μια βοηθεια με ενισχυτη αυτοκινητου

george digital

New member
12 January 2010
26
νικαια πειραιας
καλησπερα
μια μικρη βοηθεια θα ηθελα στον ενισχυτη και με την συνδεσμολογια του σχηματος πως και που μετραμε για πιθανη διαρροη ρευματος και για ενα ενισχυτη αυτοκινητου ποσα mamp θεωρουνται φυσιολογικη ενδειξη οταν ειναι τα παντα κλειστα;

ΓΖ’Γβ€‘ΓŽΒ΅ΓŽΒ΄ΓŽΒΉΓŽΒΏ ΓŽΒ΅ΓŽΒ½ΓŽΒΉΓΖ’Γβ€‘Γβ€¦Γβ€žΓŽΒ·.jpg

συγγνωμη για την οποια προχειροτητα του σχεδιαγραμματος δεν ειμαι επαγγελματιας του χωρου απλα ενας ιδιωτης που μετα απο πολλες εξυπναδες που ακουσε αποφασισε να προσπαθηση να βρει ακρη μονος του αν μπορεσει και με την βοηθεια σας

ευχαριστω πολυ

αν χρειαζονται περισσοτερα στοιχεια ρωτηστε και οτι ξερω θα απαντησω
 
Βασικό είναι ο ενισχυτής λόγω του remote να ενεργοποιείται μόνο όταν είναι ανοιχτή η πηγή.
Κανονικά δεν θα πρέπει να έχεις έτσι διαρροή ρεύματος.
Κ εάν το αμάξι είναι αναμμένο τότε η μπαταρία θα φορτίζεται μόνη της κανονικά.
 
καλησπερα
μια μικρη βοηθεια θα ηθελα στον ενισχυτη και με την συνδεσμολογια του σχηματος πως και που μετραμε για πιθανη διαρροη ρευματος και για ενα ενισχυτη αυτοκινητου ποσα mamp θεωρουνται φυσιολογικη ενδειξη οταν ειναι τα παντα κλειστα;

Λέγοντας "διαρροή" εννοείς το πόση είναι η κατανάλωση του ενισχυτή σου όταν αυτός είναι σβηστός, έτσι;

Η απάντηση έχει να κάνει με τον συγκεκριμένο ενισχυτή. Δεν είναι όλοι ίδιοι. Αν και δεν φαντάζομαι να υπάρχουν πολλοί που να έχουν σημαντική κατανάλωση ενώ είναι σβηστοί, δηλαδή τόσο σημαντική ώστε να επηρεάζει τη μπαταρία σου.

Για να μετρήσεις την κατανάλωση πρέπει να παρεμβάλλεις ένα πολύμετρο είτε στην κύρια γραμμή τροφοδοσίας του ενισχυτή (+) είτε στην γείωση. Προσοχή στο πολύμετρο να έχεις συνδέσει τα probes για μέτρηση ρεύματος και να το έχεις βάλει στη μέτρηση Α και στην μεγαλύτερη κλίμακα (συνήθως 10Α). Αλλά προσοχή: Επειδή οι ενισχυτές αυτοκινήτου τραβάνε πολύ ρεύμα, υπάρχει πιθανότητα να στο κάψει (ή έστω την ασφάλειά του) με το που θα κάνεις την ένωση (λόγω του μεγάλου αρχικού ρεύματος).

Σε τέτοιες περιπτώσεις μετράμε το ρεύμα "πλαγίως", αλλά επειδή το πράγμα γίνεται πολύπλοκο, είσαι σίγουρος ότι πρέπει να μπεις σε αυτή τη διαδικασία; Το ψάχνεις επειδή έχει σου παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα;
 
το ψαχνω γιατι σε τυχαιο ελεγχο που εκανα λογω ακινητοποιησης απο ρευμα σε μπαταρια 11 μηνων εβαλα σε σειρα πολυμετρο στην θεση της ασφαλειας τροφοδοσιας του ενισχυτη και στην κλιμακα 10Α ειδα με ολα υποτιθεται κλειστα καταναλωση 0,35 που με την σωστη αναγωγη σημαινει αν δεν κανω λαθος 350 mA που ειναι πιθανον πολυ απο οσα ξερω
βεβαια οταν πηρα να ρωτησω ποιο ειναι το σωστο νουμερο καποιος τεχνικος της αντιπροσωπειας μου ειπε οτι βαζοντας το πολυμετρο σε σειρα στην θεση της ασφαλειας μετραω λεει και απωλειες του αυτοκινητου με τρελανε και το επομενο που σκεφτηκα ηταν να ποσταρω εδω μπας και ξεμπερδευτω μολις σιγουρευτω για το αν πραγματι υπαρχει θεμα και σε ποιο σημειο υπαρχει αυτο γιατι ισως να μην φταιει ο ενισχυτης αλλα το remote της πηγης το επομενο βημα ειναι να ρωτησω αν υπαρχει καποιος να ασχοληθει με την οποια επισκευη αν φυσικα με βαση τον προυπολογισμο συμφερει να γινει επισκευη
 
Σωστά το μέτρησες, αλλά 350mA μου ακούγεται και εμένα πάρα πολύ.. σημαίνει σχεδόν 4,5W απώλειες. Εννοείται ότι όπως το μέτρησες δεν μέτρησες κατά λάθος "απώλειες αυτοκινήτου" (δεν υπάρχει τίποτα σχετικό..).

Έχω σπίτι μου 2 μεγαλούτσικους ενισχυτές αυτοκινήτου, θα προσπαθήσω να θυμηθώ να τους μετρήσω και να σας πω..
 
αν είχε 350ma διαρροή δεν θα υπήρχε ρεύμα στη μπαταρία μετά από 11 μήνες.
 
Μάλλον ο φίλος μας εννοεί ότι η μπαταρία είχε αλλαχτεί πριν 11 μήνες, όχι ότι είχε να κουνήσει το αμάξι 11 μήνες.. ;)


Α οκ
πάντως ξέρετε ότι τα περισσότερα σύγχρονα αυτοκίνητα τραβάνε αρκετό ρεύμα για ένα μισάωρο αφού σβήσεις ?
 
Λοιπόν, έβγαλα από τη ντουλάπα και ανέβασα στον πάγκο τους δυο ενισχυτές που είχα στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου. Πρόκειται για έναν Sony HX-1002HX (2 x 100W RMS @ 4Ω, 280W bridged στα 4Ω) και έναν XentriX CX 800 (4 x 100W RMS @ 4Ω, 2 x 400W RMS bridged @ 4Ω).

Και οι δύο τους με ασύνδετο το remote δεν τραβούσαν ουσιαστικά τίποτα (το αμπερόμετρο του τροφοδοτικού μου δείχνει 0 αν η κατανάλωση είναι κάτω από 8-9mA).

Αναμμένοι τραβούσαν σχεδόν 1Α χωρίς φορτίο.

Οπότε κάτι δεν πηγαίνει καλά με τον ενισχυτή σου..
 
ωραια δημητρη σε ευχαριστω για τον κοπο που εκανες θα γινει νεα σειρα μετρησεων με και χωρις το remote και μετρηση και του ιδιου του remote μηπως δινει ακομα και με κλειστη την πηγη
και θα επανελθω μολις εχω ακριβη αποτελεσματα και για να υπαρχει καποια συγκριση ο δικος μου ειναι ενας earthquake tremor tnt 600 με 600 WMAX / 4x65WRMS/2x200WRMS mono (4 ohms)

οσο για το αμαξι το δικο μου ενα οπελ αστρα καποια συστηματα δεν τα κλεινει ποτε αφου δεν εχει κλειδι (συστημα open and start) και πρεπει οταν πλησιασω να ανιχνευση τον πομποδεκτη
που εχω επανω μου και τραβωντας το χερουλι να ανοιξη και τα υπολοιπα τα κλεινη σε δυο χρονικες στιγμες αν δεν κανω λαθος στα 15 και στα 30 λεπτα μετα που το κλειδωνεις
και εννοειτε οτι ειχα αλλαξει ξανα μπαταρια πριν 11 μηνες οχι οτι ηταν τοσο καιρο ακινητο το αμαξι αν ηταν ετσι δεν θα μου εκανε εντυπωση που εμεινε
 
Μισάωρο; Πολύ μου ακούγεται.. Το καταλαβαίνω να δουλεύει ένα βεντιλατέρ για κάποια λεπτά (σε κάποιες περιπτώσεις) ή να παραμένουν κάποιοι μικροελεγκτές ενεργοί, αλλά επί ένα μισάωρο;
Χωρίς τίποτα.
Στο group vag δοκιμασμένο και τσεκαρισμενο με ηλεκτρολογους.
Και μονο ενα άνοιγμα πορτας αρκεί για να ενεργοποιηθει νεο μισάωρο.
 
να πω εστω και αργοπορημενα ενα ευχαριστω σε ολους που μου απαντησαν
και με βοηθησαν να εστιασω σωστα στην πιθανη αιτια του προβληματος και
τον εντοπισμο του που ηταν μια δυσλειτουργια του ενισχυτη δεν θυμαμαι ακριβως
πως το ειπε ο τεχνικος παντως το αποτελεσμα ηταν να μην κοβει η καταναλωση ρευματος

ευχαριστω πολυ και παλι