MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

γιατιιι???
(Ευχαριστω...)

Πολλοί λόγοι,

1. Τα Sondek θέλουν ρύθμιση σωστή και τότε παίζουν καλά, τα περισσότερα όμως είναι αρρύθμιστα... και δεν είναι τοποθετημένα σωστά.

αν κάποιος έχει υπομονή και επιμονή, και χρησιμοποιήσει κάποιες από τις αναβαθμίσεις που έχουμε συζητήσει στην ενότητα του Sondek, θα έχει ένα άριστο αποτέλεσμα... τι θέμα είναι ποιός έχει την υπομονή και την επιμονή...

2. Τα αναρτόμενα πικάπ θέλουν ρύθμιση και τοποθέτηση... αλλά και όσο καλά να γίνουν αυτά υπολοίπονται σε "attαck" , PRAT και έκταση χαμηλού, σε σχέση με τα μάζας.

μετά από χρόνια ακροάσεων και τον τελευταίο χρόνο που ασχολήθηκα πολύ εντατικά με το θέμα, διαπίστωσα ότι ο ήχος πικάπ μάζας είναι αυτό που μου αρέσει, διότι έχει μεγαλύτερη έκταση κυρίως στα χαμηλά αλλά και στην ταχύτητα με την οποία αποδίδεται η μουσική.

Το ότι δεν χρειάζεται καμιά ρύθμιση είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα... μόνο καλή τοποθέτηση χρειάζονται...

Βέβαια όπως έχω ξαναπεί περισσότερα από ένα πλατώ και βραχίωνες είναι καλό να υπάρχουν για να εξάγεται το αρεστό αποτέλεσμα από διάφορες ηχογραφήσεις...

Ο φίλος καλά θα είναι να ακούσει πολλά πικάπ (σωστά τοποθετημένα και ρυθμισμένα) και να διαπιστώσει του λόγου το αληθές...

και να έχουμε υπόψη μας ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο
 
Πολλοί λόγοι,

1. Τα Sondek θέλουν ρύθμιση σωστή και τότε παίζουν καλά, τα περισσότερα όμως είναι αρρύθμιστα... και δεν είναι τοποθετημένα σωστά.

αν κάποιος έχει υπομονή και επιμονή, και χρησιμοποιήσει κάποιες από τις αναβαθμίσεις που έχουμε συζητήσει στην ενότητα του Sondek, θα έχει ένα άριστο αποτέλεσμα... τι θέμα είναι ποιός έχει την υπομονή και την επιμονή...

2. Τα αναρτόμενα πικάπ θέλουν ρύθμιση και τοποθέτηση... αλλά και όσο καλά να γίνουν αυτά υπολοίπονται σε "attαck" , PRAT και έκταση χαμηλού, σε σχέση με τα μάζας.

μετά από χρόνια ακροάσεων και τον τελευταίο χρόνο που ασχολήθηκα πολύ εντατικά με το θέμα, διαπίστωσα ότι ο ήχος πικάπ μάζας είναι αυτό που μου αρέσει, διότι έχει μεγαλύτερη έκταση κυρίως στα χαμηλά αλλά και στην ταχύτητα με την οποία αποδίδεται η μουσική.

Το ότι δεν χρειάζεται καμιά ρύθμιση είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα... μόνο καλή τοποθέτηση χρειάζονται...

Βέβαια όπως έχω ξαναπεί περισσότερα από ένα πλατώ και βραχίωνες είναι καλό να υπάρχουν για να εξάγεται το αρεστό αποτέλεσμα από διάφορες ηχογραφήσεις...

Ο φίλος καλά θα είναι να ακούσει πολλά πικάπ (σωστά τοποθετημένα και ρυθμισμένα) και να διαπιστώσει του λόγου το αληθές...

και να έχουμε υπόψη μας ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο

Σ´ευχαριστώ chris για τις εξηγήσεις που μου δίνεις,για το ποιό απο τα δύο πικάπ είναι καλήτερο μεταξύ μάζας ή ανάρτησης.
Τώρα έχω μία απωρία το ν´ακούσει κάποιος πολλά πικάπ δεν ξέρω κατα πόσο βωηθάει αυτό για το λόγο οτι θα ακούσει διαφορετικές σχολες,διαφορετικές υλοποιήσεις και ο ήχος σε κάθε μια απο αυτές θα είναι διαφορετικός,γνώμη μου ποιο κουραστικό γίνεται, ποιο χρονοβώρο είναι, και το να μπωρέσεις να καταλάβεις ποιο απο όλα αυτά σε τραβάει είναι λίγο δύσκωλο.
Δέυτερον πως μπορούμε να καταλάβουμε ότι αυτό που ακούμε είναι σωστό,αφού ο κάθε αντιπρόσωπος έχει και διαφορετικο χώρο, και διαφορετικά συνοδά μηχανήματα οπώτε γνώμη μου και πάλυ, όλα αυτά είναι λίγο υποκειμενικά για το πως ακούγεται κατι σωστά και κατι λανθασμένα.Η μόνη λύση είναι όχι μόνο το πικάπ αλλά και οποιαδήποτε άλλη πηγή να έρχεται στο δικό μας χώρο,αυτό θεωρώ οτι είναι το ποιο σωστό.
Τρίτον δεν μ´ενδιαφέρουν τα μεταχειρισμένα προιόντα,για τον απλούστατο λόγο οτι δεν μ´ενδιαφέρει να πάρω κάτι απο δεύτερο ή τρίτο χέρι και γιατί δεν ξέρω τι μπωρεί να είχε υποστεί απο τον προηγούμενο κατοχό του.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας,και το άμεσο ενδιαφέρων σας.
 
Σ´ευχαριστώ chris για τις εξηγήσεις που μου δίνεις,για το ποιό απο τα δύο πικάπ είναι καλήτερο μεταξύ μάζας ή ανάρτησης.
Τώρα έχω μία απωρία το ν´ακούσει κάποιος πολλά πικάπ δεν ξέρω κατα πόσο βωηθάει αυτό για το λόγο οτι θα ακούσει διαφορετικές σχολες,διαφορετικές υλοποιήσεις και ο ήχος σε κάθε μια απο αυτές θα είναι διαφορετικός,γνώμη μου ποιο κουραστικό γίνεται, ποιο χρονοβώρο είναι, και το να μπωρέσεις να καταλάβεις ποιο απο όλα αυτά σε τραβάει είναι λίγο δύσκωλο.
Δέυτερον πως μπορούμε να καταλάβουμε ότι αυτό που ακούμε είναι σωστό,αφού ο κάθε αντιπρόσωπος έχει και διαφορετικο χώρο, και διαφορετικά συνοδά μηχανήματα οπώτε γνώμη μου και πάλυ, όλα αυτά είναι λίγο υποκειμενικά για το πως ακούγεται κατι σωστά και κατι λανθασμένα.Η μόνη λύση είναι όχι μόνο το πικάπ αλλά και οποιαδήποτε άλλη πηγή να έρχεται στο δικό μας χώρο,αυτό θεωρώ οτι είναι το ποιο σωστό.
Τρίτον δεν μ´ενδιαφέρουν τα μεταχειρισμένα προιόντα,για τον απλούστατο λόγο οτι δεν μ´ενδιαφέρει να πάρω κάτι απο δεύτερο ή τρίτο χέρι και γιατί δεν ξέρω τι μπωρεί να είχε υποστεί απο τον προηγούμενο κατοχό του.

Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις σας,και το άμεσο ενδιαφέρων σας.
Μια καλή ιδέα είναι να πάρεις ένα teckicks 1200 mk 2 αλλά και παλιότερο και να του βάλεις έναν SME 4 Η 5.Τελευταία χαλάει κόσμο αυτή η μετατροπή.Ξεκίνησε από τον D.Price του HI-FI WORLD πριν μερικά χρόνια ,που τοποθέτησε ένα REGA και εξελίχθηκε αυτό το modification με την τοποθέτηση του SME .Τεύχος απριλίου η μάη 2011.Είναι το επόμενο βήμα που θα κάνω ,μιας και το άκουσα και δεν το πίστευα.Ένα πικάπ θρύλος όπως και το linn,που όμως τα χάλαγε σε μερικούς τομείς,όπως οι αρμονικές,οι τραχιές υψηλές.Το άκουσα με rega rb 250 σε βάση ιδιοκατασκευή (γρανίτη και φελλός σάντουιτς και από πάνω άλλος γρανίτης με ποδαράκια σχετικά φτηνά) και ATC 09 της AUDIO TECHNIKA.Έπαιζε πάρα πολύ καλά και μ έκανε να πάρω ένα 1200 (παλιότερο μοντέλο),από δισκάδικο που έκλεισε και να περιμένω βραχίονα για δοκιμή.Το εν λόγω πικάπ ευθυγραμίζεται εύκολα ,και φτιάχτηκε για να παίζει σε πιλύ δύσκολες συνθήκες.Ξέρω ραδιοφωνικό παραγωγό που έχει σπίτι του THORENS k GARRARD ,αλλά δεν τ αλλάζει με τίποτα.Ήδη όπως είπα σε μερικές χώρες αυτή η λύση ξεκίνησε και γίναται μόδα.
 
Απλα μια μικρη παραμβαση φιλε Chris,

Για να υπαρχει ικανοποιητικη αποσβεση λογω μαζας θα πρεπει η μαζα αφ' ενος να ειναι μεγαλη (μεγαλη) αφ' ετερου τα υλικα του πλατω να ειναι πολυ καλα μελετημενα. Αυτο συνηθως οδηγει και σε πολυ μεγαλυτερο price tag.

Ενω η αποσβεση με ελατηρια, παροτι εχει τις δυσκολιες της (συχνες ρυθμισεις της αναρτησης), νομιζω οτι σε αυτη την περιοχη τιμων (ειδικα σε used) ειναι αναποφευκτη.

Βεβαια μπορει να κανω και λαθος.

Ειμαι "τραμπολινακιας" πως να το κανουμε... :flipout:

(κι ας μου σπαει τα νευρα το sytemdek με τα ελατηρια του...)
 
Αγαπητέ Promitheas,

για να φτάσω να έχω μια (νομίζω εμπεριστατωμένη) γνώμη,... χρειάστηκαν τουλάχιστον 20 χρόνια, πολλά πικάπ, και φυσικά χρήμα...τον τελευταίο μόλις χρόνο αποφάσισα να δώσω μια τελειωτική λύση, ψάχνοντας πολύ εντατικά, και προσπαθώντας να κρατήσω το μπάτζετ χαμηλά.

Διαπίστωσα ότι τελειωτική λύση δεν υπάρχει,... αλλά πολλές καλές λύσεις..., ότι οι καινούργιοι σχεδιασμοί είναι οριακά καλύτεροι από τους παλαιούς, και ότι για να διαπιστώσεις τι σου αρέσει πραγματικά, χωρίς να είσαι κολλημένος σε μάρκες και σε ψυχολογικά φαινόμενα είναι αρκετά δύσκολο.

Είναι πολύ δύσκολο να βγάλεις συμπεράσματα από ακροάσεις σε μαγαζιά, να έχεις υπόψη σου ότι συνήθως εκεί τα πικάπ ακούγονται χειρότερα, για πολλούς λόγους. Από την άλλη θα πρέπει να κοιτάξεις τα ριβιούς χωρίς να κρατάς μόνο εκείνα που μας κάνουν την καρδιά, αλλά και τα αρνητικά.

Τέλος θα πρέπει να έχεις υπόψη σου και αυτά που λέμε εμείς εδώ (και σε άλλα φόρουμ) με την προϋπόθεση ότι εμείς δεν είμαστε ριβιούερς αλλά απλοί χρήστες που καταθέτουμε ΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ απόψεις και μόνον.

Ο westsound καταθέτει κάτι πολύ ενδιαφέρων, και μάλιστα πείραμα που έχω κάνει και εγώ πριν 20χρόνια... Technics 1200, SME 3009, Ortophon Concord/ Orthofon Mc10 Super...με πολύ καλά αποτελέσματα... αυτό που περιγράφει μπορεί να είναι αρκετά καλό...

Εγώ πλέον ακούω σχεδόν αποκλειστικά από ένα Lenco GL75/ Ekos/ BenzL2, επάνω σε βαρύ πλινθ, και θα ετοιμάσω ένα πάρα πολύ βαρύ Lenco με διπλό πλατό όταν έχω τον χρόνο, και χρήμα.

Τα Idler (τροχαλίας) Thorens/Garrard/Lenco και φυσικά τα θρυλικά EMT είναι σε μια κλάση από μόνα τους.

Τα πρώτα τρία μπορεί να τα βρεις ακόμα σε λογικές τιμές.

Βάση αυτών που λέω εδώ πιο πάνω απαντώ και στον φίλο Στέλιο, ότι πράγματι οι νέοι σχεδιασμοί μάζας είναι πράγματι πιο ακριβοί αλλά οι παλαιοί είναι ακόμα πολύ προσβάσιμοι οικονομικά.

Οικονομικά προσβάσιμα είναι επίσης και τα παλαιά αναρτόμενα πικάπ θρύλοι στην αγορά μεταχειρισμένων. Το Systemdek, AR Legend, Ariston, Τhorens 160, Linn Sondek(70-80's), Mitchel (80's) κλπ, είναι κελεπούρια... (ανέφερα μόλις μερικά που μου ήρθαν γρήγορα στο μυαλό)...
 
Οικονομικά προσβάσιμα είναι επίσης και τα παλαιά αναρτόμενα πικάπ θρύλοι στην αγορά μεταχειρισμένων. Το Systemdek, AR Legend, Ariston, Τhorens 160, Linn Sondek(70-80's), Mitchel (80's) κλπ, είναι κελεπούρια... (ανέφερα μόλις μερικά που μου ήρθαν γρήγορα στο μυαλό)...

λοιπον, αν σκεφτεσαι και αλλα πικαπ περαν των μισελ και λινν, νομιζω πως η συμβουλη του chris ειναι πολυ καλη. μπορεις να βρεις πχ ενα θορενς 160 με σμε 3009 σε καλη κατασταση σε πολυ λογικες τιμες. δεν εχει τπτ να ζηλεψει απο το ανανεομενο 160 hd που κοστιζει κοντα 2Κ ευρω νομιζω... και αν δεις οτι δεν σου κανει η αναρτηση ειναι ευκολο να το ξαναπουλησεις.

αν βεβαια θες καινουργιο κοιτα και TW, scheu, amazon, acoustic solid..
 
Πάντως αν και ολίγον off topic (μάζας) το dps3 που άκουσα στο σπίτι του μέλους Karavan μου άρεσε περισσότερο απο το Αmazon1 που έχει τύχει να ακούσω αρκετές φορές και με διάφορες κεφαλές/φονο, είναι πιο "γρήγορο" και πιο ουδέτερο χωρίς να υπολείπεται σε τίποτα απο το θηρίο σε σώμα χαμηλού έκταση και καθαρότητα καιόλα αυτά με έναν ανακαλωδιωμένο rb300 επάνω και το μικρό τροφοδοτικό.
Εναλλακτικά παίζει σε τιμή όσο τα linn magic/michell gyro και το πρόσφατα ανανεωμενο clearaudio performance που υπο τις φθηνές προυποθέσεις ενος τροφοδοτικού αλα seedbox και του να κάτσει σε κάτι στιβαρό πάει χέρι πόδι με το Amazon1.

Σημειωσατε επισης οτι εχω αρκετες ακροσεις και απο διαφορα gyro, φοβερο πικαπ που ενεπνεε παντα τον σεβασμο ενω επιαιζε εξαιρετικα ομως σε σχεση με αυτα που προανεφερα, ευχαριστω δεν θα παρω, φυσικα δεν ειναι ολοι σαν κι εμενα να μην τους αρεσει οηχος απο πικαπ με αναρτηση (και ο μπελας)

Αυτά απο την πείρα μου στην περίπτωση που επικρατήσει η "αίρεση" της μάζας σαν επιλογή (που μεταξύ μας άσχετο με το συναίσθημα/φετίχ του καθένα είναι και η πιό σωστή)
 
Last edited:
Δηλαδή αγαπητέ φίλε chris να καταφήγω σε μεταχειρισμένο,και σιγά σιγά να το αναβαθμίζω,μια που στη προκειμένη περίπτωση σε αυτά τα λεφτά, αυτά που ευημέρουν είναι τα ανάρτησης,στο κάτω κάτω θα ξέρω κιόλας και τη θα του έχω βάλει,και στη τελική θα χαίρομαι ιδιαίτερα γιατι θα πειραματίζομαι,ποιος ξέρει το μόνο σίγουρό είναι οτι θα βγεί κατι καλό,καλήτερο απ´οτι ήταν.
Οπότε αρχίζει το ψάξιμο,thanks για τις συμβουλές σου,και χωρίς καμία παρεξήγηση για τα όσα ανέφερα προηγουμένος,δεν αναφερόμουν σε εσένα προσωπικά,απλός ανέφερα γενικά αυτά που διαβάζω τα διάφορα, και αυτά που ακούω.Σεβαστές όλλες οι απόψεις.

Πάντα φιλικά με βάζεις τώρα σε καινούριες περιπέτειες να το ξέρεις αυτό.
 
Promitheas, δεν σου είπα να πάρεις μεταχειρισμένο και να το αναβαθμίσεις... απλά είπα να έχεις ανοιχτούς ορίζοντες, και μόνος σου να διαπιστώσεις τι ακριβώς θέλεις.

Οι αναβαθμίσεις δεν είναι πανάκεια, και μάλιστα μπορεί να βγουν ξινές αν δεν γνωρίζεις τι θέλεις και τι ακριβώς κάνει το κάθε πράγμα...

Χρειάζεται πολύ ψάξιμο και διάβασμα, και αμφισβήτηση...

Ότι θες βέβαια εδώ είμαστε...

Καλό σου ταξίδι στον κόσμο του βινυλίου!!
 
Μιας και φαίνεται να κοιτά προς την πλευρά του μεταχειρισμένου,θα σου πρότεινα να βάλεις στη λίστα των υποψήφιων προς αγορά και το linn axis,ένα πικάπ που λόγω της λιννοφοβίας δεν έκανε καριέρα στην ελληνική αγορά,ενώ για για μένα προσωπικά είναι εφάμιλλο του μεγάλου του αδελφού (γιατί έβγαινε και το μικρί Basic),σε αρκετούς τομείς,είναι αναβαθμίσημο,δλδ μπορείς να βάλεις και EKOS K ITTOK,ενώ ρυθμίζεται ευκολότερα από το Sondek,και το κυριότερο δεν ξερυθμίζεται εύκολα.Κάποιοι έχουν αναβαθμίσει τα axis τους ,με εξωτερικό τροφοδοτικό με απίστευτα αποτελέσματα.
 
Απάντηση: Re: MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

λοιπον, αν σκεφτεσαι και αλλα πικαπ περαν των μισελ και λινν, νομιζω πως η συμβουλη του chris ειναι πολυ καλη. μπορεις να βρεις πχ ενα θορενς 160 με σμε 3009 σε καλη κατασταση σε πολυ λογικες τιμες. δεν εχει τπτ να ζηλεψει απο το ανανεομενο 160 hd που κοστιζει κοντα 2Κ ευρω νομιζω... και αν δεις οτι δεν σου κανει η αναρτηση ειναι ευκολο να το ξαναπουλησεις.

αν βεβαια θες καινουργιο κοιτα και TW, scheu, amazon, acoustic solid..
Παναγιωτη,αν μου επιτρεπεις σαν ατομο που γνωριζω πολυ καλα και τα δυο TD160 & TD160HD να διαφωνησω μαζι σου.Προσωπικα πουλησα το sondek διοτι "εφαγε αγριο ξυλο" απο το TD160HD.
Δεν υπαρχει καμια μα καμια απολυτως σχεση στον ηχο του παλιου 160 με το HD,αλλα και σε σχεση με κατα πολυ ακριβοτερα πικαπ.
Kαι μια και αναφερθηκε το TD160HD,Προμηθεα,ακουσε το,δεν θα χασεις.
 
Last edited:
και εγω που νομιζα πως δεν σε ειχε "μαγεψει" τοσο το hd. δλδ το προτιμας και απο το garrard ? πιστευεις πως αξιζει την διαφορα χρηματων απο ενα κλασσικο 160 ?
 
Απάντηση: Re: MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

και εγω που νομιζα πως δεν σε ειχε "μαγεψει" τοσο το hd. δλδ το προτιμας και απο το garrard ? πιστευεις πως αξιζει την διαφορα χρηματων απο ενα κλασσικο 160 ?
:laugh:

Πολυ διαφορετικο απο το Garrard,γι'αυτο κρατησα αυτα τα δυο.

Οταν μετα τους πειραματισμους κατεληξα στις κεφαλες που χρησιμοποιω με το 160HD τωρα,ακομη και με τον RB300 ειναι ενα πικαπ που με εκανε να ασχολουμαι περισσοτερο με την μουσικη παρα με τα πικαπ.
Η διαφορα στην τιμη με το κλασσικο 160,για μενα απολυτα δικαιολογημενη,και μην ξεχναμε οτι το κλασσικο 160 ειναι φτηνο λογω του οτι ειναι μεταχειρισμενο.
Οπως και ναχει το HD ειναι πολυ καλυτερο σε ολα.
 
Last edited:
Επειδή έτυχε να είμαι φίλος με linn dealer,που φιλοξένησα κιόλας,ποτέ δεν σταμάτησε να λέει , ακόμα και σε στιγμές χαλάρωσης,αυτό που όλοι οι συνεργάτες της συγκεκριμένης εταιρίας ισχυρίζονται όταν επισκεφτείς ένα μαγαζί που την αντιπροσωπεύει:ότι δλδ ένα sondek το κοντράρεις όταν είναι πάντα σε συνεργεία με προϊόντα της ίδιας εταιρίας,βραχίονα,κεφαλή,φονο κ.λ.π.Απ τη στιγμή που παίζει 'έλεγε',ακόμα και με πιο ακριβή κεφαλή άλλης μάρκας,το πλατώ χάνει μερικά απ τα προτερήματά του..όπως το να δίνει το σωστό γι αυτούς γνωστό tempo που έκανε διάσημη την εταιρία στα 80ς-90ς.
 
Το Linn Axis είναι κελεπούρι στα 200-300 ευρώ που πουλιούνται στο e-bay.

Ένα καλοστημένο εξολοκλήρου Linn σύστημα είναι εμπειρία, έχω αναφέρει το περιστατικό με το Sondek/Ekos/Troika/Lingo ενισχυτές και ηχεία Linn, που άκουσα σε έκθεση... πραγματική μαγεία...

Δεν έπρεπε να είχα δώσει το Thorens 160, ούτε το AR The Legend,... δυστυχώς όμως οι μετακομίσεις, και η έλλειψη μόνιμης βάσης δεν μου επέτρεπε να τα κρατήσω, είχα βέβαια και Linnίτιδα τότε... τώρα τελευταία καθάρισε το μυαλό μου.

Όλα έχουν θετικά και αρνητικά, και όλα παίζουν μουσική, να μην ξεχνάμε...
 
κάθε φιλοσοφίας πικάπ έχει το κοινό του. Προσωπικά έχω καταλήξει σε ανάρτηση (Michel) καθώς θεωρώ ότι έχουν πιο γλυκό ήχο ο οποίος μου ταιριάζει στα ακούσματά μου. Σίγουρα και η ατάκα έχει τα πλεονεκτήματά της αλλά....
Ένα Thorens από τα παλιά (160, 125, άντε και το 166) πάντα με δελέαζαν, αν και με άλλο βραχίωνα από τον μαμίσιο.
Ψήνω έναν συμφορουμίτη να μου δώσει το δικό του 160 με βραχίωνα SME αλλά εκείνος δεν....
Δεν θα πρέπει πάντως θεωρώ να υποτιμάμε το ρόλο βραχίωνα αλλά και κεφαλής.