Μια αλήθεια ...πικρή

Καλη εβδομάδα . Οχι ρε παιδιά .Τι ειναι αυτά ? Ακούς εκει τα πικ απ δεν ειχαν δυνάμικές .
Σε ποια δωμάτια? Εγώ που ημουν στο δωμάτιο του creek επειδη δουλευαν και οι δυο πηγές και δυναμικά ειχε το πικ απ και ποιο πλούσιο ηχο .Και δεν ηταν καποιο πλατω μυθικής αξίας οπως τα περιγράφετε .
 
IMG_0501.jpgαυτο παντως παροτι με πικαπ δεν επαιζε ασχημα.
Μια που το εθεσες το θεμα komhst και επειδη βλεπω οτι δεν υπαρχουν αντιδρασεις,μηπως λογω της ελλειψης πικαπ δεν παιζαν τα περισσοτερα συστηματα καλα?:FSGSFGS4:
 
Να εχει καλές ατάκες να μήν ειναι θαμπό και να εχει ξεκάθαρο και περιγραφικό χαμηλό .Οι πλούσιες μεσαίες ειναι δεδομένο .
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια αλήθεια ...πικρή

komhst συμφωνείς; (Αυτό εννοείς);

Εννοώ αυτό ακριβώς που σημαίνει ο όρος "δυναμική περιοχή" δηλαδή τον λόγο του ισχυρότερου σήματος προς το ασθενέστερο σήμα που μπορεί να δώσει μία σύσκευή. Οταν τα σημερινά CD players και DACs αγγίζουν ή και ξεπερνούν άνετα τα 100 dB τι να κάνουν μετά οι ταπεινές κεφαλές των πικάπ με τα 50~60 το πολύ dB των οποίων το σήμα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να περάσει μέσα από τον προενισχυτή RIAA με 70 dB το πολύ λόγο σήματος προς θόρυβο, άρα καταλαβαίνετε πού πάει η δυναμική περιοχή. Kαι αν προσθέσουμε και το rumble από το πλατώ το οποίο σπάνια να είναι καλύτερο από -75 dB χειροτερεύουν ακόμα περσότερο τα πράγματα. Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές που ακούγονται αμέσως με το αυτί. Εκτός βέβαια από τα αυτιά των νοσταλγών που δεν θέλουν να ακούσουν.
 
Απάντηση: Re: Μια αλήθεια ...πικρή

Κοίτα...
Για μένα ο Ορφέας παίζει καλύτερα από τον Ερμή στις μεσαίες και ίσως και στις υψηλές. Ο Ερμής παίζει καλύτερα χαμηλά.
Από ότι βλέπεις, ακόμη και ηχεία της ίδιας εταιρίας δεν μπορούν να συγκριθούν και να πείς "ΑΥΤΟ είναι το καλύτερο".
Για μένα τα καλύτερα ηχεία σε αυτή την κατηγορία τιμής είναι τα ATC SCM 40 και για αυτό και τα αγόρασα.
Tα ίδια ηχεία όμως τα άκουσα στην έκθεση με τον ενισχυτή της ATC και πιό πολύ αγχώθηκα επειδή πιό πολύ ξεβράκωναν τα συνοδά τους παρά χάρηκα τη μουσική που άκουγα.

Εχεις ακούσει τον καινούργιο Ορφέα και τον καινούργιο Ερμή;
Μιλάμε για τελείως διαφορετικά ηχεία από τους συνονόματους προκατόχους τους. Αλλα crossovers, τελείως διαφορετικής σχεδίασης καμπίνα, βελτιωμένα μεγάφωνα, εκ βάθρων αλλαγές δηλαδή.
Τα ATC τα θεωρώ καλά ηχεία. Ακουσα και το SCM 50 για αρκετή ώρα, και κατόπιν τού ζήτησα και μού έβαλε το SCM 40. Πολύ καλά και τα δύο, καλύτερο μπάσο το 50, πιο καθαρό το 40. Αλλά δεν είχε ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση αυτό το άκουσμα με τον Ερμή και τον Αίολο. Κλάσεις ανώτερα τα AS ότι και να λέμε...

Και όμως υπήρχε καλύτερο ηχείο από τον Ερμή το οποίο περιμένω κάποιος να μού το πεί αλλά κανείς δεν το έχει αναφέρει μέχρι τώρα...
 
Απάντηση: Re: Μια αλήθεια ...πικρή

Και όμως υπήρχε καλύτερο ηχείο από τον Ερμή το οποίο περιμένω κάποιος να μού το πεί αλλά κανείς δεν το έχει αναφέρει μέχρι τώρα...

Φτου......

Μας τα χαλάς τώρα...

Πάνω που είχα αποφασίσει να τον αγοράσω.:fahne90:
 
Re: Απάντηση: Re: Μια αλήθεια ...πικρή

Εχεις ακούσει τον καινούργιο Ορφέα και τον καινούργιο Ερμή;
Μιλάμε για τελείως διαφορετικά ηχεία από τους συνονόματους προκατόχους τους. Αλλα crossovers, τελείως διαφορετικής σχεδίασης καμπίνα, βελτιωμένα μεγάφωνα, εκ βάθρων αλλαγές δηλαδή.
Τα ATC τα θεωρώ καλά ηχεία. Ακουσα και το SCM 50 για αρκετή ώρα, και κατόπιν τού ζήτησα και μού έβαλε το SCM 40. Πολύ καλά και τα δύο, καλύτερο μπάσο το 50, πιο καθαρό το 40. Αλλά δεν είχε ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση αυτό το άκουσμα με τον Ερμή και τον Αίολο. Κλάσεις ανώτερα τα AS ότι και να λέμε...

Και όμως υπήρχε καλύτερο ηχείο από τον Ερμή το οποίο περιμένω κάποιος να μού το πεί αλλά κανείς δεν το έχει αναφέρει μέχρι τώρα...

Εγω ακουσα μονο τα μεγαλα atc ,καθαρος ηχος αλλα μου ελλειπαν χροιες.(μηπως ηταν λογω cd?):flipout:
 
Περα απο την πλακα ειχα παει στην εκθεση με την εξης παρεα εναν κορνακια,εναν ασχετο (εκτος απο μενα) και μια μουσικό.Η μουσικος φευγοντας μου ειπε ¨μετα απο δω φοβαμαι οτι δεν θα αναγνωριζω τα φαλτσα¨.
 
Απάντηση: Re: Μια αλήθεια ...πικρή

Εχεις ακούσει τον καινούργιο Ορφέα και τον καινούργιο Ερμή;
Μιλάμε για τελείως διαφορετικά ηχεία από τους συνονόματους προκατόχους τους. Αλλα crossovers, τελείως διαφορετικής σχεδίασης καμπίνα, βελτιωμένα μεγάφωνα, εκ βάθρων αλλαγές δηλαδή.
Τα ATC τα θεωρώ καλά ηχεία. Ακουσα και το SCM 50 για αρκετή ώρα, και κατόπιν τού ζήτησα και μού έβαλε το SCM 40. Πολύ καλά και τα δύο, καλύτερο μπάσο το 50, πιο καθαρό το 40. Αλλά δεν είχε ΚΑΜΜΙΑ απολύτως σχέση αυτό το άκουσμα με τον Ερμή και τον Αίολο. Κλάσεις ανώτερα τα AS ότι και να λέμε...

Και όμως υπήρχε καλύτερο ηχείο από τον Ερμή το οποίο περιμένω κάποιος να μού το πεί αλλά κανείς δεν το έχει αναφέρει μέχρι τώρα...

Εχεις Audio Spectrum?
Μηπως εισαι αδερφος, ξαδερφος η εχεις τελος παντων καποια συγγενεια με τον κατασκευαστη?
 
Λοιπόν καλύτερο ηχείο από τον Ερμή (λίγο καλύτερο) ήταν εκείνο το Σουηδικό Marten με τα φοβερά και τρομερά μεγάφωνα με τους άσπρους κεραμικούς κώνους με την μαύρη προστατευτική σίτα μπροστά.
Μπορείτε να διαβάσετε γι αυτό στο τεύχος 7 του High Fidelity 11~12/2006
Eκπληκτική καθαρότητα και πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Απλώς επειδή πρόκειται για μία καινούργια εταιρία και επειδή κολλάτε στους διάφορους "μύθους" του Hi-Fi γι αυτό και κανείς δεν το ανέφερε και προφανώς δεν του δώσατε την σημασία που έπρεπε.
Βέβαια με τα 45 χιλιαρικάκια που έκανε μπορώ να φτιάξω δύο home cinema με Ερμήδες, να βάλω κι άλλος δύο Ερμήδες στο computer να παίζουν στην θέση των Creative, να πάω κι άλλους δύο στο εξοχικό μου και θα μού περισσέψουν και κάτι ψιλά... ;)
 
Re: Απάντηση: Μια αλήθεια ...πικρή

Λοιπόν καλύτερο ηχείο από τον Ερμή (λίγο καλύτερο) ήταν εκείνο το Σουηδικό Marten με τα φοβερά και τρομερά μεγάφωνα με τους άσπρους κεραμικούς κώνους με την μαύρη προστατευτική σίτα μπροστά.
Μπορείτε να διαβάσετε γι αυτό στο τεύχος 7 του High Fidelity 11~12/2006
Eκπληκτική καθαρότητα και πολύ μεγάλη ταχύτητα.
Απλώς επειδή πρόκειται για μία καινούργια εταιρία και επειδή κολλάτε στους διάφορους "μύθους" του Hi-Fi γι αυτό και κανείς δεν το ανέφερε και προφανώς δεν του δώσατε την σημασία που έπρεπε.
Βέβαια με τα 45 χιλιαρικάκια που έκανε μπορώ να φτιάξω δύο home cinema με Ερμήδες, να βάλω κι άλλος δύο Ερμήδες στο computer να παίζουν στην θέση των Creative, να πάω κι άλλους δύο στο εξοχικό μου και θα μού περισσέψουν και κάτι ψιλά... ;)
IMG_0491.jpg
 
Απάντηση: Re: Μια αλήθεια ...πικρή

Εχεις Audio Spectrum?
Μηπως εισαι αδερφος, ξαδερφος η εχεις τελος παντων καποια συγγενεια με τον κατασκευαστη?

Οχι το δηλώνω υπεύθυνα με δήλωση του Ν105 οτι δεν έχω καμμία συγγένεια με τον κατασκευαστή.
Ηχεία Audio Spectrum έχω από το '97 τα Αρτεμις transmission line. Από τότε που είχα ακούσει τα Αθηνά trasmission line δυσκολεύομαι να ακούσω άλλη μάρκα ηχεία. Στην έκθεση πέραν των Aurum Cantus μού άρεσαν πάρα πολύ τα ιταλικά Opera, τα οποία όμως έχουν μονάδες της SEAS. Οποία σύμπτωσις!
Τον κατασκευαστή τον γνώρισα μόλις πέρσυ όταν πήγα να μού αντικαταστήσει το Advance MCD-203 που μόλις μετά από μία εβδομάδα λειτουργίας είχε αρχίσει να κάνει "νερά" ο μηχανισμός ανάγνωσης και να μην διαβάζει τα αντίγραφα.
 
Γνωμη μου....ας αφησουμε τα λαμπακια τα τρανζιστορακια και τους κεραμικους κωνους,,και ας παμε αν οχι στα Μεγαρα η στα Τρικαλα ..σε καμια μουσικη σκηνη με live μουσικη και αργα το βραδυ χωρις ενισχυση...και μετα μιλαμε για Ορφεις ,Απολλωνες ,,και τα παρομοια.. για ναχουμε κριση αναλογικου ψηφιακου και τα τοιαυτα ..γνωμη μου...:operator:
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μια αλήθεια ...πικρή

Εννοώ αυτό ακριβώς που σημαίνει ο όρος "δυναμική περιοχή" δηλαδή τον λόγο του ισχυρότερου σήματος προς το ασθενέστερο σήμα που μπορεί να δώσει μία σύσκευή. Οταν τα σημερινά CD players και DACs αγγίζουν ή και ξεπερνούν άνετα τα 100 dB τι να κάνουν μετά οι ταπεινές κεφαλές των πικάπ με τα 50~60 το πολύ dB των οποίων το σήμα είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟ να περάσει μέσα από τον προενισχυτή RIAA με 70 dB το πολύ λόγο σήματος προς θόρυβο, άρα καταλαβαίνετε πού πάει η δυναμική περιοχή. Kαι αν προσθέσουμε και το rumble από το πλατώ το οποίο σπάνια να είναι καλύτερο από -75 dB χειροτερεύουν ακόμα περσότερο τα πράγματα. Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές που ακούγονται αμέσως με το αυτί. Εκτός βέβαια από τα αυτιά των νοσταλγών που δεν θέλουν να ακούσουν.

Ρε παιδάκι μ', όχι ότι διαφωνώ, αντιθέτως συμφωνώ (εν πολλοίς) με αυτά που λες. Όμως, όλα αυτά πώς τα άκουσες, σε ένα περιβάλλον με κατώφλι ακουστότητας στα 80dB; Πήγες στην έκθεση στις 3 το πρωί; :D