MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

Επειδή έτυχε να είμαι φίλος με linn dealer,που φιλοξένησα κιόλας,ποτέ δεν σταμάτησε να λέει , ακόμα και σε στιγμές χαλάρωσης,αυτό που όλοι οι συνεργάτες της συγκεκριμένης εταιρίας ισχυρίζονται όταν επισκεφτείς ένα μαγαζί που την αντιπροσωπεύει:ότι δλδ ένα sondek το κοντράρεις όταν είναι πάντα σε συνεργεία με προϊόντα της ίδιας εταιρίας,βραχίονα,κεφαλή,φονο κ.λ.π.Απ τη στιγμή που παίζει 'έλεγε',ακόμα και με πιο ακριβή κεφαλή άλλης μάρκας,το πλατώ χάνει μερικά απ τα προτερήματά του..όπως το να δίνει το σωστό γι αυτούς γνωστό tempo που έκανε διάσημη την εταιρία στα 80ς-90ς.

Τι είναι το "Σωστό Tempo"?
 
Σύμφωνα με τα όσα κατά καιρούς έχω ακούσει επισκεπτόμενος διάφορα στούντιο συμβαλλόμενα με linn αντιπροσώπευση,από αθήνα (1986)μέχρι Gouda Ολλανδίας(2010) και κυρίως ένα γνωστό μου στο Gotheberg που του είχα γίνει στενός κορσές,"tempo εννοούν το ρυθμό που κάνει ενδιαφέρουσα και όχι αδιάφορη ή βαρετή μια ηχογράφηση".Το βάζω σε εισαγωγικά προσπαθώντα να μεταφέρω ότι έχω ακούσει να μου λένε σε περίπου 12 LINN points,που έχω μπει να κάνω κάποια ακρόαση.Αυτή ήταν η απάντησή τους όταν θέλουν να τονίσουν τη διαφορά ενός προϊόντος,από ένα άλλο που και οι ίδιοι πιστεύουν ότι είναι πιο αναλυτικό.Βέβαια αυτό είναι ότι πιστεύουν και δεν κάνω διαφήμιση,γιατί όπως είπα και στο topic για τις αναβαθμίσεις του sondek,προσωπικά το LP 12 μ έχει κουράσει.
Δεν μπορώ όμως να παραβλέψω ότι όλα τα προϊόντα της εταιρίας αυτής συνεργαζόμενα με ομόσταυλα συνοδά, δίνουν αυτό το χαρακτηριστικό ακουστικό γνώρισμα.Και πριν να ποστάρω έκανα μια ακρόαση βάζοντας στο meridian μου , στο karik μου k σένα marantz 17 φίλου,το ίδιο κομμάτι (maxwell 1996,3ο κομμάτι).Το karik είναι 20ετίας και όλα έπαιξαν στο ίδιο σύστημα με όλα τα καλώδια και μηχανήματα της ίδιας εταιρίας .Αν και ανώτερα σε όλους τους τομείς τα meridian k marantz,ο ρυθμός που έδινε σ αυτό το ρυθμικό κομμάτι το karik ήταν άπιαστος .
 
Το παράδειγμα που ανέφερα ,ήταν για να τονίσω τη σημασία που δίνει στη συνεργεία των συνοδών το Sondek.Όσο για προτάσεις απόκτησης ,να θυμίσω στο φίλο μας ένα άρθρο του πιο μανιώδους reviewer-collector αναλογικών συστημάτων αναπαραγωγής κ ειδικού στα πικάπ κ Αdam Smith,που έγραφε πριν μερικούς μήνες στο Hi-Fi World για το πόσο δύσκολη είναι η αποστολή πικάπ από ένα σημείο σ ένα άλλο και φυσικά η αγορά από e-bay,όταν κάποιος χρήστης δεν ξέρει πώς να το πακετάρει!!Συμφωνώ ότι πρέπει να κινηθεί σε μεταχειρισμένο ανάρτησης και ήδη προτάθηκαν καλά πλατώ που βρίσκονται φτηνά και μπορούν να δώσουν πολλές ώρες απόλαυσης σε κάτοχους βινυλίου.Και υπάρχουν αρκετοί ειδικοί στη ρύθμιση πλατώ στην αθήνα.
 
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.Ωραία θα κινηθώ σε μεταχειρισμένο,αναφερθήκατε κάποια στιγμή και στο linn axis επειδή ήθελα να το δώ πως είναι,είδα κάποιες photo και απο την πίσω πλευρά του πικάπ βλέπω να έχει κάτι σαν ψήκτρες αυτές τη ρόλο παίζουν?
 
Ευχαριστώ για τις προτάσεις σας.Ωραία θα κινηθώ σε μεταχειρισμένο,αναφερθήκατε κάποια στιγμή και στο linn axis επειδή ήθελα να το δώ πως είναι,είδα κάποιες photo και απο την πίσω πλευρά του πικάπ βλέπω να έχει κάτι σαν ψήκτρες αυτές τη ρόλο παίζουν?
Καλημέρα.Η ψύκτρα είναι απλά για το τροφοδοτικό του πικάπ, το οποίο σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να αποκτήσεις.Πουλιέται φτηνά και δε χρειάζεται τόσο μεγάλο 'πειραματισμό' στο στήσιμο,ευθυγραμίζεται εύκολα και απ έξω!!,κάτι που γίνεται σχετικά εύκολα και μη ξεχνάς ότι μπορεί να δεχθεί πολύ ακριβότερο βραχίονα απ αυτόν που πουλιέται.Στην αρχική του έκδοσησυνοδευόταν με τον Basic και μετά με Akito.Συνεργάζεται βέβαια (κ το ξέρω ότι γίνομαι κουραστικός ) απόλυτα με βραχίονες κ κεφαλές της linn.Το άκουσα με Ekos mk1 και Troica και δεν το πίστευα!όμως ο λόγος που στο πρότεινα είναι ότι δε ξερυθμίζεται εύκολα ,κάτι που ισχύει με όλες τις εκδόσεις του sondek και προσωπικά μ έχει κουράσει τόσο που το έχω μόνο για ..οπτική επίδειξη.Η τιμή του στα μεταχειρισμένα εν ελλάδι είναι ψηλή κ ΘΑ σε συμβούλευα να κοιτάξεις και στο e-bay .H καθαρότητα ακόμα και με βραχίονα φτηνό απλά.. αγγίζει του sondek κάτι που το κράτησε στα all time classics του hi-fi world(το αναφέρω συχνά γιατί είναι το μοναδικό περιοδικό που έχει ξεχωριστή .."γωνιά " για το βινύλιο,φανατικούς αναγνώστες-χρήστες βινυλίου και tests για όλα τα βαλάντια ΚΑΘΕ ΜΗΝΑ,όλο το χρόνο.
 
Πριν μερικές ώρες έβαλα δίπλα-δίπλα στο ίδιο σύστημα το Sondek-ittok 2-kharma vs Iττοκ-basic-golding 1042,πολύ κοντά στο sondek vs Axis στο θέμα καθαρότητας και κυρίως στο χαρακτηριστικό γνώρισμα της linn ,to τεμπο.Δίσκος που έπαιξαν ήταν ;ena 45άρι: David Stuart με Candy dalfer LILLY WAS HERE ,ένα τραγούδι που ξέρω πολύ καλά και παρακολούθησα live.
 
Last edited by a moderator:
Κλασσικα πικαπ που προσφερονται ως μεταχειρισμενα και με πολυ ψηλες δυνατοτητες επισης ειναι τα Thorens TD160,TD125,Ariston RD-11,RD-80,AR Legend,EB-101......μεταξυ πολλων αλλων.
 
Πραγματικά πολύ καλά πικάπ,τα οποία μπορούν να βρεθούν και σε παζάρια,σε χώρες της βόρειας ευρώπης.Ένα σύνηθες γεγονός που λείπει απ την επαρχεία μας (και απ το κέντρο),είναι τα κυριακάτικα παζάρια,όπου μαζεύονται πολλοί παλαιοπώληδες και πουλούν σπάνια μεταχειρισμένα αντικείμενα..από πικάπ,δίσκους,πλοία ξύλινα μέχρι και το Dark side οn the moon στην τουρκικήν..
Αν βέβαια υπήρχε toppic με τις μεταχειρισμένες πηγές αναλογικής αναπαραγωγής- αντικείμενα πόθου,θα ζητούσα από τον Stross Khann ένα Pink Trianlge PT TOO,ή ΕXPORT ή Anniversary.Δεν το πρότεινα όμως αν και το πιο 'ανοικτό-ηχο' απ όλα τα προαναφερθέντα για μένα και φοβερά λεπτομερές,χωρίς να υστερεί σε όγκο και tempo,γιατί είναι κι αυτό μπελαλίδικο,εύθραυστο,με αρκετές αστοχίες υλικών,και θέλει τρομερή ρύθμιση για να δώσει αυτά που μπορεί.Ενώ το little pink think ανοικτό αλλά χάνει στα χαμηλά.
 
Απάντηση: Re: MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

......και θέλει τρομερή ρύθμιση για να δώσει αυτά που μπορεί........

Π.χ,ρυθμιση της αναρτησης αν παιξεις ενα δισκο 180 γρ.....!!!!!!! :o
 
Το δικό μου που δεν παίζει εδώ και ένα χρόνο,λόγω του ότι ένα στιπάκι του τροφοδοτικού,καταργήθηκε κ δεν μπορώ να το βρω ,είχε πρόβληματάκια κατασκευαστικά απ το 92 που τ αγόρασα.Η ρύθμιση αν και το πήρα πολλές φορές στην αντιπροσωπεία,ήταν απ δύσκολη λόγω του ότι το armboard έχανε στο ' ζύγι',δεν μπορούσαν να το φτιάξουν και στο τέλος τ άφησα έτσι.Αλλά και άλλα Pt too είχα παρόμοιο πρόβλημα..Εγώ δε μπόρεσα να το λύσω,παρ όλο που παραπονέθηκα έντονα.
 
Υπάρχουν όμως και βάρβαροι που πετούν τέτοια κλασσικά πικάπ στις μέρες μας,χωρίς να ξέρουν την αξία τους..εχασα ένα Dual 505-2 έτσι,καθώς κάποιος ηλεκτρονικός πέταξε όλη την αποθήκη του με 'με αχρείαστα πράγματα',όπως έλεγε,κ μέσα σ αυτά ήταν ένα micro seiki με τη μαρνάρινη βάση του 79-80!!Γι αυτό λέω ότι θέλει ψάξιμο.Αρκετοί τα κρατάν για ενθύμιο και είναι σε καλή κατάσταση.Αλήθεια πάντως το Dual 505-5 δεν σας άρεσε στην περσινή έκθεση??
 
Και εγώ να προσθέσω ότι δεν έχω ακούσει ποτέ ένα καλορυθμισμένο Pink Triangle...ανοικτός ήχος, προς το λεπτό απότι κατάλαβα όπως και όταν άκουσα...

Μπορεί να έχουν προβλήματα... όπως περιγράφει ο westsound...

Dual 505-2... πολύ καλό, αν βρεις... αλλά δεν φτάνει τα πιο πάνω προτεινόμενα πικάπ.
 
Γενικά συμφωνώ με αυτά που γράφει ο Χρήστος... Το πικάπ είναι πολύ προσωπική υπόθεση. Το πως αντιλαμβάνεται το αυτί σου τις αρετές κάθε υλοποίησης μπορεί να είναι πολύ διαφορετικό από το τι πιάνει των υπολοίπων. Οπότε μόνο δοκιμές-δοκιμές-δοκιμές
Αλλά το όλο σκηνικό κρύβει και μια μεγάλη παγίδα...

"το μάτι χορταίνει πολύ δυσκολότερα από το αυτί..."

Αυτό ισχύει σε όλους τους χώρους και αρκετά φυσικά σε όλο το hobby της μουσικής, αλλά με τα πικάπ είναι αρκετά κλίκ πιο πάνω...
 
Απάντηση: Re: MICHELL GYRODECK Η LINN MAGIC.

Αλλά το όλο σκηνικό κρύβει και μια μεγάλη παγίδα...

"το μάτι χορταίνει πολύ δυσκολότερα από το αυτί..."

+1 :a0210:
 
Πιστεύω και γω ότι είναι προσωπική υπόθεση ο ήχος του κάθε πλατώ,όπωσ κάθε συσκευής.Όταν ζεις μ ένα προίόν μέρα-νύχτα και ξαφνικά τ αλλάξεις ,φυσικό είναι ν αλλάξει κάτι στον ήχο και όποιος δεν το παραδέχεται αυτό (γιατί σ ένα toppic αμφισβητήθηκε η διαφορά στον ήχο που επιφέρει η αλλαγή καλωδίου),απλά δεν ακούει προσεκτικά..Το pink export όντως έχει πιο ανοικτό ήχο ,αλλά όχι λεπτό,όπως το little pink think ,το μικρό μοντέλλο της σειράς.Συγκριτικά ακούγοντα ένε προς ένα ,γιατί την περίοδο της κασσέτας και του πλατώ,έκανα αγορά 3 διαφορετικών σε διάστημα 4ετίας,και μερικά τα κρατάω ακόμα και φυσικά ,έχω συγκρίνει και φίλων και εδώ ,αλλά και σουηδία ,που ζω 2 μήνες το χρόνο.Τα pink είναι λίγο εύθραυστα και 'ζημιάρικα' θα έλεγα.
 
Θυμάμαι το τεστ του export στον ήχο κάπου το 92,που το έβγαζε φοβερό πικάπ ,αλλά όχι ήσυχο,κάτι που προκάλεσε την έκρηξη της εδώ αντιπροσωπίας,ας μην ξεχνάμε ότι τότε δεν υπήρχε cd,mini disk,cd-r,pc,dvd κ έπρεπε κάποιος να ακούσει η με πλατώ η με κασσέτα η με ραδιόφωνο,(στα νησιά δεν έπιανε τίποτα εκτός Πετρίδη και τούρκικα κανάλια, έπρεπε να μαντεύουμε πότε έχει ξένη μουσική),ανάλογα tests είχαν και ορισμένα άλλα ξένα περιοδικά ,η Pink το άλλαξε σε GTI και ακολούθησαν τα διθηραμβικά σχόλια του Hi-Fi Choise,το οποίο το κατέταξε στα αναφοράς,τότε,και μετά 6 μήνες ακολούθησε το ANNIVERSARY.
 
Όντως καλό το 505-5,λλά όλα τα προαναφερθέντα είναι καλύτερα.Στην έκθεση βέβαια υποσκέλιζε αρκετά ψηφιακά μέσα.