NAD C356BEE vs Roksan Caspian M2

costis_d

AVClub Enthusiast
20 November 2009
758
Πειραιάς
Ποιόν να προτιμήσω; Ας αφήσουμε εκτός το ότι ο Roksan είναι άλλη κατηγορία τιμής.
Και οι 2 είναι 2x80 Watt.
Καθαρά με βάση τα ηχητικά τους χαρακτηριστικά, ποιά είναι τα υπέρ και ποιά τα κατά του καθενός;

Τα φώτα σας παρακαλώ.
 
έχω ακούσει τον πρώτο , είχα τον δεύτερο.

αν και μου φαίνεται χωρίς νόημα να συγκρίνω διαφορετικών κατηγοριών μηχανήματα,ο NAD εξακολουθεί να έχει μια Α μουσικότητα, ένα ζεστό χαρακτήρα , που ξεχωρίζει στην κατηγορία τιμής του. όμως ο Μ2 είναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ, ΑΝΟΙΧΤΟΣ (καμία σχέση με τον NAD) και ιδιαίτερα ΦΙΝΕΤΣΑΤΟΣ (είχα και τον Κ2 τον kandy επίσης πριν τον Μ2 , ο οποίος έχει περισσότερη δύναμη , λιγότερη όμως αισθητά φινέτσα από τον caspian) .

εννοείται ότι μετρά σαν κατασκευή ο Roksan . ΤΑΝΚ με τρομερό τηλεκοντρόλ (προγραμματιζόμενο/φωτιζόμενο) και βέβαια made in england.

αν έχεις τα χρήματα , δεν θα μπορούσα να φανταστώ γιατί να μην πας στον M2 (δεν ξέρουμε καν τα ηχεία που θα οδηγείς) .

επαναλαμβάνω είναι μια μικρή "ιεροσυλία" η σύγκριση των 2 .
 
έχω ακούσει τον πρώτο , είχα τον δεύτερο.

αν και μου φαίνεται χωρίς νόημα να συγκρίνω διαφορετικών κατηγοριών μηχανήματα,ο NAD εξακολουθεί να έχει μια Α μουσικότητα, ένα ζεστό χαρακτήρα , που ξεχωρίζει στην κατηγορία τιμής του. όμως ο Μ2 είναι ΓΡΗΓΟΡΟΣ, ΑΝΟΙΧΤΟΣ (καμία σχέση με τον NAD) και ιδιαίτερα ΦΙΝΕΤΣΑΤΟΣ (είχα και τον Κ2 τον kandy επίσης πριν τον Μ2 , ο οποίος έχει περισσότερη δύναμη , λιγότερη όμως αισθητά φινέτσα από τον caspian) .

εννοείται ότι μετρά σαν κατασκευή ο Roksan . ΤΑΝΚ με τρομερό τηλεκοντρόλ (προγραμματιζόμενο/φωτιζόμενο) και βέβαια made in england.

αν έχεις τα χρήματα , δεν θα μπορούσα να φανταστώ γιατί να μην πας στον M2 (δεν ξέρουμε καν τα ηχεία που θα οδηγείς) .

επαναλαμβάνω είναι μια μικρή "ιεροσυλία" η σύγκριση των 2 .

Να 'σαι καλά neXTgen, ένας αυτήκοος μάρτυς είναι πάντα ό,τι καλύτερο.

Και ναι, θυμάμαι και την αγγελία που είχες βάλει για πώληση δύο Kandy.

Έχω μια ένσταση/διευκρίνηση που θα διατυπώσω παρακάτω σχετικά με τον ηχητικό χαρακτήρα του Caspian.

Τα ηχεία είναι τα Chario Tower 100T, και οι δύο θα τα οδηγήσουν άνετα πιστεύω, δεν είναι εκεί το θέμα μου.

Όμως για να παίξω το δικηγόρο του διαβόλου γιατί να είναι ιεροσυλία η σύγκριση;
Επειδή η Roksan (και η κάθε εταιρεία) έχει βάλει ένα συγκεκριμένο αυτοκόλλητο τιμής στο προϊόν της πρέπει να το δεχτώ ως face value;

Δεν θα πρέπει το παραπάνω στο ένα καρτελάκι να μπορεί να επεξηγηθεί με βάση την αξία των χρησιμοποιούμενων υλικών, την ποιότητα κατασκευής και την υλοποιημένη αρχιτεκτονική;

Για τον Caspian (εδώ φωτογραφία από το εσωτερικό του) αναφέρουν:

"The internal design includes two mains transformers, a 350VA torroid for the high-power stages and a smaller 60VA torroid for the preamplifier. Both are described as ultra-low-noise, low-leakage designs.

A mains input filter is also included and output protection is provided by a thermostatically controlled cooling fan, short circuit protection and power supply failure detection. This cuts the output until the cause of the problem has been resolved (relays protect the output stage).

The various fan and protection circuits are more comprehensive than with the Kandy which, according to Roksan, is due to the fact that the amplifier has a very wide, open bandwidth and a correspondingly rapid rise time – which can trigger momentary high current flow. The Kandy appears to be a much slower circuit. And, in any case, MOSFETs are inherently self-limiting, at least to some extent."


..και αυτό ίσως εξηγεί γιατί ο Kandy με τα 2x125 Watt είναι ο μικρός και ο Caspian με τα 2x85 Watt είναι ο μεγάλος της σειράς, πράγμα που πάντα είχα απορία πώς γίνεται (βέβαια είμαι και άσχετος).

Η NAD από την άλλη δεν έχει στο site της στοιχεία για τί μετασχηματιστές χρησιμοποιεί μήπως και καταλάβαινα καλύτερα :(

Τώρα σχετικά με τον ηχητικό χαρακτήρα του Caspian, παραθέτω από κριτικές:


1o review:

"Again, the M2 can sound a little rough around the edges, but its muscularity and drive gives it a clear edge over most competitors, most of the time.

It has solid stereo imagery and is even capable of the kind of subtlety that helps the ear interpret delicate, low-level ambient information as clues to depth imagery. Think of Mahler's off-stage band in several of his symphonies, or the kind of depth that helps create the sense that you are listening to a recording made in an identifiable acoustic of a particular size, which can often be sensed almost subliminally in live recordings.
[...]
It is not the answer to all musical requirements and if it runs out of steam it can sound a little harsh and messy. But this is the exception"


Πηγή: http://www.techradar.com/reviews/au...audio-systems/roksan-caspian-m2-714892/review

Τώρα με συγχωρείτε, τα κομμάτια που έχω κάνει highlight δεν είναι αντικρουόμενα;


2o review: (είναι Polish-to-English translation από Google, οπότε έχει κάποιες σουρεαλιστικές στιγμές)

"The first impression when you turn on M2 - the sound is very much and is very strong. Offensive. Dense, substancjonalny - rich. Only the very essence of concentrate. The message is strong and powerful like a giant army of Xerxes attacking Greece and Sparta. Surround, but with a large dispersion of sound. His specific atomization, often taking the form of spears and arrows. Quick, of charging chariots harnessed in tones and notes. Cavalry bass and treble. Compact assault infantry diameter. Yes, the initial contact with a real sound Caspian battle. The play, but very orderly. Structure resembling a living organism regular Persian troops "immortal". I hope the reader will forgive me the antique reference.

But when you no longer listen to the sound of Caspian, it becomes clear that his message is highly communicative, carrying a large quanta of information about recordings. Sufficiently detailed to accurately render the scene depth, reverb, and information about the sizes of instruments. The actual scale. Roksan M2 certainly not in its signature sound too much warming, although initially it may seem - is to head for the smoothness, which results in much detail the physical sensation of sound. Tangible presence of the instruments and voices. The detail turned out to be above average, providing analytical insight into both well-known and less familiar recordings. Similarly receives the entire message - and spectacularly throughout the body, because the Caspian generates a lot of sound, which is well-tuned and balanced, but at the same bit rough around the edges, which can sometimes irritate - especially while listening to piano music, where full and natural color scheme is very desirable."


Πηγή: http://translate.google.com/transla...z-zintegrowany-roksan-caspian_11.html&act=url

Και εδώ υπάρχει μια αντίστιξη απόψεων που με μπερδεύει, δείτε τα κομμάτια που έχω κάνει highlight.

Τελικά είναι rough? delicate? in-your-face? subtle? dense? airy?
 
Last edited:
αγαπητέ Κωστή . γράφω ακριβώς " μικρή "ιεροσυλία" " , λέω "μικρή" και βάζω και το "ιεροσυλία" σε εισαγωγικά ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή (έχοντας πολλές φορές κι εγώ βρεθεί στη θέση σου παλαιότερα) ακριβώς κάθε εταιρία "έχει βάλει ένα συγκεκριμένο αυτοκόλλητο τιμής" όπως λες στα προϊόντα της κι εμείς ΑΠΛΩΣ δεν δέχομαι πως είμαστε πρόβατα.

απο κει και πέρα όμως μιας και με NAD μεγάλωσα (τα παλιά όμως ήταν άλλο πράγμα, όπως και τα παλιά Naim , αλλά ας μην πλατιάσουμε) ΔΕΝ τίθεται στ'αυτιά μου σύγκριση (υποκειμενικό θέμα, επαναλαμβάνω) μεταξύ της nad και των 2 Περσών που στα μέσα του 80 έφτιαξαν τη Roksan . η Roksan στην κατηγορία της είναι VALUE for MONEY σε ότι βγάζει ακριβώς όπως και η Rega για παράδειγμα.

ρίχνοντας μια ματιά στα αποσπάσματα που ενθέτεις , και σημειώνοντας πως ούτε το techradar νομίζω πως είναι το ειδικότερο για να πει τι είναι rough ή όχι σε τέτοια πράγματα (ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ τέτοιο πράγμα που περιγράφει για τα άκρα του λέω - ΚΑΙ ΜΙΛΑΩ για τον Μ2 όχι τον Κ2) , το δε άλλο κείμενο που λες πως είναι μετάφραση από κάτι πολωνικό δε μου βγάζει ουσιαστικό νόημα , καταλήγω πάλι σε τρεις λέξεις για τον Μ2 , ΓΡΗΓΟΡΟΣ , ΑΝΟΙΧΤΟΣ, ΦΙΝΕΤΣΑΤΟΣ .

φυσικά αν ήταν από κάποια σοβαρότερη πηγή όπως π.χ. το stereophile ίσως να έπρεπε να του δώσεις λίγη σημασία, όμως κλείνω και αυτή μου την παρέμβαση προτρέποντάς σε να ΑΚΟΥΣ με τα αυτιά τα δικά σου και όχι με τα δικά μας , ούτε βέβαια με τα μάτια σου.

να είσαι καλά και για ό,τι άλλο θες -εφόσον μπορούμε να κατατοπίσουμε- εδώ είμαστε !
 
Λοιπον, τα πραγματα ειναι απλα. Για τα ηχεια σου ο 356 ειναι υπερ το δεον ικανος, θα βγαλει ολες τις αρετες τους. Με το βλεμμα στο μελλον και μια μελλοντικη αναβαθμιση ηχειων στην κατηγορια 2000+, παιρνεις τον Μ2 που ειναι παντου καλυτερος ενισχυτης απο τον Nadακο που στα λεφτα του ειναι απο τα καλυτερα μηχανακια.
 
Re: Απάντηση: NAD C356BEE vs Roksan Caspian M2

καταλήγω πάλι σε τρεις λέξεις για τον Μ2 , ΓΡΗΓΟΡΟΣ , ΑΝΟΙΧΤΟΣ, ΦΙΝΕΤΣΑΤΟΣ .

Ευχαριστώ neXTgen, η ηχητική του ταυτότητα με ενδιαφέρει, με κάλυψες και με το πρώτο σου ποστ.


Λοιπον, τα πραγματα ειναι απλα. Για τα ηχεια σου ο 356 ειναι υπερ το δεον ικανος, θα βγαλει ολες τις αρετες τους. Με το βλεμμα στο μελλον και μια μελλοντικη αναβαθμιση ηχειων στην κατηγορια 2000+, παιρνεις τον Μ2 που ειναι παντου καλυτερος ενισχυτης απο τον Nadακο που στα λεφτα του ειναι απο τα καλυτερα μηχανακια.

Σαν προσέγγιση, συμφωνώ μαζί σου: και οι δύο θα οδηγήσουν μια χαρά τα Chario, και αν αλλάξω ηχεία μέχρι 3000 χοντρικά, ο Caspian θα τα οδηγήσει (ίσως υπό προϋποθέσεις, π.χ αν δεν είναι εντελώς αναίσθητα)

Άπό την άλλη διαφωνώ στο εξής: Το ότι ο Μ2 είναι παντού καλύτερος δεν είναι μια γενίκευση;

Είναι καλύτερος πού;
Στο power output; Και οι δύο είναι 2x80.
Στην ποιότητα κατασκευής; Πώς είναι μετρήσιμη; Από τα υλικά κατασκευής; Από τα βουρτσισμένα αλουμίνια; Από ποιά μετρήσιμη ποσότητα;
Μήπως στα ρεύματα; Έχουμε ξανά στοιχεία;

Μήπως, λέω μήπως, προκαταλαμβανόμαστε και κατατάσσουμε μηχανήματα από το ταμπελάκι της τιμής και το buzz των media;

Πρόσεξε, δεν λέω ότι ο NAD είναι όντως καλύτερος. Γιατί μετά από τα specs, υπάρχει η ακρόαση. Και σέβομαι την γνώμη κάποιου που τους έχει ακούσει και τους δύο. Γιατί υποκειμενική μεν, από πρώτο χέρι δε.


Να ένα ακόμα παράδειγμα: Musical Fidelity M6i vs Anthem Integrated 225.
Τους βάζω μαζί γιατί είναι 2x200 Watt ο πρώτος, 2x225 Watt ο δεύτερος.
Αλλά είναι και 2900 ευρώ ο πρώτος, 1800 ο δεύτερος.

Επειδή ο πρώτος είναι πολύ ακριβότερος είναι και πολύ καλύτερος;

Μπορούμε να γενικεύσουμε; Όμως κάπου δεν έχουμε κι ένα sticky για giant killers;

Άνοιξα το thread ρωτώντας κάτι πολύ συγκεκριμένο:
"Καθαρά με βάση τα ηχητικά τους χαρακτηριστικά, ποιά είναι τα υπέρ και ποιά τα κατά του καθενός;"

Είναι εφικτό να απεμπλέξουμε to brand name/price tag από τον ηχητικό χαρακτήρα;
Κάτι σαν τυφλό Α/Β τεστ με καλυμένους ενισχυτές;

Η απάντηση του neXTgen μου είναι χρήσιμη.
Άλλος αυτήκοος μάρτυς;
 
Αν και δεν έχω ακούσει τους ενισχυτές του τίτλου του νήματος αυτού και άρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, θα πω ότι ο πιο refined ήχος των ενισχυτών κοστίζει περισσότερο να τον αποκτήσουμε.
Επιπλέον δεν υιοθετώ πλήρως τον όρο giant killers απλά πιστεύω ότι κάποιες συσκευές παίζουν απλά καλύτερα από τις άλλες της κατηγορίας τους. Δέχομαι όμως τον όρο value for money για συσκευές.
 
Αν και δεν έχω ακούσει τους ενισχυτές του τίτλου του νήματος αυτού και άρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, θα πω ότι ο πιο refined ήχος των ενισχυτών κοστίζει περισσότερο να τον αποκτήσουμε.
Επιπλέον δεν υιοθετώ πλήρως τον όρο giant killers απλά πιστεύω ότι κάποιες συσκευές παίζουν απλά καλύτερα από τις άλλες της κατηγορίας τους. Δέχομαι όμως τον όρο value for money για συσκευές.

+1
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: NAD C356BEE vs Roksan Caspian M2

Σαν προσέγγιση, συμφωνώ μαζί σου: και οι δύο θα οδηγήσουν μια χαρά τα Chario, και αν αλλάξω ηχεία μέχρι 3000 χοντρικά, ο Caspian θα τα οδηγήσει (ίσως υπό προϋποθέσεις, π.χ αν δεν είναι εντελώς αναίσθητα)

Άπό την άλλη διαφωνώ στο εξής: Το ότι ο Μ2 είναι παντού καλύτερος δεν είναι μια γενίκευση;

Είναι καλύτερος πού;
Στο power output; Και οι δύο είναι 2x80.
Στην ποιότητα κατασκευής; Πώς είναι μετρήσιμη; Από τα υλικά κατασκευής; Από τα βουρτσισμένα αλουμίνια; Από ποιά μετρήσιμη ποσότητα;
Μήπως στα ρεύματα; Έχουμε ξανά στοιχεία;

Να ένα ακόμα παράδειγμα: Musical Fidelity M6i vs Anthem Integrated 225.
Τους βάζω μαζί γιατί είναι 2x200 Watt ο πρώτος, 2x225 Watt ο δεύτερος.
Αλλά είναι και 2900 ευρώ ο πρώτος, 1800 ο δεύτερος.

Επειδή ο πρώτος είναι πολύ ακριβότερος είναι και πολύ καλύτερος;

Μπορούμε να γενικεύσουμε; Όμως κάπου δεν έχουμε κι ένα sticky για giant killers;

Άνοιξα το thread ρωτώντας κάτι πολύ συγκεκριμένο:
"Καθαρά με βάση τα ηχητικά τους χαρακτηριστικά, ποιά είναι τα υπέρ και ποιά τα κατά του καθενός;"

Δεν γενικευω ποτε, σε οτι γραφω σε αυτο το φορουμ ειμαι παντα ακριβης και σαφης. Δεν συμφωνεις εχοντας ακουσει τους 2 ενισχυτες ή δεν συμφωνεις με την φιλοσοφια ακριβοτερο=καλυτερο που περιγραφεις. Γιατι τη 2η φιλοσοφια εγω δεν την ασπαστηκα ποτε, ουτε σε αυτη την περιπτωση ουτε γενικα στα γραφωμενα μου στην κατηγορια του δικαναλου πραγμα που γνωριζουν οι θαμωνες και παλαιοτεροι. Γραφω μονο για αυτο που ακουω και πολλες φορες εχω γινει και αιρετικος.
Ο Roksan ειναι καλυτερος παντου. Καθαροτητα σε ολο το φασμα, ταχυτητα κ αναλυση χαμηλου, διαυγεια και αναλυση στα μεσαια, απειρως μεγαλυτερη εκταση και αναλυση στα μεσουψηλα και υψηλα. Αυτο στο ειπε και ο Χαρης παραπανω, οτι ο ενισχυτης ειναι πιο "ανοιχτος". Στη σωστη δοσολογια εχει και το smooth χαρακτηριστικο. Το χαρακτηριστικο του οτι ειναι "ανοιχτος" θα ηταν αυτο που θα τον διαφοροποιουσε σαφως σε ενα blind test που ανεφερες. Σε οδηγηση οδηγει τουλαχιστον το ιδιο καλα τα ηχεια που θα οδηγησει ενας 356 και ισως καλυτερα κ καποια αλλα. Ο Nad ειναι πιο "σκοτεινος" μεσουψηλα και υψηλα, βαρυς κ εκτεταμενος χαμηλα κ οχι τοσο γρηγορος, με τη γνωστη smoothιλα της εταιριας σε ενα βαθμο, οχι τοσο μεγαλο οσο στα μοντελα της μεχρι το 2004.
Την ποιοτητα κατασκευης περιμενεις να σου απαντησω πως θα την διαπιστωσεις? 2 τροποι υπαρχουν, η χρηση σε βαθος χρονου και η οπτικη εκτιμηση που στηριζεται στη συναρμογη , τα υλικα, το casework, την υλοποιηση της πλακετας κ.α. Το πρωτο δεν μπορω να το ξερω, με βαση το 2ο καλυτερος φαινεται ο Μ2.

Οταν εχεις ακουσει τα μηχανηματα, ολα αυτα ειναι εμφανη, οταν ψαχνεις μονο απο specs εικαζεις. Δεν εχω κανενα λογο να υποστηριζω κανενα απο τα δυο μηχανηματα, απλα ηχητικα διαφερουν μια κατηγορια. Υπαρχουν αλλα που μπορει να διαφερουν μια κατηγορια στην τιμη αλλα δεν ακουγονται τοσο διαφορετικα, ενα τετοιο παραδειγμα ειναι ο Yamaha A-S2000 ο οποιος μπορει να σταθει διπλα σε μοντελα και 1000 ευρω παραπανω απο την τιμη του, με αξιωσεις.

Το παραδειγμα που ανεφερες με τον anthem και τον MF δεν ειναι τετοια περιπτωση. Αν ακουσεις πχ τον anthem σε καμια περιπτωση δεν σου μοιαζει για ενισχυτη των 225 βατ στο καναλι, και ειναι φυσικο γιατι αν τον δεις ανοιχτο θα δεις οτι στους πυκνωτες τροφοδοσιας εχει 2 μικρους των 10000 μf που θυμιζουν entry level ενισχυτικα, και καποια αλλα στοιχεια που μπορεις να διαπιστωσεις στο κυκλωμα που σε προιδεαζουν στο οτι η ικανοτητα παροχης στιγμιαιου ρευματος του ενισχυτη ειναι περιορισμενη σε σχεση με την ισχυ του. Η ισχυς δεν ειναι ενδεικτικο του ποσο ικανος ειναι ενας ενισχυτης και στη συγκεκριμμενη περιπτωση η διαφορα στην τιμη ανταποκρινεται και σε ουσιαστικη διαφορα.

Με λιγα λογια και για να επανελθω στο θεμα σου, εαν ψαχνεις για ενισχυτη για το ηχειο σου, ο 356 θα σε βγαλει ασπροπροσωπο, θα παρεις σχεδον ολο το potential του ηχειου. Νομιζω οτι πλεον σου περιεγραψα τις διαφορες τους ηχητικα και δεν την γλιτωσα με ενα απλο "παντου". Αν εχεις τους ενδοιασμους που περιγραφεις τοτε ενας λογος παραπανω να πας σε αυτον γιατι στα χρηματα του δεν θα σε απογοητευσει.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: NAD C356BEE vs Roksan Caspian M2

Πάμε:

Δεν συμφωνεις εχοντας ακουσει τους 2 ενισχυτες ή δεν συμφωνεις με την φιλοσοφια ακριβοτερο=καλυτερο που περιγραφεις.

Δεν συμφωνώ με τις γενικεύσεις και με τον αφορισμό πως ότι ακριβότερο είναι και εξ'ορισμού καλύτερο.
Εξ'άλλου και το "καλύτερο" είναι εντελώς υποκειμενικό. Αν δεν ήταν, θα είχε επιβιώσει μονο μια μάρκα που θα έφτιαχνε ενισχυτές, αφού όλοι θα συμφωνούσαμε ότι είναι η καλύτερη και κανείς δεν θα αγόραζε από τις άλλες.


Δεν γενικευω ποτε, σε οτι γραφω σε αυτο το φορουμ ειμαι παντα ακριβης και σαφης.

[...]

Γιατι τη 2η φιλοσοφια εγω δεν την ασπαστηκα ποτε, ουτε σε αυτη την περιπτωση ουτε γενικα στα γραφωμενα μου στην κατηγορια του δικαναλου πραγμα που γνωριζουν οι θαμωνες και παλαιοτεροι. Γραφω μονο για αυτο που ακουω και πολλες φορες εχω γινει και αιρετικος.
Είμαι από το 2009 μέλος, άρα ξέρω ότι συνεισφέρεις και βοηθάς. Δεν σου κάνω επίθεση ούτε σε κατηγορώ για κάτι. Αντίθετα, για τους παραπάνω λόγους μου είσαι πολύ συμπαθής. Όμως ορμώμενος από την φράση σου, κάνω ένα σχόλιο, το οποίο θεωρώ βάσιμο.

Ο Roksan ειναι καλυτερος παντου. Καθαροτητα σε ολο το φασμα, ταχυτητα κ αναλυση χαμηλου, διαυγεια και αναλυση στα μεσαια, απειρως μεγαλυτερη εκταση και αναλυση στα μεσουψηλα και υψηλα. Αυτο στο ειπε και ο Χαρης παραπανω, οτι ο ενισχυτης ειναι πιο "ανοιχτος". Στη σωστη δοσολογια εχει και το smooth χαρακτηριστικο. Το χαρακτηριστικο του οτι ειναι "ανοιχτος" θα ηταν αυτο που θα τον διαφοροποιουσε σαφως σε ενα blind test που ανεφερες. Σε οδηγηση οδηγει τουλαχιστον το ιδιο καλα τα ηχεια που θα οδηγησει ενας 356 και ισως καλυτερα κ καποια αλλα. Ο Nad ειναι πιο "σκοτεινος" μεσουψηλα και υψηλα, βαρυς κ εκτεταμενος χαμηλα κ οχι τοσο γρηγορος, με τη γνωστη smoothιλα της εταιριας σε ενα βαθμο, οχι τοσο μεγαλο οσο στα μοντελα της μεχρι το 2004.

Εξαιρετικά παραστατικός . Μαζί με την περιγραφή του neXTgen καλύπτουν σε μεγάλο βαθμό την ερώτηση για τα ηχητικά χαρακτηριστικά.
Τί εννοείς όμως με το "Στη σωστη δοσολογια εχει και το smooth χαρακτηριστικο"; Τη συνέργεια με κάποιου τύπου ηχεία;

Οταν εχεις ακουσει τα μηχανηματα, ολα αυτα ειναι εμφανη, οταν ψαχνεις μονο απο specs εικαζεις. Δεν εχω κανενα λογο να υποστηριζω κανενα απο τα δυο μηχανηματα, απλα ηχητικα διαφερουν μια κατηγορια. Υπαρχουν αλλα που μπορει να διαφερουν μια κατηγορια στην τιμη αλλα δεν ακουγονται τοσο διαφορετικα, ενα τετοιο παραδειγμα ειναι ο Yamaha A-S2000 ο οποιος μπορει να σταθει διπλα σε μοντελα και 1000 ευρω παραπανω απο την τιμη του, με αξιωσεις.

Μα εδώ νομίζω ότι συμφωνούμε. Το NAD δεν τον έχω ακούσει, τον Caspian και τον Kandy ναι. Ούτε και τον Yamaha, αλλά γνωρίζω ότι έχει υψηλό VFM. Και είναι κυριολεκτικά built like a tank.


Το παραδειγμα που ανεφερες με τον anthem και τον MF δεν ειναι τετοια περιπτωση. Αν ακουσεις πχ τον anthem σε καμια περιπτωση δεν σου μοιαζει για ενισχυτη των 225 βατ στο καναλι, και ειναι φυσικο γιατι αν τον δεις ανοιχτο θα δεις οτι στους πυκνωτες τροφοδοσιας εχει 2 μικρους των 10000 μf που θυμιζουν entry level ενισχυτικα, και καποια αλλα στοιχεια που μπορεις να διαπιστωσεις στο κυκλωμα που σε προιδεαζουν στο οτι η ικανοτητα παροχης στιγμιαιου ρευματος του ενισχυτη ειναι περιορισμενη σε σχεση με την ισχυ του. Η ισχυς δεν ειναι ενδεικτικο του ποσο ικανος ειναι ενας ενισχυτης και στη συγκεκριμμενη περιπτωση η διαφορα στην τιμη ανταποκρινεται και σε ουσιαστικη διαφορα.

Δεν έχω ακουστική εμπειρία, αλλά διαβάζω καλά πράγματα για τον Anthem όπως το παρακάτω. Δεν έχει και τόση σημασία, ένα παράδειγμα ήταν, όπως και αυτό που ανέφερες σχετικά με τον Yamaha A-S2000.

"Its heart is a massive Advanced Generation Toroidal Transformer. It has filter capacitance of 30,000uF. These are very low ESL-ESR Nichicon filter caps. These are fed by two precision voltage regulators. Amplifier topology is fully symmetrical complementary Class AB. It runs 6 bipolar output transistors per channel. "


Με λιγα λογια και για να επανελθω στο θεμα σου, εαν ψαχνεις για ενισχυτη για το ηχειο σου, ο 356 θα σε βγαλει ασπροπροσωπο, θα παρεις σχεδον ολο το potential του ηχειου. Νομιζω οτι πλεον σου περιεγραψα τις διαφορες τους ηχητικα και δεν την γλιτωσα με ενα απλο "παντου". Αν εχεις τους ενδοιασμους που περιγραφεις τοτε ενας λογος παραπανω να πας σε αυτον γιατι στα χρηματα του δεν θα σε απογοητευσει.

Πράγματι, και το εκτιμώ.
 
Last edited by a moderator:
όχι συγκεκριμένα. Αλλά αν αφιερώσεις ένα Σάββατο πρωί και δύο τρία τηλέφωνα πιο πρίν θα μπορέσεις να καταλήξεις σε πιο σημαντικά συμπεράσματα.
 
Αν και δεν έχω ακούσει τους ενισχυτές του τίτλου του νήματος αυτού και άρα δεν μπορώ να εκφέρω γνώμη, θα πω ότι ο πιο refined ήχος των ενισχυτών κοστίζει περισσότερο να τον αποκτήσουμε.
Επιπλέον δεν υιοθετώ πλήρως τον όρο giant killers απλά πιστεύω ότι κάποιες συσκευές παίζουν απλά καλύτερα από τις άλλες της κατηγορίας τους. Δέχομαι όμως τον όρο value for money για συσκευές.

Η οπτική σου είναι σωστή και με βρίσκει σύμφωνο σε μεγάλο βαθμό.
Δεν γράφω πουθενά ότι το φθηνότερο είναι πάντα καλύτερο. Το αντίθετο συμβαίνει στην πλειοψηφία των περιστάσεων.
Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις.
Αν "refined costs more", θέλω αυτό το refinement να οφείλεται σε καλύτερα υλικά, και σε καλύτερη αρχιτεκτονική.
Θα 'πρεπε να γίνονται Α-Β τυφλά τεστ, όπως τα blind shoot outs του Stereomojo, και να κρίνεται αποκλειστικά το performance και όχι το hype που περιβάλλει ένα μηχάνημα ή έναν κατασκευαστή. Δύο σέντσια και από μένα.
 
όχι συγκεκριμένα. Αλλά αν αφιερώσεις ένα Σάββατο πρωί και δύο τρία τηλέφωνα πιο πρίν θα μπορέσεις να καταλήξεις σε πιο σημαντικά συμπεράσματα.

Ο σκοπός του thread δεν είναι να αποφύγω τις ακροάσεις αλλά να σχηματίσω μια εικόνα πριν από αυτές.
Δεν αγοράζω ακούγοντας με τα αυτιά των άλλων :)


Υ.Γ. Δυστυχώς τα πρωινά Σαββάτου είναι κλεισμένα από μια 7χρονη τύπισσα που ντε και καλά θέλει να πηγαίνει να εκφράζει τις καλλιτεχνικές της ανησυχίες σε καμβάδες. Αλλά θα τη βρω την άκρη κάποια στιγμή.
 
Η οπτική σου είναι σωστή και με βρίσκει σύμφωνο σε μεγάλο βαθμό.
Δεν γράφω πουθενά ότι το φθηνότερο είναι πάντα καλύτερο. Το αντίθετο συμβαίνει στην πλειοψηφία των περιστάσεων.
Υπάρχουν όμως και εξαιρέσεις.
Αν "refined costs more", θέλω αυτό το refinement να οφείλεται σε καλύτερα υλικά, και σε καλύτερη αρχιτεκτονική.
Θα 'πρεπε να γίνονται Α-Β τυφλά τεστ, όπως τα blind shoot outs του Stereomojo, και να κρίνεται αποκλειστικά το performance και όχι το hype που περιβάλλει ένα μηχάνημα ή έναν κατασκευαστή. Δύο σέντσια και από μένα.

Κοίταξε δεν παίζουν ρόλο μόνο τα υλικά αλλά και η σχεδίαση. Αν και οι αναλογικοί ενισχυτές υπάρχουν εδώ και πάρα πολλά χρόνια και είναι γνωστές λίγο πολύ οι σχεδιάσεις των. Άρα μαζί σου για τα καλύτερα υλικά και τη σχεδίαση, αλλά να ξέρεις ό,τι αυτά θα τα πληρώσεις παραπάνω.
Εκτός όμως από αυτά είναι και το προσωπικό γούστο στην ακρόαση του μηχανήματος. Δεν έχουν όλοι τα ίδια γούστα.
Απο κει και πέρα παίζει ρόλο και η οικονομική δυνατότητα του καθενός. Εκεί είναι που αρχίζει ο καθένας από μας και κάνει συμβιβασμούς και προσπαθεί να βρει αυτό με το καλύτερο value for money για να είναι ευτυχής.
 
Μα υπάρχουν περιπτώσεις όπως ο Yamaha, o Anthem (θα επιμείνω), ο Emotiva, κάποιοι Κινέζοι (Cayin, Xindak, Dared, XTZ) όπου έχεις καλές ποιότητες κατασκευής και λογικού κόστους υλοποίησης.

Άσε, ας μην πιάσουμε κουβέντα για το ταξίδι προς την αναζήτηση της ευτυχίας, θα καταλήξει το thread να έχει περισσότερα posts από το "Πού πάει αυτή η χώρα" :)