Nagaoka JT555

συνήθως οι ΜΜ της εποχής 75-80 είχαν ενδοτικότητα πάνω απο 25...
 
Mάλιστα... μηπως εχει να κάνει με τον τύπο της βελόνας;

Τα specs της εν λόγω:

Stylus Type: Shibata
Frequency Response :10Hz - 28.000Hz
Compliance:10mm/µN (100Hz)
Output Voltage: 3,3 mV
Tracking Force recommended: 1,1g - 1,5g (11mN - 15mN)
Type: MM / Moving Magnet
Fixing: 1/2" (12,7mm) / Half-inch mount
Weight!:5,2g
 
είναι όντως 10.
δοκίμασε πάντως χωρίς ΚΑΙ με κέρματα.
Μην ακούς κασσάνδρες...
 
ΗΡΘΕΕ!!!!
Respect στον Ιταλό!!!!

Αλλά μάλλον θα την πουλήσω μιας και λόγω compilation δεν ταιριάζει στον βραχίωνα του dual και καινουριο πικαπ δυστυχως δεν θα αγοράσω συντομα...

Αν σε βοηθα εχω μερικα βαριδια για κεφαλες που ζυγιζουν 2.2 γρ το καθενα,που μπορω να σου στειλω αμεσως
 
Last edited:
Αν σε βοηθα εχω μερικα βαριδια για κεφαλες που ζυγιζουν 2.2 γρ το καθενα,που μπορω να σου στειλω αμεσως

Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη αλλά πρώτα πρέπει να κάνω service στο πικαπ... θα προτιμήσω οταν το κάνω να πάρω μια κεφαλή που να ειναι φτιαγμενη για βραχιωνες χαμηλης ενεργου μαζας ... οταν και αν φυγει η 555!

Ευχαριστώ πολύ πάντως!! -bye-
 
Ευχαριστώ πολύ Παναγιώτη αλλά πρώτα πρέπει να κάνω service στο πικαπ... θα προτιμήσω οταν το κάνω να πάρω μια κεφαλή που να ειναι φτιαγμενη για βραχιωνες χαμηλης ενεργου μαζας ... οταν και αν φυγει η 555!

Ευχαριστώ πολύ πάντως!! -bye-
Στειλε μου σε ΠΜ την διευθυνση σου,να σου στειλω δυο η περισσοτερα αν θελεις,να τα εχεις εκει για καθε ενδεχομενο.Αυτα τα εδιδε η ortofon με τις κεφαλες της,ακριβως γι αυτο τον λογο,για να ταιριαζουν με διαφορους βραχιωνες.Κανονικα η 555 που αγορασες επρεπε να ειχε μαζι ενα βαριδι
 
Δεν χάνεις να δοκιμάσεις όμως, διότι οι κανόνες έχουν και τις εξαιρέσεις τους...

Το Σαββατοκύριακο έστησα ένα Dual 731Q (για ένα φίλο,... νομίζω ήταν παλαιά ναυαρχίδα της Dual) με Audiotechnika 95E και παρότι δεν είναι συμβατό το compliance της κεφαλής με τον βραχίωνα, το πικάπ έπαιξε εξαιρετικά παρότι ήταν άστρωτη η 95ε...

Κάνε ένα πείραμα, πιστεύω ότι με το βαριδάκι θα έχεις άριστο αποτέλεσμα...
 
Στειλε μου σε ΠΜ την διευθυνση σου,να σου στειλω δυο η περισσοτερα αν θελεις,να τα εχεις εκει για καθε ενδεχομενο.Αυτα τα εδιδε η ortofon με τις κεφαλες της,ακριβως γι αυτο τον λογο,για να ταιριαζουν με διαφορους βραχιωνες.Κανονικα η 555 που αγορασες επρεπε να ειχε μαζι ενα βαριδι

Παναγιώτη σε ευχαριστώ και πάλι... τα βαριδάκια που λες έτσι κ αλλιώς θα πρέπει να κολληθουν με κάποιο τρόπο (blue tack) πάνω απο το headshell δεν γίνεται στον εν λόγω βραχίωνα να βιδωθούν μαζί με την κεφαλή γιατί η κεφαλή βιδωνει στο αποσπώμενο μέρος του headshell και μετά ασφαλίζει στον βραχίωνα με το γνωστό λεβιεδακι της dual... λόγω σχήματος τωρα των βαριδιών νομίζω οτι αν ειναι να κολλήσω κάτι απο πάνω απο το headshell πιο πολύ ταιριάζει το κέρμα που είχα και πριν που ειναι στρογγυλό παρά τα συγκεκριμένα βαριδάκια... πραγματικά σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για τώρα και για όλες τις υπόλοιπες συμβουλες που μου εχεις πει αλλά δεν νομίζω οτι αξίζει τον κόπο να μπεις στην διαδικασία να μου στείλεις τα βαριδάκια τα οποία έτσι και αλλιώς είναι μια μεσοβέζικη λύση κατα κάποιο τρόπο... θα προτιμησω να την δωσω την κεφαλή...
Βαριδακι δεν ειχε ουτε η καινουρια ουτε η παλια 555!!!

Να είσαι καλά!!!! Ελπίζω να τα πουμε και απο κοντά κάποια στιγμή....
 
τόσες μερες παιδεύεσαι με την κεφαλή και πως θα την αποκτήσεις και τώρα δεν τη θες?
γιατί δεν δοκιμάζεις.
Δεν κοστίζει τίποτα.
Τα βαριδάκια μιά χαρά θα κάτσουν.
 
Αν φυγει καλώς αν δεν φυγει οταν φτιάξω το πικαπ μπορεί και να την ξαναδοκιμάσω... ειναι προς πώληση πάντως!
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Είναι στρωμένη;
Πόσες ώρες έχει παίξει;
Από Goldring δεν έχω εμπειρία, ούτε από clearaudio beta, sigma, shure, οπότε δέχομαι την άποψη σου....
Είναι πιστεύω στρωμένη.Αλλά τα συμπεράσματά μου για την exact τα δημοσιεύω αφού την έχω δοκιμάσει σε τρία πλατώ.Πάντως αυτό το 'μπασάτη' έχει και θετικά,όπως το ότι δεν τονίζει τα συριστικά μέτριας ηχογράφησης δίσκων,όπως η beta και οι υπόλοιπες που ανέφερα.Η 1042 είναι μουσική αν και όχι τόσο αναλυτική όπως οι clearaudio ,αλλά ισοροπημένη.Σε μερικά ξένα περιοδικά και καταστήματα ισχυρίζοντε ότι δεν ταιριάζει με Rega βραχίωνες.
 
Έχοντας καταστρέψει την Grado Master επέστρεψα στις ακροάσεις της Nagaoka j555. Επιστρέφω λοιπόν στο παρόν νήμα για τελικές εντυπώσεις.
Ξαναλέω ότι έχει φοβερή στρεοφωνική εικόνα, αλλά...
1) Τα πρίμα της εξακολουθούν να γρατζουνάνε, ειδικά σε μέτριες ηχογραφήσεις.
2) Η μεσουψηλή περιοχή παραμένει (για τα δικά μου γούστα) τονισμένη και σκληρή. Ναι έχει διάυγεια - υπερβολική θα έλεγα - η οποία σε κορυφέες εγγραφές εντυπωσιάζει ,αλλά σε συνυθυσμένους δίσκους μετά από πολύωρες ακροάσεις με κούρασε. Έπειτα από πολλές ώρες στρώσιμο και ακροάσεις, χρησιμοποίησα και τον δίσκο του Kardas για να την στρώσω καλά αλλά, δεν μαλάκωσε όσο θα ήθελα.
3) Τα πράγματα μετριάστηκαν λίγο όταν έβαλα το αφρώδες μαξιλαράκι του Arezzo, αλλά όχι όσο θα ήθελα. Βελτιώθηκε το μπάσο ηρέμησαν λίγο τα πρίμα αλλά η μεταλλική και σκληρή χροιά στις μεσο-υψηλές δεν βελτιώθηκε όσο θα ήθελα. Βελτιώθηκε μεν αλλά παρέμεινε κουραστική σε πολύωρες ακροάσεις.
4) Κάνει καταπληκτική δουλειά στα κρουστά (όσο δεν έχουν χαμηλόσυχνο περιεχόμενο) αλλά γενικά μέχρι εκεί.
5) Έχει, ξαναλέω, διαύγεια και προβολική υψηλο-μεσαία περιοχή, η οποία κουράζει.
6) Ο θόρυβος, ειδικά σε παλαιούς δίσκους που έχω αρκετούς, είναι ένα θέμα.
Έτσι μέχρι να μπορέσω να επιστρέψω στην Grado Master (αν τα καταφέρω) ακούω με την Grado Gold που, και πρίμα απαλά έχει, και καλό μπάσο, και μια διακριτική διαύγεια διαθέτει.
Το θέμα είναι ότι εντυπωσιασμένος από τις πρώτες ακροάσεις προχώρησα στην αγορά και άλλης μίας βελόνας (tonar555) μπας και εξαντληθεί το εν λόγω προιόν και ξωμείνω....
Αν είχε λίγο μπάσο παραπάνω ίσως να είχα καλύτερη κριτική.
Θα πειραματιστώ με το phono σε αυτόν τον τομέα.
Μέχρι τότε τα ξαναλέμε.
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Nagaoka JT555

Έχοντας καταστρέψει την Grado Master επέστρεψα στις ακροάσεις της Nagaoka j555. Επιστρέφω λοιπόν στο παρόν νήμα για τελικές εντυπώσεις.
Ξαναλέω ότι έχει φοβερή στρεοφωνική εικόνα, αλλά...
1) Τα πρίμα της εξακολουθούν να γρατζουνάνε, ειδικά σε μέτριες ηχογραφήσεις.
2) Η μεσουψηλή περιοχή παραμένει (για τα δικά μου γούστα) τονισμένη και σκληρή. Ναι έχει διάυγεια - υπερβολική θα έλεγα - η οποία σε κορυφέες εγγραφές εντυπωσιάζει ,αλλά σε συνυθυσμένους δίσκους μετά από πολύωρες ακροάσεις με κούρασε. Έπειτα από πολλές ώρες στρώσιμο και ακροάσεις, χρησιμοποίησα και τον δίσκο του Kardas για να την στρώσω καλά αλλά, δεν μαλάκωσε όσο θα ήθελα.
3) Τα πράγματα μετριάστηκαν λίγο όταν έβαλα το αφρώδες μαξιλαράκι του Arezzo, αλλά όχι όσο θα ήθελα. Βελτιώθηκε το μπάσο ηρέμησαν λίγο τα πρίμα αλλά η μεταλλική και σκληρή χροιά στις μεσο-υψηλές δεν βελτιώθηκε όσο θα ήθελα. Βελτιώθηκε μεν αλλά παρέμεινε κουραστική σε πολύωρες ακροάσεις.
4) Κάνει καταπληκτική δουλειά στα κρουστά (όσο δεν έχουν χαμηλόσυχνο περιεχόμενο) αλλά γενικά μέχρι εκεί.
5) Έχει, ξαναλέω, διαύγεια και προβολική υψηλο-μεσαία περιοχή, η οποία κουράζει.
6) Ο θόρυβος, ειδικά σε παλαιούς δίσκους που έχω αρκετούς, είναι ένα θέμα.
Έτσι μέχρι να μπορέσω να επιστρέψω στην Grado Master (αν τα καταφέρω) ακούω με την Grado Gold που, και πρίμα απαλά έχει, και καλό μπάσο, και μια διακριτική διαύγεια διαθέτει.
Το θέμα είναι ότι εντυπωσιασμένος από τις πρώτες ακροάσεις προχώρησα στην αγορά και άλλης μίας βελόνας (tonar555) μπας και εξαντληθεί το εν λόγω προιόν και ξωμείνω....
Αν είχε λίγο μπάσο παραπάνω ίσως να είχα καλύτερη κριτική.
Θα πειραματιστώ με το phono σε αυτόν τον τομέα.
Μέχρι τότε τα ξαναλέμε.

Εκτος του γεγονοτος οτι οι Grado γενικα εχουν τον γλυκο ηχο για τον οποιο φημιζονται,και συμφωνω μαζι σου,
υπαρχουν καποιες λεπτομερειες για την 555 που παιζουν καποιο ρολο σχετικα με αυτα που λες.

Οσες γραφουν nagaoka ειναι οι πιο παλιες και πιθανον να εχουν και μικροπροβληματα καπου καπου με τις αναρτησεις τους.Οι τελευταιες που κατασκευαστηκαν,γραφουν TONAR και ειναι πολυ πιο νεες,και κατασκευαζονταν για τον Ευρωπαιο αντιπροσωπο(ΤΟΝΑR) για αρκετο καιρο μετα που η κανονικη παραγωγη σταματησε.

Σε τι βραχιωνα την εχεις;...και τι load/capacitance χρησιμοποιεις; Οι ΜΜ ειναι εξ'ισου απαιτητικες στο load οσο και οι MC,και επιπλεον ευαισθητες στο capacitance, κι'αν δεν το πετυχουμε,τοτε δεν δουλευουν σωστα.Υπαρχουν ΜΜ που δουλευουν σωστα πανω απο 47ΚΩ και αλλες πιο κατω.Δυστυχως οι κατασκευαστες δεν δινουν πληρη στοιχεια και απλα λενε 47ΚΩ.....................πολυ λιγα phono preamps εχουν ρυθμιση load για ΜΜ.
 
Last edited:
Πολυ δυσκολο καποιος να δωσει την σημασια που πρεπει σε μια κεφαλη ΜΜ των 70 ευρω.(Σημερα,αναλογες κεφαλες ειναι 500 ευρω)
Ασε που μαλλον δεν εχει τις απαιτουμενες ρυθμισεις στο φονο για ΜΜ.

Μονον οταν εξαντλησει ολα τα περιθωρια αποκτα σωστη αποψη.

Γιατι προσπαθουμε πχ να "ματσαρουμε" μια MC ξοδευοντας πολυ χρονο,και δεν το κανουμε με μια φτηνη ΜΜ;

Η 555 εχει πολλα στοιχεια που δεν βρισκεις σημερα ουτε σε κεφαλες ΜΜ εκατονταδων ευρω !!!!!!!!!!!!!!!!!! Αν τα εκμεταλλευτει καποιος θα ανταμειφθει :ernaehrung004:
 
Last edited:
Η δική μου εμπειρία από την Tonar 555, είναι άριστη...

Είναι πιο πριμαρισμένη από τις MC μου και λιγότερο ας το πω "εκλεπτησμένη", έχει θαυμάσια στερεοφωνική εικόνα, και πολύ καλή έκταση στα χαμηλά...τελικά παίζω πάντα στο μέγιστο VTF...(1,5γρ.)

Πράγματι έχω ακούσει παράπονα τόσο από συμφωρουμίτες, όσο και κάποια που διαβάζω στο διαδίκτυο... τι να πω...

Το εύλογο πάντως είναι ότι μπορεί η πολυκαιρία να έχει παίξει άσχημο παιχνίδι στις NOS Nagaoka...(στην ανάρτηση και μήπως(?) οξείδωση μέσα ? λέω τώρα...

Αν και είναι off topic, πρόκειται επίσης να πειραματιστώ με Acutex... τις ξέρει κανείς εδώ?
 
Η δική μου εμπειρία από την Tonar 555, είναι άριστη...

Είναι πιο πριμαρισμένη από τις MC μου και λιγότερο ας το πω "εκλεπτησμένη", έχει θαυμάσια στερεοφωνική εικόνα, και πολύ καλή έκταση στα χαμηλά...τελικά παίζω πάντα στο μέγιστο VTF...(1,5γρ.)

Πράγματι έχω ακούσει παράπονα τόσο από συμφωρουμίτες, όσο και κάποια που διαβάζω στο διαδίκτυο... τι να πω...

Το εύλογο πάντως είναι ότι μπορεί η πολυκαιρία να έχει παίξει άσχημο παιχνίδι στις NOS Nagaoka...(στην ανάρτηση και μήπως(?) οξείδωση μέσα ? λέω τώρα...

Αν και είναι off topic, πρόκειται επίσης να πειραματιστώ με Acutex... τις ξέρει κανείς εδώ?

Mεσα ειναι σχεδον αδυνατο να οξειδωθει κατι.

Για τις ACCUTEX λεγονται πολλα καλα σχολια.

Θα σου στειλω ενα λινκ καποιου φιλου που ισως μπορει να σε βοηθησει.
 
Την κεφαλή την είχα αγοράσει από τον Ιταλό, πέρυσι.

Την δοκίμασα στο κύριο σύστημα μου:
πικ απ: SRM Arezzo
βραχίων: RB300 ανακαλωδιομένο
προ Grado PH1 Rin= 47Kohm χωρίς ρύθμιση πυκνωτη εισόδου.
Με τα αποτελέσματα που αναφέρω παραπάνω.

Τώρα την έχω στο βοηθητικό σύστημα με ιδιοκατασκευή ηχεία και το προ του Magnum IA170 και pikup Rega planar3 με βραχίων rb151, και τα πάει καλύτερα. Κύριο αίτιο για την αλλαγή αυτή θεωρώ τα ηχεία. Δηλαδή στο δέυτερο σύστημα μου ακούγεται καλύτερα. Άρα πρέπει να ταιριάξει και με το υπόλοιπο σύστημα.
Αλλά ο αυξημένος θόρυβος παραμένει θέμα.

Πάντως θα της δώσω κι άλλες ευκαιρίες. Κι ας κάνει 70ευρώ.

Η βελόνα που πηρα είναι tonar και θα την δοκιμάσω κι αυτή.

Μην πέιτε πως δεν τις δίνω ευκαιρίες ε;

Ετοιμάζω ιδιοκατασκευή (κι άλλη) phono με πολλές ρυθμίσεις ώστε να δοκιμάσω και με άλλες αντιστάσεις και με άλλους πυκνωτές.
Θα επανέλθω.

Με τι πυκνωτή την συστήνετε;
 
Last edited: