MITSUBISHI LANCER EVO X

Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Το θέμα είναι να ξέρεις να το σπας.
Γιατί στην ευθεία όλα εύκολα είναι...
Το θέμα είναι να βλέπεις το δρόμο από το παράθυρο και όχι από το παρμπρίζ.

Από τότε που πήρε κάποιος το 106 μου και μου έδειξε τι μπορεί να κάνει έχω πάψει να επιθυμώ καλύτερα αυτοκίνητα στον τομέα επιδόσεων και κρατήματος.


Στέργιο μου, μην υπερβάλεις !
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Στέργιο μου, μην υπερβάλεις !

Τι υπερβάλλω ρε φιλαράκ?
Αφού δεν έχω τα χέρια για να πάω το δικό μου στα όρια του τι να το κάνω το evo?
Το EVO και το Impreza είναι για να τα ευχαριστιέσαι. Δε το παίρνεις για να το γυαλίζεις και να το ξεσκονίζεις σαν κάτι τύπους που τα πηγαίνουν με 200 στον περιφερειακό και στην παραλιακή.
Ε και τι έγινε?
Το ίδιο κάνει και ένα punto gt με αλλαγμένη τουρμπίνα.

Δεν είπα ότι το 106 είναι το καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά έχει τη δυνατότητα να μου δώσει πολλά παραπάνω από όσα μπορώ εγώ να πάρω από αυτό.

Οπότε για στροφιλίκια και αναβάσεις δεν επιθυμώ κάτι σε στυλ impreza ή evo.

Γενικά ούτως ή άλλως έχω αλλάξει...στυλ.

Είμαι περισσότερο του...πετρελαίου...
 
Θεωρώ δεδομένο οτι για να έχεις τέτοιο αυτοκίνητο ΠΡΕΠΕΙ να είσαι "χεράς" αλλιώς ή είσαι φιγουρατζής ή θα το κάνεις μηχανή που κουρεύει το γκαζόν καθώς θα είσαι συνέχεια στα χωράφια...

Και κάτι ακόμα...
Σε σύγκριση με τα evo...κάθε λογής wrx ή sti είναι πολύυυυυ πίσω!
 
Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Και κάτι ακόμα...
Σε σύγκριση με τα evo...κάθε λογής wrx ή sti είναι πολύυυυυ πίσω!

Λίγο περισσότερες λεπτομέρεις αν γίνεται; Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη σύγκριση, γι' αυτό ρωτάω.
 
Δεν ξερω αλλα ενω αρχικα οταν το ειδα πριν κανα 2 χρονια εντυπωσιαστικα τωρα που το ξαναβλεπω ομως μου θυμιζει αμερικανικο αυτοκινητο. Κατι σε Mustang. Τελικη αποψη ειναι οτι δεν μου αρεσει οπτικα. Αν και δεν πιστευω οτι θα βγει στην παραγωγη οπως το βλεπουμε στις φωτογραφιες.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Λίγο περισσότερες λεπτομέρεις αν γίνεται; Δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με τη σύγκριση, γι' αυτό ρωτάω.

Κοίτα..
Όλα μα όλα τα Impreza είναι ρυθμισμένα να υποστρέφουν ενώ τα Evo όχι..
Χώρια που τα Evo είναι πολύ πιο ρυθμίσιμα στην οδήγηση..
Όσο για τους κινητήρες?Μην την ψάχνεις, τα Evo είναι χρόνια μπροστά..

Πάντα όμως με μια προϋπόθεση..
Αν για τα Impreza χρειάζεται να είσαι μία φορά "χεράς", για το Evo πρέπει να είσαι ΔΕΚΑ!
Σε αποζημιώνουν με απίστευτη οδηγική ευχαρίστηση αλλά δεν συγχωρούν!

Όπως λέει κι ένας φίλος...

FUN IS NOT A STRAIGHT LINE!!!!:award:
 
εμενα μου θυμιζει λιγο κατι .... Τουρκικες μπεμβε μερσεντε αουδι που βλεπω καραφτιαγμενες εξωτερικα εδω περα ......


αν πηγαινει ομως καλα λεει τοτε !!!!!!
 
Ακόμα μερικές φωτογραφίες από το 'θηρίο' :

evoconceptx10107b2_b.jpg


evoconceptx10107b1_b.jpg


evoconceptx10107b3_b.jpg


evoconceptx10107b4_b.jpg


evoconceptx10107b5_b.jpg


evoconceptx10107b6_b.jpg


evoconceptx10107b7_b.jpg


evoconceptx10107b8_b.jpg


evoconceptx10107b9_b.jpg
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Κοίτα..
Όλα μα όλα τα Impreza είναι ρυθμισμένα να υποστρέφουν ενώ τα Evo όχι..
Χώρια που τα Evo είναι πολύ πιο ρυθμίσιμα στην οδήγηση..
Όσο για τους κινητήρες?Μην την ψάχνεις, τα Evo είναι χρόνια μπροστά..

Πάντα όμως με μια προϋπόθεση..
Αν για τα Impreza χρειάζεται να είσαι μία φορά "χεράς", για το Evo πρέπει να είσαι ΔΕΚΑ!
Σε αποζημιώνουν με απίστευτη οδηγική ευχαρίστηση αλλά δεν συγχωρούν!

Όπως λέει κι ένας φίλος...

FUN IS NOT A STRAIGHT LINE!!!!:award:

Οταν πηρα την αποφαση να αγορασω τετοιας κλασης αυτοκινητο ημουνα κι εγω στο ιδιο διλλημα. WRX η το EVO. Προερχομενος απο την λογικη εξελιξη uno turbo, renault 5 turbo (my alltime favorite), saxo vts (ολα γυρω στα 160-180 αλογα) πηγα να οδηγησω και τα 2. Οσο και εαν φαινονται οτι ειναι στην ιδια κλασση τα 2 αυτοκινητα σας διαβεβαιω οτι ουδεμια σχεση εχουνε. Το subaru ειναι σαν να οδηγας ενα πολυ γρηγορο uno turbo/renault 5 turbo με το συν του τετρακινητου. Σου ερχεται πολυ πιο ευκολα να το πας, ειναι πολυ πιο μαζεμενο και νιωθεις αμεσως στο στοιχειο σου. Με το evo την πρωτη φορα επαθα σοκ, ητανε πραγματικο τανκς, τελειως διαφορετικη γεωμετρια και οδηγικη απολαυση. Δεν υποστεφει το ιδιο ευκολα οπως επισημαινει και ο φιλος ο Petran. Αν εξαιρεσεις τα κλασσικα Power exit θελει αρκετα χιλιομετρα και να το πιεσεις πολυ για να κανεις τετοιου ειδους παιχνιδια παρολο που το ειχα φτασει 320 αλογα..
Οπως λεει και ο φιλος απλα καμμια σχεση..Αρρωστια
Εδω μια photo απο ενα ταξιδι μου στο τοπο καταγωγης μου στην Κεφαλονια..

 
Μιχαλη μου δηστυχως το evo εφυγε μετα την γεννηση της κορης μου πριν 2.5 χρονια γιατι ηθελε η συζυγος τζηπ να νιωθει ασφαλεια με το παιδι μεσα..
μετα απο τοσα χρονια με γρηγορα αυτοκινητα τωρα γυριζω με ενα smart και εχει η γυναικα μου το τζηπ..αστα να πανε σου λεω
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: MITSUBISHI LANCER EVO X

Οταν πηρα την αποφαση να αγορασω τετοιας κλασης αυτοκινητο ημουνα κι εγω στο ιδιο διλλημα. WRX η το EVO. Προερχομενος απο την λογικη εξελιξη uno turbo, renault 5 turbo (my alltime favorite), saxo vts (ολα γυρω στα 160-180 αλογα) πηγα να οδηγησω και τα 2. Οσο και εαν φαινονται οτι ειναι στην ιδια κλασση τα 2 αυτοκινητα σας διαβεβαιω οτι ουδεμια σχεση εχουνε. Το subaru ειναι σαν να οδηγας ενα πολυ γρηγορο uno turbo/renault 5 turbo με το συν του τετρακινητου. Σου ερχεται πολυ πιο ευκολα να το πας, ειναι πολυ πιο μαζεμενο και νιωθεις αμεσως στο στοιχειο σου. Με το evo την πρωτη φορα επαθα σοκ, ητανε πραγματικο τανκς, τελειως διαφορετικη γεωμετρια και οδηγικη απολαυση. Δεν υποστεφει το ιδιο ευκολα οπως επισημαινει και ο φιλος ο Petran. Αν εξαιρεσεις τα κλασσικα Power exit θελει αρκετα χιλιομετρα και να το πιεσεις πολυ για να κανεις τετοιου ειδους παιχνιδια παρολο που το ειχα φτασει 320 αλογα..
Οπως λεει και ο φιλος απλα καμμια σχεση..Αρρωστια
Εδω μια photo απο ενα ταξιδι μου στο τοπο καταγωγης μου στην Κεφαλονια..


Σωστά, καθότι, άλλα τα μάτια του λαγού και άλλα της κουκουβάγιας...;)
 
Διαφωνώ ότι πρέπει να είσαι χεράς για να πάρεις το EVO. Eχω οδηγήσει πολλές φορές το EVO 9 ενός φίλου (360hp), και πάντα βγαίνω έξω με την ίδια αίσθηση. Δεν υπάρχει όχημα σε αυτά τα λεφτά, να πηγαίνει τόσο γρήγορα, με τηνίδια ασφάλεια. Αν είσαι και χεράς, ακόμη καλύτερα, δεν υπάρχει περίπτωση να σε περάσει κανείς στα στροφίδια (εκτός αν πέσεις πάνω στον ROHRL με καμιά porsche 911 turbo) Φυσικά καίει τα αντερά του, κάνει θόρυβο, δεν είναι άνετο, και προκαλεί παντού.
 
Αν είσαι ένας απλός οδηγός και προσπαθήσεις να ανακαλύψεις τα όρια του αυτοκινήτου μάλλον έχω την εντύπωση οτι θα την πατήσεις..

Αν πάλι αυτό που σε ενδιαφέρει είναι απλά να σε μεταφέρει το αυτοκίνητο από το Α σημείο στο Β τότε υποθέτω οτι δεν θα έχεις κανένα απολύτως πρόβλημα..
(Δεν αναφέρομαι σ'εσένα προσωπικά..-bye- )

Θέλει χέρια το μοτόρι για να το πας στα όρια του-και να μην το χάσεις εννοείται- φίλε Μάριε..
 
Last edited:
PETRAN δε λέω κάτι διαφορετικό, αυτό που υπογραμίζω είναι ότι το EVO είναι ασφαλέστατο και τα όρια του είναι πολύ-πολύ ψηλά. Αν το πηγαίνεις στο 8/10, πας αέρας και ασφαλέστατα, και πολύ πιο γρήγορα από όλους τους άλλους.
 
Απάντηση: Re: MITSUBISHI LANCER EVO X

PETRAN δε λέω κάτι διαφορετικό, αυτό που υπογραμίζω είναι ότι το EVO είναι ασφαλέστατο και τα όρια του είναι πολύ-πολύ ψηλά. Αν το πηγαίνεις στο 8/10, πας αέρας και ασφαλέστατα, και πολύ πιο γρήγορα από όλους τους άλλους.

ΣΩΣΤΟΣ!!!(Αν και τα 8/10 είναι λίιιγο τραβηγμένο..:flipout: :flipout: :flipout: )
 
Απάντηση: Re: MITSUBISHI LANCER EVO X

Μιχαλη μου δηστυχως το evo εφυγε μετα την γεννηση της κορης μου πριν 2.5 χρονια γιατι ηθελε η συζυγος τζηπ να νιωθει ασφαλεια με το παιδι μεσα..
μετα απο τοσα χρονια με γρηγορα αυτοκινητα τωρα γυριζω με ενα smart και εχει η γυναικα μου το τζηπ..αστα να πανε σου λεω
Τώρα τι να πω......Αυτές οι γυναίκες....:slapface: