Μετανιωσα που πήγα να ψαξω....

αν του περισσέψει κανενός καμια φιάλη αέριο plasma, να μου την δανείσει please διότι κλείνω τις 1000ώρες και θέλει refill! :laugh:

φίλε johmil_gr, αφού είσαι ψαγμένος, ξέρεις τι θες να δεις ,διάβασες το forum, τι θέλεις και ρωτάς τους πωλητές?! Δεν περίμενες τι βλακείες θα ακούσεις?

κοίτα και τις 2 τηλεοράσεις ,πιάσε και ένα τηλεκοντρολ για να βγάλεις το Dynamic mode που σίγουρα θα έχουν και απ´όποιον σου δώσει καλύτερη τιμή πάρε την!

btw, στα saturn Γερακα που είχα πάει να πάρω την δικιά μου, ήταν απίστευτο διότι και οι 2 πωλητές μου έλεγαν "ΠΑΡΕ ΠΛΑΣΜΑ!". Μάλιστα μου είπαν ολα τα γνωστα, οτι δεν φαίνεται καλά επειδή εχει πολύ φως εδώ κτλ. εύγε στα παιδιά!
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Μετανιωσα που πήγα να ψαξω....

...κοίτα και τις 2 τηλεοράσεις ,πιάσε και ένα τηλεκοντρολ για να βγάλεις το Dynamic mode που σίγουρα θα έχουν και απ´όποιον σου δώσει καλύτερη τιμή πάρε την!
Έχετε παρατηρήσει πως σε πολλά καταστήμα πλέον έχουν αφαιρέσει τα τηλεκοντρόλ από τις συσκευές? :rifle:
 
ναι? το ζητάς και αν δεν στο δώσουν πας αλλού...απλά τα πράγματα!
 
ναι? το ζητάς και αν δεν στο δώσουν πας αλλού...απλά τα πράγματα!

Ακριβώς,επειδή μας νομίζουν για ηλίθιους και ότι δεν γνωρίζουμε τι παίζεται με τις ρυθμίσεις...
 
αν του περισσέψει κανενός καμια φιάλη αέριο plasma, να μου την δανείσει please διότι κλείνω τις 1000ώρες και θέλει refill! :laugh:

lightergas$191713919%28s%29.jpg


Εγω ηδη αγορασα το ειδικο κιτ αλλαγης αεριου...-bye-:grinning-smiley-043
 
Όταν πας να αγοράσεις υπολογιστή ή να κάνεις αναβάθμιση την κάρτα γραφικών και τους λες ότι θέλεις να παίζεις 3D παιχνίδια, σου προτείνουν κάρτες ανάλογα με την μνήμη που έχουν και όχι λαμβάνοντας υπόψιν την GPU. Πάρε σου λένε την Nvidia Geforce GT 240 με 1GB αντί να σου πούνε πάρε την Nvidia Geforce GTX 260 με 896ΜΒ που έχει 70% καλύτερες επιδόσεις.
 
Φανταστείτε η συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου που ψωνίζει και δεν ασχολείται με ιντερνετ και φόρουμ, με τι κριτήρια αγοράζει...
Πραγματικά στην σημερινή εποχή με τον καταιγισμό μοντέλων, έτσι και δεν γνωρίζεις εκ των πρωτέρων τι θα αγοράσεις, σου 'χουν πλασάρει ότι θέλουν. Χαλαρά. Σε όλα τα πράγματα , όχι μόνο σε τηλεοράσεις.

Και μην κρίνετε από εμάς εδώ. Η συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών είναι στο σκοτάδι (ακόμα).
 
Κατ εμε υπαρχουν 2 ειδων καταναλωτες.

α) Ο "ψαγμενος" ο οποιος και για οδοντογλυφιδα θα ψαξει-ρωτησει-δει στο ιντερνετ για να αποκτησει γνωση στο τι αγοραζει και αφου καταληξει σε κατι το οποιο τον καλυπτει ΤΟΤΕ ψαχνει για την καλυτερη δυνατη τιμη

β) ο "supermarket-ακιας" o οποιος παει με να αγορασει με λογικη super market...κοινος ειδα κατι το παιρνω (κανω και καμια ερωτηση στον πωλητη) ...τι εχει και κοκκινο κιτρινο χαρτακι με ΠΡΟΣΦΟΡΑ-SUPER TIMH ακομα καλυτερα !! Προφανως και θα ακουσει οτι του πουν οι πωλητες.

Επισης μην περιμενετε με 500 600 ευρω να δειτε καταρτισμενους πωλητες...αυτα απλα δεν υπαρχουν...ΜΟΝΟ αν κατα τυχη ο πωλητης εχει το σαρακι απο μονος του και το ψαχνει (σπανιο αλλα το εχω δει).

Στο πλαισιο παντως και στο multirama στην στουρναρα (το extreme) ηταν τα μοναδικα μαγαζια που ειχαν πωλητες σαινια...οτι σου λεγανε ισχυε 100% εξακριβωμενα, τυχαιο που αυτα τα παιδια ηταν και μελοι σε αναλογο forum με απειρα ποστ?

Προσωπικα ΜΟΝΟ για χαβαλε πλεον ρωταω πωλητες για περισυλλογη μαργαριταριων....
 
Νομίζω ότι το θέμα είναι γενικότερο και έχει να κάνει, τόσο με τον τρόπο που λειτουργούμε σαν κοινωνία και οικονομία, όσο και με την στάση ζωής του καθένα μας. Όταν το 2010, στην εποχή της πληροφόρησης, οι περισσότεροι αγοραστές-πελατες αγοράζουν ακόμα ένα οποιοδήποτε προιόν, για να καλύψουν μιαν υποτιθέμενη ανάγκη τους, χωρίς πολλές φορές να το χρειάζονται αρκούμενοι σε μια γενική και επιπόλαιη γνώση των ιδιοτήτων του, τι περιμένετε από τα πολυκαταστήματα? Οι περισσότεροι υποψήφιοι αγοραστές μιας τηλεόρασης ακολουθούν απλά τις γνωστές πεπατημένες ... 1) κάποια γνωστή μάρκα, στην φτηνότερη τιμή και να να ταιριάζει οπωσδήποτε το χρώμα και το σχέδιο με το μπουφέ:jester: ή 2) το πιό super-ουάου μοντέλο τελευταίας "κοπής" που θα το βάλει στο σαλόνι για να το επιδεικνύει ο ... καβαλημένος σε συγγενείς, φίλους και γνωστούς, μαζί με όλα τα άλλα super-ουάου αποχτήματα που τον καταξιώνουν σαν ... "καταναλωτάνθρωπο":ridinghorse:.
Η τηλεόραση, δυστυχώς, είναι το λιγότερο ... Εδώ πολλοί αγοράζουν ολόκληρα σπίτια και χρεώνονται μια ζωή χωρίς να ψάξουν στοιχειώδη πράγματα ή, ακόμα και αν τους επισημανθεί η λαθεμένη επιλογή, πείθονται με τη μεγαλύτερη ευκολία στις πιο απίθανες εξηγήσεις του κάθε εργολάβου και, βέβαια, τηλεόραση αλλάζεις, αλλά σπίτι ...!:hanged:
Πιστεύω ότι, ειδικά τα πολυκαστήματα, δεν ενδιαφέρονται για τον συνειδητοποιημένο πελάτη-καταναλωτή γιατί αυτός αποτελεί σαφέστατα μια μικρή (και ίσως ενοχλητική) μειοψηφία. Το πολυκατάστημα δεν έχει κανένα λόγο να προάγει-εκπαιδεύσει τους πελάτες του και να τους μετατρέψει σε συνειδητοποιημένους καταναλωτές ... Τους θέλει ... "Αλέκους"! Αν σήμερα ανεβάσει το επίπεδο ενημέρωσης στις τηλεοράσεις κάποιοι από τους πελάτες ίσως αρχίσουν να την ψάχνουν :hmmmm:αύριο με τον ίδιο τρόπο και στις τοστιέρες. Άσε που θα χρειάζεται και πιο εξειδικευμένο προσωπικό που θα κοστίζει περισσότερο σε μισθοδοσία-εκπαίδευση και θα αντικαθίσταται-απολύεται δυσκολότερα ... Συνειδητοποιημένοι πελάτες και εξειδικευμένοι υπάλληλοι ... Δηλαδή να αγοράζουν μόνον ότι πραγματικά χρειάζονται, όταν το χρειάζονται, στην τιμή που πρέπει! :behead: Ευτυχώς ... ήταν μόνον ένας εφιάλτης!:devil-smiley-029:
Γενικότερα το οικονομικό-κοινωνικό μας σύστημα στηρίζεται και προωθεί την, με οποιοδήποτε τρόπο, κατανάλωση χωρίς ο καταναλωτής να το πολυψάχνει και να το πολυβασανίζει και αν το εμπόρευμα που αγοράσει δεν καλύπτει καμία πραγματική του ανάγκη ή δεν είναι το κατάλληλο για αυτό που θέλει, τόσο το καλύτερο, γιατί πουλήσαμε κάτι που αλλιώς θα έμενε απούλητο ή -τί καλά- θα αναγκαστεί να ξαναγοράσει το "θύμα" και κάτι άλλο, πάλι βέβαια με τα ίδια κριτήρια, και σε δουλειά να βρισκόμαστε! Το θέμα δεν είναι τι χρειάζεται ο καταναλωτής αλλά τι έχω και πρέπει εγώ να του πουλήσω!
Ένας τρόπος υπάρχει να αλλάξει αυτή η κατάσταση. Να γίνουν περισσότεροι αυτοί που πριν αγοράσουν οτιδήποτε θα ξεκαθαρίζουν ποιές είναι οι ανάγκες τους, θα ρωτάνε, θα επιμένουν στις ερωτήσεις τους και θα διπλοτσεκάρουν τις απαντήσεις που θα πέρνουν.:grinning-smiley-043 Και αν δεν μείνουν ευχαριστημένοι από το προιόν θα αντιδράσουν με όποιο τρόπο μπορούν, θα στείλουν μήνυμα ότι αν επιμείνετε έτσι εμένα με χάσατε από πελάτη...:furious3: Σε αυτή την κατεύθυνση βοηθάνε fora σαν το avclub ...
Ελπίζω να μην υπέπεσα στο αμάρτημα :offtopic: και να μην σας κούρασα αλλά ειλικρινά πιστεύω ότι, στην εποχή της "ολοκλήρωσης" και της "παγκοσμιοποίησης" που ζούμε, αυτό το "μοτίβο" κυριαρχεί και επαναλαμβάνεται από την αγορά-κατανάλωση μιας τσίχλας μέχρι την επιλογή αυτών που μας κυβερνάνε με τα γνωστά, σε όλους μας πια, αποτελέσματα ... :bigcry:
 
Εν το μεταξύ, δεν ξέρω αν ενδιαφέρει κανέναν, οι ηλεκτρικές συσκευές όπως πλυντήρια, ψυγεία, κουζίνες κ.τ.λ., να είναι τελευταίας φουρνιάς και όχι πενταετίας ή δεκαετίας που έχουνε σε stock. Αλλά και παλιές να είναι, τουλάχιστον να τις δώσουν με τις παλιές τιμές (αν όχι με έκπτωση), όχι να τις πουλάνε πιο ακριβά από τις τελευταίας γενιάς.
 
Είναι σαν να σου πουλούν το GOLF 3 αντί του GOLF 5 στην ίδια ή και ακριβότερη τιμή.
 
:laugh:[/QUOTE

υπάρχουν πάντω και παιδάκια ιδίως σε καταστήματα εξειδικευμένα στην εικόνα και τον ήχο που όντως είναι πολύ ψαγμένα.....

τώρα τι περιμένετε από έναν άνθρωπο που παράλληλα με την εικόνα και τον ήχο πρέπει να ξέρει και ποιά μοντέλα κουζι´νας ε´χουν σύστημα πυρολιζε...ή ποιά ατμοσίδερα έχουν αντικαλκ.....??:laugh::laugh::laugh::laugh:
 
Επειδη ολοι στις αντιστοιχες ερευνες αγορας εχουμε να διηγηθουμε πολλα παρομοια περιστατικα, σκεφτειτε τι π@π@ριες μας λενε οι πωλητες οταν παμε να αγορασουμε οικιακες συσκευες που δεν γνωριζουμε πολλα για τις τεχνολογιες τους οπως πχ ψυγεια, πλυντηρια κλπ:violent-smiley-030::violent-smiley-030:
 
Στις λευκές συσκευές η καλύτερη οδός είναι να

1. Μπαίνουμε στο site του κατασκευαστή, απομονώνουμε τα τελευταία μοντέλα (πχ 2010).

2. Εκτυπώνουμε τις προδιαγραφές τους και συγκρίνουμε, αποφασίζοντας τί χρειαζόμαστε από όλα αυτά.

3. Σκρουτζάρουμε και βλέπουμε και τιμές εξωτερικου.

4. Ζητούμε το συγκεκριμένο μοντέλο στην τιμή που θέλουμε από το κατάστημα.
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μετανιωσα που πήγα να ψαξω....

Δεν ζήτησα να αναφέρεις τα καταστήματα.
Απλά λέω ότι κάποια καταστήματα είναι πιο εξειδικευμένα .

Απλά εδώ θα πώ οτι δεν υπάρχουν "εξειδικευμένα καταστήματα". Τα καταστήματα αυτά ήταν παλιότερα που ήθελες πχ μια τηλεόραση πήγαινες εκεί που πουλούσε μόνο τηλεοράσεις και είχαν και τεχνικούς για το συγκεκριμένο είδος.
Σήμερα με τα καταστήματα να έχουν γίνει τυπου cash & cary οπου πουλάνε τα πάντα και πρέπει ο πωλητής να έχει γνώσεις εγκυκλοπαίδειας φυσικά και θα βλέπουμε φαινόμενα τέτοια.
Υπάρχουν παντού πωλητές που είναι ψαγμένοι και ξέρουν αυτό που θα σου πούν σίγουρα και υπάρχουν και αυτοί που δεν ξέρουν αλλά θα σου πουν μισό λεπτο να κοιτάξω ή αφήστε μου ενα τηλεφωνο σας να το δω καλύτερα και να ενημερώσω και εσας. (και αυτοί για μένα αξίζουν γιατί ψάχνονται ακόμα κι αν δεν ξέρουν)

Σίγουρα εδώ να προσθέσω βέβαια ότι υπάρχουν και πελάτες ¨ξερόλες" και πουλάνε μαγκιά και μούρη στον κάθε πωλητή γιατί έτυχε να ξέρουν κάτι καλύτερα ή να "νομίζουν ότι ξέρουν" κάτι καλύτερα.
Εγώ πάντως σε όλες μου τις αγορές ψάχνω:
1) να δω αν μου χρειάζεται αυτό που θέλω να πάρω (πχ να παρω ενα κινητο 600 απλά για να πατάω το πράσινο και κόκκινο κουμπάκι?)
2) Ψάχνω χαρακτηριστικά του, προσφορές και τιμές,
3) Ρωτάω και κάνένα πωλητή (που ξέρεις ίσως και να ξέρει και να σου πει κάτι που σου έχει ξεφύγει)
4) Το αγοράζω αφού το κόστος + μεταφορά + εγγύηση σαν πακέτο μου αρέσει....:drummer: