Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Το leasing περνάει στα έξοδα της εταιρίας, το ιδιόκτητο αυτοκίνητο είναι κεφάλαιο και έχει τεκμήρια κλπ. Παίζει κι αυτό τον ρόλο του.

Πιθανόν δεν χρησιμοποιήσα την σωστή ορολογία. Σκέφτομαι να "νοικιάσω" diesel αυτοκίνητο χωρίς δυνατότητα εξαγοράς στο τέλος του μισθώματος. Σε συτές τις επιλογές που έχω βρει συμπεριλαμβάνονται ασφάλεια, τέλη κυκλοφορίας, service και αλλαγή ελαστικών στις 40.000 χλμ. Το θέμα του τεκμηρίου δεν με αφορά μια που ούτως ή άλλως θα αποκτήσω αυτοκίνητο.

Δεν ξέρω αν αυτό που θα κάνω λέγεται leasing ή χρονομίσθωση, ίσως εγώ δεν το εξέφρασα σωστά.
 
Τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα που αγοράστηκαν στην Ελλάδα και πωλούνται δεύτερο χέρι, έχουν πολύ μεγάλη ζήτηση - η ζήτηση μάλλον ξεπερνά την προσφορά- και πωλούνται σε υψηλότερες τιμές από τα πετρελαιοκίνητα εισαγωγής και σε πολύ υψηλότερες τιμές από εκείνα της βενζίνης. Ειδικά στα μεγάλα κυβικά η διαφορά μπορεί να είναι πολύ μεγάλη ή ακόμη και διπλή τιμή. Σπανίως θα βγει για πώληση ένα πετρελαιοκίνητο ελληνικής αντιπροσωπείας σε λογική τιμή και δεν θα φύγει μέσα σε 10 μέρες, ενώ υπάρχουν περιπτώσεις που οι μάντρες και οι αντιπροσωπείες δεν τα εισάγουν στους καταλόγους τους και τα δίνουν σε επιλεγμένους πελάτες. Σχεδόν ολες οι εταιρείες στη Βόρειο Ελλάδα έχουν λίστα ενδιαφέροντος πελατών είτε για ΙΧΕ είτε για μικρά φορτηγά.

Δεν φτάνουν στην Β. Ελλάδα οι καρκίνοι από τον Λιγνίτη πρέπει να προστεθούν και αυτοί από την κάπνα των diesel.
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δεν φτάνουν στην Β. Ελλάδα οι καρκίνοι από τον Λιγνίτη πρέπει να προστεθούν και αυτοί από την κάπνα των diesel.
Εχει γεμιζει η Χαλκιδικη με φτηνα diesel euro 4 . Αγορασμενα απο αλβανους που δεν κανουν ποτε σερβις. Πας σε χωριο το ΣΚ και αν μεινεις πισω απο κανενα τετοιο νομιζεις οτι εχεις κολλησει σε καποιο μποτιλιαρισμα στην εγνατια πισω απο αστικο λεωφορειο...
 
Αν θέλουμε ηλεκτροκίνητα, τότε γνώμη μου είναι να ξεκινήσουμε από αυτά που αποτελούν στόλους εταιριών και πού κάνουν πολλά χλμ. Έτσι μόνο μπράβο έχω να πω στην MERCEDES BENZ - MITSUBISHI FUSO που θα κυκλοφορήσει το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο φορτηγό, το CANTER που σημειωτέον είναι και πολύ καλό φορτηγό.

Η Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation (MFTBC), μέλος της Daimler, γιόρτασε στη Νέα Υόρκη την παγκόσμια παρουσίαση του FUSO eCanter.

Το FUSO eCanter είναι το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό, ελαφρύ φορτηγό παραγωγής και θα παραδοθεί σε πελάτες στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη και την Ιαπωνία εντός του έτους. Η MFTBC σχεδιάζει να παραδώσει 500 φορτηγά αυτής της γενιάς σε πελάτες μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Στην παγκόσμια παρουσίαση, η FUSO ανακοίνωσε επίσης τον πρώτο εταιρικό πελάτη της εταιρείας στις ΗΠΑ για το eCanter. Πρόκειται για την UPS, με τον πρόεδρό της Carlton Rose να τονίζει: «ΣτηΝ UPS, αξιολογούμε και εφαρμόζουμε διαρκώς τεχνολογίες που επιτρέπουν βιώσιμες, καινοτόμες λύσεις για τον στόλο μας. Τα ηλεκτρικά φορτηγά καθιστούν τον στόλο μας πιο καθαρό και πιο αθόρυβο, αυξάνοντας τα πάνω από 8.500 οχήματα με εναλλακτικό σύστημα κίνησης που ήδη χρησιμοποιούμε. Έχουμε μία μακρά σχέση με τη Daimler σε όλο τον κόσμο, και χαιρετίζουμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε το Fuso eCanter καθώς η UPS εξακολουθεί να αναγνωρίζει τα οφέλη των ηλεκτρικών φορτηγών.»

Σε συνεργασία με το γραφείο του Γενικού Εισαγγελέα Νέας Υόρκης, Eric Schneiderman, η FUSO παρέχει επίσης φορτηγά μηδενικών εκπομπών τοπικά σε γνωστές μη κυβερνητικές οργανώσεις με έδρα τη Νέα Υόρκη, όπως τις Wildlife Conservation Society, New York Botanical Garden, Habitat for Humanity New York City, και Big Reuse Brooklyn.

Το ηλεκτρικό ελαφρύ φορτηγό FUSO eCanter αποτελεί την απάντηση της MFTBC στην ανάγκη του κοινού για ένα αθόρυβο φορτηγό μηδενικών ρύπων στις συνεχώς αυξανόμενες διανομές εντός των πόλεων. Εκτός από φιλικό προς το περιβάλλον, το φορτηγό είναι επίσης αποδοτικό και οικονομικό για τους χρήστες, όπως έχουν ήδη αποδείξει οι δοκιμές πελατών στην Ευρώπη.

Το FUSO eCanter έχει αυτονομία 100 χιλιομέτρων και χωρητικότητα φορτίου 3,5 τόνων – ανάλογα με το αμάξωμα και τη χρήση. Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του οχήματος περιλαμβάνει έξι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης 420 V και 13,8 kWh η καθεμία. Σε σύγκριση με ένα συμβατικό πετρελαιοκίνητο φορτηγό, προσφέρει εξοικονόμηση λειτουργικών εξόδων έως και 1.000 ευρώ ανά 10.000 χιλιόμετρα.

http://driveandtravel.gr/se-paragogi-proto-amigos-ilektrokinito-fortigo/
 
Τα γαλαταδικα στην Αγγλία είναι ηλεκτρικά εδώ και δεκαετίες.
Και γιατί να μην είναι λειτουργικό; Ας πούμε μέσα στον Βόλο ένα τέτοιο φορτγο μπορεί να βγάλει μια μέρα με τη νυχτερινή φορτηση χωρίς θόρυβο και καυσαέρια.
 
Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Τα γαλαταδικα στην Αγγλία είναι ηλεκτρικά εδώ και δεκαετίες.
Και γιατί να μην είναι λειτουργικό; Ας πούμε μέσα στον Βόλο ένα τέτοιο φορτγο μπορεί να βγάλει μια μέρα με τη νυχτερινή φορτηση χωρίς θόρυβο και καυσαέρια.

100 χλμ την ημέρα για επαγγελματικό μεγαλούπολης είναι αστείο νούμερο.
Δυό φορές να χρειαστεί να πάει στον Αλμυρό δεν μπορεί
 
Re: Απάντηση: Re: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

100 χλμ την ημέρα για επαγγελματικό μεγαλούπολης είναι αστείο νούμερο.
Δυό φορές να χρειαστεί να πάει στον Αλμυρό δεν μπορεί

Καλημέρα. Πιστεύω ότι υπάρχουν εταιρείες με στόλους διανομών οι οποίες γνωρίζουν ακριβώς τί θα παραδώσουν κάθε μέρα και πόσα χλμ. θα κάνουν. Δεν πιστεύω ότι θα αντικαταστήσουν με τη μία όλα τα μεταφορικά τους μέσα με ηλεκτρικά, αλλά η σταδιακή ένταξη στο στόλο τους ηλεκτροκίνητων φορτηγών σίγουρα μπορεί να γίνει.

Και προσωπικά πιστεύω ότι τα παλαιά πετρελαιοκίνητα επαγγελματικά οχήματα μολύνουν πολύ περισσότερο την ατμόσφαιρα από ένα μτχ. ιδιωτικό ΙΧΕ euro 4. Αρα αυτά έπρεπε πρώτα να αντικατασταθούν κι όχι να κλαίμε επειδή μπαίνουν στην κυκλοφορία μπτχ. πετρελαιοκίνητα. Κι επιπλέον, αν ρωτήσετε τα ΚΤΕΟ πόσα ΙΧΕ έχουν να περάσουν από ΚΤΕΟ τουλάχιστον 5 χρόνια ή πόσα κυκλοφορούν (κατ' εκτίμηση) με άχρηστο ή βγαλμένο καταλύτη, τότε θα τρομάξετε. Τα νούμερα είναι σαφώς εξαψήφια.
 
Βλάση ,έχοντας προσωπική πείρα σου λέω μετά βεβαιότητος ότι τα 100χλμ είναι νούμερο μη αποδεκτό για επαγγελματική χρήση .
Από κεί και πέρα τα όσα αφορούν το στόλο των γερασμένων επαγγελματικών ή μη επαγγελματικών που δεν περνούν ΚΤΕΟ προφανώς και συμφωνώ
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Βλάση ,έχοντας προσωπική πείρα σου λέω μετά βεβαιότητος ότι τα 100χλμ είναι νούμερο μη αποδεκτό για επαγγελματική χρήση .
Από κεί και πέρα τα όσα αφορούν το στόλο των γερασμένων επαγγελματικών ή μη επαγγελματικών που δεν περνούν ΚΤΕΟ προφανώς και συμφωνώ

και για μένα τα 100 χλμ αυτονομία είναι λίγα. Όμως είναι μια καλή αρχή. Ή μάλλον είναι η αρχή. Διότι δεν πιστεύω ότι θα πρέπει να αλλάξουν τα ΙΧΕ και οι μεταφορές να συνεχίσουν στο ίδιο μοτίβο με τα ίδια καύσιμα.
 
Βλάση ,τα οχήματα μεταφοράς θα μείνουν στο πετρέλαιο πολλές δεκαετίες ακόμη ,κατά την άποψη μου .
Ας μη ξεχνάμε ότι σ όλη την υδρόγειο οι μεταφορές γίνονται κατά 95% με πετρέλαιο[τουλάχιστον] ,είτε αστικές ,είτε όχι .
Αν θέλεις την άποψη μου ,κανείς δεν είναι έτοιμος για την αλλαγή από την βενζίνη -πετρέλαιο ,σε κάποιο άλλο καύσιμο -κινητήρα .
Φαντάζεσαι π.χ τον ΟΑΣΘ να αντικαθιστά τον στόλο του με ηλεκτροκίνητα ;πιό γρήγορα θα μπούμε στο υπο κατασκευή Μετρό ,παρά να δούμε κάτι τέτοιο .
 
Πάντως στην Αθήνα έχει πάρει ο ΟΑΣΑ οχήματα φυσικού αερίου. Τον θόρυβο δεν τον γλυτώνεις όπως με τα ηλεκτρικά αλλά τουλάχιστον δεν βγαίνει το ντουμάνι.
 
Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Βλάση ,τα οχήματα μεταφοράς θα μείνουν στο πετρέλαιο πολλές δεκαετίες ακόμη ,κατά την άποψη μου .
Ας μη ξεχνάμε ότι σ όλη την υδρόγειο οι μεταφορές γίνονται κατά 95% με πετρέλαιο[τουλάχιστον] ,είτε αστικές ,είτε όχι .
Αν θέλεις την άποψη μου ,κανείς δεν είναι έτοιμος για την αλλαγή από την βενζίνη -πετρέλαιο ,σε κάποιο άλλο καύσιμο -κινητήρα .
Φαντάζεσαι π.χ τον ΟΑΣΘ να αντικαθιστά τον στόλο του με ηλεκτροκίνητα ;πιό γρήγορα θα μπούμε στο υπο κατασκευή Μετρό ,παρά να δούμε κάτι τέτοιο .

Δεκαετια ισως και λιγοτερο μπορει, οχι ομως πολλες δεκαετιες...

Έρχεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό!

Ολο το θεμα ειναι στην αυτονομια αλλα η τεχνολογια προχωραει και στις μπαταριες, οπως σε λιγο καιρο θα εχουμε και λαμαρινες οπου θα λειτουργουν και σαν φωτοβολταικα ωστε μαζι με την ανακτηση ενεργειας του αυτοκινητου θα δινουν μια επιπλεον φορτιση για αυτονομια...
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Δεκαετια ισως και λιγοτερο μπορει, οχι ομως πολλες δεκαετιες...

Έρχεται το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό φορτηγό!

Ολο το θεμα ειναι στην αυτονομια αλλα η τεχνολογια προχωραει και στις μπαταριες, οπως σε λιγο καιρο θα εχουμε και λαμαρινες οπου θα λειτουργουν και σαν φωτοβολταικα ωστε μαζι με την ανακτηση ενεργειας του αυτοκινητου θα δινουν μια επιπλεον φορτιση για αυτονομια...



Το ανάρτησε ο Βλάσης μερικά πόστ πιο πρίν
Αυτονομία 100χλμ σε επαγγελματικό δεν είναι αποδεκτή
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Μικρό πετρελαιοκίνητο....

Το ανάρτησε ο Βλάσης μερικά πόστ πιο πρίν
Αυτονομία 100χλμ σε επαγγελματικό δεν είναι αποδεκτή
Καπου ειχα διαβασει οτι ειχαν σε δοκιμαστικη λειτουργια σε ρεαλιστικες συνθήκες ηλεκτρικο λεωφορείο με αυτονομια 1700 χλμ

Edit Δεν ηταν σε ρεαλιστικές συνθηκες http://m.tvxs.gr/mo/i/239788/f/news...leoforeio-1800-xiliometra-me-mia-fortisi.html
 
Last edited:
Εκλεισα σχεδον μια επταετια με ντηζελ
(απο Γεναρη του 2012, τετοια εποχη το 2011 ειχα ξεκινησει την ερευνα)

Μετα απο ~ 200.οοο χλμ (70k με το corsa & 130k) με το clio, μπορω με βεβαιοτητα να πω οτι ηταν η καλυτερη αυτοκινητιστικη "πραξη" που έκανα.

Μεχρι πριν κανα δυο χρονια κρατουσα ημερολογιο κινησης (χιλιομετρα / λιτρα / ευρω)

Μεσος ορος καταναλωσης ~ 4,4 (πραγματικα) λιτρα, χρειαστηκα περιπου 8.800 λιτρα πετρελαιο, με 1,3 ευρω ανα λιτρο εκαψα 11.500 ευρω

Δεν ξερω ποσο καινε πραγματικα τα αναλογα (corsa & clio) βενζινης, να πω επιπολαια 6,4 ?
Για 200.οοο θα ηθελα 12.800 λιτρα βενζινας, με 1,6 (?) ευρω το λιτρο βγαινει καπου στα 20.480

Διαφορα απο την καταναλωση κοντα στα διπλα ευρω (9.οοο), Η διαφορα κοστους αγορας βενζινης/πετρελαιου, ισως να ηταν κοντα στα 3.500-4000 (και λιγοτερα μαλλον) ενω μεχρι προπερσυ αν θυμαμαι και παλι καλα δεν πληρωνα ουτε τελη κυκλοφοριας

Τελικως, 6-7.000 ευρω ειναι το "κερδος"
 
Καλα, αστους να λενε οτι θελουν.
55.000 χλμ με το 208 υπολογισμενη μεση καταναλωση 4.9 απο 1600 με 100 αλογα και δεν εχω και ελαφρυ ποδι.
Παντα με vpower diesel οχι την απλη..

Στάλθηκε από το LG-H815 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk