Ο madvr εχει αλγοριθμους οπου στις ακραιες ρυθμισεις τους (ειδικα σε xαμηλης αναλυσης υλικο οπου θα κανουν και μεγαλο upscale) μπορουν να γονατισουν και μια gtx 1080 ti. (οπως ο NNEDI3, NGU)
Αλλα ακομα κι αν δεν χρησιμοποιησουμε τις ρυθμισεις των παραπανω στο επακρο, μην ξεχναμε οτι υπαρχουν κι αλλα πραγματα που παραλληλα μπορει να τραβανε απο την καρτα γραφικων αν τα ρυθμισουμε να το κανουν.
Για παραδειγμα να επιλεξουμε ο video decoder να κανει hardware acceleration απο την καρτα γραφικων, να εχουμε εγκαταστησει και καποιο προγραμμα frame interpolation οπως το SVP, οπου και εκεινο χρησιμοποιει καποιο τμημα της cpu και κατα το μεγαλυτερο μερος του την καρτα γραφικων.
Εγω για παραδειγμα με μια gtx 1060, την φερνω στα ορια της και δεν φτανει, αν επιλεξω πολυ ακραιες ρυθμισεις σε nnedi3 ή ngu, ή επιλεξω 60fps αντι για 30fps στον svp. Και αν το Bitrate ειναι και μεγαλυτερο, χοντραινουν τα ζορια.
Σε ολα τα παραπανω για αναλυση 1080p ετσι. ? Αν μιλησουμε και για 4Κ, σιγουρα τα πραγματα δυσκολευουν ακομα περισσοτερο αν επιλεξουμε extreme ρυθμισεις ειδικα σε χαμηλης αναλυσης υλικο.