Μπέρρυ Τ1953 με Volume και επιλογέα εισόδων.

Δεν αναφέρεται στα specs η αντίσταση εξόδου του HD970.
Πες μας δυο λόγια για την επίδραση του DI20 (αν ειναι το δικάναλο της Behringer) στο σύστημά σου.Κάνει μεγάλη διαφορά;
 
Το Αλπς παρεμβάλεται σε σειρά μεταξύ του επιλογέα εισόδων και της πλακέτας στην πλάτη του προ. Δηλ το Αλπς δίνει το σήμα των πηγών αφου ρυθμίσει την στάθμη του , στην κανονική είσοδο του Τ1953.

Τοποθέτησες ένα ποτενσιόμετρο αντίστασης 10KΩ στην είσοδο, οπότε κάθε πηγή "βλέπει" -σαν φορτίο- πρώτα αυτή την αντίσταση του ποτενσιόμετρου. Δες το και ποιο απλά . Είναι σαν να έβαλες τον παθητικό της QED -την πλαστική χαψιά, όποιος την θυμάται- στην είσοδο ενός προενισχυτή.
Τι αντίσταση είσόδου είχε πριν το μαμάτο προενισχυτίκό στάδιο ?
Οποια και να ήταν πριν η αντίσταση ειδόδου του προ, τώρα έγινε κάτι λιγότερο από 10KΩ τιμή που μεταβάλεται ανάλογα και με την θέση του ποτενσιόμετρου. Το Alps τι αντίσταση εισόδου βλέπει στο επόμενο στάδιο ?
 
Ως αντίσταση εισόδου του Τ1953 δίνεται 60κΩ συμμετρικό. Για μή συμμετρικό
σήμα (που τροφοδοτώ εγώ δεν δίνεται αντίσταση εισόδου).

Αρα λοιπον η τοποθέτηση ενος DI box μεταξύ των RCA και της κανονικής εισόδου του μπερρθ προ, μήπως διορθώνει την χαμηλή τιμη εμπέδησης εισοδου που βλέπει τώρα η πηγή , και την επαναφέρει στην υψηλή αρχική της τιμή δηλ. τα 60κΩ;
 
Θα κάνεις τον ήχο χειρότερο απ' ότι ήταν πριν.
Δεν υπάρχει περίπτωση αυτή η κατασκευή να παίξει ποιο σωστά απ´ότι σαν σκέτο T1953. Γιατί απλά έχεις παρεμβάλει πρόσθετες κολλήσεις και υλικά που δεν υπήρχαν πριν στην πορεία του σήματος. Το συνολικό φορτίο που βλέπει τώρα η πηγή σου είναι ένα άλλο θέμα που εξαρτάται από πολλά άλλα πράγματα.
 
μην εισαι τοσο σιγουρος.

το di120 το χρησιμοποιουσα παλιοτερα μεταξυ προ-τελικου.

ο προενισχυτης ειχε αντισταση εξοδου 1.4Kohm και ο τελικος εισοδο 10kohm.

o ηχος μου ειχε προβλημα.

το μπασο μπουμαριζε λες και ο τελικος ηταν μικρος για τα ηχεια πραγμα που δεν συνεβαινε.

με το που το εβαλα το προβλημα λυθηκε.

εχει αντισταση εισοδου 250kohm και εξοδου 60ohm balanced kai 30 ohm unbalanced.

oσο για την αντισταση εισοδου του προενισχυτη σου αν ειναι 60kohm balanced τοτε ειναι 30kohm unbalanced (παντα ειναι το μισο).

αν τωρα η πηγη σου μπορη να οδηγηση το ποντεσιομετρο το dibox θα σου κανη τον ηχο χειροτερο.

αν ομως η πηγη σου αδυνατη να το οδηγηση τοτε θα εχεις βελτιωση.

αν ειναι να το δοκιμασεις (30 ευρω κανη μονο) θα το συνδεσεις μεταξυ ποτενσιομετρου και πηγης.
 
Βασιλιά μου σίγουρα ο επιλογέας εισοδου και το ποτ με τα κομμάτια καλώδιου που τα συνδέουν είναι αναγκαίο <<κακό>>, για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω τον Τ1953. Το θέμα είναι αν το κακό που προκαλούν είναι άξιο λόγου.Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε.

Φίλε Μπακ (να σε λεω έτσι για συντομία), νόμιζα ότι το DI box μετατρέπει τις επαφές απο μη συμμετρικές σε συμμετρικές. Αρα ννομίζω οτι πρέπει να τοποθετηθεί μεταξύ ποτ και εισόδου Τ1953. Κάνω λάθος;
 
σωστα τα λες αλλα το προβλημα τις πηγης (αν τελικα εχει προβλημα) να οδηγηση το ποτ θα παραμεινη αν το συνδεσης εκει.

για unbalanced συνδεση μπορης να συνδεσης μονο το ποδι 1 γειωση και 2 hot απο το xlr που εχει στην εξοδο.

αν θες να παιζη και δυνατα βραχυκυκλωνης το ποδι 1 με το 3 αλλιως αφηνης το 3 στον αερα.
 
Βασιλιά μου σίγουρα ο επιλογέας εισοδου και το ποτ με τα κομμάτια καλώδιου που τα συνδέουν είναι αναγκαίο <<κακό>>, για να μπορέσω να χρησιμοποιήσω τον Τ1953. Το θέμα είναι αν το κακό που προκαλούν είναι άξιο λόγου.Σε λίγο καιρό θα ξέρουμε.

Υποθέτω ότι η λύση που έδωσες εξυπηρετεί κάποια συγκεκριμένη ανάγκη.
 
Απάντηση: Re: Μπέρρυ Τ1953 με Volume και επιλογέα εισόδων.

σωστα τα λες αλλα το προβλημα τις πηγης (αν τελικα εχει προβλημα) να οδηγηση το ποτ θα παραμεινη αν το συνδεσης εκει.

για unbalanced συνδεση μπορης να συνδεσης μονο το ποδι 1 γειωση και 2 hot απο το xlr που εχει στην εξοδο.

αν θες να παιζη και δυνατα βραχυκυκλωνης το ποδι 1 με το 3 αλλιως αφηνης το 3 στον αερα.


H πηγή δεν έχει πρόβλημα οδήγησης.Απλά επειδή ο Γιάννης παρατήρησε οτι ο Τ1953 οδηγείται καλύτερα απο πηγή με συμμετρικό σήμα , έλεγα μήπως
με τη χρήση του DI box μεταξύ ποτ και εισόδου του μπερρυπρο, έχουμε
αντίστοιχα αποτελέσματα.
 
Re: Απάντηση: Re: Μπέρρυ Τ1953 με Volume και επιλογέα εισόδων.

H πηγή δεν έχει πρόβλημα οδήγησης.Απλά επειδή ο Γιάννης παρατήρησε οτι ο Τ1953 οδηγείται καλύτερα απο πηγή με συμμετρικό σήμα , έλεγα μήπως
με τη χρήση του DI box μεταξύ ποτ και εισόδου του μπερρυπρο, έχουμε
αντίστοιχα αποτελέσματα.

o γιαννης εννοει δυνατοτερα αλλα στην περιπτωση αυτη το di120 δεν σου κανη.

ας βαλη ο γιαννης ενα link με αυτο που βρηκε που εχει και ενισχυση db.

παντως απο τη στιγμη που το h/k δεν εχει προβλημα οδηγησης μαλλον χειροτερα θα τα κανη.
 
Tα DI box παίρνουν την "consumer" unbalanced στάθμη των -10dBV και την βγάζουν συμμετρική "pro", στα +4dBu.

Από κει και πέρα έχουν δυνατότητα να περιορίσουν στάθμες μεγαλύτερες των +4dBu στο studio στάνταρ +4dBu, με την βοήθεια διακόπτη.

Προτίμησα το DI 100 γιατί είναι μονοφωνικό (καλύτερος διαχωρισμός)
Πήρα δύο βέβαια (αλλά ακόμα δεν παρέλαβα).
 
α αυτο ηταν το + που ειδες;

εγω παντως δεν ειδα ενισχυση του σηματος.

νομιζω οτι εχουν μονο εξασθενηση για να συνδεης κιθαρες κλπ.
 
Εξασθένηση έχουν σίγουρα.
Ακόμα και τελικούς μπορείς να συνδέσεις πάνω τους.

Όταν έρθουν θα δοκιμάσω και θα σου πω.
Πάντως η οδήγηση που είχε το CDRW66 με τις XLR δεν είχε καμία σχέση με τις RCA του...
Αυτό ακριβώς προσπαθώ να πετύχω με τα κουτιά αυτά για το Τοσιμπάκι.
Με χαροποιεί ιδιάιτερα που έγραψες πως το δικό σου είναι πεντακάθαρο γιατί δεν θέλω να χαλάσω τον ήχο του 900αριού.
 
Απλώς να έχετε υπ' όψιν σας ότι η balanced έξοδος, στο 90% των περιπτώσεων στα CD players, παίρνει το pure σήμα από το unbalanced στάδιο και το μετατρέπει σε balanced με ένα προσθετο κύκλωμα που υλοποιείται συνήθως με διπλούς φτηνούς τελεστικούς, π.χ. RC4580, που συναντάμε ακόμα και σε κάποια επαγγελματικά players. Eλάχιστα χρησιμοποιούν true balanced στάδια εξόδου με μετασχηματιστές σήματος καλής ποιότητας,
Το αστείο είναι να βλέπεις αυτά τα CD players με τους φτηνούς τελεστικούς του κιλού σε balanced τοπολογία να οδηγούν κάποιους ακριβούς προενισχυτές με OPA627, AD8620 κ.λ.π.
Garnage in, garbage out.
 
οποιοδήποτε σοβαρό dac έχει διαφορικές εξόδους, που καθιστά την υλοποίηση της balanced εξόδου κατά ένα τελεστικό απλούστερη από αυτή της SE..
 
Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγουμε τα επιπλέον ενεργά σταδια όταν αυτά δεν είναι απαραίτητα για άλλους λόγους. Το δικό μου το DAC δεν περιλαμβάνει τελεστικούς στο κύκλωμα. Balanced γιατί ? Για να στείλουμε το σήμα από το DAC στον προενισχυτή που βρίσκεται στα 60cm ?
Για επαγγελματικές εφαρμογές, όπου τα μήκη καλωδίων είναι συνήθως μεγάλα, το καταλαβαίνω. Εκεί δεν μπορείς να κάνεις και διαφορετικά.
 
Συμφωνώ μ αυτά που λές, αλλά ο Τ1953 είναι φτιαγμένος με μόνο συμμετρικές εισόδους και εξόδους.Αρα μήπως για κάποιους λόγους (που εγώ σίγουρα δεν μπορώ να εξηγήσω), επεξεργάζεται καλύτερα το συμμετρικό σήμα;
Επειτα ο γιάννης το δοκίμασε με το CDRW66 και είδε μεγάλη διαφορά
υπερ των συμμετρικών συνδέσεων....
 
Απόστολε, αν είχαμε το κύκλωμα του Τ1953 θα βλέπαμε πως υλοποιείται η balanced είσοδος/έξοδος.
Διάβασα για λίγο το user manual στην Behringer και αναφέρει κάτι για ένα ενσωματωμένο (???) DI Box .

Πάντως φαίνεται ότι παρέχεται η δυνατότητα χρήσης της line εισόδου σε balanced και umbalanced. Στην περίπτωση της unbalanced η αντίσταση εισόδου είναι 25ΚΩ και είναι DC coupled. Αυτό σημαίνει ότι δεν υπάρχει πυκνωτής στην είσοδο για την αποκοπή των πολύ χαμηλών συχνοτήτων κοντά στο DC ( High Pass Filter). Αυτό μας εξασφαλίζει τουλάχιστον πολύ καλή απόκριση στις χαμηλές συχνότητες και εύκολη προσαρμογή με οποιαδήποτε πηγή είτε αυτή διαθετει μικρό (σε τιμή μF) πυκνωτή εξόδου είτε όχι.

Απορώ πραγματικά πως κατάφερε η Behringer να βγάλει ένα τόσο συμπαθητικό μηχάνημα με τόσα λίγα χρήματα.
Διαθέτει και προενισχυτή μικροφώνων και δίνει και Phantom power +48V.
Kουφό. Kαι με λυχνίες 12ΑΧ7 (ΕCC83) παρακαλώ με δυνατότητα ρύθμισης του λαμπάτου εφέ κατά βούληση. Πως ακριβώς το κανει ? Μήπως με αλλαγή του ρεύματος πόλωσης των λυχνιών για λειτουργία από την μη γραμμική περιοχή μέχρι την γραμμική καθαρή τάξη Α ?
Who knows ?

Mετά από αυτά που διάβασα, λέω να φέρω κι εγώ ένα Τ1953 για να το μετατρέψω σε έναν gamao προενισχυτή αναφοράς.
Εννοείται ότι θα χρησιμοποιήσω το ίδιο το κουτί της behringer και όλες οι αλλαγές φυσικά θα γίνουν "πειράζοντας" το κύκλωμα και την τροφοδοσία. Xώρος από πίσω υπάρχει για να προσαρμοστούν 3 ακόμα line inputs RCA της Ultralink.
Oi μαμάτες λάμπες θα φύγουν και θα μπουν αυτές που πρέπει, ονόματα δε λέμε για να μην αρχίσουμε πάλι να εξηγούμε το πως και το γιατί και να χαλάμε και τις καρδιές μας. Αλλωστε είναι τόσο υποκειμενικό αυτό το θέμα της επιλογής λυχνιών όσο και η ποσότητα της ζάχαρης που βάζει ο καθενας μας στον καφε του.

Εκ' πρώτης όψεως δεν νομιζω ότι η καλύτερη λύση είναι να βάλει κάποιος ένα ποτενσιόμετρο 2 Χ 10ΚΩ σε σειρά με την line είσοδο. Ενα ποτενσιόμετρο θα ήταν προτιμότερο να τοποθετηθεί κυκλωματικά ανάμεσα σε δύο ενεργά στάδια σε κατάλληλη θέση μέσα στο κύκλωμα.
 
Βασιλιά μου συμφωνώ απολύτως μ αυτά που λές. Και γώ προς αυτή την κατεύθυνση το έψαξα στην αρχή,(δηλ να τοποθετήσω ποτ για σίγαση και ρύθμιση του βόλιουμ κάπου στα ενεργά στάδια του προ ) αλλά δέν μπόρεσα να βγάλω άκρη.Βέβαια οι γνώσεις μου είναι πολύ περιορισμένες, αλλά και η αναζήτηση δεν απέδοσε. Οπότε επέλεξα να κανω αυτό που κατανοώ, γιατί
ο Τ1953 μου άρεσε πολύ και θέλω να τον κρατήσω.