση / ασχέτως που και αυτό το καλύπτουν κάποιες φορές) και άλλο μια βλάβη (σαν αυτή που συζητάμε εδώ).
Φιλε στην αρχη επαθα αυτο που επαθε κ ο φιλος εδω,
Μου δινουν 1 χρονο εξτρα εγγυηση για το πανελ,χωρις να αναφαιρετε πουθενα οτι θα καλυψουν μονο ξανα την συγκεκριμενη βλαβη....
Αρα για εμενα ειναι εξαπατηση καθαρα απο μερος τους....

Κοινως ειναι απατεωνες....

Πουλανε ψεμματα στον κοσμο και ποσο μαλλον σε εναν καταναλωτη που την πληρωσε 3000 ευρω ......

Αρα τι γνωμη πρεπει να εχω για την εν λογω εταιρεια.....

Ειναι καθαρα τακτικες απατεωνων.....
 
  • Like
Reactions: nicolaos
Φιλε στην αρχη επαθα αυτο που επαθε κ ο φιλος εδω,
Μου δινουν 1 χρονο εξτρα εγγυηση για το πανελ,χωρις να αναφαιρετε πουθενα οτι θα καλυψουν μονο ξανα την συγκεκριμενη βλαβη....
Αρα για εμενα ειναι εξαπατηση καθαρα απο μερος τους....

Κοινως ειναι απατεωνες....

Πουλανε ψεμματα στον κοσμο και ποσο μαλλον σε εναν καταναλωτη που την πληρωσε 3000 ευρω ......

Αρα τι γνωμη πρεπει να εχω για την εν λογω εταιρεια.....

Ειναι καθαρα τακτικες απατεωνων.....
Ξαναλέμε ότι, οπως εσυ είπες, αυτό που δεν σου κάλυψαν ειναι το burn in .

Το burn in δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Καλώς ή κακώς αυτό ειναι γεγονός.

Απο εκεί και πέρα, καταλαβαίνω τον πόνο σου (και συμφωνώ ότι τα λεφτά είναι πολλά).
 
Ξαναλέμε ότι, οπως εσυ είπες, αυτό που δεν σου κάλυψαν ειναι το burn in .

Το burn in δεν καλύπτεται από την εγγύηση. Καλώς ή κακώς αυτό ειναι γεγονός.

Απο εκεί και πέρα, καταλαβαίνω τον πόνο σου (και συμφωνώ ότι τα λεφτά είναι πολλά).
Φιλε μου εγω οπως τους εχω ενηνερωσει ηδη και στο τμημα μαρκετινγκ ,οπου τους βρισκω θα τους κραζω,
Εστω και εναν ανθρωπο να αποτρεψω απο το να αγορασει lg tv για εμενα θα ειναι ηθικη δικαιωση....
 
παντως δεν βρισκω κατι παρανομο που μπορεις να τους προσαψεις.
η περιπτωση σου μοιαζει περισσοτερο ως εξυπηρετηση απο μερους τους,παρα ως απατεωνια.
κατι δεν καταλαβες,κατι δεν καταλαβαν,πολυ πιθανο η αληθεια να ειναι καπου στην μεση.
 
παντως δεν βρισκω κατι παρανομο που μπορεις να τους προσαψεις.
η περιπτωση σου μοιαζει περισσοτερο ως εξυπηρετηση απο μερους τους,παρα ως απατεωνια.
κατι δεν καταλαβες,κατι δεν καταλαβαν,πολυ πιθανο η αληθεια να ειναι καπου στην μεση.
Απο την στιγμη που δωσανε 1 χρονο εξτρα εγγυηση για το πανελ,
Χωρις κανεναν περιορισμο,η αληθεια ειναι με το μερος μου.

Οταν ηρθε η στιγμη να πληρωσουνε φερθηκαν σαν κοινοι απατεωνες

Και δεν υπαρχει πουθενα ορος στην εγγυηση της διετιας οτι δεν καλυπτουν το burn in.

Και οταν την αγοραζεις δεν υπαρχει καπου που να λεει:

δεν πρεπει να βλεπεις
Ουτε ειδησεις ,ουτε καναλια που εχουν το logo τους πανω στην οθονη,ουτε youtube ,ουτε τιποτα....
Καμια ταινια την βδομαδα το πολυ....

Η αληθεια ειναι μονο μια
Με εξαπατησαν