Μία και να καίει...

Τοσο ωραια αυτοκινητα υπηρχαν εκεινη την δεκαετια και την προηγουμενη :)

Δηλαδη συγκρινε αυτο (το βαζω λογω πορτας)

http://www.scottgrundfor.com/wp-content/uploads/IMG_20170905_094326245.jpg

....με το... κοτετσοσυρμα που εχουν βαλει στην Lamborgini :))


πάνω από 10 χρόνια χωρίζουν τα δυό μοντέλα.
Και όλοι ξέρουμε τι σημαίνει ιταλική ποιότητα(?) κατασκευής.
Όμως η άσπρη Marzal έριχνε σαγόνια. Ιδίως το 67. Το δικό μου έμεινε εκεί κάτω και ακόμα και σήμερα δεν έχω διάθεση να το μαζέψω.

Και σίγουρα ο τελευταίος ιδιοκτήτης ήξερε τι έπαιρνε.
Θα την κρατήσει 10 χρόνια και μετά όταν είναι του τήλιου και του λεξοτανίλ θα την μοσχοπουλήσει για 3 μύρια.
Μιά ήταν.
Και δεν είναι πολλές ...μίες....
 
Ενταξει πλακα κανουμε.Απο την στιγμη που τα κρινουμε σχεδιαστικα , αισθητικα δηλαδη μπορει να λεμε οτι θελουμε :)

H συγκεκριμενη lamborgini στην πραξη ,περασε και δεν ακουμπησε.Εμειναν τα παιδικα αυτοκινητακια να θυμιζουν το ''ενδοξο'' παρελθον της :)

Kαι 2 εκ και τα 102 θα δωσει καποιος πλουσιος για να αποκτησει κατι διαφορετικο η μοναδικο.
 
Ενταξει πλακα κανουμε.Απο την στιγμη που τα κρινουμε σχεδιαστικα , αισθητικα δηλαδη μπορει να λεμε οτι θελουμε :)

H συγκεκριμενη lamborgini στην πραξη ,περασε και δεν ακουμπησε.Εμειναν τα παιδικα αυτοκινητακια να θυμιζουν το ''ενδοξο'' παρελθον της :)

Kαι 2 εκ και τα 102 θα δωσει καποιος πλουσιος για να αποκτησει κατι διαφορετικο η μοναδικο.


ήταν κάτι παραπάνω από σχέδιο στο χαρτί.
ήταν κάτι σαν πρεστιζ.
ήταν κάτι τολμηρό, πολύ μπροστά απ την εποχή του καταπατώντας κάθε λογική του FFF.
Πχ κίνηση πίσω ουσιαστικά, μισός κινητήρας για τέτοιο αυτοκίνητο, εγκάρσιος κινητήρας, 6 κύλινδροι για 2000, τζάμι τζάμι τζάμι τζάμι 4.5 τετραγωνικά, πόρτες από άλλο πλανήτη, εξάγωνα (αν δεν κάνω λάθος πολλά εξάγωνα υιοθέτησε κι ο Κιούμπρικ ως σχεδίαση ένα χρόνο μετά) και τόσα ίσως άλλα.

ήταν ας πούμε, δεν σχεδιάζουμε μόνο ό,τι μας έρχεται στο νου στο χαρτί, αλλά ορίστε νάτο!

Νομίζω ό,τι άξιζε ήταν οι πόρτες, ήταν τόλμη, τόση τόλμη που δεν μπορούσε ίσως να σταθεί.
Και μη μου λέτε για ασφάλεια, εδώ κυκλοφοράνε τα smart και οι A-class χρειάστηκαν δυό τρια χρόνια να λύσουν το πρόβλημα του τάρανδου...
 
Eνταξει , για να ειμαστε δικαιοι περασε και ακουμπησε :) .Aφου πολλες εταιρειες εχει δανειστει στοιχεια απο την Lamborgini (καλα αυτο συμβαινει με ολους, τοσες μεταγραφες σχεδιαστων και μηχανικων γινονται εκτος των αλλων ) , σιγουρα κεντρισε την φαντασια και την δημιουργικοτητα καποιων και φυσικα σχεδιαστικα στοιχεια παντα ενσωματωνονται στα συγχρονα μοντελα.
Δεν στεκονται με τιποτα οι γυαλινες πορτες,μονο σαν προσωπικο σχεδιαστικο στοιχημα , η σαν διαφημιστικο προτζεκτ για καποιο σαλονι.Αν ειχαν σκοπο απο την αρχη να μεινουν στο πρωτοτυπο πασο,αν ειχαν σκοπο να μπει στην παραγωγη..μαλλον καποιοι , στα ανωτατα κλιμακια,ξενυχτησαν και στο τελος ξεφυσησαν ανακουφισμενοι που δεν θα βγει στον δρομο :)
 
Βertone - Alfa Romeo Carabo - 1968

1968_Bertone-Alfa-Romeo-Carabo_03.jpg


Bertone - Stratos Zero - 1970

bertone-faces-bankruptcy-1476934760161.png


Bertone - Lamborghini Bravo - 1974

1974_Bertone_Lamborghini_Bravo_2-980x735.jpg


Bertone - Lamborghini Athon - 1980

877643be17cec7dcb70e395bcc5e558d.jpg


Bertone - Alfa Romeo Navajo - 1976

alfa-romeo-navajo-01-740x437-jpg.268783


Bertone - Maserati Boomerang - 1972

boomerang_profile.jpg


Βertone - Lamborghini Miura - 1966

supercars-lamborghini-miura-1024x520.jpg


Εκτος απο το τελευταιο (που ειναι κοσμημα κλασσικης κυμματοειδους σχεδιασης) ΠΟΙΟ ΑΛΛΟ
μπορουσε να επαναληφθει ως σχεδιαστικη προταση σημερα αλλα και να .... συγκινησει σημερα ?

K-A-N-E-N-A !

Ορισμενα πραγματα .... ΑΠΛΑ .... δεν προκειται να επαναληφθουν. Μενουν και σημαδευουν εποχες.
Για οσους εζησαν εκεινες τις εποχες. Οι νεωτεροι ... απλως ξενιζονται απο την σχεδιαστικη μορφη.
Το οποιο ειναι απολυτα κατανοητο και αναμενομενο. Γιατι μας αρεσουν τοσο πολυ (εμας τους 50+) ?

ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΡΙΣΜΟΣ ΠΑΙΓΝΙΩΔΟΥΣ ΣΧΕΔΙΑΣΗΣ ..... ΟΡΙΣΜΟΣ !

Δεν βλεπουμε αυτοκινητα που εχουν κανει σημαια τον ορθολογισμο ... ουτε καν προσπαθουν !
"Ειμαι ΕΤΣΙ και οποιος γουσταρει σχεδιαση, τα σκαει και ... με χαιρεται". Οποιος ... γουσταρει !
"Θυμαστε την εποχη που παιζατε χωρις να ενδιαφερει αν πουλησετε ?" ΑΥΤΟ ΛΕΝΕ .... ΟΛΑ ΤΟΥΣ.

 
Last edited:
Μάνο ,και ένα πραγματικό γεγονός .
Μια κόκκινη Μιούρα κάπου στα τέλη του 70 ήταν σταθμευμένη Συνδικα -Βασ Ολγας ,επί της Συνδίκα .
Εννοείται μας πέσανε τα σαγόνια και αρχίσαμε να την γυροφέρνουμε ,να κοιτάμε αναρτήσεις κλπ,κλπ οπότε ετσι όπως είμασταν δίπλα στο αυτοκίνητο σταματάει ένας κύριος με αυτοκίνητο και μας ρωτάει <θα φύγετε -θα ξεπαρκάρετε?>
Κουνήσαμε το κεφάλι ,χαμογελάσαμε και πήραμε των οματιών μας και φύγαμε ...
 
:laugh::laugh::laugh:

Τον μπουρτζοβλαχο .... τον ασεβεστατο .... :laugh:

Aντι να βγει και να προσκυνησει ... να απλωσει χαλακι ως μουφτης σε ωρα προσευχης ... ρωταγε και απο πανω !
 
Re: Απάντηση: Μία και να καίει...

Μάνο ,και ένα πραγματικό γεγονός .
Μια κόκκινη Μιούρα κάπου στα τέλη του 70 ήταν σταθμευμένη Συνδικα -Βασ Ολγας ,επί της Συνδίκα .
Εννοείται μας πέσανε τα σαγόνια και αρχίσαμε να την γυροφέρνουμε ,να κοιτάμε αναρτήσεις κλπ,κλπ οπότε ετσι όπως είμασταν δίπλα στο αυτοκίνητο σταματάει ένας κύριος με αυτοκίνητο και μας ρωτάει <θα φύγετε -θα ξεπαρκάρετε?>
Κουνήσαμε το κεφάλι ,χαμογελάσαμε και πήραμε των οματιών μας και φύγαμε ...

δεν νομίζω ότι ήταν κόκκινη.
Ήταν σκούρο πορτοκαλί νομίζω.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μία και να καίει...

δεν νομίζω ότι ήταν κόκκινη.
Ήταν σκούρο πορτοκαλί νομίζω.

Βράδυ ήταν ,μπορεί να ήταν έτσι που το λές .
Αν θυμάμαι καλά η πίσω ανάρτηση είχε καρόσουστες
 
Εδώ στην Ελλάδα ο Κόκκοτας δεν είχε μια τέτοια; Νομίζω πως ήταν δώρο του Ωνάση; Ή κάνω λάθος για το δεύτερο;

Θα συμφωνήσω για τη Miura. Ήταν πανέμορφη. Όλα τα επόμενα σχέδια ήταν άγρια και πολλά από αυτά κακάσχημα. Η επόμενη που μου άρεσε ήταν η Huracan. Όλα τα άλλα copy - paste.

Εγώ όμως προτιμάω τα "κοσμήματα" από το εργοστάσιο 30 χλμ ΝΔ. Με τις καμπύλες τους και τα αγωνιστικά γονίδια.
 
Εδώ στην Ελλάδα ο Κόκκοτας δεν είχε μια τέτοια; Νομίζω πως ήταν δώρο του Ωνάση; Ή κάνω λάθος για το δεύτερο;

Θα συμφωνήσω για τη Miura. Ήταν πανέμορφη. Όλα τα επόμενα σχέδια ήταν άγρια και πολλά από αυτά κακάσχημα. Η επόμενη που μου άρεσε ήταν η Huracan. Όλα τα άλλα copy - paste.

Εγώ όμως προτιμάω τα "κοσμήματα" από το εργοστάσιο 30 χλμ ΝΔ. Με τις καμπύλες τους και τα αγωνιστικά γονίδια.

Ο Κόκκοτας είχε μια Jaguar E type καί έτρεχε και σε αγώνες [αν θυμάμαι καλά]
 
Εδώ είμαι κι εγώ. Αλήθεια δεν μιλήσαμε γι αυτό το αυτοκίνητο; Πώς μας ξέφυγε; Το γνωρίζαμε κιόλας δεν μας ήταν άγνωστο...

Χθες ήμουν με τους φοιτητές μου για μάθημα πάνω στη συνοριακή γραμμή στη Δοιράνη, μας έφαγε το χιονόβροχο, και το κρύο. Κόλλησε και το αυτοκίνητο στη λάσπη...

Miura είχε ο Κόκκοτας Του την είχε κάνει δώρο ο Ωνάσης. Καφέ θαρρώ. Έκανε 80.000 χλμ και κόλλησε το μοτέρ. Έκτοτε το αυτοκίνητο έμεινε για δεκαετίες στο υπόγειο πάρκινγκ του χίλτον.


Το βρήκα... http://www.iefimerida.gr/news/65525/σταμάτης-κόκοτας-«πουλάω-την-lamborghini-του-ωνάση»-εικόνες
 
Last edited:
Ο Κόκκοτας είχε μια Jaguar E type καί έτρεχε και σε αγώνες [αν θυμάμαι καλά]

Κι όμως. Σύμφωνα με διάφορα sites καλά θυμόμουν.

https://www.newsbeast.gr/lifestyle/arthro/462287/sto-sfuri-vgike-i-lamborghini-tou-kokota
http://www.iefimerida.gr/news/65525/%CF%83%CF%84%CE%B1%CE%BC%CE%AC%CF%84%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CF%8C%CE%BA%CE%BF%CF%84%CE%B1%CF%82-%C2%AB%CF%80%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AC%CF%89-%CF%84%CE%B7%CE%BD-lamborghini-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%89%CE%BD%CE%AC%CF%83%CE%B7%C2%BB-%CE%B5%CE%B9%CE%BA%CF%8C%CE%BD%CE%B5%CF%82
http://www.news247.gr/autokinito/sto-sfyri-h-lamborghini-miura-to-dwro-toy-wnash-ston-kokota.6182876.html
https://www.digitallife.gr/greek-elvis-aristotle-onassis-and-the-story-of-a-lamborghini-miura-s-at-hilton-athens-97788

Τώρα κατά πόσο είναι αξιόπιστα δεν ξέρω. Πάντως έχει πινακίδα "ΥΗ-4099" και ο Κόκοτας ποζάρει δίπλα της. Αν κάποιος είναι στην τροχαία ή το υπουργείο μεταφορών ας το ψάξει.
 
Re: Απάντηση: Μία και να καίει...


Μέχρι το τέλος του 1970 οι πινακίδες των αυτοκινήτων ήταν 6ψήφιοι αριθμοί και αρχές του 1971 @ 1972 κυκλοφόρησαν στην Αθήνα οι πρώτες πινακίδες με τα γράμματα ΒΑ-#### και ΒΒ-####. Το ΥΗ πρέπει να είναι κοντά στο 1977~78, αρκετά μετα το θάνατο του Ωνάση, επομένως μάλλον είναι "μούσι" το σχετικό "ρεπορτάζ" που, άλλωστε είναι κοπυ-παστα........