ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙ???ΠΛΑΤΩ????

Clearaudio Performance (μαζα με μαγνητικό πηγάδι και αιωρούμενο πλατώ)άκουσε το οπωσδήποτε!!!!

Kαι εγω στο τσαμπιον μαγκνουμ εχω βαλει το μαγνητικο πηγαδι. Τεραστια διαφορα

πρεπει να του βαζεις βαρος απο πανω ? μηπως επιρεαζει τον μαγνητη..

Εγω χρησιμοποιω το μεγαλο εξτρα κλαμπ της εταιρειας και παρα το ηδη μεγαλο βαρυ πλατω δεν αντιμετωπιζω κανενα προβλημα.
 
1950 ευρω χωρις κεφαλη, 2450 με την μαεστρο. Και τα δυο ερχονται με τον βραχιονα σατισφαι και το μαγνητικο πηγαδι.
 
πρεπει να του βαζεις βαρος απο πανω ? μηπως επιρεαζει τον μαγνητη..

"TΣΟΥ" Όπως φαινεται και στο βιντεάκι.
Απο ήχο πάντως με αυτό το πικάπ ξεφέυγεις..
Αν μου έλεγαν πώς έχει τα διπλά θα τα δικαιολογούσα δεν θα μπορούσα όμως να το αγοράσω.
 
Re: Απάντηση: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙ???ΠΛΑΤΩ????

1950 ευρω χωρις κεφαλη, 2450 με την μαεστρο. Και τα δυο ερχονται με τον βραχιονα σατισφαι και το μαγνητικο πηγαδι.

Χωρίς βραχίονα βγαίνει ?
 
Νομίζω ναι όμως κάνε ένα τηλέφωνο στον Ορφέα για σίγουρα.
Τί βραχίονα σκέυτεσαι να του βάλεις;
 
IMAG000.jpg

Για να σας...αποπροσανατολίσω λίγο.
Το καλό μηχάνημα μιά φορά το παίρνεις...
 
Το μαντείο των Δελφών (κόπιραϊτ Χέκτωρ)...




Υ.Γ. Δημήτρη, κανονικά βγαίνει ετοιματζίδικο με την κεφαλή. Χωρίς κεφαλή, ρώτησα και διατίθεται. Τώρα, σκέτο πλατώ, δεν ξέρω, ας μας πει ο Γιάννης...
 
Ειναι παντως απο τα ομορφοτερα πικαπ .Σπαστικο που δεν εχει καπακι (η εχει?) με τον βραχιονα πως τα πατε θυμαμαι εβριζα οταν πηγαινα να ρυθμισω την κεφαλη.Σας ευχομαι καλες ακροασεις.
 
Για το συγκεκριμενο νομιζω πως οχι, χωρις να ειμαι σιγουρος, αλλα ισως ταιριαζει καποιο απο αυτα

Champion & Limited 470x390x95mm 160,00
Champion Level I & II 500x450x300mm 550,00
Solution & Master Solution 500x550x240mm 500,00
Revolution or Reference & Level II 555x460x370mm with opening (door) 90” 600,00
Master Reference + TQ1 580x580x540mm with opening (door) 90” 700,00
Master Reference 550x550x370mm 700,00
Maximum Solution & Anniversary 549x526x349mm
Matrix 469x375x110mm 240,00
Emotion 436x367x145mm 130,00
Ambient 548x379x229mm 360,00
 
Απάντηση: Re: ΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΙ???ΠΛΑΤΩ????

Το μαντείο των Δελφών (κόπιραϊτ Χέκτωρ)...




Υ.Γ. Δημήτρη, κανονικά βγαίνει ετοιματζίδικο με την κεφαλή. Χωρίς κεφαλή, ρώτησα και διατίθεται. Τώρα, σκέτο πλατώ, δεν ξέρω, ας μας πει ο Γιάννης...
Απο οσο γνωριζω δεν μας το δινει χωρις βραχιονα. Ομως θα μαθω και θα σας πω.
 
Θα ήθελα μάλιστα να μου που αυτοί που λένε ότι η ανάρτηση ξερυθμίζεται, τι ακριβώς εννοούν και για ποιό λόγο γίνετε αυτό.


Τα ελατήρια που χρησιμοποιούνται στις αναρτήσεις των πικάπ έχουν υπερβολικά μικρή σκληρότητα (συχνότητα συντονισμού συστήματος στην περιοχή των 2-3 Hz). Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο απορυθμίζονται σχετικά εύκολα (καθόσον είναι μηχανικές κατασκευές) ή ακόμη καλύτερα η ελάχιστη απορύθμιση μπορεί να είναι καταστροφική όσον αφορά την απομόνωση των κραδασμών. Για παράδειγμα, ένας κατασκευαστής ο οποίος έχει σχεδιάσει το συστημά του για μία συχνότητα συντονισμού 2.2 Hz, εάν ολισθήσει η συχνότητα αυτή λόγω απορύθμισης των αναρτήσεων/ελατηρίων, πχ στην περιοχή 4-6 Ηz όπου βρίσκονται οι στρεβλώσεις/κυματισμοί των βινυλίων ή ακόμη χειρότερα στην 8-12 Hz που βρίσκεται η συχνότητα συντονισμού βραχίονα-κεφαλής, τότε φανταστείτε τι γίνεται. Ακόμη χειρότερο από την απλή ολίσθηση, είναι να αρχίσουν να βγαίνουν ανεπιθύμητες αρμονικές, πχ 4.4 Hz, 6.6 Hz, 8.8 Hz, 10.10 Hz, ... κτλ.

Στην πραγματικότητα οι περισσότερες κατασκευές είναι συνδυασμός σχεδιάσεων μάζας και ανάρτησης. Εξαιρούνται οι καθαρόαιμες σχεδιάσεις μάζας, στις οποίες δεν υπάρχει καμία απολύτως ανάρτηση ή μηχανισμός απόσβεσης (πέραν της υπερβολικά μεγάλης μάζας). Επομένως, όσο περισσότερο μία σχεδίαση βασίζεται στην ανάρτηση για την απομόνωση των κραδασμών, τόσο πιο επιρρεπής θα είναι στην απορύθμιση. Βέβαια, το τελευταίο αφορά περισσότερο τύπους αναρτήσεων με ελατήρια υπερβολικά χαμηλής σκληρότητας (ή αλλοιώς υψηλής ενδοτικότητας). Γι' αυτό πολλές αξιόλογες κατασκευές ανάρτησης αποφεύγουν εντελώς τα ελατήρια (για διατήρηση της επιθυμητής συχνότητας συντονισμού ανεξαρτήτως γήρανσης/χρήσης).
 
Last edited:
Η συχνότητα συντονισμού, αν δεν κάνω λάθος, εξαρτάται από την ενδοτικότητα του ελατηρίου και την αναρτώμενη μάζα. Για να επέλθει λοιπόν η λεγόμενη απορρύθμιση, πρέπει να μεταβληθεί η ενδοτικότητα των ελατηρίων. Πως λοιπόν συμβαίνει κάτι τέτοιο; Από γήρανση/αλλοίωση του υλικού των ελατηρίων; Από πλαστική παραμόρφωση τους; Μήπως μπορείς να γίνεις λίγο πιο αναλυτικός αγαπητέ acoustics;

Ευχαριστώ.
 
Η σκληρότητα (stiffness) ή το αντίστροφο αυτής η ενδοτικότητα (compliance) ενός οποιουδήποτε ελατηρίου, ενώ θεωρητικά θα έπρεπε να είναι σταθερή, πρακτικά μεταβάλλεται από πολλούς παράγοντες, πχ μεταβολές θερμοκρασίας περιβάλλοντος και γήρανση του υλικού. Ειδικά στα ελατήρια υψηλής ενδοτικότητας που αναγκαστικά χρησιμοποιούνται στις αναρτήσεις των πικάπ για να διατηρηθεί χαμηλά η συχνότητα συντονισμού, η μεταβολή αυτή έχει πολύ μεγαλύτερες επιπτώσεις.
 
Επειδή το θέμα είναι ενδιαφέρον, θα επιχειρήσω μία χονδροειδή εξήγηση που μπορεί να βοηθήσει στην κατανόηση του θέματος.

Κατ´αρχήν η συχνότητα συντονισμού ισούται με :

(1/2π) x τετραγωνική ρίζα (σκληρότητα αναρτήσεων/συνολική μάζα)

Επομένως, για να κρατήσουμε τη συχνότητα συντονισμού χαμηλά στα 2 έως 3 Hz, έχουμε δύο επιλογές με τις οποίες μπορούμε να παίξουμε (συνήθως ταυτόχρονα):

α. Να ελαττώσουμε τη σκληρότητα των ελατηρίων (δηλαδή να χρησιμοποιήσουμε μαλακά ελατήρια).

β. Να χρησιμοποιήσουμε μεγάλες συγκεντρώσεις μάζας.

Η μεγάλη μάζα είναι η ασφαλής επιλογή, η οποία δεν επηρεάζεται από θερμοκρασίες, γήρανση του υλικού ή οτιδήποτε άλλο.

Αντίθετα, τα μαλακά ελατήρια επηρεάζονται από πολλούς τέτοιους παράγοντες. Αν θυμάμαι καλά, η σκληρότητα αποτελεί συνάρτηση περίπου ανάλογη της θερμοκρασίας περιβάλλοντος. Αυτό σημαίνει, ότι για διπλάσια θερμοκρασία περιβάλλοντος, πχ από 13 βαθμούς σε 26 βαθμούς, η συχνότητα συντονισμού πολλαπλασιάζεται περίπου επί 1.414. Ανάλογα πολλαπλασιάζονται και οι αρμονικές. Βέβαια μία προσεγμένη σχεδίαση υποτίθεται ότι τα έχει λάβει όλα αυτά υπόψη, αλλά πάντοτε ο χρήστης θα ζει με την αγωνία της ρύθμισης των αναρτήσεων-ελατηρίων.
 
acoustics, σίγουρα θα υπάρχει κάποια σταθερά όπου γίνονται οι μετρήσεις. Ετσι δεν είναι?
Π.χ., το καλοκαίρι που η θερμοκρασία ξεπερνούσε κατα πολύ τους 30 βαθμούς, πραγματικά το Linn, δεν ακουγόταν.
Την συχνότητα συντονισμού της ανάρτησης πως την καταλαβαίνεις και πως την ρυθμίζεις?

Υ.Γ. Για τους κατόχους πικάπ ανάρτησης που έχουν πλατό και υποπλατό ξεχωριστό, εαν όταν δεν παίζει το πικάπ βγάζουν το βαρύ πλατό, ή να αποφορτίζουν με κάποιο τρόπο την ανάρτηση, δεν θα έχουν τα προβλήματα που λέμε με τα ελατήριά της.