Μ.Τζωρτζάκης - MTZ audio
AVClub Addicted Member
Καλημέρα σε ολους
Τα προβλήματα που βλέπω είναι τα εξής :
1) Η πιθανά οχι καλή εφαρμογή τής μπάφλας που θα χρειαστεί απο οτι φαίνεται και βίδες και κολλα και τελικό ισιωμα
2) Το εσωτερικά κυματιστό μπορεί θεωρητικά (τραβηγμένα ) να έχει κάπως καλύτερη συμπεριφορά σε φαινόμενα FLUTTER ECHO , αν και αυτο έχει εφαρμογή κυρίως σε δωμάτια (ακομα κι αν έχουν optimum RT60 ) , θα ΥΠΑΡΞΟΥΝ ομως πιθανα προβλήματα ή μάλλον ελαφρά διαφορετική συμπεριφορά απο ηχείο σε ηχείο μιάς και απ τοι φαίνεται απο τα συμφραζόμενα τα δυο κουτιά δέν θα είναι απολύτως ομοια
3) Εξετάζοντας τώρα τήν ακαμψία , θα ήθελα να τονίσω οτι δέν σημαίνει απαραίτητα πώς η μεγαλύτερη ακαμψία είναι και το καλύτερο πράγμα , διφορετικά θα τα κάναμε τα ηχεία (έστω τα μικρά ) απο ΜΑΡΜΑΡΟ - δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες , αλλα μεγάλη ακαμψία , ΚΑΘΩΣ και ο τρόπος κατασκευής με φέτες , σημαίνει και μεγάλη (ενεργειακη) ανάκλαση πίσω στον κώνο απο το εσωτερικό τήε καμπίνας - κι εδώ ερχόμαστε στο Νο4
4) Λογω τής μηχανικης φύσης τής εσωτερικής επιφάνειας τής καμπίνας , θα είναι δύσκολη η καλή προσαρμογή και καλό κόλλημα του πισσόφυλλου και οπως έχουμε συζητήσει στο παρελθόν το μονωτικό (μαλλί αρνιού) + το πισσόφυλλο + το συγκεκριμμένο πάχος ξύλου προσφέρουν στο σύνολο της υλοποίησης , μιά προοδευτική ικανοτητα απορρόφησης μέχρι το 1ΚΗz , αλλα κυρίως μέχρι τα 300Ηz με σκοπο τήν βελτίωση τής συμπεριφοράς του porocity σε κάθε περίπτωση - ειδικά σε μεγάλες ακουστικές πιέσεις
Τέσπα σε κάθε περίπτωση η κατσκευή είναι ομορφη , αλλα εκ τών πραγμάτων δέν μπορώ να εξετάσω τα του ματιού , αλλα τα του αυτιού
Τα προβλήματα που βλέπω είναι τα εξής :
1) Η πιθανά οχι καλή εφαρμογή τής μπάφλας που θα χρειαστεί απο οτι φαίνεται και βίδες και κολλα και τελικό ισιωμα
2) Το εσωτερικά κυματιστό μπορεί θεωρητικά (τραβηγμένα ) να έχει κάπως καλύτερη συμπεριφορά σε φαινόμενα FLUTTER ECHO , αν και αυτο έχει εφαρμογή κυρίως σε δωμάτια (ακομα κι αν έχουν optimum RT60 ) , θα ΥΠΑΡΞΟΥΝ ομως πιθανα προβλήματα ή μάλλον ελαφρά διαφορετική συμπεριφορά απο ηχείο σε ηχείο μιάς και απ τοι φαίνεται απο τα συμφραζόμενα τα δυο κουτιά δέν θα είναι απολύτως ομοια
3) Εξετάζοντας τώρα τήν ακαμψία , θα ήθελα να τονίσω οτι δέν σημαίνει απαραίτητα πώς η μεγαλύτερη ακαμψία είναι και το καλύτερο πράγμα , διφορετικά θα τα κάναμε τα ηχεία (έστω τα μικρά ) απο ΜΑΡΜΑΡΟ - δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες , αλλα μεγάλη ακαμψία , ΚΑΘΩΣ και ο τρόπος κατασκευής με φέτες , σημαίνει και μεγάλη (ενεργειακη) ανάκλαση πίσω στον κώνο απο το εσωτερικό τήε καμπίνας - κι εδώ ερχόμαστε στο Νο4
4) Λογω τής μηχανικης φύσης τής εσωτερικής επιφάνειας τής καμπίνας , θα είναι δύσκολη η καλή προσαρμογή και καλό κόλλημα του πισσόφυλλου και οπως έχουμε συζητήσει στο παρελθόν το μονωτικό (μαλλί αρνιού) + το πισσόφυλλο + το συγκεκριμμένο πάχος ξύλου προσφέρουν στο σύνολο της υλοποίησης , μιά προοδευτική ικανοτητα απορρόφησης μέχρι το 1ΚΗz , αλλα κυρίως μέχρι τα 300Ηz με σκοπο τήν βελτίωση τής συμπεριφοράς του porocity σε κάθε περίπτωση - ειδικά σε μεγάλες ακουστικές πιέσεις
Τέσπα σε κάθε περίπτωση η κατσκευή είναι ομορφη , αλλα εκ τών πραγμάτων δέν μπορώ να εξετάσω τα του ματιού , αλλα τα του αυτιού