Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Και μετα απο ολα αυτα η κεντρικη ιδεα ειναι κατα την αποψη μου οχι βεβαια σε ολες τις περιπτωσεις αλλα σε ενα μεγαλο ποσοστο, αγοραζεις μια τηλεοραση, και αν σταθεις τυχερος και σου βγει καλη εχει καλος, αλλιως μπλεκεις με ανιπροσωπειες, και σερβις και αναλογα με την πολιτικη της καθε εταιριας ή θα εξυπηρετηθεις ή θα πρεπει να αποδειξης οτι δεν εισαι ελεφαντας, αραγε τοτε για πιο λογο οταν αγοραζεις ενα προιον, στην προκειμενη περιπτωση μια τηλεοραση σου παρεχουν με την αγορα της και εγγυηση 2 ετων;
Ελπιζω και ευχομαι στο παιδι που εχει το προβλημα να βρει την ακρη τελικα και να εξυπηρετηθει οσο γινετε πιο αμμεσα.
Και τελος θα ηθελα να σας καταθεσω και μια προσωπικη μου εμπειρια απο LG ειχα μια 22'' η οποια μετα απο καποιο διαστημα μου εβγαλε μια καθετη γραμμη απο πανω εως κατω στην οθονη την εβγαλα φωτο και την εστειλα στην LG και με πηραν τηλεφωνο ηρθε τεχνικος στο σπιτι και μολις την ειδε την πηρε και την επομενη μερα μου ειχε φερει καινουργια. Αλλα θα μου πειτε 22'' ηταν και θα εχετε δικιο.
Ενω τωρα προσφατα που αγορασα την Samsung ueh40 6400 πριν την αγορασω ειχα παρει τηλεφωνο στην Samsung και τους ειπα οτι ενδιαφερομαι να αγορασω την εν λογο τηλεοραση και θα ηθελα να μου πειτε ποσα dead pixels δικαιολογηται αντικατασταση και ο εκπροσωπος μου ειπε 7, επισης ρωτησα για το ζητημα του αν εχει clouding που ειχα διαβασει εδω μεσα και μου απαντησε δεν δικαιολογητε αντικατασταση για clouding το μονο που μπορουν να κανουν ειναι να προτεινουν ρυθμισεις.
 
Αν εχει υπερβολικο clouding η TV που αγορασε καποιος, απλως εμπλεξε.
Παντως στο εξωτερικο φαινεται οτι δεν συμπεριφερονται με αυτο το τροπο στον καταναλωτη.
Εδω βρηκαν και κανουν. Σου πεταει το γνωστο "Εγγενες προβλημα των LCD το
clouding" και ας ειναι η εικονα σαν να φεγγουν προβολεις επανω της.
Σε φορα της Αγγλιας εχω δει οτι τα σερβις αλλαζουν αβερτα πανελ για θεματα ανομοιομορφιας φωτισμου.
 
Εδω ειμαστε ουζουμπουρου, απο την στιγμη που αγοραζεις καποιο προιον καινουργιο...πρεπει να ειναι λειτουργει ΤΕ'ΛΕΙΑ, δεν δικαιολογειτε ουτε μια γρατσουνια, με την δικη τους λογικη οτι δεν καλυπτουμε το ενα, δεν καλυπτουμε το αλλο, θα πρεπει να το αγοραζεις φθηνοτερα απο οσο κοστιζει, γιατι και την εγγυηση την πληρωνεις, αρα, πιο το ωφελως;
Να μην πω να αλλαξει η νομοθεσια και να προβλεπει αυστηροτατες ποινες στις αντιπροσωπειες, για παρομοιες περιπτωσεις..
 
Μήπως είσαι υπερβολικός με την Arvato, δεν είχα ποτέ παράπονο όσες φορές χρειάστηκα επισκευή.
Δεν υπάρχει χειρότερη ,μια υπηρχε ,η alpha copy και πήγε εκεί που της αξιζε .
Για εκεί οδεύει και η αρβατο ,εχει γίνει τρελο θέμα με τις "υγρασίες " που (εφε) βρίσκει ,σε πολλα φόρουμ .
Πίσω εχει η αχλάδα την ουρα.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Να προσθέσω πως ειναι ααπαραδεκτο έστω και να υπονοείται οτι μπορει να ευθύνεται η βρώμα για βλάβη ,και οποιος απο εδω λεει τέτοιο πραγμα ειναι αστείος (μην πω τον αρμόδιο χαρακτηρισμό).

Και για να ειμαστε λογικοί ,γιατί η σονυ θα μας ξεφτυλισει κάθε έννοια της λογικής:
-ΔΕΝ απαγορεύεται να μένεις σε μεγαλούπολη
-ΔΕΝ απαγορεύεται να εχεις παράθυρο
Και σκονη να εχει η tv ειναι ντροπή και ξεφτίλα να λεει οποιοσδήποτε οτι ειναι υπαιτιότητα του πελάτη .
Αν σκεπασουμε με.ενα νάιλον δηλαδή τις οπες εξαερισμου θα βοηθήσει ;
Μη βιαζετε τη λογική παρακαλω.
Φιλε μου,επικοινωνισε με sony ευρώπης και μετα sony Ιαπωνίας .
Αυτα ειναι ξεφτυλικια σαν τις υγρασίες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης

Παίδες μην ασχολείστε πλέον με τις σκόνες, τα φούμαρα και τις μεταξωτές κορδέλες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτός που μπήκε να το πει.....ήξερε γιατί το είπε και .....έπρεπε να μπει για να το πει...

...μπας και όσοι λέγανε....αυτά που είπαν....σταματήσουν να συνεχίσουν να τα λένε.. :tongue:

Αυτές είναι οι ομορφιές και το αλατοπίπερο των forum. :a0210:

Λάθη γίνονται και εν προκειμένω, μπορεί να έχω κάνει κι εγώ, αλλά όπως και να το κάνουμε οι εμπειρίες από τις διαδικτυακές συζητήσεις, έχουν δείξει ότι μερικά πράγματα δεν είναι τόσο "αθώα" όσο φαίνονται και ο καθένας μας πρέπει να ειναι και λίγο επιφυλακτικός, με αυτά που ακούει και διαβάζει.

Απλά όπως είπε ο Σάκης...

ps. Θα ήθελα να παρακαλέσω οποιονδήποτε τεχνικό εισχωρεί και θέλει να καταθέσει την άποψή του σε τέτοιου είδους θέματα, οτι σε αυτό τον χώρο υπάρχουν άτομα με τεράστια εμπειρία και τεχνική κατάρτιση στον χώρο των τηλεοράσεων (και όχι μόνο), όποτε μην αντιμετωπίζετε τέτοιοι είδους θέματα με τον ίδιο τρόπο που μιλάτε σε εναν ασχετο πελάτη σας.
.....δεν είναι όλα τα forum ίδια. :grinning-smiley-043
 
Last edited:
Παιδια εχω κανει καταγγελια ηλεκτρονικως στην γενικη γραμματεια καταναλωτη(ακομα δεν εχω λαβει καμια απαντηση απο μερους τους)για οτι νεωτερο θα σας ενημερωσω πληρως.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυ

Παίδες μην ασχολείστε πλέον με τις σκόνες, τα φούμαρα και τις μεταξωτές κορδέλες.

Κατά τη γνώμη μου, αυτός που μπήκε να το πει.....ήξερε γιατί το είπε και .....έπρεπε να μπει για να το πει...

...μπας και όσοι λέγανε....αυτά που είπαν....σταματήσουν να συνεχίσουν να τα λένε.. :tongue:

Αυτές είναι οι ομορφιές και το αλατοπίπερο των forum. :a0210:

Λάθη γίνονται και εν προκειμένω, μπορεί να έχω κάνει κι εγώ, αλλά όπως και να το κάνουμε οι εμπειρίες από τις διαδικτυακές συζητήσεις, έχουν δείξει ότι μερικά πράγματα δεν είναι τόσο "αθώα" όσο φαίνονται και ο καθένας μας πρέπει να ειναι και λίγο επιφυλακτικός, με αυτά που ακούει και διαβάζει.



.....δεν είναι όλα τα forum ίδια. :grinning-smiley-043

Φιλε μου αν θες να γράψεις κατι ,γραψτο .
Αν απευθύνεσαι σε εναν δυο κολλητούς σου και λέτε κατι εσωτερικά ,δε γινεται να καταλάβουμε οι υπόλοιποι.
Το συντακτικό της πρώτης παραγράφου δε βοηθάει κιόλας.
Αν ξερει κανείς μετάφραση ,θα μπούμε κι εμείς στο νόημα...
 
Διάβασε το spoiler που παρέθεσε μεσα στο ποστ που έκανες quote και θα καταλάβεις...

Απλά πράγματα..
 
Δεν απευθύνομαι, ούτε σε κολλητούς, ούτε λέω κάτι με κανέναν εσωτερικά, ό,τι είχα να πω, το είπα "εξωτερικά" στην προηγούμενη σελίδα (post #57) και ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματα του.

Στη συνέχεια (και θεωρώντας ότι όσοι συμμετέχουν και έχουν παρακολουθήσει το νήμα από την αρχή έχουν διαβάσει το post #57) είπα ότι δεν χρειάζεται να προσπαθούμε να επιχειρηματολογούμε για καπνιές και σκόνες, αφού σύμφωνα με τη λογική (όπως σωστά είπες και συ @vagelisda) κάτι τέτοιο δεν στέκει.

Στο τέλος εξέφρασα την εκτίμησή μου, για τους λόγους που ένας "τεχνικός τεράστιας εμπειρίας" έσπευσε να υποστηρίξει με τόσο πάθος την θέση της εταιρείας, αλλα το έκανα με δικό μου (ίσως λάθος) τρόπο.

Ελπίζω τώρα να το μετάφρασα καλά και θα κάνω μια προσπάθεια να βελτιώσω το συντακτικό μου.
 
Τεχνικός μεγάλης εμπειρίας που έψαχνε να βρεί τεχνικό/service για την TV του εννοείς czoun :D
 
Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Αν τον Μάϊο, η Panasonic που έχω στο δωμάτιο κάνει 7 blink χωρίς να ανοίγει και η Samsung που έχω στο σαλόνι εμφανίσει βλάβη,

θα ρωτήσω σε κανένα νήμα τι σημαίνουν τα blink, που είναι το service της Samsung στη περιοχή μου και τι χρεώνει, κι ας έχω γράψει προγενέστερα:

Για τα blink που κάνει η Panasonic ..... http://avclub.gr/forum/showthread.p...υή-της?p=1057308879&viewfull=1#post1057308879

Τη διαδικασία επισκευής που τηρείται από την Samsung .... http://avclub.gr/forum/showthread.php/115759-Κάθετη-γραμμή-σε-Samsung-PS51E6500

Όπως λέει ο Αντουάν...
Απλά πράγματα..
 
καλά σιγά μη σου έχει εμφανίσει 7 blinks η πανασόνικ που έχεις στο δωμάτιο σου. Ξέρεις τι λένε για κάτι παπούδες κοτσονάτους "τους έχει ξεχάσει ο .....".

Έβγαλα το τεφτέρι και μου χρωστάς 7 μπύρες από τα στοιχήματα. Κουρεύτηκαν και χρωστάω μισό καλό κρασί. Κανόνισε......
 
Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A)

Μη μου πεις την px80 ακομη Χρηστο! Σκυλι!
 
Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (KDL-47W805A)

Μη μου πεις την px80 ακομη Χρηστο! Σκυλι!

Όχι βρε, στο δωμάτιο έχω την 46G10....

...την PX80 την έχω βάλει στο δωμάτιο της κόρης μου και εκτός από τηλεόραση είναι και Laptop Monitor ατα 2,80 μ επειδή....

...ο αδερφός μου είχε ήδη δώσει την δική του στον πατέρα μας και....

..ο ανηψιός μου την δική του στη θεία μου και ....

....ο κουνιάδος μου την δική του στην πεθερά μου.

Τι να έκανα, να την πέταγα? :flipout::flipout::flipout:
-bye- :ernaehrung004:
 
Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w80a)

Παιδια εχω κανει καταγγελια ηλεκτρονικως στην γενικη γραμματεια καταναλωτη(ακομα δεν εχω λαβει καμια απαντηση απο μερους τους)για οτι νεωτερο θα σας ενημερωσω πληρως.


αυτος ειναι και ο μονος ενδεδειγμενος τροπος για να βρεις το δικιο σου.
Εγω οταν εκανα ηλεκτρονικα τη καταγγελια,μου ηρθε επιβεβαιωση αμεσα στο μειλ μου.
Αν εχει γινει σωστα η καταγγελια,σε 2-3 βδομαδες το πολυ,θα στην εχουν φτιαξει και θα στην εχουν επιστρεψει κι ολας και θα σου ζητησουν και συγγνωμη.
 
Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης (kdl-47w8

αυτος ειναι και ο μονος ενδεδειγμενος τροπος για να βρεις το δικιο σου.
Εγω οταν εκανα ηλεκτρονικα τη καταγγελια,μου ηρθε επιβεβαιωση αμεσα στο μειλ μου.
Αν εχει γινει σωστα η καταγγελια,σε 2-3 βδομαδες το πολυ,θα στην εχουν φτιαξει και θα στην εχουν επιστρεψει κι ολας και θα σου ζητησουν και συγγνωμη.
Το θεμα ειναι οτι την εχω κανει εδω και μια εβδομαδα και δεν εχω λαβει ακομα απαντηση απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη(να αρχιζω να ανησυχω?)
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυησης

Το θεμα ειναι οτι την εχω κανει εδω και μια εβδομαδα και δεν εχω λαβει ακομα απαντηση απο την γενικη γραμματεια καταναλωτη(να αρχιζω να ανησυχω?)

ναι.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Μετα απο το ελεγχο του σερβις την βγαλανε εκτος εγγυ

Παντως επιβεβαιωση μου ειχε ερθει κανονικα στο email μου!! με το που εκανα την καταγγελια ηλεκτρονικος στην γενικη γραμματεια καταναλωτη.Μετα απο εκει ομως δεν εχω λαβει καμια απαντηση μεχρι στιγμης.
 
καλή η αναδρομή που έκανες στα σημεία που έχω κάνει παρέμβαση. Δεν μας είπες όμως που καταλήγεις? Θες κάτι να πεις? Αν ναι ελεύθερα - δεν θα με χαλάσει.
Στα θέματα που απάντησα (και βρήκες - γιατί κάποια δεν τα βρήκες) που ήμουν λάθος ?
Όταν για TV 4 ετών εκτός εγγύησης έδιναν τρέχον μοντέλο χωρίς χρέωση οι Γιαπωνέζοι και οι Κρέατος της Samsung σφυρίζει αδιάφορα αν και οι συσκευές φορούσαν ίδιο panel?
Για το θέμα του update ήμουν λάθος? Λεφτά έχασα όπως όλοι οι τεχνικοί. Με s/w update θα έπεφταν τα 40ρια βροχή και οι κιτρινιαριδες το έκαναν foc.........αλλά ας είναι καλά οι κορεατες με τους άριστους πυκνωτές που χρησιμοποιουν στα τροφοδοτικά τους ή τα μπουτονακια στα πληκτρολόγια και αγοράσαμε σπίτι..........
Και πάμε στο θεματικό με τον έλεγχο που γινόταν σε κάποια μοντέλα Sony.Και πάλι λεφτά χάσαμε όλο και καμιά συσκευή θα ερχόταν καμένο τροφοδοτικό για επισκευή αλλά και πάλι δωρεάν έλεγχο έδωσαν οι Japanese............?

Αυτά για απόψε........ σε λίγο λογικά θα αρχίσουν τα πέναλτι στο ματς και δεν θέλω να τα χάσω για να θυμάμαι τι ? Πως? Πότε? Γιατί? .............