Αστα. Εαν δεις το πιστόνι είναι ολοκαίνουριο και έχει ακόμα τα γράμματα επάνω.
1η δοκιμή και λόγω λάθους μίγματος στο τέρμα γκάζι του βγήκαν τα σωθηκά του
Τώρα έχει γεμίσει ο στρόφαλος ρινίσματα ... και πρέπει να το λύσω όλο και ανταλλακτικά δεν υπάρχουν στην Ελλάδα !!
Αδελφέ τουλάχιστον σε οτιδήποτε έχει έλικα διπλοτριπλοτσεκάρουμε το καύσιμο , την τροφοδοσία καυσίμου/ρεύματος και αφού τελειώσουμε ...............................................κάνουμε έναν έλεγχο στα πάντα (συμπεριλαμβανομένου καυσίμου/ρεύματος) και έπειτα το σηκώνουμε .
Εύχομαι να μην σου ξανασυμβεί τίποτε , αλλά και εάν τύχει , να συμβεί στο έδαφος .
Υ.Γ. Δεν διακρίνω σφιγκτήρα στο σωληνάκι βενζίνης , εάν είναι έτσι να βάλεις . Και επειδή το κόβω για πολυουρεθάνης , προσωπικά θα το άλλαζα με ένα σιλικόνης σαν το υποπίεσης .
Υπάρχει μια δυσκολία με τα ανταλλακτικά τα οποία έρχονται από την Ιταλία (μέσω Γαλλίας). Το μοτεράκι είναι Vittorazi (εξέλιξη Simonini) στα 100 cc με μίζα. Το άνοιγμα του στροφάλου θα γίνει με προσοχή και ελπίζω να μην χρειαστεί κάτι παραπάνω από ανταλλακτικά
Μου θύμισες τον Άντερσον στο πρώτο κομμάτι της Δεκέλειας να πηγαίνει με το πλάϊ στις ευθείες και "κανονικός" στις στροφές! Άααααχ... Πως γίνεται ρε μαμώτο αυτή η χώρα να είναι στον κατήφορο 40 χρόνια σερί?