Μίξη ηχείων (μεγάλες κωλόνες front, μικρά sat πίσω)

alestros

Senior Member
21 December 2007
410
Ο χώρος είναι λίγος. Το σύστημα το έχουμε και για ακρόαση μουσικής (2ch stereo) αλλά και για τις ταινίες.

Και ρωτάω τώρα, έχει λογική το να έχεις 2 μεγάλα ηχεία κολώνες για FL-FR (με το κεντρικό της ίδιας σειράς) και για τα SR-SL να αγοράσεις μικρά satellites?
Ή μήπως θα ήταν πολύ ανόμοιο το αποτέλεσμα στις ταινίες?

Η λογική είναι ότι τα surround τα θες μόνο για τις ταινίες, ενώ απ' τα FR-FL χρειάζεσαι και τον όγκο τους για τις ταινίες αλλά και την σαφώς καλύτερη ποιότητα που θα βγάλουν σε 2κάναλη μουσική...

Υπάρχουν τέτοια sattelites που μπορούν να σταθούν επάξια σε σύγκριση με 2 ηχεία βιβλιοθήκης?
 
Θεωρώ πως όσο μικρότερο το ηχείο, τόσο μεγαλύτερος ο συμβιβασμός.

Όμως, δεν έχουν όλοι το χώρο για 5 ή 7 μεγάλα ηχεία, ούτε το χώρο που θα τα αφήσει να αναπνεύσουν.
Μεγαλύτερη σημασία έχει το κεντρικό ηχείο να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο τα L-R παρά τα surround.

Στο δικό μου setup οι μπροστινοί δορυφόροι αντικαταστάθηκαν με δύο ηχεία δαπέδου και ο ήχος απογειώθηκε.

Εκτός των μεγαλύτερων εντάσεων στις ταινίες, τώρα το sub έχει λιγότερο φόρτο εργασίας στη μουσική (άρα και λιγότερα μπουμαρίσματα) γιατί η πληροφορία των μπάσων είναι κυρίως στα L-R.
Είναι λιγότερο το προστιθέμενο μπάσο στο sub γιατί η πληροφορία που αντιστοιχεί στα front και που χρειάζεται να αναπαραχθεί από το sub ξεκινάει από χαμηλότερο σημείο αποκοπής.

Η χροιά είναι ένα θέμα, αλλά τη θεωρώ πολύ δευτερεύον θέμα σε σχέση με την ένταση που φτάνουν τώρα και το σώμα του ήχου που προκύπτει.
 
l μεγαλο
c μικρο
r μεγαλο
σημαινει
οτι το κεντρικο συνεργαζεται αψογα με ενα σαμπ και βγαζει μπασο αναφορας
(αν εχεις καλο σαμπ)
και τα αλλα οσο καλα και να ειναι δεν μπορουν να κανουν αυτο που το σαμπ
ειναι φτιαγμενο να κανει
+ για μεγαλα ηχεια καλο θα ειναι να εχεις και μεγαλα ρευματα
πραμα που σημαινει και μεγαλη τσεπη.
Κατα τα αλλα το ματσαρισμα της μπροστινης τριαδας ειναι ζωτικο
αν δεν θες να ακους αλλα απο τα μεγαλα και αλλα απο το κεντρικο
 
Re: Απάντηση: Μίξη ηχείων (μεγάλες κωλόνες front, μικρά sat πίσω)

l μεγαλο
c μικρο
r μεγαλο
σημαινει
οτι το κεντρικο συνεργαζεται αψογα με ενα σαμπ και βγαζει μπασο αναφορας
(αν εχεις καλο σαμπ)
και τα αλλα οσο καλα και να ειναι δεν μπορουν να κανουν αυτο που το σαμπ
ειναι φτιαγμενο να κανει
+ για μεγαλα ηχεια καλο θα ειναι να εχεις και μεγαλα ρευματα
πραμα που σημαινει και μεγαλη τσεπη.
Κατα τα αλλα το ματσαρισμα της μπροστινης τριαδας ειναι ζωτικο
αν δεν θες να ακους αλλα απο τα μεγαλα και αλλα απο το κεντρικο

Άρα δε διαφωνούμε.
Εγώ δεν είπα ότι το sub δεν παίζει μπάσο και από τα μεγάλα front.
Είπα ότι έχει λιγότερο φόρτο εργασίας γιατί παίζει από πιο χαμηλά (το μπάσο των front που αυτά δεν βγάζουν).
Και στο ματσάρισμα της μπροστινής τριάδας συμφωνούμε. Νομίζω ότι το είπα.
Τα μπροστινά μου είναι εύκολα, αφρός ηχεία, και τα χορεύει τανγκό ο A/V. Με κάτι καλύτερο, θα παίζαν καλύτερα και πάλι. Αυτό είναι στάνταρ.
 
Re: Απάντηση: Μίξη ηχείων (μεγάλες κωλόνες front, μικρά sat πίσω)

οσο αφορα το φορτο
εχει να κανει με το που θα κοψεις τα lr σου

Ακριβώς.

Πάντως δε θα έλεγα όχι για το ρύζι... :a0210:
 
Εγώ πάντως μιλάω για FR - FL κολώνες, Center της ίδιας σειράς με τις κολώνες και τα πίσω μόνο μικρά (αλλά όσο πιο δυνατά κ ποιοτικά) satellites....

Δεν μιλάμε για hi end καταστάσεις ούτε για τπτ τέτοιο. Τώρα έχω τα Wharf Diamond 8.4, Center, 8.1SL-SR και επειδή μάλλον θα μετακομίσω και δεν θα έχω τόσο μεγάλη άνεση χώρου σκέφτομαι να κρατήσω τα R-L-Center, να πάρω ένα sub και μικρά δορυφοράκια για τα πίσω... (ή να τα πουλήσω όλα και να πάρω και καινούρια 3πλέτα μπροστά κ 2 sats για πισω)

Έχει λογική και θα χει ομοιογενές αποτέλεσμα στις ταινίες κάτι τέτοιο? (Είπαμε για μουσική 2ch Stereo)

Μπορεί κάποιος να προτείνει ένα ζευγάρι δυνατούς κ ποιοτικούς δορυφόρους για τη περίπτωση? (AV: Harman Kardon 255)
 
Το θέμα είναι αν έχει κάνει κάποιος κάτι αντίστοιχο και αν το αποτέλεσμα που πήρε ήταν, ηχητικά, ομοιογενές.
 
Θεωρώ πως όσο μικρότερο το ηχείο, τόσο μεγαλύτερος ο συμβιβασμός.

Όμως, δεν έχουν όλοι το χώρο για 5 ή 7 μεγάλα ηχεία, ούτε το χώρο που θα τα αφήσει να αναπνεύσουν.
Μεγαλύτερη σημασία έχει το κεντρικό ηχείο να πλησιάζει όσο το δυνατόν περισσότερο τα L-R παρά τα surround.

Στο δικό μου setup οι μπροστινοί δορυφόροι αντικαταστάθηκαν με δύο ηχεία δαπέδου και ο ήχος απογειώθηκε.

Εκτός των μεγαλύτερων εντάσεων στις ταινίες, τώρα το sub έχει λιγότερο φόρτο εργασίας στη μουσική (άρα και λιγότερα μπουμαρίσματα) γιατί η πληροφορία των μπάσων είναι κυρίως στα L-R.
Είναι λιγότερο το προστιθέμενο μπάσο στο sub γιατί η πληροφορία που αντιστοιχεί στα front και που χρειάζεται να αναπαραχθεί από το sub ξεκινάει από χαμηλότερο σημείο αποκοπής.

Η χροιά είναι ένα θέμα, αλλά τη θεωρώ πολύ δευτερεύον θέμα σε σχέση με την ένταση που φτάνουν τώρα και το σώμα του ήχου που προκύπτει.

Καπως ετσι πρεπει να την εχω πατησει(?) ,αγορασα Heco Victa 100 center και σχεδον δεν το ακουω αναμεσα στα AudioSpectrum ,η αυτο η θελει να μεγαλωσω τις αποστασεις L--------C--------R αντι για L---C---R
 
Άλλο το Center όμως και άλλο τα surround... Εγώ μιλάω για R - L - C της ίδια σειράς
 
Δεν την έχω πατήσει.

Προτιμώ αληθινά ηχεία από δορυφόρους ένα εκατομμύριο φορές, ακόμα κι αν το κεντρικό είναι διαφορετικό. Κι εγώ μουσική σε two channel ακούω.

Φίλε alestros, εσύ δεν θα έχεις ούτε το θέμα με τις χροιές που ανέφερα πιο πάνω αφού το κεντρικό θα είναι ομογάλακτο.
Στη θέση σου θα προχωρούσα.