Music at a high end exhibition.....

α και να προσθέσω και κάτι άλλο...

προφανώς σε προηγούμενο ερώτημα, προτιμώ να μην έχω σύστημα παρά δισκοθήκη.
Η δισκοθήκη είναι η ζωή μου.
Φαίνεται πως γιά άλλους το σύστημα είναι η ζωή τους.

Προτιμώ χίλιες φορές να ακούω τον Lagrene στο τρανζιστοράκι, παρά τον Forcione σε ουτοπίες....


και γενικά μ αρέσουν τα σύκα σύκα.....
 
Όχι και να προσβληθείς ρε συ ΜcZab... Αλίμονο δηλαδής.
Το ότι συμφωνούμε στο 1 από τα 4 είναι μια αρχή πάντως. :)
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Η επιλογή τών μουσικών μας προτιμήσεων δεν έχει καμιά σχέση με τον τρόπο πού αναπαράγονται.

Μπορεί εσύ να έχεις άλλα κριτήρια, αλλά μακροπρόθεσμα θέλουμε δεν θέλουμε ο τρόπος με τον οποίο αναπαράγει μουσική το καβουρντιστήρι μας παίζει σπουδαίο ρόλο στις προτιμήσεις μας. Είναι αναπόφευκτο κάποιος όταν ακούσει ουρλιαχτά να μην ξαναβάλει το ίδιο cd στο player. Μια, δυό, τρεις, η μουσική παιδεία πάει περίπατο.

Φυσικά το αντίθετο είναι συνηθέστερο φαινόμενο. Εγώ έχω αρκετούς φίλους που όταν άκουσαν κάτι που σιχαινόταν στην κυριολεξία, από ένα καλό σύστημα, το εκτίμησαν διαφορετικά.
 
2. Με ποιά μουσική «νομίζει» ότι αναδεικνύει ο κάθε αντιπρόσωπος το μηχάνημά του, είναι δικό του θέμα. Το πως (σε ποιά ένταση και με ποιό στήσιμο - διάβαζα αλλού για γωνίες ηχείων και θέσης ακρόασης), θα λειτουργήσουν οι μηχανές του, είναι επίσης δικό του θέμα. Ας δεχτούμε ότι υπάρχουν κάποιοι που ξέρουν πέντε (όχι παραπάνω) πράγματα περισσότερα από εμάς. Δεν μπορεί να τα ξέρουμε όλα εμείς.



Εδώ είναι η βασική διαφωνία.
ΔΕ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ τι νομίζει ο αντιπρόσωπος.
Με νοιάζει και ΜΟΝΟ να ακουμπήσω τα λεφτά μου σε ένα μηχάνημα που θα παίζει τη μουσική που θέλω και μου αρέσει και μόνο.

Αν το μηχάνημα είναι καλό και το πιστεύει ο αντιπρόσωπος τότε ΟΦΕΙΛΕΙ (αν σέβεται τον πελάτη) να του επιτρέψει να διαπιστώσει εκείνος, αν η μουσική αυτή μπορεί να αναπαραχθεί όπως επιθυμεί ο πελάτης.

Όλα αυτά μου θυμίζουν τα απίστευτα ηχεία KLH που είχε αγοράσει ένας παιδικός μου φίλος όταν ήμασταν 14ηδες και έγραφαν φαρδιά πλατιά στο manual "απαγορεύεται η αναπαραγωγή της ηλεκτρονικής, της ροκ μουσικής και εν γένει της αναπαραγωγής ημιτονοειδών τόνων"
 
Mα αγαπητέ μου,τα ουρλιαχτά στο heavy metal,ας πούμε ή στα ουρλιαχτά τού Πετρέλη όπου και να αναπαραχθούν ουρλιαχτά θα παραμείνουν.Επίσης υπάρχει και ουρλιαχτό απολύτως εκτιμητέο.
Απο πότε το μέσον αποτελεί παιδευτικό στοιχείο??.Αυτό μου θυμίζει τούς τεμπέληδες στα σχολεία και τα Πανεπιστήμια,που σού λένε ´Δεν παιδευομαι γιατί η αίθουσα είναι στενή´.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Είναι αναπόφευκτο κάποιος όταν ακούσει ουρλιαχτά να μην ξαναβάλει το ίδιο cd στο player.

Δεν είναι καθόλου αναπόφευκτο! Εδώ κάποτε κάναμε συγκριτικά με το Won't get fooled again και στη full version μάλιστα:music-smiley-006:
 
Μα ρε Δημήτρη, το περιβάλλον είναι εντελώς ακατάλληλο για να σχηματίσεις άποψη και συνεπώς να ακουμπήσεις φράγκα. Το ξέρεις καλά και το ξέρει και ο αντιπρόσωπος. Αν δεν το ξέρει κάποιος από τους δυό σας, υπάρχει πρόβλημα...

Σε άλλες συνθήκες ο αντιπρόσωπος ΠΡΕΠΕΙ να κάνει τούμπες, όπως σωστά λες. Ανάμεσα σε 5000 επισκέπτες, λογικό είναι να με έχει χεσμένο. Το ίδιο κι εγώ βέβαια...
 
Last edited:
Μα ρε φίλε, το περιβάλλον είναι εντελώς ακατάλληλο για να σχηματίσεις άποψη και συνεπώς να ακουμπήσεις φράγκα. Το ξέρεις καλά και το ξέρει και ο αντιπρόσωπος. Αν δεν το ξέρει κάποιος από τους δυό σας, υπάρχει πρόβλημα...

Σε άλλες συνθήκες ο αντιπρόσωπος ΠΡΕΠΕΙ να κάνει τούμπες, όπως σωστά λες. Ανάμεσα σε 5000 επισκέπτες, λογικό είναι να με έχει χεσμένο. Το ίδιο κι εγώ βέβαια...


Στη μουσική που ξέρω, βήμα βήμα, μου αρκούν 15 δευτερόλεπτα γιά να καταλάβω.
(Θυμάσαι όταν ήρθα σπίτι σου την πρώτη φορά?)

Εγώ μιά φορά το χρόνο κατεβαίνω Αθήνα.
Αν πάρω ένα ερέθισμα έστω και 15 '' ίσως να του χτυπήσω την πόρτα.
Αν όμως όχι δε θα με ξαναδεί.
 
Θυμάμαι, που με είχατε πρήξει με τις χαμηλές του πιάνου του Philip Glass, που τελικά δεν ήταν μουντές και μια χαρά πιάνο έχει ο παίχτης, μαμά ανακάλυψα την αμερική ένα πράμα. :Banane0: :Banane0:

- Τι να σε κάνω που είσαι "υπερηχητικός". Εγώ ως γνωστόν είμαι ημίκουφος (εκ του ημίθεος). :flipout: :flipout: :grandpa:
 
Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Αλήθεια έχουμε αναρωτηθεί αν αυτά έχουν σχέση με τήν ποιότητα αναπαραγωγης , ειδικά δε κάποιν ειδών που ΔΕΝ παίζουν εύκολα παντού και πάντα

Μανώλη η κλίση μας προς κάποια είδη μουσικής είναι πολυετής, βιωματική διαδικασία που έχει συντελεστεί εδώ και καιρό. Σε αυτήν -πίστεψε με- δεν έχει παίξει τον παραμικρό ρόλο η ποιότητα αναπαραγωγής. Προσωπικά, στις ηλικίες που διαμορφώθηκαν τα μουσικά μου γούστα, άκουγα από τρανζιστοράκι, φορητό ηλεκτρόφωνο με κρυσταλλική κεφαλή και φορητό κασσετόφωνο της πλάκας.

Πλέον αυτών, ο όποιος εμπλουτισμός του μουσικού μου γούστου συντελείται τώρα, οφείλεται πάλι σε βιωματικά - αισθητικά κριτήρια και το μέσο αναπαραγωγής δεν παίζει ρόλο. Από φορητό ραδιοφωνάκι να τ' ακούσω, θα μου μείνει και θα επιδιώξω να το βρω.

Απλά επιλέγοντας τα κατάλληλα μηχανήματα, στα όρια χρημάτων που μπορεί να δώσει ο καθένας, απολαμβάνουμε αυτά που ήδη έχουμε επιλέξει καλύτερα.
 
Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Μανώλη η κλίση μας προς κάποια είδη μουσικής είναι πολυετής, βιωματική διαδικασία που έχει συντελεστεί εδώ και καιρό. Σε αυτήν -πίστεψε με- δεν έχει παίξει τον παραμικρό ρόλο η ποιότητα αναπαραγωγής. Προσωπικά, στις ηλικίες που διαμορφώθηκαν τα μουσικά μου γούστα, άκουγα από τρανζιστοράκι, φορητό ηλεκτρόφωνο με κρυσταλλική κεφαλή και φορητό κασσετόφωνο της πλάκας.

Πλέον αυτών, ο όποιος εμπλουτισμός του μουσικού μου γούστου συντελείται τώρα, οφείλεται πάλι σε βιωματικά - αισθητικά κριτήρια και το μέσο αναπαραγωγής δεν παίζει ρόλο. Από φορητό ραδιοφωνάκι να τ' ακούσω, θα μου μείνει και θα επιδιώξω να το βρω.

Απλά επιλέγοντας τα κατάλληλα μηχανήματα, στα όρια χρημάτων που μπορεί να δώσει ο καθένας, απολαμβάνουμε αυτά που ήδη έχουμε επιλέξει καλύτερα.

Μπορεί να κάνω λάθος στον συλλογισμό μου , αλλά το πάω στο βάθος , δηλαδή αυτό που έγραψα παραπάνω αφορά τήν οποιαδήποτε ποιότητα (τής τότε εποχής ) τήν (τότε) "παρθένα" ακουστική συγκομιδή ....

Συνεχίζω τον συλλογισμό με τήν κλασσική μουσική και τήν σκληρή ρόκ
Εχω κάνει άπειρες φορές τήν ερώτηση σε χομπίστες που συναναστρέφομαι ΓΙΑΤΙ ? δεν ακούν κλασσική... ή ΓΙΑΤΙ ? δέν ακούν σκληρή ρόκ...
Δαμιανέ μαντεψε τίς απαντήσεις (στήν πλειονότητά τους )
 
"Δεν ακούγεται καλά στο σύστημα" ???

ή ακόμα χειρότερα

"Δεν ακούγεται καλά (γενικώς)" ???

:flipout:
 
Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Μανώλη η κλίση μας προς κάποια είδη μουσικής είναι πολυετής, βιωματική διαδικασία που έχει συντελεστεί εδώ και καιρό. Σε αυτήν -πίστεψε με- δεν έχει παίξει τον παραμικρό ρόλο η ποιότητα αναπαραγωγής. Προσωπικά, στις ηλικίες που διαμορφώθηκαν τα μουσικά μου γούστα, άκουγα από τρανζιστοράκι, φορητό ηλεκτρόφωνο με κρυσταλλική κεφαλή και φορητό κασσετόφωνο της πλάκας.

Πλέον αυτών, ο όποιος εμπλουτισμός του μουσικού μου γούστου συντελείται τώρα, οφείλεται πάλι σε βιωματικά - αισθητικά κριτήρια και το μέσο αναπαραγωγής δεν παίζει ρόλο. Από φορητό ραδιοφωνάκι να τ' ακούσω, θα μου μείνει και θα επιδιώξω να το βρω.

Απλά επιλέγοντας τα κατάλληλα μηχανήματα, στα όρια χρημάτων που μπορεί να δώσει ο καθένας, απολαμβάνουμε αυτά που ήδη έχουμε επιλέξει καλύτερα.



θα έλεγα ότι και αυτή η άποψη με εκφράζει 100%.
:ernaehrung004:
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον Δαμιανό και τον Σπύρο.
Το μέσο δεν παίζει κανένα , μα κανένα ρόλο στη διαμόρφωση μουσικών προτιμήσεων.
Όταν παίζει υπάρχει πρόβλημα.

Όποιος ισχυρίζεται ότι δεν ακούει για π.χ. σκληρό ροκ επειδή δεν το ακούει καλά στο σύστημα του, δεν είναι πραγματικός λάτρης της μουσικής γενικότερα.
Είναι περιστασιακός ακροατής και μάλλον μηχανάκιας.
Η γνώμη μου είναι πως έχει σοβαρότερο πρόβλημα από ότι νομίζει.

Το αν κάποιος ενθουσιάζεται με το δάγκωμα της κιθάρας του Χέντριξ σε ένα καλό σύστημα ή τρώει στη μάπα μία μπότα του Πέις δεν σημαίνει πως ξαφνικά γουστάρει να εντρυφήσει στο έργο των καλλιτεχνών.
Τις περισσότερες φορές γουστάρει να τρώει στη μάπα τις μπότες και μέχρι εκεί.
Μου έχει τύχει στο 95% των περιπτώσεων.

Η μουσική δεν πρέπει να έχει καμμία σχέση με το μέσο. Προς θεού παιδιά.
 
Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

θα έλεγα ότι και αυτή η άποψη με εκφράζει 100%.
:ernaehrung004:

Ισχυει αυτο, και μαλιστα αν σκεφτει κανεις οτι υπαρχουν καλιτεχνες- εταιριες που ηχογραφουν πρωτογονα, ειτε γιατι δεν ενδιαφερονται, ειτε γιατι ετσι γουσταρουν.
Επειδη καποιοι απο σας ξερω οτι εχετε δισκοθηκες και γενικα ψαχνεστε με την μουσικη, γνωριζετε καλα πως το 99,9 % των μουσικων θησαυρων ειναι απο κακες εως απαραδεκτες παραγωγες.
 
Re: Απάντηση: Re: Music at a high end exhibition.....

Προσωπικά, στις ηλικίες που διαμορφώθηκαν τα μουσικά μου γούστα, άκουγα από τρανζιστοράκι, φορητό ηλεκτρόφωνο με κρυσταλλική κεφαλή και φορητό κασσετόφωνο της πλάκας.
Αυτό ρε παιδιά είναι η standard διαδικασία. Δεν είναι κάτι περίεργο και έχει συμβεί σε όλους μας.

Πλέον αυτών, ο όποιος εμπλουτισμός του μουσικού μου γούστου συντελείται τώρα, οφείλεται πάλι σε βιωματικά - αισθητικά κριτήρια και το μέσο αναπαραγωγής δεν παίζει ρόλο. Από φορητό ραδιοφωνάκι να τ' ακούσω, θα μου μείνει και θα επιδιώξω να το βρω.
Το αναπάντητο ερώτημα Δαμιανέ, είναι πόσα διαφορετικά είδη μουσικής θα σου "έμεναν" στην πορεία σου, αν τα είχες ακούσει από άλλο στέρεο.


Αυτό που προσπαθώ να πω είναι ότι με την βοήθεια ενός καλού αναπαραγωγέα, κάποια είδη μουσικής που ίσως δεν είναι του απολύτου γούστου μας, γίνονται εύπεπτα λόγω της μηχανής η οποία προσεγγίζει καλύτερα το πραγματικό. Έτσι μπορούμε να τα μελετήσουμε, να τα δούμε με άλλο μάτι και ενδεχομένως να τα αγαπήσουμε. Τοιουτοτρόπως, για να έχει κάποιος εμπεριστατωμένη άποψη για ένα μουσικό έργο/είδος, οφείλει να το έχει σεβαστεί αναλόγως από πλευράς αναπαραγωγής και να του έχει δώσει έτσι… ευκαιρίες. Ας μην γελιόμαστε, όλοι γνωρίζουμε τις αδυναμίες των συστημάτων μας. Αυτές μεταφέρονται απ' ευθείας και με συνοπτικές διαδικασίες στο μουσικό πρόγραμμα, εμποδίζοντάς μας καμιά φορά να το αξιολογήσουμε σωστά.

Απόδειξη των παραπάνω, αποτελεί η καρφωμένη καλά στο μυαλό μας εμπειρία από κάθε καλό live που έχουμε παρακολουθήσει, όπου είτε το μουσικό πρόγραμμα ήταν ενδιαφέρον είτε όχι, έχουμε κάτι να πούμε, μια καλή ανάμνηση.

- Εδώ ο Ντοκ πήγε και είδε όπερα και έμεινε με τις καλύτερες εντυπώσεις... :grinning-smiley-043 -bye-
 
Δύσκολα σε γενικές γραμμές τα πράγματα . Το αδιαμφισβήτητο γεγονός ότι μπορείς να αγοράσεις καλό και ακριβό σύστημα , όταν έχεις μεγαλώσει και συγχρόνως έχει μειωθεί η ανοχή σου στον σκληρό , επιθετικό και κακό ήχο μπερδεύει τα πράγματα.
Εχω αρκετά cd που μου αρέσουν όταν τα ακούω στο φορητό Grundich των 59 ευρώ με τα ακουστικά Sony των 12 ευρώ και μόλις τα βάλω να παίξουν στο σύστημα με ενοχλούν και τα βγάζω αμέσως . Πολλές φορές όμως αναρωτιέμαι αν απλώς έχω μεγαλώσει και δεν αντέχω αυτού του είδους την μουσική .
Από την άλλη όταν ήμουν μικρός δεν μου άρεσε η κλασσική μουσική γιατί δεν ήταν ευχάριστος ο ήχος που αναπαραγόταν από τα τότε μέσα . Γι αυτό και ακόμη και σήμερα δυσκολεύομαι να την ακούσω από cd . [Αυτή όμως η άποψη αναιρείται από το γεγονός ότι και πριν από 30 χρόνια περίπου κανένα σύστημα δεν έπαιζε αξιοπρεπώς την κλασσική ´και από το βινύλιο ( Θυμάμαι μάλιστα στα 17 μου , κάποιου φίλου ο πατέρας είχε πάρει B&O σύστημα και λέγαμε αυτό είναι για κλασσική - δεν είχε μπάσο , δεν έπαιζε τα ρόκ κλπ Την τύφλα μας την μαύρη βέβαια διότι μάλλον δεν έπαιζε τίποτα) ] Αλλά αυτό μπορεί και να σημαίνει ότι δεν ήμουνα ποτέ πραγματικός φίλος της κλασσικής .
Ο valhala έχει δίκαιο στο ότι ένα καλό σύστημα , έχει την ικανότητα να κάνει μιά μάπα μουσική να ακούγεται ευχάριστα . Μέχρις εκεί όμως . Κανένα σύστημα δεν μπορεί να κάνει την αδιάφορη και ανέμπνευστη μουσική να ακούγεται ως εμπνευσμένη , συνθετικά ενδιαφέρουσα και αξιόλογη . ( Το "φιλέτο " παραμένει "φιλέτο" και στο καλό σύστημα . Απλώς συνοδεύει πιό ευχάριστα μιά άλλη δραστηριότητα .Δεν μεταμορφώνεται όμως ως δια μαγείας σε υπόδειγμα συνθετικής ικανότητος. Το πολύ πολύ να εκτιμηθεί η εκτελεστική ικανότητα των μουσικών. )
Συμπέρασμα ; Η καλή μουσική , η ενδιαφέρουσα μουσική , η ριζοσπαστική μουσική , η μουσική που έχει κάτι να πεί , το λέει ανεξαρτήτως ηχογραφήσεως και συστήματος αναπαραγωγής της . Η κακή μουσική , η αδιάφορη , η συνοδευτική , αυτή που έχει μόνον περιτύλιγμα και όχι ουσία , το θέλει το καλό σύστημα , διότι αλλοιώς δεν θα λάμψει το περιτύλιγμα.
 
Υ.Γ. Το ότι κατ' αρχήν δεν μου αρέσει η όπερα , αυτό δεν σημαίνει ότι είναι κακή μουσική . Μερικές από τις λαμπρότερες σελίδες της μουσικής δημιουργίας ξεπήδησαν μέσα από τις όπερες . Ο Βάγκνερ δεν είναι τυχαίο ότι είναι ο συνθέτης από τον οποίο ουσιαστικά ξεκινά η μοντέρνα ( σύγχρονη ) μουσική και βέβαια ο Βάγκνερ δεν έμεινε γνωστός από τα κονσέρτα του γιά πιάνο !!!.
 
Re: Απάντηση: Music at a high end exhibition.....

Λοιπον με οτι εχω διαβασει εδω μεσα δεν συμφωνω με κανενα ...
ναι ..η μουσικη και το hi-end ειναι δυο διαφορετικα χομπυ ..ο Ζαμπετας το Heavy metal to δημοτικο τραγουδι ειναι μουσικη εχουν καμια σχεση με το το hi end..?

ζαμπετα δε μου χει τυχει να δοκιμασω , αλλα μπορω να σου εγγυηθω οτι το δυο τελευταια εχουν και παραεχουν.


το θεμα της μουσικης μοιαζει με αυτο της ζωγραφικης.
δηλαδης:

υπαρχει πολυ κοσμος που αγοραζει πινακες ζωγραφικης για να διακοσμησει το σπιτι του (βαρκουλες, σπιτακια κλπ).
υπαρχει κοσμος που αγοραζει πινακες βαση υπογραφης διασημου ζωγραφου. (τα σκαω και παιρνω ρεμμπραντ (πως τον λενε) ναουμ)
υπαρχει κοσμος που βλεπει κατι αλλο μεσα απο εναν πινακα. οι τελευταιοι εχουν επικρατησει (καλως η κακως δεν εξεταζω) ως φιλοτεχνοι κλπ.

τωρα ποιος εχει δικιο στο τι ειναι ενας καλος πινακας η οχι να πω την αμαρτια μου δε με ενδιαφερει καθολου. και στις 3 κατηγοριες ομως υπαρχουν παρα πολλοι που απολαμβανουν την συλλογη τους (μικρη μεγαλη δεν εχει σημασια) και αυτο δεν ξερω αν εχει νοημα να το αμφισβητισουμε...

δεν ξερω αν με πιανετε