Μία βοήθεια παρακαλώ...

Μισό λεπτό γιατί έχει γίνει μπέρδεμα. Smart TV έχει μόνο η Samsung γιατί έτσι ονομάζει την διαδικτυακή πλατφόρμα της.

Οι Panasonic έχουν δική τους πλατφόρμα που λέγεται Viera connect (από φέτος αλλάζει όνομα σε SmartViera). Παρομοίως ισχύει για LG , Sony κτλ με άλλες ονομασίες.
 
Λοιπόν Πάνο βρήκα τί θα κάνεις.
Πάρε την Samsung και από κάποια παλιά Panasonic ξεκόλλα το σηματάκι και βάλτο στη μέση στη Samy εκεί που γράφει Samsung!
Έτσι για να μην έχεις το ψυχολογικό κόλλημα, αφού είσαι "fun" της Panasonic.
 
Απάντηση: Re: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Μισό λεπτό γιατί έχει γίνει μπέρδεμα. Smart TV έχει μόνο η Samsung γιατί έτσι ονομάζει την διαδικτυακή πλατφόρμα της.

Οι Panasonic έχουν δική τους πλατφόρμα που λέγεται Viera connect (από φέτος αλλάζει όνομα σε SmartViera). Παρομοίως ισχύει για LG , Sony κτλ με άλλες ονομασίες.

OK. Κατανοητό!
 
Απάντηση: Re: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Λοιπόν Πάνο βρήκα τί θα κάνεις.
Πάρε την Samsung και από κάποια παλιά Panasonic ξεκόλλα το σηματάκι και βάλτο στη μέση στη Samy εκεί που γράφει Samsung!
Έτσι για να μην έχεις το ψυχολογικό κόλλημα, αφού είσαι "fun" της Panasonic.

XAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA...πολύ καλό! Να 'σαι καλά βρε Κώστα μου 'φυγε ένα άγχος.
 
Κι όμως έχει δίκιο ο Πάνος, είδα σε κάποιο site της LG να γίνεται αναφορά σε Smart TV 3D.
Τώρα αν με τον όρο εννοεί ό,τι και η Samsung δε ξέρω.
 
Απάντηση: Re: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Βρε παιδιά το DOA είναι "υποχρέωση" της αντιπροσωπίας ή του καταστήματος πώλησης; Πριν από 3 λεπτά μίλαγα με τη Samsung κι ενώ μου είπαν ότι υπάρχει εγγύηση ενός καμένου pixel για δύο χρόνια, όταν έφτασε η κουβέντα για το DOA μου είπαν ότι σ´αυτούς δεν ισχύει!
 
Re: Απάντηση: Re: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Υποχρέωση του καταστήματος πώλησης είναι Πάνο, κι αναφέρεται σε επιστροφή εξ´ αρχής ελαττωματικού προϊόντος στο κατάστημα στο προκαθορισμένο διάστημα της DOA (1-2 εβδομάδες συνήθως, πρέπει να κοιτάξεις τους όρους αγοράς του καταστήματος) χωρίς κάνενα 'κώλυμα'.
 
Redemption είναι σίγουρα υποχρέωση του καταστήματος βάση σχετικού νόμου ή εναπόκειται στη καλή διάθεση του εκάστοτε καταστηματάρχη; Ρωτάω γιατί από το μαγαζί που πρόκειται να προβώ στην αγορά της τηλεόρασης δε γνωρίζουν ή κάνουν πως δε γνωρίζουν, τίποτα για το DOA! Απλώς αν γίνει κάτι, με παραπέμπουν στο service της αντιπροσωπίας.
 
Re: Απάντηση: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Δεν το διατύπωσα καλά και έχεις δίκιο να μπερδεύεσαι. Υποχρέωση του καταστήματος είναι να αντικατασταστήσει το εξ' αρχής ελαττωματικό προϊον, στην περίπτωση που αναφέρει την υπηρεσία DOA στους όρους αγοράς του καταστήματος.
Δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος σχετικός νόμος, για την ακρίβεια είναι μάλλον λίγα τα καταστήματα που υποστηρίζουν DOA.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μία βοήθεια παρακαλώ...

Φίλε redemption, σ' ευχαριστώ για τη κατατόπιση!