Μετά τα 801, τι?

Για τι τελικό δηλαδή πρέπει να κοιτάξω, εννοω τι προδιαγραφές; οι pass είναι απαγορευτικοί, που έχουν προταθεί. Δεν ξέρω αν χρειάζομαι watts η ρεύμα και σε τι όρια;

Τα ηχεια μου είναι πλέον τα a Chario Ursa Major, αν δεν ειχε γίνει αντιληπτό

Πάντως το καλύτερο άκουσμα στο χώρο μου το έχω πάρει από 2 τελικούς της Lab12 σε διπλοκαλωδιωση, 25 watt για τα μπάσα 25 watts για μεσαία και πρίμα, όλα σε τάξη Α
 
Το ζω φρέσκο φρέσκο.
Με τελικο βαρβατο, ειδικα σε χαμηλες εντάσεις ο ήχος είναι αλλου.

Αμ εκατό φορές το εχω πει...
Το χαμηλό θελει απόθεμα,τιποτα δεν του ειναι αρκετό. Ποιον δοκιμάζεις;
 
Και καλά θα κάνεις...Βέβαια που να ασχοληθούν σοβαρά καποιοι στο εξωτερικό απλά μας σερβίρουν κάρβουνο.
Για μένα απλά κατασκευή για σεμινάριο που θα πρέπει να ακουσεις με ποια ηχεία τελικά ?
Πάρε μια γεύση.
https://www.youtube.com/watch?v=n1nltLbYWxg

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

https://www.youtube.com/watch?v=XXmxf6IvhJk

Για κοίτα σύμπτωση, με τα ηχεια μου κανει την παρουσίαση ο Ρωσος

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

γιατί Luxman καιYamaha ; ελπίζω να μην τσιμπάς από τα VUMs (Virtually Useless Meters) :flipout:

στα σοβαρά τώρα,
είχα τον AS2000 με τα πιο εύκολα και μικρότερα από τα δικά σου Proac 140,
καλός ο 2000, πολύ καλό phono , πάρα πολύ ήσυχος και καλός ήχος,

αλλά όταν τον άλλαξα με τελικό (McCormack) νόμιζα ότι πήρα μαζί και καινούρια ηχεία, *

ο 3000 από specs (πέραν των Virtually Useless Meters) μου φαίνεται πολύ κοντά στον 2000, αν δεν είναι ο ίδιος

δεν θα κοιτούσα πλέον τέτοιον ενισχυτή, ούτε τους ολοκληρωμένους Luxman των 100W για τα ηχεία μου, πόσο μάλλον για τα δικά σου,
όχι ότι δεν είναι καλοί, αλλά μεγάλα ηχεία δαπέδου θα παίξουν κατά κανόνα πολύ καλύτερα με κάποιο πιο δυνατό ενισχυτή



* edit : Δεν μιλάω για εντάσεις, άλλωστε μένω σε διαμέρισμα και δεν θέλω να ενοχλώ, μιλάω για την ικανότητα στο να γεμίζει το χώρο το χαμηλό (τουλάχιστον στη θέση ακρόασης) και στο να ακούγεται ικανοποιητικά σε χαμηλές εντάσεις, δεν αναφέρομαι σε θέμα έντασης ήχου που και εκεί υπήρχε βελτίσωη

Καταλαβαίνω πολύ καλά τι λες κι είναι κάτι που ψάχνω κι εγω ο γεμάτος ήχος σε χαμηλές εντάσεις. Ποιον τελικό εχεις;
 
Μην νομίζεις και αυτοί ακούνε μουσική και τι μουσική μεγάλη σχολή.
 
Εννοείς οι Ρώσοι; έχω την αίσθηση ότι εταιρίες σαν την Luxman, Yamaha, Sony αν θελήσουν να βγάλουν καλό μηχάνημα απλά θα το κάνουν..δεν υπάρχει περιορισμός στην.διαθεσιμη τεχνογνωσία τέτοιων παραδοσιακών εταιριών..
 
Ναι οι Ρώσοι.
Όσο για τους υπόλοιπους έχω πει την αποψη μου εδώ και καιρό.
 
Re: Απάντηση: Μετά τα 801, τι?

Αμ εκατό φορές το εχω πει...
Το χαμηλό θελει απόθεμα,τιποτα δεν του ειναι αρκετό. Ποιον δοκιμάζεις;


Γλυκιτατο μουσικό τα το πανέμορφο μηχάνημα ο marantz pm 11s1 αλλά έχω πάθει σύνδρομο στέρησης του bryston 4bsst που τραμπαρα για ακρόαση με συμφορουμιτη φιλο.
 
Εξακολουθείς να εχεις dark background η το έχασες κάπως;

έχει ένα μικρό θόρυβο από τον μεγάλο μετασχηματιστή (λένε ότι έιναι γύρω στα 1000W) που ακούω μόνο όταν είμαι πολύ κοντά μπροστά στο ηχείο και χωρίς να παίζει μουσική,
αλλοιώς δεν το αντιλαμβάνομαι

όταν έψαχνα για τελικό υπήρχανε πολλές επιλογές (σε μτχ μιλάω), απλά εγώ δυσκολεύτηκα γιατί έψαχνα έναν με μεγάλη αντίσταση εισόδου λόγω του προ που είχα (aesthetix calypso), μου έκατσε καλά πάντως
 
έχει ένα μικρό θόρυβο από τον μεγάλο μετασχηματιστή (λένε ότι έιναι γύρω στα 1000W) που ακούω μόνο όταν είμαι πολύ κοντά μπροστά στο ηχείο και χωρίς να παίζει μουσική,
αλλοιώς δεν το αντιλαμβάνομαι

Σύνηθες θεματάκι με αρκετούς τελικούς. Βέβαια, γίνεται αντιληπτό μόνο αν πλησιάσεις αρκετά το αφτί οπότε κατά τα άλλα οκ.
 
έχει ένα μικρό θόρυβο από τον μεγάλο μετασχηματιστή (λένε ότι έιναι γύρω στα 1000W) που ακούω μόνο όταν είμαι πολύ κοντά μπροστά στο ηχείο και χωρίς να παίζει μουσική,
αλλοιώς δεν το αντιλαμβάνομαι

όταν έψαχνα για τελικό υπήρχανε πολλές επιλογές (σε μτχ μιλάω), απλά εγώ δυσκολεύτηκα γιατί έψαχνα έναν με μεγάλη αντίσταση εισόδου λόγω του προ που είχα (aesthetix calypso), μου έκατσε καλά πάντως

Τυχερός που βρήκες αυτο που ήθελες

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Γλυκιτατο μουσικό τα το πανέμορφο μηχάνημα ο marantz pm 11s1 αλλά έχω πάθει σύνδρομο στέρησης του bryston 4bsst που τραμπαρα για ακρόαση με συμφορουμιτη φιλο.

Κι οι marantz είναι στα υπόψη αν και ξέρω ότι κανεις δεν θα τους εκτιμούσε ως υποψήφια λύση. Ειδικά οι pm-11s3 και pm10..
 
Re: Απάντηση: Μετά τα 801, τι?

Γλυκιτατο μουσικό τα το πανέμορφο μηχάνημα ο marantz pm 11s1 αλλά έχω πάθει σύνδρομο στέρησης του bryston 4bsst που τραμπαρα για ακρόαση με συμφορουμιτη φιλο.

Μα για αυτό μιλάμε Τάσο,υπαρχουν ακροατές που αναζητουν την μουσικότητα και όσο μπορούνε και το επιτρέπουν τα οικονομικά τους πάνε σε αυτό που λέμε γήινο ήχο και βελούδινες χροιές,την δύναμη και τον τσαμπουκά μπορείς να την αναζητήσεις και στα Επαγγελματικά ενισχυτικά να βαράει το χαμηλό και να πέφτουνε τα κάδρα της γυναίκας η να κάνουμε διαγωνισμό για πόσα db πιάνουνε τα ηχεία μας .
Η διαφάνεια δεν είναι τελικά που αναζητάμε η καλύτερα ο σωστός ήχος?
 
Re: Απάντηση: Μετά τα 801, τι?

Μα για αυτό μιλάμε Τάσο,υπαρχουν ακροατές που αναζητουν την μουσικότητα και όσο μπορούνε και το επιτρέπουν τα οικονομικά τους πάνε σε αυτό που λέμε γήινο ήχο και βελούδινες χροιές,την δύναμη και τον τσαμπουκά μπορείς να την αναζητήσεις και στα Επαγγελματικά ενισχυτικά να βαράει το χαμηλό και να πέφτουνε τα κάδρα της γυναίκας η να κάνουμε διαγωνισμό για πόσα db πιάνουνε τα ηχεία μας .
Η διαφάνεια δεν είναι τελικά που αναζητάμε η καλύτερα ο σωστός ήχος?


το θέμα δεν είναι ο τσαμπουκάς και η δύναμη, είναι να οδηγούνται επαρκώς τα ηχεία, γιατί αλλοιώς δεν βγάζουν τις χροιές που μπορούν να βγάλουν, και τα περισσότερα ηχεία θέλουν αρκετή δύναμη για να παίξουν όπως μπορούν, και εγώ για χροιές μιλάω, είπαμε μένω σε διαμέρισμα και δεν θέλω να ενοχλώ
 
Τυχερός που βρήκες αυτο που ήθελες

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Κι οι marantz είναι στα υπόψη αν και ξέρω ότι κανεις δεν θα τους εκτιμούσε ως υποψήφια λύση. Ειδικά οι pm-11s3 και pm10..

Για δες παλιό marantz PM-14MKII έτος κατασκευής 1999http://audiophillness.com/marantz-pm-14mkii-ki/

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

το θέμα δεν είναι ο τσαμπουκάς και η δύναμη, είναι να οδηγούνται επαρκώς τα ηχεία, γιατί αλλοιώς δεν βγάζουν τις χροιές που μπορούν να βγάλουν, και τα περισσότερα ηχεία θέλουν αρκετή δύναμη για να παίξουν όπως μπορούν, και εγώ για χροιές μιλάω, είπαμε μένω σε διαμέρισμα και δεν θέλω να ενοχλώ

Μα για αυτό μιλάω πολλες φορές για το σωστό ματσάρισμα.
Όμως η μουσικότητα είναι μουσικότητα...
 
Πάντως σε σύστημα συμφορουμιτη ένας τελικός Luxman των 110w οδήγησε τέλεια πολύ μεγαλύτερα ηχεια από τα δικά μου και μάλιστα καλύτερα από τελικούς πολλαπλάσιας ισχύος. Δεν είναι τόση εύκολη η εξίσωση..
 
Η ισχύς δεν ειναι η μόνη παράμετρος στην εξίσωση.
Σε ηχεία σαν τα δικά σου που η εμπέδηση κατεβαίνει αρκετά χρειάζεται ισχυρό τροφοδοτικό με δυνατότητα παροχής αρκετού ρεύματος.
Η οποία σύγκριση πρέπει να ειναι μεταξύ συσκευών με παρόμοιες δυνατότητες και σε αυτόν τον τομέα.
 
Ο Σωκράτης έχει δίκιο... Μην μπερδεύουμε τα ρεύματα με τα watt.
Όσον αφορά τα πραγματικά watt στηριζόμαστε στην ειλικρίνεια του κατασκευαστή αν και υπάρχουν μετρήσεις που φανερώνουν αν είναι κάρβουνο...
Είναι γεγονός ότι τα ποιοτικά ρεύματα και γενικότερα η προσεγμένη τροφοδοσία(μετασχηματιστής) μεταφράζεται σε ήχο.
 
Το ερώτημα είναι τι προδιαγραφές θα έπρεπε να κοιτάξω να πληρούνται. Συμφωνώ ότι τα watts δεν είναι κατάλληλα από μόνα τους για να κρίνεις αν κανει ο ενισχυτής για τα ηχεια μου, τι άλλο θα έπρεπε λοιπόν να κοιτάξω;