Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Απάντηση: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καλημέρες.

Ντίνο το παρέλαβες το αμάξι; Εντυπώσεις;

Σκέφτομαι και εγώ για την αγορά του, κάνω 1000 χλμ τον μήνα. Η κατανάλωση είναι στα επίπεδα που δίνει ο κατασκευαστής; Επίσης θα ήθελα να μου πεις από που το πήρες, έκδοση, χρηματοδότηση, με τι προκαταβολή κλπ!
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Βρε μπραβο συντονισμος!

Σημερα το απογευμα παραλαμβανω.

Δωσε μου μια βδομαδα (θα εχω κανει απο 550-650 χλμ), και θα σου δωσω πληρη αναφορα.

Για τα περι χρηματοδοτησης, σου στελνω πμ
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καταρχήν καλορίζικο.
Μετά από λίγο καιρό δεν θα θες ούτε να ξανα ακούσεις για βενζινοκίνητο.
Εκπληκτικές ροπές από τη μία και ξεχνάς βενζινάδικο και συνεργεία από την άλλη.
Εγώ με το δικό μου με σχετικά σβέλτη οδήγηση βγάζω 800-900 με σκάρτα 50 λίτρα καύσιμο.:music-smiley-005:
(Σαλαμίνα-Γρεβενά πήγαινε έλα ένα γέμισμα)
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σε ευχαριστω. Ποιο εχεις εσυ ?

Εκανα τα πρωτα μου 46 χλμ, με μεση καταναλωση (απο οτι εδειχνε το αυτοκινητο), 3,7 λιτρα. Θα τσεκαρω μολις ξαναφουλαρω την πραγματικη.
Ελπιζω οταν "ανοιξει" ο κινητηρας, να καιει ακομη λιγοτερο,
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Σε ευχαριστω. Ποιο εχεις εσυ ?

Εκανα τα πρωτα μου 46 χλμ, με μεση καταναλωση (απο οτι εδειχνε το αυτοκινητο), 3,7 λιτρα. Θα τσεκαρω μολις ξαναφουλαρω την πραγματικη.
Ελπιζω οταν "ανοιξει" ο κινητηρας, να καιει ακομη λιγοτερο,

Καλορίζικο καί Καλοτάξιδο Ντίνο
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καλογκάζωτο ... έτσι για να δείξει ότι μπορεί να καίει και μεγαλύτερα νούμερα (π.χ. 6,0 λτρ).

Σοβαρά τώρα, καλό θα είναι να ψάξεις να βρεις αυτά τα πρατήρια καυσίμων που έχουν καθαρό καύσιμο πετρέλαιο. Επίσης δεν θα σταματάς ποτέ μα ποτέ σε πρατήριο καυσίμων όταν βλέπεις να αδειάζει βυτίο. Στη βενζίνη δεν είναι σημαντικό, αλλά στο πετρέλαιο, όταν πέφτει το καύσιμο στη δεξαμενή φέρνει στην επιφάνεια όλα τα σκουπίδια, κι άλλα υγρά, που μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα στην αντλία υψηλής πίεσης.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Καλογκάζωτο ... έτσι για να δείξει ότι μπορεί να καίει και μεγαλύτερα νούμερα (π.χ. 6,0 λτρ).

Σοβαρά τώρα, καλό θα είναι να ψάξεις να βρεις αυτά τα πρατήρια καυσίμων που έχουν καθαρό καύσιμο πετρέλαιο. Επίσης δεν θα σταματάς ποτέ μα ποτέ σε πρατήριο καυσίμων όταν βλέπεις να αδειάζει βυτίο. Στη βενζίνη δεν είναι σημαντικό, αλλά στο πετρέλαιο, όταν πέφτει το καύσιμο στη δεξαμενή φέρνει στην επιφάνεια όλα τα σκουπίδια, κι άλλα υγρά, που μπορεί να προκαλέσουν πρόβλημα στην αντλία υψηλής πίεσης.

Ευχαριστω.
Ο Πατερας μου, (συγχωρεμενος να ειναι) "ελιωσε" 40 χρονια βαζοντας βενζινη. Ξερω αρκετα πραγματα σχετικα...

Πετρελαιο μαλλον θα βαζω απο ενα πρατηριο που μου υπεδειξε φιλος ταξιτζης οπου βαζει χρονια και το εχει τσεκαρει.

Στην οπελ μου ειπαν οτι δεν ειναι τοσο ευπαθες (οσο παλιαοτερα) μιας εχει ενα συστημα που λεγεται common rail. (δεν εχω εμβαθυνει ακομη, δεν γνωρισω περι τινος προκειται, πως λειτουργει κλπ)
 
Last edited:
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Ευχαριστω.
Ο Πατερας μου, (συγχωρεμενος να ειναι) "ελιωσε" 40 χρονια βαζοντας βενζινη. Ξερω αρκετα πραγματα σχετικα...

Πετρελαιο μαλλον θα βαζω απο ενα πρατηριο που μου υπεδειξε φιλος ταξιτζης οπου βαζει χρονια και το εχει τσεκαρει.

Στην οπελ μου ειπαν οτι δεν ειναι τοσο ευπαθες (οσο παλιαοτερα) μιας εχει ενα συστημα που λεγεται common rail. (δεν εχω εμβαθυνει ακομη, δεν γνωρισω περι τινος προκειται, πως λειτουργει κλπ)

να ξέρεις ότι δεν σου τα είπαν καλά. Το common rail ψεκάζει το καύσιμο με πολύ υψηλή πίεση και αυτό δημιουργεί μεγαλύτερες απαιτήσεις για καύσιμο ποιότητας. Κάποτε τα ντίζελ έκαιγαν τα πάντα (ειδικά τα φορτηγά). Τώρα έγιναν ευαίσθητα στην ποιότητα του ντίζελ.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Να γνωρίζετε ότι στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες το πετρέλαιο κίνησης παγώνει. Αυτό που έχουμε στην Ελλάδα (νομοί Φλώρινας, Καστοριάς, Δράμας και Ξάνθης εξαιρούνται) κάτω από -10 για περισσότερο από 24 ώρες παγώνει και το αυτοκίνητο δεν ξεκινά. Οι τέσσερις νομοί έχουν πετρέλαιο από την ΕΚΟ που αντέχει (100%) για -18.

Χθες έφυγα για Φλώρινα με μισογεμάτο ρεζερβουάρ διότι δεν ήμουν σίγουρος ότι θα άντεχε το πετρέλαιο της Θεσσαλονίκης στις πολικές θερμοκρασίες. Μόλις έφθασα έβαλα ακόμη 30 λτρ. από την εκεί ΕΚΟ. Το βράδυ που επρόκειτο να ξεκινήσω η θερμοκρασία έξω από το πανεπιστήμιο ήταν -20. Το αυτοκίνητο πήρε μπρος κανονικά, ενώ είχε μείνει σβηστό 6 ώρες. Άργησε όμως να ζεσταθεί ο κινητήρας και θορυβούσε διαφορετικά σα να ζοριζόταν. Δεν το ζόρισα μέχρι να φθάσει σε μια ικανοποιητική θερμοκρασία. Στην πεδιάδα της Φλώρινας είδα μέχρι -23 και τράβηξα φωτο με -21 . http://www.avclub.gr/forum/showthre...σμενες?p=1056336492&viewfull=1#post1056336492 . Η κατανάλωση σε αυτές τις συνθήκες ήταν αυξημένη κατά 10-15%.
 
Re: Μικρο πετρελαιοκινητο....

Και εγώ το ζεσταινω παντα για 2-3 λεπτά οταν η θερμοκρασια ειναι από 5 βαθμούς Κελσιου και κατω. Σιγουρα δεν κανει κακο..

Μια απορια μου ειναι εαν διαφοροοιείται στα ντιζελ η συχνοτητα αλλαγής λιπαντικου. Στα περισσότερα καινουργια ντιζελ ο κατασκευαστής λεει μια φορά το χρονο ή καθε 15000χλμ, αλλά μου φαινεται ολίγον υπερβολικό. Ξέρουμε τι ισχύει ;