Munich 2015

Κανένας απ' αυτούς δεν έχει τέτοιο καημό.

Απλά θα πάρουν και ένα καλό, ακριβό γιατί δε πρέπει να τους "κοροϊδεύει" και ο κόσμος...:)

Πολλοί θα αρκεστούν σε ένα B&O ή σε έναν Ναυτίλο ("What Women Want", Mel Gibson).



Ο Ναυτίλος θαρείς πως δεν είναι καλό σύστημα?
 
Κανένας απ' αυτούς δεν έχει τέτοιο καημό.

Απλά θα πάρουν και ένα καλό, ακριβό γιατί δε πρέπει να τους "κοροϊδεύει" και ο κόσμος...:)

Πολλοί θα αρκεστούν σε ένα B&O ή σε έναν Ναυτίλο ("What Women Want", Mel Gibson).

Εκατομυριουρχοι είναι, δεν θα μένουν και σε μία έπαυλη, δεν θα οργανώνουν συχνά και σουαρέ με πολύ κόσμο, ε τι να πάρει η ευχή, δεν θα θέλουν και ένα "συστηματάκι" να ακούγεται κάπως της προκοπής με πολύ κόσμο και σε μεγάλο χώρο? Γιατί σχεδιάζουν θηριώδη ηχεία και τεράστια ενισχυτικά οι κατασκευαστές? Το ότι θα υπάρξουν και λίγοι πραγματικά "άρρωστοι" του σπορ που θα τα αγοράσουν και θα τα χωρέσουν σε μικρό χώρο, αυτό είναι άλλη ιστορία.
 
Κύριο target group τέτοιων υπερ-συστημάτων θεωρώ γενικά τους ευκατάστατους επιχειρηματίες / μεγαλοστελέχη επιχειρήσεων, άνω των 50 επί το πλείστον, που κουβαλάνε τη "μούρλα" του οντιοφίλ από την νεανική τους ηλικία. Δεν τους λες και λίγους, ακόμη και εδώ στην Ελλάδα...

Gojakla, πολύ καλός ο Ναυτίλος αλλά "σχετικά" φτηνός. Σε άλλες κατηγορίες συσκευών αναφερόμαστε...
 
Re: Απάντηση: Re: Munich 2015

Τα 800άρια B&W είναι στην φώτο,προφανώς για να επιδείξει τις δυνατότητες ενεργής πολυενίσχυσης,τα συγκεκριμένα βολεύουν γιατί μόνο έτσι βγαίνουν.

Tα ηχεία δεν ειναι τα 800ρια αλλά τα Nautilus.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

12 εκ. εκατομυριουρχοι παγκοσμίως και 900 περίπου δισεκατομυριούρχοι. Μια χαρα παραγγελίες θα απολαμβάνουν τα συστήματα του 1Κ και βάλε...
http://www.telegraph.co.uk/finance/...king-number-of-millionaires-in-the-world.html

Αλλο 12.000.000 και αλλο 120 εκατ (χ10)

Περαν αυτου το χομπυ δεν απευθύνετε μονο σε εκατ/χους αλλα και σε πολλούς αλλους που εχουν πάθος με την μουσική, αγαπη, μηχανακιδες, ακουστικαριους κτλ κτλ κτλ... Καποια στιγμη ας σταματησουμε να σκεφτομαστε οτι εχουμε μια εξηγηση για ολα και οποιος νομιζει οτι εχει απαντηση ας βαλει στο προγραμμα μια βολτα απο Μοναχο. Δεν κοστιζει πολυ σαν ταξιδι και θα ανοιξουν οι οριζοντες σας. Πιο πολυ εμπειρια εκει σε ενα 3-4ημερο παρα 10 χρονια εδω.
 
Καποιος που εχει παθος με την μουσικη (που έχει, οχι που νομιζει πως έχει) από & κλείεται να ξοδευει τετοια νουμερα για την μουσικη.

Αυτος που θελει να δειξει οτι εχει παθος με την μουσικη, θα το κανει (εφοσον μπορει φυσικα) :p
 
Re: Απάντηση: Re: Munich 2015

Tα ηχεία δεν ειναι τα 800ρια αλλά τα Nautilus.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---



Αλλο 12.000.000 και αλλο 120 εκατ (χ10)

Περαν αυτου το χομπυ δεν απευθύνετε μονο σε εκατ/χους αλλα και σε πολλούς αλλους που εχουν πάθος με την μουσική, αγαπη, μηχανακιδες, ακουστικαριους κτλ κτλ κτλ... Καποια στιγμη ας σταματησουμε να σκεφτομαστε οτι εχουμε μια εξηγηση για ολα και οποιος νομιζει οτι εχει απαντηση ας βαλει στο προγραμμα μια βολτα απο Μοναχο. Δεν κοστιζει πολυ σαν ταξιδι και θα ανοιξουν οι οριζοντες σας. Πιο πολυ εμπειρια εκει σε ενα 3-4ημερο παρα 10 χρονια εδω.

Γι αυτό παραθέτω το νούμερο και την πηγή που αναφέρεται, για να υπάρχει ένα ποσοτικό στοιχείο αξιόπιστο ως βάση στην κουβέντα. Και φυσικά το χόμπι δεν απευθύνεται σε εκατ/χους αλλά τα συστήματα του εκατομυρίου - όπου σύμφωνα με τα λεγόμενά σας μας έγινε αντιληπτό ότι κυριαρχούν στο Μόναχο - δεν μπορώ να φανταστώ ότι δεν απευθύνονται σε κάποιον που πρώτα είναι εκατομυριούρχος και έπειτα χομπίστας αν μη τι άλλο. Δεν είναι εύλογες υποθέσεις αυτές?

Δηλαδή όταν μένουμε άφωνοι κοιτάζοντας τα θαυμαστά Τιδαλ των 500Κ, να μην σκεφτούμε σε ποιόν απεθύνεται αυτο το ηχείο. Και όταν αναλογιστούμε ότι δεν είναι και λίγα τελικα τα ηχεία που προσφέρονται στο φάσμα τιμών 200-500Κ, να μην αναρωτηθούμε αν υπάρχει όντως κάποια αγορά για αυτά? Και ποια είναι η αγορά αυτών των συσκευών? Μα φυσικά οι εκατομυριούρχοι, άντε εκείνο το υποσύνολο που τυγχάνει να αποτελείται από λάτρεις του ποιοτικού ήχου (εγώ παίρνω το θάρος να αποκαλέσω αυτό το group ως "trophy hi-fi lovers"). Αν δεν τα σκεφούμε όλα αυτά, είναι πολυ εύκολο να καταλήξουμε στο συμπέρασμα εμείς οι κοινοί θνητοί, ότι οι εταιρείες αυτές μας δουλεύουν εν τέλει ή στην καλύτερη περίπτωση ότι αναπτύσσουν αυτές τις συσκευές προκειμένου να διερευνήσουν τα όρια της τεχνολογίας, να μάθουν και να σχεδιάσουν εν τέλει πιο προσιτά προϊόντα που να ενσωματώνουν προηγμένη τεχνολογία (αρκεί να υπάρχει η τεχνολογία βέβαια στις άπιαστες υλοποιήσεις τους.........).
 
Last edited:
Δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάμε εδώ.

Πειράζει κάποιους ότι υπάρχουν τόσο ακριβά μηχανήματα και από πίσω τους υπάρχει μια τεράστια βιομηχανία? πειράζει ότι όλη αυτή η βιομηχανία υποστηρίζεται από ανθρώπους που τα αγοράζουν και ότι αυτοί είναι πολλοί περισσότεροι απότι φαντάζεστε?

Έχει σχέση εάν αγαπούν ή όχι την μουσική? έχει σχέση εάν είναι εκατομυριούχοι?

Τα πράγματα έτσι έχουν, και αγορά υπάρχει και θα υπάρχει ΠΑΝΤΑ.

Τα μηχανήματα αυτά παίζουν ΘΑΥΜΑΣΙΑ και δεν έχει να κάνει με το πόσο κοστίζουν για αυτούς που μπορούν να τα αποκτήσουν.

Προσωπικά θέλω να ξαναπάω, διότι όπως είπε ο Πάνος μέσα σε μερικές μέρες έρχεσαι σε επαφή με ονειρικά συστήματα που τα περισσότερα δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να τα ακούσουμε στην Ελλάδα σε εκθέσεις.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάμε εδώ.

Πειράζει κάποιους ότι υπάρχουν τόσο ακριβά μηχανήματα και από πίσω τους υπάρχει μια τεράστια βιομηχανία? πειράζει ότι όλη αυτή η βιομηχανία υποστηρίζεται από ανθρώπους που τα αγοράζουν και ότι αυτοί είναι πολλοί περισσότεροι απότι φαντάζεστε?

Έχει σχέση εάν αγαπούν ή όχι την μουσική? έχει σχέση εάν είναι εκατομυριούχοι?

Τα πράγματα έτσι έχουν, και αγορά υπάρχει και θα υπάρχει ΠΑΝΤΑ.

Τα μηχανήματα αυτά παίζουν ΘΑΥΜΑΣΙΑ και δεν έχει να κάνει με το πόσο κοστίζουν για αυτούς που μπορούν να τα αποκτήσουν.

Προσωπικά θέλω να ξαναπάω, διότι όπως είπε ο Πάνος μέσα σε μερικές μέρες έρχεσαι σε επαφή με ονειρικά συστήματα που τα περισσότερα δεν υπάρχει ποτέ περίπτωση να τα ακούσουμε στην Ελλάδα σε εκθέσεις.

Ας πούμε ότι καταλαβαίνω μία ferrari να κοστίζει 250Κ και δεν καταλαβαίνω πως ένα ηχείο κοστίζει 500Κ - με "πειράζει" λοιπόν που δεν το καταλαβαίνω. Προσπαθώ λοιπόν με τα όσα γνωρίζω και καταλαβαίνω και με την πνευματική συγκρότηση που διαθέτω να τοποθετηθώ και γώ στην στροφή που πήρε η κουβέντα - τι να κάνουμε η κατηγορία τιμών για την οποία συζητάμε προκαλεί περισσότερες σκέψεις από το απλά κάποιοι αγαπούν την μουσική και γι αυτό αγοράζουν στα 500Κ και βάλε.
 
Μια γρήγορη απάντηση.

Σύμφωνα με το σκεπτικό σου και δεδομένου της τιμής της Ferrari (250k) το Tidal δεν θα έπρεπε να έχει πάνω από 10k.

Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Υπάρχει κόσμος που έχει τόσο πάθος με την (όσο-το-δυνατό-πιστότερη) αναπαραγωγή που θα έδινε όσο όσο για κάτι πραγματικά μοναδικό.

Και είναι προφανές ότι μάλλον δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα για τη κοστολόγηση και παραγωγή ενός πολύ εξειδικευμένου προϊόντος.

Εντελώς φιλικά.
 
Απάντηση: Re: Munich 2015

Δεν μπορώ να καταλάβω τι συζητάμε εδώ.

Πειράζει κάποιους ότι υπάρχουν τόσο ακριβά μηχανήματα και από πίσω τους υπάρχει μια τεράστια βιομηχανία? πειράζει ότι όλη αυτή η βιομηχανία υποστηρίζεται από ανθρώπους που τα αγοράζουν και ότι αυτοί είναι πολλοί περισσότεροι απότι φαντάζεστε?

Χρήστο,φυσικά και δεν με πειράζει η βιομηχανία.
Με πειράζει όμως το γεγονός πως αυτή η βιομηχανία προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τεχνικές πασίγνωστες ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με την παραγωγή και το εμπόριο προκειμένου να χτίσει μια ψευδή εικόνα.

Κι αυτή η εικόνα είναι πως είναι φυσιολογικό για ένα σύστημα να έχει 1 εκατομμύριο.
Ε λοιπόν,με τους κανόνες της αγοράς δεν είναι.Ούτε την τεχνολογία αιχμής αυτών των προϊόντων έχουν,ούτε το επίπεδο πολυτέλειας,ούτε την μοναδικότητα,ούτε την συλλεκτική αξία εκτός και ελαχίστων και αν και κάποια θέλουν να πλασαριστούν έτσι,ούτε την έμπνευση να πλασαριστούν ως αντικείμενα τέχνης (εδώ μπαίνει και η μοναδικότητα. )

Επιπλέον δεν ήταν πάντα έτσι,ας κοιτάξει κάποιος 30-40 χρόνια πριν να βρει αυτή την αναλογία.Κι ας βρει αφού θα κοιτάξει που θα κοιτάξει και την εξέλιξη σε σχέση με άλλους τομείς ψυχαγωγίας.
Η απόσταση είναι απλώς χαώδης.
Φυσικά και κάποιοι από αυτούς θα βρουν αγοραστές.Ειδικά το ΠΟΛΥ ακριβά.
Κι ελπίζω να μην είναι αγοραστές όπως η θλιβερή περίπτωση του Χονγκονέζου που αντικατέστησε με χρυσό αλουμινένια μέρη της Koenigsegg αφού μας αρέσει να λέμε για αυτοκίνητα πολλές φορές,καταργώντας τον αγώνα των μηχανικών για αναλογία βάρους/ισχύος.

Κανείς δεν αντιλέγει πως το Μόναχο είναι ένα πανηγύρι (με την καλή έννοια),όλοι θα θέλαμε να είμαστε εκεί κι ίσως αν κάποια χρονιά βρεθεί ο χρόνος να είμαστε.
Η νοοτροπία που θέλει (και δυστυχώς περνάει) όμως,δεν...
Το να ελιτίζει κανείς ένα χόμπι που έχει να κάνει με την μουσική,είναι λίγο κάπως...
 
Οπως και να εχει εδω ειναι φωτογραφικό/ νημα εντυπώσεων και δεν θα ηθελα να γυρίσει για πολλοστή φορα σε αυτο το φορουμ στην κουβέντα του αν αξίζουν τα χρηματα τους κτλ κτλ κτλ.

Αυτα..
 
Μια γρήγορη απάντηση.

Σύμφωνα με το σκεπτικό σου και δεδομένου της τιμής της Ferrari (250k) το Tidal δεν θα έπρεπε να έχει πάνω από 10k.

Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά.

Υπάρχει κόσμος που έχει τόσο πάθος με την (όσο-το-δυνατό-πιστότερη) αναπαραγωγή που θα έδινε όσο όσο για κάτι πραγματικά μοναδικό.

Και είναι προφανές ότι μάλλον δεν γνωρίζεις κάποια πράγματα για τη κοστολόγηση και παραγωγή ενός πολύ εξειδικευμένου προϊόντος.

Εντελώς φιλικά.

Ξεκινάω από μία βάση για να βάλω μία τάξη. Εξ ου και η σύγκριση με την φεράρι. Εγώ λοιπόν τα ηχεία των 500Κ θέλω να τα κρίνω ως κάτι που αξίζει 500Κ αλλά αναρωτιέμαι γιατί, αφού αυτόματα θα κάνω συνειρμούς με κάτι που καταλαβαίνω την υψηλή του τιμή, την φεράρι στο παραδειγμά μας - η οποία αλήθεια γιατί δεν είναι εξειδικευμένο προϊόν και είναι ένα ηχείο?

Είδα ενα βιντεάκι τις προάλλες για την κατασυτεκυή του stament tns NAIM. Εξειδικευμένη γραμμή παραγωγής, κάποιες τροχαλίες για να σηκώνεται το μηχάνημα και να το μοντάρουν οι τεχνικοί κλπ. Δεν είδα κάτι το φοβερό ως γραμμή παραγωγής και ειδικά τεχνολογικά προηγμένης (τα 250, 250 βέβαια...).

Από την συζητήση μας λοιπόν σήμερα ας κρατήσω (έχω πλατιάσει ήδη) ότι άμα βλέπουμε μία συσκευή παραγωγής ήχου στα 500Κ, να μην μας πέσουν τα σαγόνια με την αστρονομική τιμή (αλλιώς στην αντίθετη περίπτωση "δεν γνωρίζουμε" και γι αυτό μας πέφτουν...) και να το θεωρήσουμε λογικό γιατί αυτοί ξέρουν που το πουλάνε τόσο και γιατί αρκετοί άλλοι ξέρουν δεν ξέρουν, πάνε στην τελική και σκάνε 500Κ για να κάνουν το κέφι τους. ΟΚ δεκτό....

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Χρήστο,φυσικά και δεν με πειράζει η βιομηχανία.
Με πειράζει όμως το γεγονός πως αυτή η βιομηχανία προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τεχνικές πασίγνωστες ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με την παραγωγή και το εμπόριο προκειμένου να χτίσει μια ψευδή εικόνα.

Κι αυτή η εικόνα είναι πως είναι φυσιολογικό για ένα σύστημα να έχει 1 εκατομμύριο.
Ε λοιπόν,με τους κανόνες της αγοράς δεν είναι.Ούτε την τεχνολογία αιχμής αυτών των προϊόντων έχουν,ούτε το επίπεδο πολυτέλειας,ούτε την μοναδικότητα,ούτε την συλλεκτική αξία εκτός και ελαχίστων και αν και κάποια θέλουν να πλασαριστούν έτσι,ούτε την έμπνευση να πλασαριστούν ως αντικείμενα τέχνης (εδώ μπαίνει και η μοναδικότητα. )

Επιπλέον δεν ήταν πάντα έτσι,ας κοιτάξει κάποιος 30-40 χρόνια πριν να βρει αυτή την αναλογία.Κι ας βρει αφού θα κοιτάξει που θα κοιτάξει και την εξέλιξη σε σχέση με άλλους τομείς ψυχαγωγίας.
Η απόσταση είναι απλώς χαώδης.
Φυσικά και κάποιοι από αυτούς θα βρουν αγοραστές.Ειδικά το ΠΟΛΥ ακριβά.
Κι ελπίζω να μην είναι αγοραστές όπως η θλιβερή περίπτωση του Χονγκονέζου που αντικατέστησε με χρυσό αλουμινένια μέρη της Koenigsegg αφού μας αρέσει να λέμε για αυτοκίνητα πολλές φορές,καταργώντας τον αγώνα των μηχανικών για αναλογία βάρους/ισχύος.

Κανείς δεν αντιλέγει πως το Μόναχο είναι ένα πανηγύρι (με την καλή έννοια),όλοι θα θέλαμε να είμαστε εκεί κι ίσως αν κάποια χρονιά βρεθεί ο χρόνος να είμαστε.
Η νοοτροπία που θέλει (και δυστυχώς περνάει) όμως,δεν...
Το να ελιτίζει κανείς ένα χόμπι που έχει να κάνει με την μουσική,είναι λίγο κάπως...
:worshippy:
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Munich 2015

Χρήστο,φυσικά και δεν με πειράζει η βιομηχανία.
Με πειράζει όμως το γεγονός πως αυτή η βιομηχανία προσπαθεί να χρησιμοποιήσει τεχνικές πασίγνωστες ακόμα και σε ανθρώπους που δεν ασχολούνται με την παραγωγή και το εμπόριο προκειμένου να χτίσει μια ψευδή εικόνα.

Κι αυτή η εικόνα είναι πως είναι φυσιολογικό για ένα σύστημα να έχει 1 εκατομμύριο.
Ε λοιπόν,με τους κανόνες της αγοράς δεν είναι.Ούτε την τεχνολογία αιχμής αυτών των προϊόντων έχουν,ούτε το επίπεδο πολυτέλειας,ούτε την μοναδικότητα,ούτε την συλλεκτική αξία εκτός και ελαχίστων και αν και κάποια θέλουν να πλασαριστούν έτσι,ούτε την έμπνευση να πλασαριστούν ως αντικείμενα τέχνης (εδώ μπαίνει και η μοναδικότητα. )

Επιπλέον δεν ήταν πάντα έτσι,ας κοιτάξει κάποιος 30-40 χρόνια πριν να βρει αυτή την αναλογία.Κι ας βρει αφού θα κοιτάξει που θα κοιτάξει και την εξέλιξη σε σχέση με άλλους τομείς ψυχαγωγίας.
Η απόσταση είναι απλώς χαώδης.
Φυσικά και κάποιοι από αυτούς θα βρουν αγοραστές.Ειδικά το ΠΟΛΥ ακριβά.
Κι ελπίζω να μην είναι αγοραστές όπως η θλιβερή περίπτωση του Χονγκονέζου που αντικατέστησε με χρυσό αλουμινένια μέρη της Koenigsegg αφού μας αρέσει να λέμε για αυτοκίνητα πολλές φορές,καταργώντας τον αγώνα των μηχανικών για αναλογία βάρους/ισχύος.

Κανείς δεν αντιλέγει πως το Μόναχο είναι ένα πανηγύρι (με την καλή έννοια),όλοι θα θέλαμε να είμαστε εκεί κι ίσως αν κάποια χρονιά βρεθεί ο χρόνος να είμαστε.
Η νοοτροπία που θέλει (και δυστυχώς περνάει) όμως,δεν...
Το να ελιτίζει κανείς ένα χόμπι που έχει να κάνει με την μουσική,είναι λίγο κάπως...

Δεν μπορώ να συμφωνήσω με το σκεπτικό σου Σωκράτη, διότι δεν προσπαθεί να πείσει η έκθεση ΚΑΝΕΝΑΝ, και για ΤΙΠΟΤΕ... είναι απλά business και υπάρχουν αγοραστές τίποτε περισσότερο τίποτε λιγότερο...

Δυστυχώς παρατηρώ τον τελευταίο καιρό στο φόρουμ μια προσπάθεια ευτελισμού και απαξίωσης ακριβών μηχανημάτων... δεν ξέρω αν είναι λόγω κρίσης ή αν φταίει κάτι άλλο...

Λυπάμαι πολύ που το νήμα αυτό έχει πάρει αυτήν την πορεία, μόνο αυτό έχω να πω...
 
Χρήστο,δεν τα έχω με τα μηνανάκια,με την νοοτροπία τα έχω,έχει διαφορά.
Αν δεις πουθενά δεν μιλάω για αυτά και αρκετά από αυτά μου αρέσουν κιόλας (αν κι φέτος δεν βλέπω πολύ μαυρίλα).

Και δεν χρειάζεται να συμφωνούμε,αλίμονο,αν συμφωνούσαμε όλοι σε όλα θα ήταν περίεργο.
Και γιατί να λυπάσαι για την τροπή;
Για την έκθεση συζητάμε,δεν θα έπρεπε να μας ενδιαφέρει ο σκοπός της,που απευθύνεται,κλπ;
Παρέα με το οφθαλμόλουτρο βεβαίως-βεβαίως!:flipout:
 
Ήμουν και πέρυσι στην παγκόσμια παρουσίαση αλλα και φέτος καλεσμένος της Naim, (έδειξαν αλλα αυτη την φορα) αλλα νομιζω οτι αρκετά εξωτικά είδαμε απο το Μόναχο. Καλή συνέχεια.
 
Re: Απάντηση: Re: Munich 2015

Δυστυχώς παρατηρώ τον τελευταίο καιρό στο φόρουμ μια προσπάθεια ευτελισμού και απαξίωσης ακριβών μηχανημάτων... δεν ξέρω αν είναι λόγω κρίσης ή αν φταίει κάτι άλλο...

Λυπάμαι πολύ που το νήμα αυτό έχει πάρει αυτήν την πορεία, μόνο αυτό έχω να πω...

αντιθέτως διακρίνω τον τελευταίο καιρό την επανάκαμψη του ελιτισμού και του "τεχνικισμού" στο φόρουμ.
Και φυσικά δεν κρύβω ότι επίσης λυπάμαι και φυσικά ανησυχώ για το ενδεχόμενο να επικρατήσει τέτοια τάση.

φυσικά άσχετο αυτό με την εκτίμηση που έχω προς τους συνομιλητές ως χομπύστες.

Και φυσικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν το νήμα "εχει εκτραπεί". Τα νήματα, και τέτοια νήματα, δεν είναι αποστειρωμένα δελτία τύπου εταιρειών.
Το νήμα επιβάλλεται να εκτραπεί και να καταγραφούν απόψεις μελών που συμφωνούν ή διαφωνούν. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Munich 2015

αντιθέτως διακρίνω τον τελευταίο καιρό την επανάκαμψη του ελιτισμού και του "τεχνικισμού" στο φόρουμ.
Και φυσικά δεν κρύβω ότι επίσης λυπάμαι και φυσικά ανησυχώ για το ενδεχόμενο να επικρατήσει τέτοια τάση.

φυσικά άσχετο αυτό με την εκτίμηση που έχω προς τους συνομιλητές ως χομπύστες.

Και φυσικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν το νήμα "εχει εκτραπεί". Τα νήματα, και τέτοια νήματα, δεν είναι αποστειρωμένα δελτία τύπου εταιρειών.
Το νήμα επιβάλλεται να εκτραπεί και να καταγραφούν απόψεις μελών που συμφωνούν ή διαφωνούν. Αλλιώς δεν έχει κανένα νόημα.

Υπέρηχα, έχεις το τρόπο ρε μπαγάσα να με τσιγκλάς!

Ο δικάναλος έχει μια άψογη, απο κάθε άποψη, ομάδα συντονιστών που πασχίζει πολλές ώρες κάθε μέρα, για την αποφυγή κάθε "-ισμού", θεσφάτων και "σοβαροποίησης" του τρόπου διασκέδασης μας. Γιατί αυτό κάνουμε! ...διασκεδάζουμε, μαθαίνοντας και ανταλλάσσοντας απόψεις.
Ούτε μεροκάματο βγαίνει, ούτε προσωπική προβολή για άλλους λόγους (επαγγελματικούς ή αυτοικανοποίησης) γίνεται ή είναι αρεστή, έτσι έχω καταλάβει εγώ τουλάχιστον.
Ο ελιτισμός και ο "τεχνικισμός" δε, είναι θέματα που κατα κανόνα φτάνουν στο όρια χλευασμού (στο αέρα ή εκτός). Δεν ξέρω που τα είδες εσύ, αλλα σφάλεις.

Το κακό είναι μάλλον σε μας, που πιανόμαστε απο την παρόλα που θα γράψει ο κάθε dalanik, για να βγάλουμε εσώψυχα, να αναδείξουμε ότι κατέχουμε την "τεράστια αλήθεια" κοκ.

Σε κάθε χόμπι υπάρχουν και οι έννοιες του συναγωνισμού, της βελτίωσης, της αριστείας. Πράγματα φυσιολογικά και θεμιτά imo.
Το δικό μας το χόμπι έχει σχέση και με το τεχνικό κομμάτι αλλά και την τσέπη. Πως να το κάνουμε? Πρέπει να μιλάμε σύμφωνα με τα οικονομικά μεγέθη που επιλέγει ο συνομιλητής μας και να βασίζουμε τη γνώμη μας και στα σχετικά τεχνικά θέματα. Αλλιώς είμαστε άχρηστοι κυριολεκτικά!
Αν δεν ξέρεις τα βασικά τεχνικά θέματα ή ρωτάς ή πας άπατος... και σε αυτή τη περίπτωση δεν ισχύει το ότι πληρώνεις παίρνεις!

Επι την ευκαιρία των "κρίσεων", να πω και κάτι άλλο που μου φαίνεται στραβό (πέραν των εσώψυχών μας που είναι αναγκασμένη να ζει η κοινότητά).
Οι συζητήσεις και η πορεία του δικάναλου, είναι ευθύνη της ομάδας που τον "διοικεί". Οι υπόλοιποι καλόν είναι αν δεν μας αρέσει, να βρουμε άλλους τρόπους εξωτερίκευσης.
Ούτε την πορεία νημάτων καθορίζουμε, ούτε κάτι άλλο, "σπουδαίο",,, ούτε έχουμε δικαίωμα να στήσουμε για το εαυτό μας κάποιο βάθρο κριτή-παντογνώστη.

Ειλικρινά βαρέθηκα τα επι προσωπικού, τα είμαι έτσι και εσύ γιουβέτσι, τα δεν ασχολούμαι άλλο (αλλά πάλι εδώ είμαι) και ένα σωρό άλλα προσωπικά και άσχετα ή κουραστικά για τον ανυποψίαστο. Ας σκεφτόμαστε όλοι λίγο παραπάνω πριν γράψουμε, μήπως αντί να ασχολούμαστε με τα μηχανάκια ασχολούμαστε με τη πάρτη μας.

Ειλικρινείς φιλούμπες προς όλους.

ΥΓ σόρρυ προς την διεύθυνση, αλλα ο υπέρηχας έχει ρέντα τελευταία, προσωπικά βρίσκω πολύ εύστοχα κάποια γενικά που έχει γράψει, και εδώ που μάλλον διαφωνούμε ήθελα να πάρω θέση. Συνεχίζουμε με τρολλάρισμα κτλ ευχάριστα και ωραία περί μέσων αυτοπροβολής, φερράρι, τιδαλ κτλ lol